abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118976810
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hoor. Zal wel aan onze uitstraling liggen ofzo? Weet het niet.

Hebben nu een stagiaire op het werk, die zegt tegen iedereen " Hey Goedemorgen!' in de ochtend en mij loopt ze met een strakke bek voorbij. achja.. her loss :P
Ik zou het niet pikken en ook gewoon goedemorgen zeggen.

Door het zo te laten bevestig je eigenlijk dat je de moeite niet waard bent om hallo tegen te zeggen.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_118976820
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze zijn bang dat je jouw deprimerende verhalen aan ze wil vertellen. En daar hebben ze gelijk in denk ik.
:D

Nee maar ik herken het wel een beetje. Maar is denk ik ook gewoon onzekerheid van het mannetje, waardoor het ineens awkward wordt :P
pi_118976821
Dat gaat ook niet van de ene op de andere dag. Dat het leuk klikt. Meestal gaat het geleidelijk. Ja en soms klikt het gewoon niet, punt.
En als je je zelf al niet op je gemak voelt bij een ander.. Hoe moet die ander dat dan wel kunnen?
pi_118976835
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook hoor. Zal wel aan onze uitstraling liggen ofzo? Weet het niet.

Hebben nu een stagiaire op het werk, die zegt tegen iedereen " Hey Goedemorgen!' in de ochtend en mij loopt ze met een strakke bek voorbij. achja.. her loss :P
Ik ken dat wel ja, meisjes zouden nooit uit zichzelf goedemorgen tegen MIJ zeggen.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:43:51 #155
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118976846
Spreek anders binnenkort een keer met Cassandra af, als er iemand is die daar doorheen prikt is zij het wel Benzin.!

En geen smoesjes, als je vooruit wil gaan zal je stappen moeten (blijven) nemen. En keer op keer over je angst heen!
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118976867
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze zijn bang dat je jouw deprimerende verhalen aan ze wil vertellen. En daar hebben ze gelijk in denk ik.
Naah, in het echt praat ik daar niet over.
pi_118976877
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Cassandra87 het volgende:
ander.. Hoe moet
Ook als het niet heel erg klikt, moet je toch een normaal gesprek kunnen voeren met een meisje tot de rest terug is van de wc's of zo :P
pi_118976892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Door het zo te laten bevestig je eigenlijk dat je de moeite niet waard bent om hallo tegen te zeggen.
Ooh dat zeg ik ook hoor :-) zo 'sociaal' ben ik dan ook weer wel. Als ik der op de gang tegen kom ofzo dan zeg ik ook gewoon " Hoi of Hey" of zoiets maar dan krijg ik dezelfde strakke bek te zien.

Ach, toch een arrogante aandachtstrekkende (behalve van mij dan :-)) trutje.
pi_118976908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ooh dat zeg ik ook hoor :-) zo 'sociaal' ben ik dan ook weer wel. Als ik der op de gang tegen kom ofzo dan zeg ik ook gewoon " Hoi of Hey" of zoiets maar dan krijg ik dezelfde strakke bek te zien.

:o
Ik zou echt ontzettend moeilijk tegen haar gaan doen. :D
pi_118976935
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik zou er bijzonder weinig mee doen.
pi_118976939
quote:

[..]

Dat herken ik heel erg ja. Het af en toe toch proberen en dan zo'n reactie krijgen, terwijl ze tegen alle andere jongens wel lief en leuk doet :r }:|
pi_118976940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
Spreek anders binnenkort een keer met Cassandra af, als er iemand is die daar doorheen prikt is zij het wel Benzin.!

En geen smoesjes, als je vooruit wil gaan zal je stappen moeten (blijven) nemen. En keer op keer over je angst heen!
Hebben ze al gedaan.
Cassandra zei dat benzin NIETS heeft wat hem ook maar enigszins interessant maakt, of iets van die strekking.
pi_118976956
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou er bijzonder weinig mee doen.
Ik hou van moeilijk doen. O+
pi_118976968
quote:

[..]

Ik klets zo een hele trein vol met je hoor dus zoveel schort er niet aan :P
  donderdag 8 november 2012 @ 13:47:07 #165
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118976984
quote:

[..]

Jij zou haar 's avonds opwachten in een busje met geblindeerde ramen, haar platspuiten met ghb.
En als ze dan bijkomt, vastgebonden in een verlaten fabriek, dwingen om goedemorgen tegen je te zeggen.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:47:12 #166
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118976987
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hebben ze al gedaan.
Cassandra zei dat benzin NIETS heeft wat hem ook maar enigszins interessant maakt, of iets van die strekking.
Op het moment inderdaad niet, maar daar kan hij aan werken. En ze gaf aan dat ze had aangeboden dat hij nog een keer langskwam....
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  donderdag 8 november 2012 @ 13:47:39 #167
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118977000
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jij zou haar 's avonds opwachten in een busje met geblindeerde ramen, haar platspuiten met ghb.
En als ze dan bijkomt, vastgebonden in een verlaten fabriek, dwingen om goedemorgen tegen je te zeggen.
_O-
pi_118977014
quote:

[..]

Ik hou van moeilijk doen. O+
Gewoon naar haar bureau toe lopen en je even voorstellen bij wijze van statement :P
Heel sarcastisch zeggen 'leuk je te ontmoeten'
pi_118977016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En wel zo dat het gemeend overkomt natuurlijk.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:48:36 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118977031
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

_O-
Dat is niet grappig, zo is Mur nu eenmaal
pi_118977055
quote:

[..]

Hebben ze al gedaan.
Naah

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik ben even lekker ongenuanceerd.. Maar een complimentje geven haalt ook geen zak uit.
Even met wat nuance: Benzin is een lieve jongen, hij is intelligent, aardig. Qua uiterlijk is hij mijn type niet, maar hell, er zijn bosjes die mij voorbij lopen, iets met smaken verschillen.
Maar hij moet dingen ondernemen en niet continu lopen piepen dat het altijd aan een ander ligt en dat hij een meisje verdient en weet ik het wat. Dat de schuld altijd bij een ander leggen en niet in de spiegel durven kijken vind ik een van de meest onaantrekkelijke dingen die er zijn.

Verder is er niets mis met Benzin.
pi_118977060
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

True story. :@
  donderdag 8 november 2012 @ 13:49:20 #173
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_118977064
quote:

[..]

Ja, want als ze niks tegen jou zegt is ze een aandachtstrekkende trut. Dit is alles wat er mis is met good guys. Die verbolgenheid en frustratie. Hmmm.. zij vind me niet leuk.. WAT EEN BITCH :')
Ze is geen bitch..alleen tegen jou blijkbaar.. Neem heft in eigen handen , daar heb je veel meer aan dan geroddel, passief agressief reageren, kwaad spreken en oordelen over mensen e.d.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:49:28 #174
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118977067
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Niet voor die dame nee, maar wel voor de omstanders ;)

Hou trouwens eens op met dat gemur, ik voel mij telkens aangesproken... :D
pi_118977072
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Naah

[..]

Ze had nog meer posts. ;)
pi_118977082
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Tangledup het volgende:

[..]

En wel zo dat het gemeend overkomt natuurlijk.
Platspuiten inderdaad. No pun intended?
  donderdag 8 november 2012 @ 13:49:50 #177
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118977087
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Omdat je weird bent. Simpel gezegd.
Dat ligt eraan, als hij er alleen maar bijstaat is er misschien iets anders aan de hand.(fysiek?)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 8 november 2012 @ 13:50:28 #178
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118977119
Wat ga je er nu aan doen Benzin? Met klagen kom je niet ver, je moet concrete stappen gaan nemen.
pi_118977159
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
Wat ga je er nu aan doen Benzin? Met klagen kom je niet ver, je moet concrete stappen gaan nemen.
Meisjes vinden me niet echt leuk. Ik weet niet wat ik daaraan moet doen.
pi_118977169
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ja, want als ze niks tegen jou zegt is ze een aandachtstrekkende trut. Dit is alles wat er mis is met good guys. Die verbolgenheid en frustratie. Hmmm.. zij vind me niet leuk.. WAT EEN BITCH :')
Ze is geen bitch..alleen tegen jou blijkbaar.. Neem heft in eigen handen , daar heb je veel meer aan dan geroddel, passief agressief reageren, kwaad spreken en oordelen over mensen e.d.
Ik vind groeten gewoon een fatsoensnorm eigenlijk. Dat doe je gewoon.

Maar goed gefrustreerd zijn is ook jammer :P Gewoon aardig blijven zijn, dat is alles wat je kan doen.
pi_118977206
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Meisjes vinden me echt niet leuk. Ik weet niet wat ik daaraan moet doen.
Begin eens met iets anders dan binnen zitten huilen? :)
pi_118977216
Benzin is gewoon schuchter, verlegen, stil. Ik merk wel dat hij op zoek is naar gespreksopeningen en die ook wel dankbaar aanneemt maar zelf weinig initiatief kan nemen in een gesprek. En daar moet je als vrouw zijnde maar geduld mee hebben. En begrip. En dat is lastig. En ik geef toe dat ik redelijk uniek ben, veel geduld heb en niet snel op een eerste indruk afga. Sterker nog, het is de laatste paar maanden pas dat ik een grens voor mij zelf trek. Als Benzin zich op zijn gemak voelt, is het gewoon een leuke jongen in de omgang.
Ik zou er niet nat van worden (Ja dat heb ik wel gezegd :@) maar dat is niet zijn eerste prioriteit. Sociaal leven opbouwen en wat handigheid en vertrouwen krijgen in de omgang.
pi_118977225
quote:

[..]

Cassandra vind je wel leuk, maar je hebt issues die je moet fixen. Je moet positiever worden en laten zien dat je wat wilt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 8 november 2012 @ 13:53:05 #184
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118977246
quote:

[..]

Ik zou 1 keer zeggen: OOK GOEIEMORGEN.
En als ze het dan nog niet snapt dan gaat ze bij mij ook op 'ignore'

Geldt overigens voor mannen en vrouwen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 8 november 2012 @ 13:53:59 #185
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118977284
quote:

[..]

Dan ga je leuk worden. Wat al eerder is gezegd, meiden houden niet van onzekere jongens, je kan best wat meer ballen krijgen waarbij je echt wel jezelf blijft....

Je moet inderdaad je issues fixen. Wordt socialer en reken met je onzekerheid af en dan garandeer ik je dat je aan een dame kan komen. Geef is wat zingeving aan je leven...

Je geeft zelf aan dat het nu niet werkt, dus nog een keer, wat ga je er concreet aan doen?
  donderdag 8 november 2012 @ 13:54:48 #186
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_118977320
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Heb een collega die echt tegen niemand hallo zegt. Maar ik blijf hem altijd hardnekkig groeten als ik hem tegenkom, vind hij geloof ik niet leuk. Hoop het nog steeds mee te maken dat hij op een dag terug groet :P
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_118977369
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Heb een collega die echt tegen niemand hallo zegt. Maar ik blijf hem altijd hardnekkig groeten als ik hem tegenkom, vind hij geloof ik niet leuk. Hoop het nog steeds mee te maken dat hij op een dag terug groet :P
Ik snap serieus niet wat er moeilijk is aan groeten :')

Maar ik groet ook wel eens een opaatje op de fiets en vrijwel nooit groeten ze terug.
pi_118977378
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik zou 1 keer zeggen: OOK GOEIEMORGEN.
En als ze het dan nog niet snapt dan gaat ze bij mij ook op 'ignore'

Geldt overigens voor mannen en vrouwen.
Haha zo heb ik ook een collega die nooit wat terug zei. Die heb ik in een volle ruimte dus even op zijn plaats gezet, dat ie of gek was of anders behoorlijk asociaal. Sindsdien groet ie áltijd.
pi_118977430
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
Heb ik nou trouwens zo'n naam :o
pi_118977444
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Doe je toch echt zelf met je projectjes :P
  donderdag 8 november 2012 @ 13:58:11 #191
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118977450
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ik kwam bij het uitlaten van de honden altijd een oud stel tegen die nors voorbijliep. Ik heb denk ik een paar weken elke keer goedeavond gezegt, en op een gegeven moment waren ze om. Vriendelijk glimlachend zijden ze daarna telkens gedag.

Overwinninkje! *)
  donderdag 8 november 2012 @ 13:58:40 #192
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118977462
quote:

[..]

Je promoot jezelf! :D
pi_118977476
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Doe je toch echt zelf met je projectjes :P
welke projectjes..
pi_118977518
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:53 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Dan ga je leuk worden.
Het is nogal moeilijk om concreet te zeggen wat ik moet doen om leuk te worden. Er is ook niet heel veel te doen omdat ik niet goed snap waarom meisjes mij niet leuker vinden dan ze me vinden.
pi_118977547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

Zow, wat een frustratie.. :-) Tja, als ze 'bitchy' is tegen mij dan kan ik toch de conclusie trekken dat ik haar een bitch vind ? Voor de rest boeid het me geen ene mallemoer hoor vind het alleen een beetje strange.
pi_118977562
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:58 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

welke projectjes..
Benzin en Kevin :P
  donderdag 8 november 2012 @ 14:01:08 #197
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118977569
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Haha zo heb ik ook een collega die nooit wat terug zei. Die heb ik in een volle ruimte dus even op zijn plaats gezet, dat ie of gek was of anders behoorlijk asociaal. Sindsdien groet ie áltijd.
Het nut daarvan snap ik niet echt. Als iemand geen goedemorgen zou zeggen, ook nadat ik het een paar keer spontaan probeer, dan kunnen ze de tering krijgen. Dan ga ik niet lopen stampvoeten om vervolgens elke dag een ongemeend-vrolijke "Goedemorgen" te krijgen. Want jij denkt nu "Ohja, jij was die asociale lul die nooit goedemorgen zei" en hij denkt "Oh, dat is die stomme kut die zo aan het huilen was dat ik niets zei".
pi_118977579
quote:

[..]

jij bent het projectsletje. :)
pi_118977589
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is nogal moeilijk om concreet te zeggen wat ik moet doen om leuk te worden. Er is ook niet heel veel te doen omdat ik niet goed snap waarom meisjes mij niet leuker vinden dan ze me vinden.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin is gewoon schuchter, verlegen, stil. Ik merk wel dat hij op zoek is naar gespreksopeningen en die ook wel dankbaar aanneemt maar zelf weinig initiatief kan nemen in een gesprek. En daar moet je als vrouw zijnde maar geduld mee hebben. En begrip. En dat is lastig. En ik geef toe dat ik redelijk uniek ben, veel geduld heb en niet snel op een eerste indruk afga. Sterker nog, het is de laatste paar maanden pas dat ik een grens voor mij zelf trek. Als Benzin zich op zijn gemak voelt, is het gewoon een leuke jongen in de omgang.
Ik zou er niet nat van worden (Ja dat heb ik wel gezegd :@) maar dat is niet zijn eerste prioriteit. Sociaal leven opbouwen en wat handigheid en vertrouwen krijgen in de omgang.
Lijkt me vrij duidelijk zo.
pi_118977602
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 14:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Benzin en Kevin :P
Dat vind ik niet echt projectjes. Benzin heb ik een handreiking aangeboden, dat die steeds wordt afgeslagen.., kevin heb ik altijd als vriend beschouwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')