Ik zou het niet pikken en ook gewoon goedemorgen zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Zal wel aan onze uitstraling liggen ofzo? Weet het niet.
Hebben nu een stagiaire op het werk, die zegt tegen iedereen " Hey Goedemorgen!' in de ochtend en mij loopt ze met een strakke bek voorbij. achja.. her loss
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat je jouw deprimerende verhalen aan ze wil vertellen. En daar hebben ze gelijk in denk ik.
Ik ken dat wel ja, meisjes zouden nooit uit zichzelf goedemorgen tegen MIJ zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Zal wel aan onze uitstraling liggen ofzo? Weet het niet.
Hebben nu een stagiaire op het werk, die zegt tegen iedereen " Hey Goedemorgen!' in de ochtend en mij loopt ze met een strakke bek voorbij. achja.. her loss
Naah, in het echt praat ik daar niet over.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat je jouw deprimerende verhalen aan ze wil vertellen. En daar hebben ze gelijk in denk ik.
Ook als het niet heel erg klikt, moet je toch een normaal gesprek kunnen voeren met een meisje tot de rest terug is van de wc's of zoquote:
Ooh dat zeg ik ook hoor :-) zo 'sociaal' ben ik dan ook weer wel. Als ik der op de gang tegen kom ofzo dan zeg ik ook gewoon " Hoi of Hey" of zoiets maar dan krijg ik dezelfde strakke bek te zien.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken en ook gewoon goedemorgen zeggen.
Door het zo te laten bevestig je eigenlijk dat je de moeite niet waard bent om hallo tegen te zeggen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ooh dat zeg ik ook hoor :-) zo 'sociaal' ben ik dan ook weer wel. Als ik der op de gang tegen kom ofzo dan zeg ik ook gewoon " Hoi of Hey" of zoiets maar dan krijg ik dezelfde strakke bek te zien.
Ach, toch een arrogante aandachtstrekkende (behalve van mij dan :-)) trutje.
Ik zou er bijzonder weinig mee doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou echt ontzettend moeilijk tegen haar gaan doen.
Dat herken ik heel erg ja. Het af en toe toch proberen en dan zo'n reactie krijgen, terwijl ze tegen alle andere jongens wel lief en leuk doetquote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ooh dat zeg ik ook hoor :-) zo 'sociaal' ben ik dan ook weer wel. Als ik der op de gang tegen kom ofzo dan zeg ik ook gewoon " Hoi of Hey" of zoiets maar dan krijg ik dezelfde strakke bek te zien.
Hebben ze al gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
Spreek anders binnenkort een keer met Cassandra af, als er iemand is die daar doorheen prikt is zij het wel Benzin.!
En geen smoesjes, als je vooruit wil gaan zal je stappen moeten (blijven) nemen. En keer op keer over je angst heen!
Ik hou van moeilijk doen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou er bijzonder weinig mee doen.
Ik klets zo een hele trein vol met je hoor dus zoveel schort er niet aanquote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Jij zou haar 's avonds opwachten in een busje met geblindeerde ramen, haar platspuiten met ghb.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou echt ontzettend moeilijk tegen haar gaan doen.
Op het moment inderdaad niet, maar daar kan hij aan werken. En ze gaf aan dat ze had aangeboden dat hij nog een keer langskwam....quote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan.
Cassandra zei dat benzin NIETS heeft wat hem ook maar enigszins interessant maakt, of iets van die strekking.
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou haar 's avonds opwachten in een busje met geblindeerde ramen, haar platspuiten met ghb.
En als ze dan bijkomt, vastgebonden in een verlaten fabriek, dwingen om goedemorgen tegen je te zeggen.
Gewoon naar haar bureau toe lopen en je even voorstellen bij wijze van statementquote:
En wel zo dat het gemeend overkomt natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou haar 's avonds opwachten in een busje met geblindeerde ramen, haar platspuiten met ghb.
En als ze dan bijkomt, vastgebonden in een verlaten fabriek, dwingen om goedemorgen tegen je te zeggen.
Naahquote:Op donderdag 8 november 2012 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben ze al gedaan.
Cassandra zei dat benzin NIETS heeft wat hem ook maar enigszins interessant maakt, of iets van die strekking.
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja ik ben even lekker ongenuanceerd.. Maar een complimentje geven haalt ook geen zak uit.
Even met wat nuance: Benzin is een lieve jongen, hij is intelligent, aardig. Qua uiterlijk is hij mijn type niet, maar hell, er zijn bosjes die mij voorbij lopen, iets met smaken verschillen.
Maar hij moet dingen ondernemen en niet continu lopen piepen dat het altijd aan een ander ligt en dat hij een meisje verdient en weet ik het wat. Dat de schuld altijd bij een ander leggen en niet in de spiegel durven kijken vind ik een van de meest onaantrekkelijke dingen die er zijn.
Verder is er niets mis met Benzin.
True story.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, zo is Mur nu eenmaal
Ja, want als ze niks tegen jou zegt is ze een aandachtstrekkende trut. Dit is alles wat er mis is met good guys. Die verbolgenheid en frustratie. Hmmm.. zij vind me niet leuk.. WAT EEN BITCHquote:Op donderdag 8 november 2012 13:44 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Niet voor die dame nee, maar wel voor de omstandersquote:Op donderdag 8 november 2012 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet grappig, zo is Mur nu eenmaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |