abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 november 2012 @ 11:22:55 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118971777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:15 schreef kree het volgende:

[..]

Weet niet hoor, maar als ik terug kijk, dan zou ik niet zitten te wachten over lachen ofzo, Meer iemand die een beetje meepraat en dat doe ik gewoon.

Hangt van de persoon af denk ik. Soms is het juist fijn om even uit die kut situatie getrokken te worden.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:16 schreef benzin het volgende:

[..]

:')
Oh god daar hebben we onze alles beter wetende en tevens ervaring deskundige Benzin *O*

Wat is het ergste wat jou qua verlies is overkomen, een goudvis of hamster die op een dag niet meer bewoog?

Uit ervaring kan ik je melden dat het zeer fijn kan zijn als je gedachtes even op iets anders gezet worden dan een stervende ouder.

Kan ik je prima verzekeren na een letterlijke kanker periode van 5 jaar bij mijn moeder die 2 jaar geleden is overleden aan de gevolgen van kanker.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 8 november 2012 @ 11:24:00 #62
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118971823
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij is voor haar een vreemde he. Natuurlijk kan het prettig zijn om even met iemand te praten die ervaring ermee heeft, omdat het dan anders is om even je hart te luchten.
Betekent niet dat je het er altijd mara over wil hebben of dat je eigen leven dan helemaal stopt op zo'n moment. Zou toch mooi zijn als iemand je juist even de ellende kan laten vergeten?
Heeft niets te maken met wel of niet serieus nemen te maken.
Ja klopt. Voor mijn gevoel is het toch een beetje link ofzo maar is wel beter sowieso om het er niet telkens over te hebben. Alleen bedoel slap lullen en zo laten vergeten is anders dan flirten vandaar dat ik wat twijfel. Kan in het algemeen best goed uitpakken ja
we dan
  donderdag 8 november 2012 @ 11:26:30 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118971890
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja klopt. Voor mijn gevoel is het toch een beetje link ofzo maar is wel beter sowieso om het er niet telkens over te hebben. Alleen bedoel slap lullen en zo laten vergeten is anders dan flirten vandaar dat ik wat twijfel. Kan in het algemeen best goed uitpakken ja
Zelf geen ervaring met dergelijke situaties. Maar ik laat het afhangen van wat de ander wil. Wil diegene het erover hebben, prima, ik ben je luisterend oor. Gaat het ergens anders over, ga ik daar lekker op door. En als dat in flirten terecht komt, waarom niet.

Het verschilt natuurlijk altijd per persoon. Maar denk dat ikzelf liever afleiding zou willen hebben. En de betere gesprekken wel met mn vrienden ga voeren die me beter kennen.
pi_118972001
Mij interesseert het werkelijk geen reet of ik het heb over mijn moeder die op ernstig ziek is of dat ik het heb over iets leuks. Ik wil het overal wel over hebben, alleen waar ik echt een hekel aan heb zijn die mensen die dan net doen alsof ik het absoluut verschrikkelijk moet vinden dat mijn moeder kanker heeft. Het is gewoon onderdeel van mijn leven, net als dat ik in het weekend ga stappen of dat ik spruitjes lekker vind.

Mensen die het als taboe behandelen, daar kan ik pas slecht tegen :r
pi_118972029
Nou ze vroeg me om dr toe te voegen op msn, dus ok iig vindt ze het leuk om wel ,met me te praten.
Helaas is het treurig nu maargoed we zullen zien.

Ze hoort het vanmiddag over haar pa en ik hoop dat het goed is iig,

Maarja we zullen zien, het leven loopt niet altijd zoals je zou willen namelijk.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 8 november 2012 @ 11:32:44 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118972082
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
Het is gewoon onderdeel van mijn leven, net als dat ik in het weekend ga stappen of dat ik spruitjes lekker vind.
Van zo'n instelling hou ik O+ Relativeren!
  donderdag 8 november 2012 @ 11:36:41 #67
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118972236
Precies, dood is dood. Einde verhaal leven gaat verder.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118972258
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
Mij interesseert het werkelijk geen reet of ik het heb over mijn moeder die op ernstig ziek is of dat ik het heb over iets leuks. Ik wil het overal wel over hebben, alleen waar ik echt een hekel aan heb zijn die mensen die dan net doen alsof ik het absoluut verschrikkelijk moet vinden dat mijn moeder kanker heeft. Het is gewoon onderdeel van mijn leven, net als dat ik in het weekend ga stappen of dat ik spruitjes lekker vind.

Mensen die het als taboe behandelen, daar kan ik pas slecht tegen :r
Dat komt omdat de meeste mensen niet zo goed kunnen relativeren, en iedereen dus eigenlijk altijd van het ergste uit moet gaan om niet "ongevoelig" over te komen oid.
pi_118972366
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:22 schreef ook_gek het volgende:

Oh god daar hebben we onze alles beter wetende en tevens ervaring deskundige Benzin *O*
Een meisje meetrekken in een fantasiewereld klinkt stom.

quote:
Wat is het ergste wat jou qua verlies is overkomen, een goudvis of hamster die op een dag niet meer bewoog?
Denken dat ik geen verliezen heb gekend. :')

Maar daarnaast zijn er naast verliezen ook nog andere ernstige dingen die je kunnen overkomen.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:42:36 #70
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118972467
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef benzin het volgende:

[..]

God en dat zeg jij. Wat geinig.

quote:
Denken dat ik geen verliezen heb gekend. :')
Had niks anders verwacht.

quote:
Maar daarnaast zijn er naast verliezen ook nog andere ernstige dingen die je kunnen overkomen.
Ja vast wel, maar jij vergelijkt nu vast je pesten periode met het verliezen van een ouder.

Tipje van mijn kant. Die vergelijking gaat totaal niet op.

Trouwens, wat het ook is, hoe erg het ook is. Alles staat en valt hoe je er mee om gaat.
pi_118972476
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hangt van de persoon af denk ik. Soms is het juist fijn om even uit die kut situatie getrokken te worden.

[..]

Uit ervaring kan ik je melden dat het zeer fijn kan zijn als je gedachtes even op iets anders gezet worden dan een stervende ouder.

Kan ik je prima verzekeren na een letterlijke kanker periode van 5 jaar bij mijn moeder die 2 jaar geleden is overleden aan de gevolgen van kanker.
Toch verschilt dat van persoon tot persoon. Ik zou het ook niet erg leuk vinden om ineens over een fantasiewereld of whatever te gaan lullen als ik serieus met iets zit en tegen iemand aanpraat om mijn hart te luchten.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118972500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
euhm ja en nee.
Dood is dood idd, maar wil nog niet zeggen dat je daar best mee kan zitten hoor.
pi_118972525
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
Nee juist niet. Dat is de definitie van dood gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring met dergelijke situaties. Maar ik laat het afhangen van wat de ander wil. Wil diegene het erover hebben, prima, ik ben je luisterend oor. Gaat het ergens anders over, ga ik daar lekker op door. En als dat in flirten terecht komt, waarom niet.

Het verschilt natuurlijk altijd per persoon. Maar denk dat ikzelf liever afleiding zou willen hebben. En de betere gesprekken wel met mn vrienden ga voeren die me beter kennen.
Dit
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_118972642
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef ook_gek het volgende:

God en dat zeg jij. Wat geinig.
Ik haat mensen die met onzin meisjes kunnen laten lachen.

quote:
Had niks anders verwacht.
Lees nog eens goed wat ik zei. Tuurlijk heb ik ook verliezen gekend.

quote:
Ja vast wel, maar jij vergelijkt nu vast je pesten periode met het verliezen van een ouder.

Tipje van mijn kant. Die vergelijking gaat totaal niet op.

Trouwens, wat het ook is, hoe erg het ook is. Alles staat en valt hoe je er mee om gaat.
Ik vergelijk niets. Dat zijn twee compleet andere dingen. Alleen het heeft allebei een grote impact.

Dat pesten is niet het enige trouwens, heb zat andere slechte periodes gekend.
pi_118972698
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Waar slaat dit nu weer op? :') Jezus kerel, laat je nakijken, waarom zou je mensen haten die je niet kent?
  donderdag 8 november 2012 @ 11:49:50 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118972780
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Toch verschilt dat van persoon tot persoon. Ik zou het ook niet erg leuk vinden om ineens over een fantasiewereld of whatever te gaan lullen als ik serieus met iets zit en tegen iemand aanpraat om mijn hart te luchten.
Je moet het inderdaad voor zichtig pijlen. Bv simpel voor stellen om even een ander onderwerp te nemen. Natuurlijk niet van het 1 op het andere moment aan komen met een roze olifant :D

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:

[..]

euhm ja en nee.
Dood is dood idd, maar wil nog niet zeggen dat je daar best mee kan zitten hoor.
Tuurlijk zit je er mee, dat is normaal! Maar hoe ga je er mee om. Dat is het belangrijkste!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Nee juist niet. Dat is de definitie van dood gaan.

Leven gaat door na je iemand bent verloren. Je leven staat echt niet stil. Alles gaat en draaid door ;)

Dus in die zin gaat het leven wel door :)
pi_118972835
quote:
Wat heerlijk verbitterd. O+
  donderdag 8 november 2012 @ 11:52:02 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118972879
quote:

[..]

Hey en weet je wat nig veel erger is? Door die onzin mag ik ze nog suf neuken ook :W

quote:
Ik vergelijk niets. Dat zijn twee compleet andere dingen. Alleen het heeft allebei een grote impact.

Dat pesten is niet het enige trouwens, heb zat andere slechte periodes gekend.
Alles staat en valt hoe je er mee om gaat!
pi_118972888
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
Tuurlijk zit je er mee, dat is normaal! Maar hoe ga je er mee om. Dat is het belangrijkste!
Eens
quote:
Leven gaat door na je iemand bent verloren. Je leven staat echt niet stil. Alles gaat en draaid door ;)
maar van die iemand niet ;)
pi_118972950
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:

Dus in die zin gaat het leven wel door :)
Dat is helemaal waar en merk ik ook, zit er zelf ook niet bij neer.
Maar moeilijke momenten zijn er wel.
Bedoel dan ga je denken wat als etc.

Maar je weet natuurlijk dat dat er gewoon niet meer is, dus ik probeer er maar het beste van te maken,

En ok nu tref ik natuurlijk heel toevallig een meid die mss wel precies de zelfde situatie heeft en ben blij dat ik er over kan praten ook met haar, want het is allemaal niet makkelijk om zo te vertellen soms.

En bij mij speelde er nog meer me en dat ging over mn ma en ruzie etc door aanleiding van dat.

Maargoed uiteindelijk zie ik het positief in,
En mss is die meid wel niks voor me, maar ok denk dat het er haar nu wel helpt om er even over te praten.
  donderdag 8 november 2012 @ 11:54:20 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118972965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef Metro2005 het volgende:

maar van die iemand niet ;)

Hangt er van af wat je geloofd :D

Die geen kan verder "leven" in de hemel. Of die geen keert terug opnaarde. Of leeft verder in een andere dementie.

Of ja, even stopt en er gebeurd niks :D
pi_118973012
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die geen kan verder "leven" in de hemel. Of die geen keert terug opnaarde. Of leeft verder in een andere dementie.

Wat een heerlijke taalfout!
pi_118973020
quote:
Of leeft verder in een andere dementie.

Dat lijkt me klote. ;(
  donderdag 8 november 2012 @ 11:58:16 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118973130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar en merk ik ook, zit er zelf ook niet bij neer.
Maar moeilijke momenten zijn er wel.
Bedoel dan ga je denken wat als etc.
En die blijven ook bestaan!

quote:
Maar je weet natuurlijk dat dat er gewoon niet meer is, dus ik probeer er maar het beste van te maken,
En dat is het belangrijkste!

quote:
En ok nu tref ik natuurlijk heel toevallig een meid die mss wel precies de zelfde situatie heeft en ben blij dat ik er over kan praten ook met haar, want het is allemaal niet makkelijk om zo te vertellen soms.
Kan ik goed begrijpen, maar miss vind zij het ook wel prettig als je het over totaal iets anders hebt :)

quote:
En bij mij speelde er nog meer me en dat ging over mn ma en ruzie etc door aanleiding van dat.
Ach hier kan ik prima over mee praten. Ik heb extreme ruzie met m'n pa ;)

quote:
Maargoed uiteindelijk zie ik het positief in,
Top!
quote:
En mss is die meid wel niks voor me, maar ok denk dat het er haar nu wel helpt om er even over te praten.
Houd in je achterhoofd dat ze ook zo weer weg kan zijn he, dat ze je alleen als praatpaal gebruikt.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:00:17 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118973224
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wat een heerlijke taalfout!
:D inderdaad :D

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat lijkt me klote. ;(
Ach is weer eens wat anders :D
pi_118973260
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D inderdaad :D

[..]

Ach is weer eens wat anders :D
Kut myst was me voor om mijn grap te verpesten. ;(
pi_118973306
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef ook_gek het volgende:
Houd in je achterhoofd dat ze ook zo weer weg kan zijn he, dat ze je alleen als praatpaal gebruikt.
Wel als je haar enkel als praatpaal blijft houden.
Maar met wat flirten erbij kan het een goede band scheppen.

Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon. Daar kan weinig tegenop.
pi_118973493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:

[..]

Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon. Daar kan weinig tegenop.
Denk dat ze me wel aardig vindt ook hoor.
Maar ok tis nou niet een date/flirt gesprek tot nu toe maar wel helemaal eerlijk van haar sowieso en dat is voor mij iig een plus punt.

Ik praat trouwens al lekker door 2 uur :S
pi_118973500
quote:

[..]

En dat zijn nou weer prima onderwerpen om met vrouwen over te lullen maar of dat nou het juiste moment is als iemand's vader op sterven ligt is een 2e :+
pi_118973511
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zo verpest ik wel meer dingen voor je. Vrouwen die ik eerst heb gehad hoef jij om de één of andere reden ook nooit meer :{w
pi_118973516
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:

[..]

Denk dat ze me wel aardig vindt ook hoor.

Valt onder fijn persoon. ;)
pi_118973523
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zo verpest ik wel meer dingen voor je. Vrouwen die ik eerst heb gehad hoef jij om de één of andere reden ook nooit meer :{w
Als een hotdog in een gang gooien. ;(
  donderdag 8 november 2012 @ 12:11:44 #93
365231 Fera
Fire & Blood
pi_118973601
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als een hotdog in een gang gooien. ;(
:9 :9~
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:14:59 #94
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118973712
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Aaah :*

quote:

[..]

Ze is wel kwetsbaar en dus een makkelijke prooi :+
pi_118973730
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Ze is wel kwetsbaar en dus een makkelijke prooi :+
Wel op blijven passen dat je niet de "verzorger" bent.
pi_118973826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dr gewoon gelijk meenemen naar je kelder. Dat zal dr leren.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:22:44 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118973904
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

Noop, gewoon zeggen dat je zo graag bij haar had willen zijn om een knuffel te geven enz. Samen willen zijn om er altijd voor haar te zijn en zodat ze zich veilig voelt enz enz enz.
pi_118974169
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Noop, gewoon zeggen dat je zo graag bij haar had willen zijn om een knuffel te geven enz. Samen willen zijn om er altijd voor haar te zijn en zodat ze zich veilig voelt enz enz enz.
Nou knuffel zou ik wel willen geven nu als het niet via internet was.

Maar zover gaan om er altijd voor haar willen zijn... Daar ken ik haar niet goed genoeg voor nog.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:33:24 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118974270
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:30 schreef kree het volgende:

[..]

Nou knuffel zou ik wel willen geven nu als het niet via internet was.

Maar zover gaan om er altijd voor haar willen zijn... Daar ken ik haar niet goed genoeg voor nog.
Nee lul dat moet je zeggen, dan voelt ze zich speciaal. Ga zo door en je haalt haar zo binnen!

Niet netjes natuurlijk, maar het werkt wel!
pi_118974650
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hey en weet je wat nig veel erger is? Door die onzin mag ik ze nog suf neuken ook :W
Ach, daar gaat het niet om.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:00:02 #101
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118975219
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee lul dat moet je zeggen, dan voelt ze zich speciaal. Ga zo door en je haalt haar zo binnen!

Niet netjes natuurlijk, maar het werkt wel!
Wat ik denk zeg jij :') ik denk ik hou het netjes hier :')
pi_118975258
Hey benzin, ff serieus. Volgens mij heb ik gerust wel begrip voor je getoond en geprobeerd je te helpen, of niet?
En hoor ik nu ook tussen ál die anderen die je proberen te bashen?

Denk je niet dat zelfs mensen met de meest oprechte bedoelingen, oprecht een beetje moe van je worden?
pi_118975441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey benzin, ff serieus. Volgens mij heb ik gerust wel begrip voor je getoond en geprobeerd je te helpen, of niet?
En hoor ik nu ook tussen ál die anderen die je proberen te bashen?

Denk je niet dat zelfs mensen met de meest oprechte bedoelingen, oprecht een beetje moe van je worden?
Jij hebt je best gedaan ja :) De laatste tijd heb ik wel het gevoel dat je veel harder bent geworden.

Ik word er zelf nog veel moeier van en ik kan niet wachten tot dingen eindelijk gaan meewerken.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:06:22 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118975445
quote:
Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon.
Ik las vol verwachting je opsomming, maar voor jouw doen was het wel een anticlimax voor me toen ik de paarse genotsknots niet tegen kwam.
pi_118975469
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij hebt je best gedaan ja :) De laatste tijd heb ik wel het gevoel dat je veel harder bent geworden.

Ik word er zelf nog veel moeier van en ik kan niet wachten tot dingen eindelijk gaan meewerken.
Begin eens bij jezelf.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:07:23 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_118975474
quote:

[..]

Waarschijnlijk dus omdat ze moe van je wordt. En als zelfs Cassandra al moe van je wordt, dan heb je er wel een talent voor om dat bij mensen te bewerkstelligen.
pi_118975492
quote:

[..]

Dta jij er moe van wordt kan ik mij voorstellen.
Maar weet je, ik heb achter jou aangelopen, hoelang kennen wij elkaar nu, het houdt een keer op. Zelfde gold voor kevin24, dat zei ik gisteren hier, en savonds hebben we dezelfde trein gepakt. Daad bij woord voegen ^O^ Je kunt nog steeds altijd bij me terecht maar je moet je zelf wel een schop onder je hol geven
pi_118975499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef twi het volgende:

[..]

Ik las vol verwachting je opsomming, maar voor jouw doen was het wel een anticlimax voor me toen ik de paarse genotsknots niet tegen kwam.
Ik wilde Re plezieren met was serieuze posts. :)
  donderdag 8 november 2012 @ 13:08:13 #109
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_118975503
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Begin eens bij jezelf.
Inderdaad, je moet het leven niet zomaar nemen zoals het komt, je moet er van maken wat jij wilt.
  donderdag 8 november 2012 @ 13:11:31 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118975634
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Ach, daar gaat het niet om.
Maar oh oh wat zou je het graag willen!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wat ik denk zeg jij :') ik denk ik hou het netjes hier :')
We vullen elkaar gewoon goed aan :P

Maar wat jij denkt en ik zeg is ook een manier van versieren. Dus netjes ontopic :D

quote:

[..]

En daar gaat het fout en zit je probleem. Je doet niks, je onderneemt niks!

Je kan wachten tot je dood gaat, maar verranderen gaat het niet.

Je hebt het allemaal zelf in de hand!
pi_118975657
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Zo denken is wel de manier om alleen te blijven inderdaad.

Chicks love that.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_118975726
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dta jij er moe van wordt kan ik mij voorstellen.
Maar weet je, ik heb achter jou aangelopen, hoelang kennen wij elkaar nu, het houdt een keer op. Zelfde gold voor kevin24, dat zei ik gisteren hier, en savonds hebben we dezelfde trein gepakt. Daad bij woord voegen ^O^ Je kunt nog steeds altijd bij me terecht maar je moet je zelf wel een schop onder je hol geven
En zie hier.. Ik leef ook nog steeds!
pi_118975734
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Chicks love that.
Jezelf niet al te serieus nemen en toch serieus kunnen zijn als er aanleiding voor is :)
pi_118975754
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ben je nog wat vooruit gegaan de laatste tijd? Of ligt alles een beetje stil en heb je je er in je hoofd al bij neergelegd dat het niet anders wordt :P
pi_118975824
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

viel niets tegen toch?
pi_118975855
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Chicks love that.
Waarom vinden ze dat leuk dan? :? En hoe doe je dat?

Het komt op mij over als onzin praten tegen haar.
pi_118975893
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom vinden ze dat leuk dan? :? En hoe doe je dat?

Het komt op mij over als onzin praten tegen haar.
Als je overkomt als een wiskundeleraar (no offence wiskundeleraren) dan kom je niet ver. Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen. Heb je geen fantasie?
pi_118975940
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Als je overkomt als een wiskundeleraar (no offence wiskundeleraren) dan kom je niet ver. Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen. Heb je geen fantasie?
Precies ik fantaseer met Mur altijd over kelders en tepelklemmen :@

Toch juist mooi dat geouwehoer. Wat is daar nu moeilijk aan?
pi_118975958
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het is mogelijk om leuk te praten over wiskunde toch? (bijvoorbeeld) Het hoeft niet meteen complete onzin te zijn toch?

Ik heb niet heel veel fantasie nee.
pi_118975975
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Precies ik fantaseer met Mur altijd over kelders en tepelklemmen :@

Toch juist mooi dat geouwehoer. Wat is daar nu moeilijk aan?
^O^
Oeverloos gezwam over saaie onderwerpen zonder ook maar iets komisch er tussen te gooien is slaapverwekkend. Wellicht dat iedereen daarom in slaap valt na een gesprek met jou Benzin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')