10 euro? Dat is wel veel voor zo'n user.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Binnen.
¤10 voor een pic van Appel.
tja zal wel gewoon heel onzeker zijnquote:
dan is 10 euro voor appel nog steeds wel te veel dat weet jij en dat weet ik, en eigenlijk iedereenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry man, mijn kontje verkoopt nu minder achter het station door crisis, dus ik heb geen keus
Ja maar dan moet je er wel extra tof over doen goed?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het ook over wiskunde hebben als je het prettig vindt?
quote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan het ook over wiskunde hebben als je het prettig vindt?
Ja, maar ik kan het alleen over wiskunde A hebben, ben niet zo snuggerquote:Op donderdag 8 november 2012 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je er wel extra tof over doen goed?
Oh nou laat maar dan ik heb minstens wiskunde Xquote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het alleen over wiskunde A hebben, ben niet zo snugger
Ik sta er zelf geeneens in.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
bedankt dat ik in de OP gezet ben trouwens
en dat met 55000 posts meer dan ikquote:
De linker is duidelijk een driehoek.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
Dit was 2 jaar terug bij MBO-3 een proefwerk vraag...
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
Woah dit is lastig manquote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
illuminati weer, jij hoort erbij.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
De linker is duidelijk een driehoek.
meen je dit nou >_<quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Taexon het volgende:
foto zelf genomen
[ afbeelding ]
egt ea >.<quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen je dit nou >_<
echt te triest voor woorden zoiets
klopt, al die zomerhits waren wel grappigquote:
Ik weet het... verlede jaar dan mbo-2 gedaan en daar moesten we tafels uit ons hoofd leren...quote:Op donderdag 8 november 2012 19:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
meen je dit nou >_<
echt te triest voor woorden zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |