Alleen komen de mensen die de Griekse mythologie aanhangen daar openlijk voor uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
En Zeus was dus al net zo'n pedo als Mohammed.
Het zou mij ook niets verbazen als Maria Magdalena nog minderjarig was toen Jezus zich aan haar vergreep.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alleen komen de mensen die de Griekse mythologie aanhangen daar openlijk voor uit.
quote:Extreem strijken is een sport waarbij de deelnemer een strijkplank, een strijkijzer en een paar kledingstukken meeneemt naar een moeilijk te bereiken locatie, die hij bijvoorbeeld met alpinisme of kajakken moet bereiken.
De sport is in 1997 uitgevonden door de Engelsman Phil Shaw, en heeft inmiddels een aantal volgelingen gekregen.
Zo'n lekkere fallus op een geeltje.quote:
Extreme ironing. De gefaalde meme.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:42 schreef TitusPullo het volgende:
[ afbeelding ]
Ironed, not stirred.
Het is donker en Rotterdam-Zuid is gevaarlijk, ik zou ook doorrijden.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:19 schreef De_Guidance het volgende:
De machinist sloeg gewoon een station over, lange dag zeker.
HUILIE!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is donker en Rotterdam-Zuid is gevaarlijk, ik zou ook doorrijden.
Ik ben heul geen moslim.quote:
Ik ben niet bedreigd en houd me al enige tijd niet meer bezig omdat het niks concreets oplevert en ik m'n tijd in relevantere zaken moet/wil steken.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef Bluesdude het volgende:
Koos................. er wordt geroddeld over je in BNW
Het Ronde Huis, vergeten, fictie of feit? Dl.10
Het is een geheim genootschap van nichten uit Tukkerland met een bancaire achtergrond.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
Wat de neuk is het Ronde Huis dan?
De Harderwijkse illuminati die jou met de dood bedreigen?
Vanavond sterf je Koos, nu je dit bekend hebt gemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een geheim genootschap van nichten uit Tukkerland met een bancaire achtergrond.
Nee, het is onrendabel.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
Kunnen we BNW ook niet verkopen?
Wie weet. De gemeenten worden opnieuw ingedeeld, dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:52 schreef GSbrder het volgende:
Ze zouden Harderwijk ook gewoon moeten verkopen aan Flevoland.
Dat er echt mensen zijn die geloven die onzin, de tering zeg.quote:
Aan de PVV?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
Kunnen we BNW ook niet verkopen?
Dan hebben jullie al het Dolfinarium en komt daar ook nog eens Biddinghuizen bijquote:Op donderdag 8 november 2012 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie weet. De gemeenten worden opnieuw ingedeeld, dus.
Harderwijk is een VVD-gemeente, bitch.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan hebben jullie al het Dolfinarium en komt daar ook nog eens Biddinghuizen bij.
Als dat geen reden is voor elke week koopzondag, dan mag Amsterdam ook plat.
En Nijmegen een GroenLinks-bolwerk. Nou en?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Harderwijk is een VVD-gemeente, bitch.
In Nijmegen is het best gezellig hoor!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
Nijmegen.
De Mordor en Mount Doom van Nederland, de enige stad waar ik standaard ruzie met haar inwoners heb.
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
Nijmegen.
De Mordor en Mount Doom van Nederland, de enige stad waar ik standaard ruzie met haar inwoners heb.
Bij vlagen.quote:
Wij schoppen kont en de shit is hier op zondag godverdomme gewoon los godverdomme.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Nijmegen een GroenLinks-bolwerk. Nou en?
Ofwel gewoon helemaal niet komen?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]![]()
Moet je ook niet in de pauperwijken, het centrum of alle andere openbare locaties rondlopen met je VVD-tronie.
Oh, jawel. Mooi wonen in Oostquote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ofwel gewoon helemaal niet komen?
Dit weekend? Nee, dat kan helaas niet, jij bent er niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij vlagen.
Wanneer gaan we wat zuipen ouwe?
Toegegeven, aan de Waalkade is het lekker zitten in de zomer.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In Nijmegen is het best gezellig hoor!
OPEN! Godverdomme, het is OPEN!quote:Op donderdag 8 november 2012 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij schoppen kont en de shit is hier op zondag godverdomme gewoon los godverdomme.
Daar heb ik leren autorijdenquote:Op donderdag 8 november 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, aan de Waalkade is het lekker zitten in de zomer.
Maar daar is ook alles mee gezegd, oh en die rotondes met 4 rijbanen zonder markering zijn ook gaaf om alles en iedereen te trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |