quote:Op donderdag 1 november 2012 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even tussendoor...je hebt 8 november in je agenda staan voor een concert toch?
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
SivertMaar altijd goed om dat even bij mij te checken
Voortaan maar even dubbel-dubbel-dubbel-checkenquote:Op donderdag 8 november 2012 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik een agenda heb sinds kort en het concert staat er netjes in op vrijdagDat komt ook omdat hij morgen ook optreed in Amsterdam en ik dus in de veronderstelling was dat we daarheen zouden gaan
Ah, overigens wel uitverkocht.quote:Sivert Hoyem is verplaatst van de Amstelkerk naar de Duif. Adres: Prinsengracht 756, Amsterdam. Aanvang en prijs blijven ongewijzigd. Reeds gekochte kaarten blijven geldig.
Dat is wel helemaal lompquote:Op donderdag 8 november 2012 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voortaan maar even dubbel-dubbel-dubbel-checken![]()
Is het voor morgen eigenlijk al uitverkocht?
Waar of wat wacht je op? En op wat wacht je waar?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer bezig met mijn favoriete hobby. Wachten....
op schiphol op mijn vlucht naar Madrid.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar of wat wacht je op? En op wat wacht je waar?
Op Orlando voor onze vlucht back home via Washington Dulles, waar we een zeer korte overstaptijd hebben. Ben benieuwd...quote:Op donderdag 8 november 2012 18:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar of wat wacht je op? En op wat wacht je waar?
Dat zijn toch die sta-kooien?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat heeft die M pier een kleine wachtruimte. Lang niet met easyjet gevlogen.
... of je bagage thuisgebracht wordt. Moet je de bagage daar van de band halen of wordt ie doorgelabeled?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Orlando voor onze vlucht back home via Washington Dulles, waar we een zeer korte overstaptijd hebben. Ben benieuwd...
Ah, veel plezier daarginds!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
op schiphol op mijn vlucht naar Madrid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Nico_S. het volgende:
Mijn eigen herinnering aan Madrid: ikzelf met twee Spaanse schonen aan mijn zij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jurkjes en die witte kousen van de meisjes.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Die broek van mij was anders ook charmant. Daarna zijn we overigens naar Alicante gegaan. Dat zag er toendertijd nog zo uit:quote:Op donderdag 8 november 2012 19:08 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Die jurkjes en die witte kousen van de meisjes.
Goed boek bij je, hoop ik?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
K#@%@%&/# vlucht vertraagd tot 22:00 uur
Was jij een tijdje geleden niet in Alicante? Dan zul je van die tweede foto wel niet veel herkennen.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:23 schreef MaJo het volgende:
Op de een of andere manier lukt quoten even niet dus dan maar zo: veel plezier in Madrid jojoEn die Easyjet gate is inderdaad klein, was daar een paar weken geleden nog toen ik naar Rome vloog.
En Nico, die foto is echt te schattig
Daar wilde ik ook op reageren, ben een beetje warrigquote:Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Was jij een tijdje geleden niet in Alicante? Dan zul je van die tweede foto wel niet veel herkennen.
Alleen dit: vanaf hetzelfde punt, maar dan richting strand.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar wilde ik ook op reageren, ben een beetje warrig
We waren onlangs nog in Alicante inderdaad (nu een paar keer geweest want mijn schoonmoeder woont daar in de buurt). Dit is een stuk platteland, totaal niet vergelijkbaar met het Alicante van nuHeb je ook een foto van het fort als referentiepunt?
Dat is wel anders ja, er staan nu veel flatsquote:Op donderdag 8 november 2012 19:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Alleen dit: vanaf hetzelfde punt, maar dan richting strand.
[ afbeelding ]
[C4mode] Pics! [/C4mode]quote:Op donderdag 8 november 2012 20:04 schreef Etcetera het volgende:
Geen Assassin's Creed outfitwel een 'biermeisje' outfit
![]()
Wachten op Godot is misschien wel een aanraderquote:
Wel overwogen, maar wakker flitsen is ook weer zoietsquote:
Ik hoop dat ik dit weekend de kans heb. Dan slaap ik in een hotel, maar ik denk dat een bad verwachten in een Novotel niet heel realistisch isquote:
ik kom bijna geen hotels tegen die alleen een douche hebbenquote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmmm... op de website zie ik maar 1 soort kamer staan, en dat type is voorzien van een bad. Het lijkt me alleen sterk dat alle kamers in het hotel het label Superior meekrijgen
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:59 schreef Mark het volgende:
Moet toch nog even kwijt dat onze tweeling vannacht bij elkaar in 1 bedje heeft geslapen, zag er zo lief uit (ook arm over elkaar heen). Soms kun je ze wel achter het behang plakken, maar soms kunnen ze ook weer zo ontzettend lief zijn.
[/week gedoe]
De Bastions waar ik in heb geslapen hadden allemaal een douche zonder badquote:Op donderdag 8 november 2012 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik kom bijna geen hotels tegen die alleen een douche hebben
Ik had het ook aan staan, maar was vooral met de laptop bezig. Vond het wel komischquote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben Maestro aan het (terug?)kijken.
Heb in tijden niet zo hard gelachen.![]()
Leuk omdat het zo slecht is. En een van de juryleden is heel droog.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:40 schreef Mark het volgende:
Maar leuk omdat het zo slecht is, of gewoon leuk?
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:34 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben Maestro aan het (terug?)kijken.
Heb in tijden niet zo hard gelachen.![]()
Ik hoop echt dat we snel wat horen want dit begint echt een beetje eng te worden zoquote:Op donderdag 8 november 2012 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik het topic checkte en Ophelia er weer wa en dat het inderdaad alleen maar zo was dat ze op een roze wolk zat... Maar hoe meer tijd er voorbij gaat
Ze rekenen vanaf de eerste (of laatste?) dag van je laatste menstruatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
LB het viel me eerder al op maar nu weer in het Z&G topic: je zegt dat je 20 weken zwanger bent maar het is 18 weken geleden dat ze het eitje hebben geplaatst (mijn verjaardag) waarom spreek je dan toch over 20 weken? Omdat je standaard er twee weken bij optelt ofzo? Ik vind dat zo raar
Waarom doen ze dat? Dan ben je dus eigenlijk 2 weken korter zwanger dan dat altijd aangegeven wordt? Ik snap de logica er niet vanquote:Op donderdag 8 november 2012 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze rekenen vanaf de eerste (of laatste?) dag van je laatste menstruatie.
Mja, is denk ik iets van vroeger, voor ze een termijnecho deden? Je weet wanneer je menstruatie was, maar dat geldt meestal niet voor een eisprong?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat? Dan ben je dus eigenlijk 2 weken korter zwanger dan dat altijd aangegeven wordt? Ik snap de logica er niet van
Eisprong zit toch altijd tussen de menstruaties is? Ervan uitgaande dat je een normale menstruatie hebt dan hoef je die 2 weken extra niet mee te tellenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, is denk ik iets van vroeger, voor ze een termijnecho deden? Je weet wanneer je menstruatie was, maar dat geldt meestal niet voor een eisprong?
Lurkertquote:Op donderdag 8 november 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
LB het viel me eerder al op maar nu weer in het Z&G topic: je zegt dat je 20 weken zwanger bent maar het is 18 weken geleden dat ze het eitje hebben geplaatst (mijn verjaardag) waarom spreek je dan toch over 20 weken? Omdat je standaard er twee weken bij optelt ofzo? Ik vind dat zo raar
Ik wilde de update van Coco zienquote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lurkert
Maar het is wat Soemp zegtje krijgt eigenlijk 2 weken cadeau omdat ze rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus de IUI was bij 2 weken 'zwangerschap'.
't Is wel leuk. Als je door hebt dat je zwanger bent ben je vaak al 5 weken zwanger.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eisprong zit toch altijd tussen de menstruaties is? Ervan uitgaande dat je een normale menstruatie hebt dan hoef je die 2 weken extra niet mee te tellenMaar blijkbaar is het nou eenmaal zo, ik vind het alleen zo raar (vooral als je net zwanger bent dat je dan gelijk 2 weken erbij optelt
)
De dag van een eisprong is best lastig te bepalen hoor, als het er echt op aankomt... Ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie begint.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eisprong zit toch altijd tussen de menstruaties is? Ervan uitgaande dat je een normale menstruatie hebt dan hoef je die 2 weken extra niet mee te tellenMaar blijkbaar is het nou eenmaal zo, ik vind het alleen zo raar (vooral als je net zwanger bent dat je dan gelijk 2 weken erbij optelt
)
Ja dat kan ik me voorstellen! Dat doet me denken aan toen G. en ik net iets hadden. We waren na 2 weken al helemaal officieel en dan vroegen mensen "Oh hoe lang kennen jullie elkaar?" En dan voelde het zo suf om 2 weken te zeggen want het leek alsof we elkaar al maanden kendenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Is wel leuk. Als je door hebt dat je zwanger bent ben je vaak al 5 weken zwanger.Dat schiet dan al mooi op.
Ik denk natuurlijk ook vanuit het slikken van de pil of het gebruik van de nuvaring. Ik zou niet eens weten hoe normaal mijn menstruatie nu eigenlijk isquote:Op donderdag 8 november 2012 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De dag van een eisprong is best lastig te bepalen hoor, als het er echt op aankomt... Ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie begint.
Maar ik denk inderdaad dat het een oude bepaling is.
SEOquote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Soempie het volgende:
LB, heb je de SEO al gehad dan? En wil je weten of het een jongetje of meisje wordt?
Over een week!! En jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:29 schreef Soempie het volgende:
LB, heb je de SEO al gehad dan? En wil je weten of het een jongetje of meisje wordt?
Ok, niet dat me dat iets zegtquote:
Ga je het ons ook vertellen?quote:
Ze controleren zo ongeveer alles op afwijkingen: hart, rug, hoofdje/ hersenen/ enz. En ze bekijken de groei van het kindje en de ligging van de placenta. En als je geluk hebt kunnen ze zien wat het wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok, niet dat me dat iets zegtWat gaan ze dan voor bijzonders doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dus dat is echt een belangrijke echo danquote:Op donderdag 8 november 2012 22:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze controleren zo ongeveer alles op afwijkingen: hart, rug, hoofdje/ hersenen/ enz. En ze bekijken de groei van het kindje en de ligging van de placenta. En als je geluk hebt kunnen ze zien wat het wordt.
Jee wat coolquote:Op donderdag 8 november 2012 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Heb net vandaag een nieuwe foto in het buiktopic gezet
En we gaan het niet geheimhouden, dus volgende week meld ik het hier ookAls t kind tenminste er goed voor ligt...
Krijg net een por in mn buikgoeie timing nu al!
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, de foto zat nog onder mn plak-toets!Oh wat echt! Wat mooi! En super toffe klerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Dat komt deels door de kleding, en deels doordat mijn buik ook altijd juist het mollige gebied is geweestquote:
Nee helemaal niet, je ziet er juist leuk uitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
En wat leuk dat jullie dat over mn kleren zeggen, ik voelde me juist wat shabby vandaag![]()
Het is een wilde gok. Ik heb ongeveer 50% kans, dus daar kan ik wel op gokkenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zeggen hoe langer hoe meer mensen, dus ik ben benieuwd
Het is nog wat vroeg om te zien maar bij die puntbuiken aan het einde kan ik het altijd wel goed schattenquote:Op donderdag 8 november 2012 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
Gisteravond was er iemand op de receptie, die vroeg eerst heel netjes of hij naar mijn buik mocht kijken, en meldde toen dat het een jongetje zou worden
Er zijn sowieso uitzonderingen natuurlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Nah, ik geloof niet zo heel erg in een relatie tussen de vorm van de buik en het geslacht van de baby... ligt denk ik ook wel aan de vorm van de moeder!
Maargoed, ik ga nu kijken of ik een romper kan vinden met de maple leaf erop
Oof is vorige week bevallen en heeft alleen een kort berichtje neergezet dat het zwaar was. Daarna is ze nooit meer terug geweest en maken we ons inmiddels flinke zorgenquote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ik val met mijn neus in de boter. Mooie foto, je ziet er goed uit, LB!
Oof zeker al wel bevallen of niet? Iemand link?
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ik val met mijn neus in de boter. Mooie foto, je ziet er goed uit, LB!
Oof zeker al wel bevallen of niet? Iemand link?
quote:Op donderdag 1 november 2012 23:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze is er inderdaadHet was snel en heftig, later meer
![]()
Haar naam staat al een week in de lijst met verjaardagen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:15 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik denk dat we haar even wat tijd moeten gunnen. Ze zal wel ontzettend moe en emotioneel zijn. Daarbij zullen kraamhulp, familie en vrienden er ook wel bovenop zitten.
Ben benieuwd naar de naam. Zou ze Ophelia heten?
Sorry, kon het niet laten.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:25 schreef wyccie het volgende:
He, wat een anticlimax. Had de echte naam verwacht.![]()
Overigens vind ik Tara toch niet echt passen. Die ruil ik in voor Mira.
Oeps, en gaat ie janken als je naar bed gaat?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:50 schreef MaJo het volgende:
Ik ben moe maar willow blijft om aandacht vragenik ga denk ik maar met een deken op de bank liggen
Nope volgend weekendquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Oh MaJo, met de vraag voor weekendplannen bedoelde je niet aanstaand weekend toch?
Hij is nog steeds ziek dus vandaar dat ie ook moet jankenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeps, en gaat ie janken als je naar bed gaat?
Wel sneu natuurlijk als ie net zo ziek is geweest
Dat heeft wel ff geduurtquote:Op vrijdag 9 november 2012 02:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, na alle vertraging toch in het hotel
Groot gelijk, je bent er nu toch!quote:Op vrijdag 9 november 2012 02:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb min of meer bij toeval een kamer midden in het uitgaansgebied geboekt. Vol op straat en in de kroegen . Ben gelijk maar een biertje gaan drinken
quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, voor het eerst vakantie dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Lekker man! Met gezelschap? of allenig?quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weekje, paar dagen Madrid, daarna Sevilla.
Veel plezier danquote:Op vrijdag 9 november 2012 06:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Bijna weekend en ik ben er aan toe.
Maar eerst even naar het altijd mooie Almere.
Ik ook.quote:
Ja, hij besloot om 3 uur dat het tijd was om te spelen. Veel gekraai, gelach, gebrabbel en vrolijk gegil.quote:Op vrijdag 9 november 2012 03:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat doe jij zo laat / vroeg op?Heb je dat aan je zoon te danken?
Het mooiste is nog: Het begon allemaal met commentaar op mijn gevloek.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:18 schreef Soempie het volgende:
Sinds een week hebben Wiebel en ik een vloek/ scheld lijstje, omdat we dat af moeten leren. Voor elk scheldwoord wordt een minuut opgeschreven en na een week hebben we dus een bepaald aantal minuten massage opgespaard. En erg genoeg is mijn lijstje met minuten langer.![]()
Ik kan het lijstje nu niet vinden, maar ik geloof dat ik van Wiebel 2 minuten massage krijg en hij van mij toch wel een goed half uur.
De regel is dat het geen scheldwoorden of afgeleiden daarvan mogen zijn die hij kan gaan herkennen. 'Potverblomme' klinkt óók als GvD en is dus niet toegestaan. Soemp is nogal van het 'kut' of 'shit' roepen op een schrikmoment, op een gegeven moment begon ze dat te 'verbasteren' naar 'sjait' (min of meer Duits dus) en dat is toch niet iets wat we M. graag horen zeggenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:11 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het mooiste is nog: Het begon allemaal met commentaar op mijn gevloek.
Ik heb dju en nondeju niet goedgekeurd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De regel is dat het geen scheldwoorden of afgeleiden daarvan mogen zijn die hij kan gaan herkennen. 'Potverblomme' klinkt óók als GvD en is dus niet toegestaan. Soempie is nogal van het 'kut' of 'shit' roepen op een schrikmoment, op een gegeven moment begon ze dat te 'verbasteren' naar 'sjait' (min of meer Duits dus) en dat is toch niet iets wat we M. graag horen zeggen.
Mijn "dju" en "nondeju" is wel door de ballotagecommissie gekomen.
De overgrote meerderheid van Brabant gaat 'Dju' ook niet herkennen dus ik geloof het welquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dju en nondeju niet goedgekeurd?
Ik zie hem al als drie jarig jochie met een hoog stemmetje: 'dju!'
Het heeft toch iets schattings, DHR liet laatst iets uit haar handen donderen in de keuken en riep keihard 'Pokkeh!' Waarop onze (toen) 4 en 2 jarige om het hardst haar napapegaaiden. Lol dat ze haddenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb dju en nondeju niet goedgekeurd?
Ik zie hem al als drie jarig jochie met een hoog stemmetje: 'dju!'
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het heeft toch iets schattings, DHR liet laatst iets uit haar handen donderen in de keuken en riep keihard 'Pokkeh!' Waarop onze (toen) 4 en 2 jarige om het hardst haar napapegaaiden. Lol dat ze hadden
Dat lijkt me lastig te bepalenquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:29 schreef Soempie het volgende:
We hebben ook afgesproken dat als we een verwonding oplopen waarvoor we naar het ziekenhuis moeten, dat vloeken toegestaan is.
Mwah, als je in een verfkrabber gaat staan bijvoorbeeld.quote:
Okay, dan zou zaterdag een optie kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope volgend weekend
Vrijdag kan ik trouwens niet, verder nog geen plannen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het heeft toch iets schattings, DHR liet laatst iets uit haar handen donderen in de keuken en riep keihard 'Pokkeh!' Waarop onze (toen) 4 en 2 jarige om het hardst haar napapegaaiden. Lol dat ze hadden
Duits? "Sjait" klinkt zoals ze het vaak in Ierland zeggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:14 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
De regel is dat het geen scheldwoorden of afgeleiden daarvan mogen zijn die hij kan gaan herkennen. 'Potverblomme' klinkt óók als GvD en is dus niet toegestaan. Soemp is nogal van het 'kut' of 'shit' roepen op een schrikmoment, op een gegeven moment begon ze dat te 'verbasteren' naar 'sjait' (min of meer Duits dus) en dat is toch niet iets wat we M. graag horen zeggen.
Mijn "dju" en "nondeju" is wel door de ballotagecommissie gekomen.
Nou, ik ben Brabander en dat is zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:24 schreef Wiebelkont het volgende:
De overgrote meerderheid van Brabant gaat 'Dju' ook niet herkennen
Op een nette katholieke school leer je dat toch juist?quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Nou, ik ben Brabander en dat is zeer herkenbaar
En dan kun je nog zo je best doen: onze oudste kwam na 1 week school al terug met zijn eerste GVD. En dat op een nette katholieke school
Wacht even.... "laatst" en "4 jaar". Hoe lang geleden was dat dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:27 schreef PhysicsRules het volgende:
maandje of 3 geleden, ergens in de zomer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wacht even.... "laatst" en "4 jaar". Hoe lang geleden was dat dan?
Welke achterlijke randdebielen computer-challenged organisatie gebruikt er dan ook nog Klotus Notus???quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef iamredleader het volgende:
Feest. Lotus Notes doet het nog steeds niet.
Ben ik vanochtend eerst naar Leiden gereden, auto door de APK, lekker naar kantoor rijden met de radio kneiterhard, kom ik hier aan om lekker te gaan werken ---
Ach, zometeen weekend, en morgenavond pokeren
dat zeg ik ook elke keer. Klinkt alsof ie even goed aan je verdiend heeft de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:21 schreef Etcetera het volgende:
Zo, dat was het laatste tandartsbezoek van deze week en ik hoop voor een hele lange tijd
Wederom: "maandje of 3", en "zomer" Volgens mij liep de zomer dit jaar rond 28 april afquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef PhysicsRules het volgende:
maandje of 3 geleden, ergens in de zomer.
De mijnequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Welke achterlijke randdebielen computer-challenged organisatie gebruikt er dan ook nog Klotus Notus???
Altijd welkomquote:A propos, zal ik voor morgen een whisky meenemen?
AH, maar dat valt mee. Geen kronen, bruggen en wortelkanaalbehandelingen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Vorige week controle en foto's, gisteren 3 gaatjes vullen, vandaag tandsteen verwijderen en praatje over eetgewoontes/poetsgedrag e.d.. Ja, dat worden weer mooie rekeningen.
Ik weet niet waar jij was, maar ik heb in augustus twee hele mooie weken zomer gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wederom: "maandje of 3", en "zomer" Volgens mij liep de zomer dit jaar rond 28 april af![]()
Even denken... ik was in NLquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik weet niet waar jij was, maar ik heb in augustus twee hele mooie weken zomer gehad.
Was mooi! Mooie locatie ookquote:
Heb alleen de discussie gelezen, het artikel zelf niet. Hoor het morgen wel...quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef iamredleader het volgende:
PR, ik las gisteren en vandaag weer wat moois op die ene Facebook pagina. Je weet wel, die ene. Tsjongejongejongejonge (herhaal)
Wilde bijna onze ervaring met die organisatie van drie letters posten, over huurverhoging, eindafrekening en dergelijke. Heb me nog ingehouden. Vertel je morgenavond wel.
Gelukkig niet, dit was al heftig genoeg wat mij betreftquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
AH, maar dat valt mee. Geen kronen, bruggen en wortelkanaalbehandelingen.
Duidelijk verhaal redquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:26 schreef iamredleader het volgende:
PR, ik las gisteren en vandaag weer wat moois op die ene Facebook pagina. Je weet wel, die ene. Tsjongejongejongejonge (herhaal)
Wilde bijna onze ervaring met die organisatie van drie letters posten, over huurverhoging, eindafrekening en dergelijke. Heb me nog ingehouden. Vertel je morgenavond wel.
Is goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Heb alleen de discussie gelezen, het artikel zelf niet. Hoor het morgen wel...
Serieusquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hoewel de kans theoretisch even groot/klein is, zegt mijn gevoel dat mij staatslot met het nummer AN 050000 toch een kleinere kans heeft van winnen
Heb ik geen moeite meequote:
Het lot zegt genoeg. AN 0,50000. 50% kans om te winnen dusquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
Hoewel de kans theoretisch even groot/klein is, zegt mijn gevoel dat mij staatslot met het nummer AN 050000 toch een kleinere kans heeft van winnen
Dus ook 50% kans om te verliezenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het lot zegt genoeg. AN 0,50000. 50% kans om te winnen dus
Welk topic??quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
Alleen je begrijpt wel dat dit topic dan opeens verdwijnt, toch?
Lijkt me een prima deal bij een loterij. Zeker de staatsloterij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ook 50% kans om te verliezen
Absoluutquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lijkt me een prima deal bij een loterij. Zeker de staatsloterij.
Ik hoor het al, high stakes morgen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:04 schreef iamredleader het volgende:
Ach ja, dat is morgenavond alweerlot ligt thuis, vanavond maar eens kijken wat het lotnr is. Als ik morgenavond (flink) win, dan een extra rondje voor de pokeraars bij mij thuis
iamred "the bank always wins" leaderquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik hoor het al, high stakes morgen.
Ah, we hebben een dedicated dealer morgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
iamred "the bank always wins" leader
Ja, nog geen respons.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Speaking of which, is er een mail gestuurd??
Nou, ik wil gewoon spelen hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Ah, we hebben een dedicated dealer morgen
Goedemiddagquote:
Kan zijn dat ze het adres waarmee ze geregistreerd staat op FOK! niet meer in gebruik heeft. Dat kan ik natuurlijk niet controleren... Maar laten we het nog even afwachtenquote:
Klinkt als een nuttig gebruikte ochtendquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Post doorgenomen, rekeningen betaald, bewaarde mails nog een geschift, koffers uitgepakt.
En nu wakker blijven tot vanavond een uur of 11, minimaal. Mw. MM heeft dat niet gered, die ligt al te tukken...
Dat laatste sowieso, ze heeft volgens mij ook een wekker gezet voor over een uur of 2.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klinkt als een nuttig gebruikte ochtenden anders over 2 tot 3 uurtjes mw MM even wakker maken, en dan volhouden tot na 21:00
Ik begin vandaag met nachtdiensten. Da's dus een no-go helaas.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goedemiddag
Heb je morgenavond al plannen, C4? Indien nee, schuif je gezellig aan bij het pokeren?
En anders de volumeknop wat hoger zettenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:11 schreef MadMaster het volgende:
De uitgevoerde genomede handelingen zijn voor mij ook voornamelijk bezigheidstherapie om niet in te kakken...
Dat is jammer. Maar je was er volgende week toch wel bij, bij Bart?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ik begin vandaag met nachtdiensten. Da's dus een no-go helaas.
Ja, dan ben ik er.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is jammer. Maar je was er volgende week toch wel bij, bij Bart?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal een paar blikken Guinness meenemen
Da's dan weer minder voor mw. MM nu...quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En anders de volumeknop wat hoger zetten
Crash?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Zojuist een korte update (per sms) over de stand van zaken: naar verwachting zal het nog het hele weekend duren alvorens de systemen weer werken.
Feest
Sinds gisterochtend. Vrijwel geen enkel netwerk-based systeem werkt. Echt ruk. En aangezien Lotus Notes voor mij m'n mail, agenda en twee derde van m'n applicaties betekent:quote:
Gisteren kort voor de lunch gepost.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef iamredleader het volgende:
Ik zit zo'n beetje de hele ochtend m'n duimen te draaien.
Lotus Notes ligt eruit. Alle netwerkactiviteiten zijn "kaputt". Geen netwerkschijven + geen mail = niet veel te doen. Kan geen afspraken maken, geen betalingen doen, geen wijzigingsverzoeken insturen voor meerdere andere zaken, geen agenda, niks. Niks. NIKS
Herkenbaar en uitermate irritant, ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sinds gisterochtend. Vrijwel geen enkel netwerk-based systeem werkt. Echt ruk. En aangezien Lotus Notes voor mij m'n mail, agenda en twee derde van m'n applicaties betekent:
Inderdaad, en het was al een late start vanwege de APK, maar ik ben gewoon gefrustreerd dat ik practisch niks kan doen. Heb dan wel wat andere, nuttigere dingen die ik kan verzinnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef MadMaster het volgende:
Herkenbaar en uitermate irritant, ja.
Gelukkig is het nu vrijdag, dus zo lang hoef je niet meer...
Zoals ze in Engeland zeggen:quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, en het was al een late start vanwege de APK, maar ik ben gewoon gefrustreerd dat ik practisch niks kan doen. Heb dan wel wat andere, nuttigere dingen die ik kan verzinnen
Wij werken ook met Lotus Notes (ja erg grappig icm mijn nick) en lag er gistermorgen ook uit. Gistermiddag deed alles het weer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sinds gisterochtend. Vrijwel geen enkel netwerk-based systeem werkt. Echt ruk. En aangezien Lotus Notes voor mij m'n mail, agenda en twee derde van m'n applicaties betekent:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Zoals ze in Engeland zeggen:
[ afbeelding ]
Als ik het zo beluister, gok ik van niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Mark het volgende:
Heb je je databases niet locaal op je workspace?
Het allerergste is: twee of drie weken geleden waren er al wat kleine haperingetjes... en toen zei ik tegen m'n baas voor de gein: let maar op: binnenkort vliegt het hele zooitje er een dag of twee uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:06 schreef Lotusss het volgende:
Wij werken ook met Lotus Notes (ja erg grappig icm mijn nick) en lag er gistermorgen ook uit. Gistermiddag deed alles het weer.
Ik heb wel het een en ander "gedownload" aan informatie, maar ik ben eerlijk gezegd een redelijke ICT-noob. Hoe dan ook: zonder E-mail, agenda en enkele cruciale applicaties en het is snel voorbij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Mark het volgende:
Heb je je databases niet locaal op je workspace?
Fijn dat je een mail hebt gestuurdquote:
Stel dat anders even voor aan je baasquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inderdaad, en het was al een late start vanwege de APK, maar ik ben gewoon gefrustreerd dat ik practisch niks kan doen. Heb dan wel wat andere, nuttigere dingen die ik kan verzinnen
Helaas, baas is nu onderweg naar San Francisco. En om de zoveel tijd zouden er klanten kunnen bellen, en dan moet er wel iemand zijn. Twee collega's zijn wel naar huis, dus ik ga wel op tijd wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:25 schreef Tinuviel het volgende:
Stel dat anders even voor aan je baas. Dat er thuis je familie en to do's wachten, die ook zonder Lotus notes kunnen, maar op je werk dus haast niets kan
En dan ben jij nu de achterblijver?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, baas is nu onderweg naar San Francisco. En om de zoveel tijd zouden er klanten kunnen bellen, en dan moet er wel iemand zijn. Twee collega's zijn wel naar huis, dus ik ga wel op tijd weg
Niet de enigequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:28 schreef MadMaster het volgende:
En dan ben jij nu de achterblijver?
Goed geregeld dan...
Naja zoveel verschil maakt het nou niet of jij de klanten spreekt of ze de voicemail inspreken. De kans dat je iets voor ze kunt doen istoch erg klein of niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, baas is nu onderweg naar San Francisco. En om de zoveel tijd zouden er klanten kunnen bellen, en dan moet er wel iemand zijn. Twee collega's zijn wel naar huis, dus ik ga wel op tijd weg
Nopequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:32 schreef Tinuviel het volgende:
Naja zoveel verschil maakt het nou niet of jij de klanten spreekt of ze de voicemail inspreken. De kans dat je iets voor ze kunt doen istoch erg klein of niet?
+1quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef B.ertha het volgende:
Of je telefoon doorschakelen en naar huis gaan?
Ik kan natuurlijk wel bij mijn privé-webmail, maar dat is wat anders dan zakelijk. Dus helaas, geen alternatief.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef B.ertha het volgende:
Ook geen webmail mogelijk? Of loopt dat ook via notes? Ik ben daar niet bekend mee.
Ook daar: helaas. Mijn mobiele nummer is mijn privé-nummer. Doorschakelen vanaf de vaste telefoons hier kan niet (vraag me niet naar de technische waarom-dan-niet), heb ik al eens geprobeerd. En naar een collega doorschakelen... nee, daarom zit ik juist hierquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef B.ertha het volgende:
Of je telefoon doorschakelen en naar huis gaan?
O godquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef B.ertha het volgende:
Dat kan wel, men wil niet.
Kopje koffie dan maar?
[ afbeelding ]
Dit ziet er . eh .. bijzonder uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef B.ertha het volgende:
Kopje koffie dan maar?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:51 schreef B.ertha het volgende:
Kopje koffie dan maar?
[ afbeelding ]
We gaan het beleven. Volgende week. Morgenavond maar even bedenken wat wij voor oplossing hebben?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:57 schreef PhysicsRules het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-maandag-bespreking/
Nou, de inkomensafhankelijke zorgpremie is van tafel. Kijken wat voor konijn ze nu weer uit de hoge hoed gaan toveren.
Veel bedrijven hebben simpelweg streaming media geblocked wegens de bandbreedte die het verbruikt...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:08 schreef B.ertha het volgende:
En probeer vervolgens:
http://www.radioguide.fm/internet-radio-nederland/3fm
http://www.radiozenders.fm/radio-3fm.html
http://www.onlineluisteren.nl/3fm/
http://www.radiokeuze.nl/index.php?radio=3fm-radio-luisteren
http://www.radiocentral.fm/nederland/3fm
Of deze stream:
livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb
http://www.listenlive.eu/netherlands.html
http://www.mp3streams.nl/zender/3fm
http://www.radio-via-internet.nl/radio-3fm.html
Thnx. Ik ga het meteen proberen... heb toch geen zin meer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:08 schreef B.ertha het volgende:
En probeer vervolgens:
http://www.radioguide.fm/internet-radio-nederland/3fm
http://www.radiozenders.fm/radio-3fm.html
http://www.onlineluisteren.nl/3fm/
http://www.radiokeuze.nl/index.php?radio=3fm-radio-luisteren
http://www.radiocentral.fm/nederland/3fm
Of deze stream:
livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb
http://www.listenlive.eu/netherlands.html
http://www.mp3streams.nl/zender/3fm
http://www.radio-via-internet.nl/radio-3fm.html
Ha, eergisteren zat ik nog met een albino python van zo'n 3 meter om mijn nek in Orlando. Schitterende beesten...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:11 schreef B.ertha het volgende:
http://www.vat19.com/dvds/26-pound-edible-gummy-python-candy.cfm
[ afbeelding ]
Nee, dat was niet eng, heb het vrijwillig gedaan, ook al eerder in Artis.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:15 schreef LadyBlack het volgende:
OMG MadMaster, dat lijkt me echt wel eng![]()
Wel fascinerend om zo'n beest te zien, maar aanraken hoef ik echt niet
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:10 schreef B.ertha het volgende:
Succes!Ja, ik voel me dan zo'n debiel die het ook nog doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done, en natuurlijk geen verschil![]()
Nee hoor. Het is de hele dag al gedoe met onze brakke internetverbinding.quote:
quote:
Het is nu nog koud ja, maar het schijnt na dit weekend ook weer wat warmer te worden, en dan zitten we nog 2 dagen in Torontoquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is bij jou het weer? Koud?
En hoe lang blijf je daar nog?
grrmblaehrbehbfikzitalaandetheejdhf'ghájddjquote:
O..kee.... no more drugs for the blonde in the cornerquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
grrmblaehrbehbfikzitalaandetheejdhf'ghájddj
Koffie helpt vast beterquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
grrmblaehrbehbfikzitalaandetheejdhf'ghájddj
Ik mompelde dat ik al aan de thee zitquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O..kee.... no more drugs for the blonde in the corner
En wat een schijtmuziek draait hijquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
Kan ik nog even mooi 45 minuten luisteren naar Rob![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O..kee.... no more drugs for the blonde in the corner
Ik heb zelf geen koffie in huisquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Koffie helpt vast beter
Tenzij jullie daar ook van die vieze pleur hebben als hiermijn vriend heeft het ergens zo weer door de gootsteen gespoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |