Wat ik denk zeg jijquote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee lul dat moet je zeggen, dan voelt ze zich speciaal. Ga zo door en je haalt haar zo binnen!
Niet netjes natuurlijk, maar het werkt wel!
Jij hebt je best gedaan jaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey benzin, ff serieus. Volgens mij heb ik gerust wel begrip voor je getoond en geprobeerd je te helpen, of niet?
En hoor ik nu ook tussen ál die anderen die je proberen te bashen?
Denk je niet dat zelfs mensen met de meest oprechte bedoelingen, oprecht een beetje moe van je worden?
Ik las vol verwachting je opsomming, maar voor jouw doen was het wel een anticlimax voor me toen ik de paarse genotsknots niet tegen kwam.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon.
Begin eens bij jezelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt je best gedaan jaDe laatste tijd heb ik wel het gevoel dat je veel harder bent geworden.
Ik word er zelf nog veel moeier van en ik kan niet wachten tot dingen eindelijk gaan meewerken.
Waarschijnlijk dus omdat ze moe van je wordt. En als zelfs Cassandra al moe van je wordt, dan heb je er wel een talent voor om dat bij mensen te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt je best gedaan jaDe laatste tijd heb ik wel het gevoel dat je veel harder bent geworden.
Ik word er zelf nog veel moeier van en ik kan niet wachten tot dingen eindelijk gaan meewerken.
Dta jij er moe van wordt kan ik mij voorstellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wilde Re plezieren met was serieuze posts.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las vol verwachting je opsomming, maar voor jouw doen was het wel een anticlimax voor me toen ik de paarse genotsknots niet tegen kwam.
Inderdaad, je moet het leven niet zomaar nemen zoals het komt, je moet er van maken wat jij wilt.quote:
Maar oh oh wat zou je het graag willen!quote:
We vullen elkaar gewoon goed aanquote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat ik denk zeg jijik denk ik hou het netjes hier
En daar gaat het fout en zit je probleem. Je doet niks, je onderneemt niks!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo denken is wel de manier om alleen te blijven inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Een meisje meetrekken in een fantasiewereld klinkt stom.
En zie hier.. Ik leef ook nog steeds!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dta jij er moe van wordt kan ik mij voorstellen.
Maar weet je, ik heb achter jou aangelopen, hoelang kennen wij elkaar nu, het houdt een keer op. Zelfde gold voor kevin24, dat zei ik gisteren hier, en savonds hebben we dezelfde trein gepakt. Daad bij woord voegenJe kunt nog steeds altijd bij me terecht maar je moet je zelf wel een schop onder je hol geven
Jezelf niet al te serieus nemen en toch serieus kunnen zijn als er aanleiding voor isquote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo denken is wel de manier om alleen te blijven inderdaad.
Chicks love that.
Ben je nog wat vooruit gegaan de laatste tijd? Of ligt alles een beetje stil en heb je je er in je hoofd al bij neergelegd dat het niet anders wordtquote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
En zie hier.. Ik leef ook nog steeds!
viel niets tegen toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
En zie hier.. Ik leef ook nog steeds!
Waarom vinden ze dat leuk dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo denken is wel de manier om alleen te blijven inderdaad.
Chicks love that.
Als je overkomt als een wiskundeleraar (no offence wiskundeleraren) dan kom je niet ver. Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen. Heb je geen fantasie?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vinden ze dat leuk dan?En hoe doe je dat?
Het komt op mij over als onzin praten tegen haar.
Precies ik fantaseer met Mur altijd over kelders en tepelklemmenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je overkomt als een wiskundeleraar (no offence wiskundeleraren) dan kom je niet ver. Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen. Heb je geen fantasie?
Het is mogelijk om leuk te praten over wiskunde toch? (bijvoorbeeld) Het hoeft niet meteen complete onzin te zijn toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je overkomt als een wiskundeleraar (no offence wiskundeleraren) dan kom je niet ver. Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen. Heb je geen fantasie?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies ik fantaseer met Mur altijd over kelders en tepelklemmen
Toch juist mooi dat geouwehoer. Wat is daar nu moeilijk aan?
Ik snap het idee van benzin hierover ook wel, je wil graag iemand hebben die je erbij mee helpt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet het leven niet zomaar nemen zoals het komt, je moet er van maken wat jij wilt.
Over wiskunde praten is 99/100 keer niet leuk...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is mogelijk om leuk te praten over wiskunde toch? (bijvoorbeeld) Het hoeft niet meteen complete onzin te zijn toch?
Ik heb niet heel veel fantasie nee.
Omdat hij zo lief is.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef kree het volgende:
Vraag is waarom zou die gene dat doen voor jou?
(btw goed bedoeld dit hoor)
Dat is een beetje het idee achter small talk. Weinig inhoud, meer voor de vorm.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, Loop echt door verschillende fases heen. Dan weer neerslachtig, dan weer 'wat maakt het uit' etc. Zit nu al een tijdje in de fase dat ik gewoon lekker doe waar ik zin in heb (als is dat dan weer niet zo sociaalquote:Op donderdag 8 november 2012 13:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je nog wat vooruit gegaan de laatste tijd? Of ligt alles een beetje stil en heb je je er in je hoofd al bij neergelegd dat het niet anders wordt
ja was erg gezelligquote:
Volgens mij wordt wiskunde bij allerlei alledaagse verschijnselen toegepast, dus als je het in die vorm giet, kan het nog weleens interessant zijn. Denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over wiskunde praten is 99/100 keer niet leuk...
Dat kan best leuk zijn, maar misschien ben ik zelf te geïnteresseerd dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Over wiskunde praten is 99/100 keer niet leuk...
Praten met mensen doe over alles wat er om je heen gebeurt. Het weer, de politiek, het nieuws, koetjes en kalfjes verhaal, luchtig.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is mogelijk om leuk te praten over wiskunde toch? (bijvoorbeeld) Het hoeft niet meteen complete onzin te zijn toch?
Ik heb niet heel veel fantasie nee.
lief is goed denk, maarja je moet het ook nog kunnen verwoorden naar een meid, denk dat dat dan meer het probleem is?quote:
Het is alleen onzin als je er niet zelf in gelooft.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef benzin het volgende:
Laat ik het anders zeggen, de meeste mensen vinden praten over wiskunde nooit leuk. Laat staan meisjes, of je moet er een treffen die houdt van wiskunde maar die zijn zeer zeldzaam.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan best leuk zijn, maar misschien ben ik zelf te geïnteresseerd dan.
Wat is dan wel leuk?
Mensen praten graag over zichzelf, over hun eigen passies. Met oefenen met praten heb je met goed luisteren het halve werk al gedaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat kan best leuk zijn, maar misschien ben ik zelf te geïnteresseerd dan.
Wat is dan wel leuk?
Dat klinkt heel erg moeilijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, de meeste mensen vinden praten over wiskunde nooit leuk. Laat staan meisjes, of je moet er een treffen die houdt van wiskunde maar die zijn zeer zeldzaam.
Over dingen praten die je hebt gedaan, meegemaakt. Leuke verhalen. Anekdotes.
Het meeste wat lijkt op een stappenplan is het volgende:quote:
Ik had een klasgenoot die ook niks deed of boeiend vond (behalve D&D). Daarom, als hij met meisjes praatte die hij leuk vond, praatte hij over mij.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niks meemaakt dan is dat moeilijk ja.
Mwehe dat is ook een manier.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die ook niks deed of boeiend vond (behalve D&D). Daarom, als hij met meisjes praatte die hij leuk vond, praatte hij over mij.
Dat was raar.
Kwam ook omdat hij die meisjes alleen kende via mij.
Precies.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niks meemaakt dan is dat moeilijk ja.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:34 schreef Murvgeslagen het volgende:
Is bovenstaande duidelijk genoeg om wat mee te kunnen Benzin?
Dat zou ik ook hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef benzin het volgende:
Laatst merkte ik dat meisjes ongemakkelijker worden als ze in hun eentje bij me in de buurt zijn dan als er ook nog andere mensen direct bijstaan.
Omdat je weird bent. Simpel gezegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom maak ik meisjes zo ongemakkelijk en defensief?
Dat heb ik ook hoor. Zal wel aan onze uitstraling liggen ofzo? Weet het niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef benzin het volgende:
[..]
- Dan moet je naar plaatsen gaan waar je ze kan ontmoeten: sportverening, kroeg, studentenvereniging.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Wat ik eigenlijk wil is het volgende:
• Ik wil meisjes kunnen ontmoeten
• Ik wil met die meisjes die ik net ontmoet heb kunnen praten
• Niet zomaar praten, ik wil lol hebben en op mijn gemak zijn en ik wil dat zij een leuk moment heeft
• Ik wil dat dat lukt zonder dat het meisje al in de eerste secondes helemaal ongemakkelijk wordt.
Laatst merkte ik dat meisjes ongemakkelijker worden als ze in hun eentje bij me in de buurt zijn dan als er ook nog andere mensen direct bijstaan.
Ze zijn bang dat je jouw deprimerende verhalen aan ze wil vertellen. En daar hebben ze gelijk in denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Oh?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Omdat je weird bent. Simpel gezegd.
Omdat je zelf ongemakkelijkheid uitstraalt.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |