Hangt van de persoon af denk ik. Soms is het juist fijn om even uit die kut situatie getrokken te worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar als ik terug kijk, dan zou ik niet zitten te wachten over lachen ofzo, Meer iemand die een beetje meepraat en dat doe ik gewoon.
Oh god daar hebben we onze alles beter wetende en tevens ervaring deskundige Benzinquote:
Ja klopt. Voor mijn gevoel is het toch een beetje link ofzo maar is wel beter sowieso om het er niet telkens over te hebben. Alleen bedoel slap lullen en zo laten vergeten is anders dan flirten vandaar dat ik wat twijfel. Kan in het algemeen best goed uitpakken jaquote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is voor haar een vreemde he. Natuurlijk kan het prettig zijn om even met iemand te praten die ervaring ermee heeft, omdat het dan anders is om even je hart te luchten.
Betekent niet dat je het er altijd mara over wil hebben of dat je eigen leven dan helemaal stopt op zo'n moment. Zou toch mooi zijn als iemand je juist even de ellende kan laten vergeten?
Heeft niets te maken met wel of niet serieus nemen te maken.
Zelf geen ervaring met dergelijke situaties. Maar ik laat het afhangen van wat de ander wil. Wil diegene het erover hebben, prima, ik ben je luisterend oor. Gaat het ergens anders over, ga ik daar lekker op door. En als dat in flirten terecht komt, waarom niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja klopt. Voor mijn gevoel is het toch een beetje link ofzo maar is wel beter sowieso om het er niet telkens over te hebben. Alleen bedoel slap lullen en zo laten vergeten is anders dan flirten vandaar dat ik wat twijfel. Kan in het algemeen best goed uitpakken ja
Van zo'n instelling hou ikquote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
Het is gewoon onderdeel van mijn leven, net als dat ik in het weekend ga stappen of dat ik spruitjes lekker vind.
Dat komt omdat de meeste mensen niet zo goed kunnen relativeren, en iedereen dus eigenlijk altijd van het ergste uit moet gaan om niet "ongevoelig" over te komen oid.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
Mij interesseert het werkelijk geen reet of ik het heb over mijn moeder die op ernstig ziek is of dat ik het heb over iets leuks. Ik wil het overal wel over hebben, alleen waar ik echt een hekel aan heb zijn die mensen die dan net doen alsof ik het absoluut verschrikkelijk moet vinden dat mijn moeder kanker heeft. Het is gewoon onderdeel van mijn leven, net als dat ik in het weekend ga stappen of dat ik spruitjes lekker vind.
Mensen die het als taboe behandelen, daar kan ik pas slecht tegen
Een meisje meetrekken in een fantasiewereld klinkt stom.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:22 schreef ook_gek het volgende:
Oh god daar hebben we onze alles beter wetende en tevens ervaring deskundige Benzin
Denken dat ik geen verliezen heb gekend.quote:Wat is het ergste wat jou qua verlies is overkomen, een goudvis of hamster die op een dag niet meer bewoog?
God en dat zeg jij. Wat geinig.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Een meisje meetrekken in een fantasiewereld klinkt stom.
Had niks anders verwacht.quote:Denken dat ik geen verliezen heb gekend.![]()
Ja vast wel, maar jij vergelijkt nu vast je pesten periode met het verliezen van een ouder.quote:Maar daarnaast zijn er naast verliezen ook nog andere ernstige dingen die je kunnen overkomen.
Toch verschilt dat van persoon tot persoon. Ik zou het ook niet erg leuk vinden om ineens over een fantasiewereld of whatever te gaan lullen als ik serieus met iets zit en tegen iemand aanpraat om mijn hart te luchten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af denk ik. Soms is het juist fijn om even uit die kut situatie getrokken te worden.
[..]
Oh god daar hebben we onze alles beter wetende en tevens ervaring deskundige Benzin
Wat is het ergste wat jou qua verlies is overkomen, een goudvis of hamster die op een dag niet meer bewoog?
Uit ervaring kan ik je melden dat het zeer fijn kan zijn als je gedachtes even op iets anders gezet worden dan een stervende ouder.
Kan ik je prima verzekeren na een letterlijke kanker periode van 5 jaar bij mijn moeder die 2 jaar geleden is overleden aan de gevolgen van kanker.
euhm ja en nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
Precies, dood is dood. Einde verhaal leven gaat verder.
Nee juist niet. Dat is de definitie van dood gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
Precies, dood is dood. Einde verhaal leven gaat verder.
Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring met dergelijke situaties. Maar ik laat het afhangen van wat de ander wil. Wil diegene het erover hebben, prima, ik ben je luisterend oor. Gaat het ergens anders over, ga ik daar lekker op door. En als dat in flirten terecht komt, waarom niet.
Het verschilt natuurlijk altijd per persoon. Maar denk dat ikzelf liever afleiding zou willen hebben. En de betere gesprekken wel met mn vrienden ga voeren die me beter kennen.
Ik haat mensen die met onzin meisjes kunnen laten lachen.quote:
Lees nog eens goed wat ik zei. Tuurlijk heb ik ook verliezen gekend.quote:Had niks anders verwacht.
Ik vergelijk niets. Dat zijn twee compleet andere dingen. Alleen het heeft allebei een grote impact.quote:Ja vast wel, maar jij vergelijkt nu vast je pesten periode met het verliezen van een ouder.
Tipje van mijn kant. Die vergelijking gaat totaal niet op.
Trouwens, wat het ook is, hoe erg het ook is. Alles staat en valt hoe je er mee om gaat.
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik haat mensen die met onzin meisjes kunnen laten lachen.
Je moet het inderdaad voor zichtig pijlen. Bv simpel voor stellen om even een ander onderwerp te nemen. Natuurlijk niet van het 1 op het andere moment aan komen met een roze olifantquote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch verschilt dat van persoon tot persoon. Ik zou het ook niet erg leuk vinden om ineens over een fantasiewereld of whatever te gaan lullen als ik serieus met iets zit en tegen iemand aanpraat om mijn hart te luchten.
Tuurlijk zit je er mee, dat is normaal! Maar hoe ga je er mee om. Dat is het belangrijkste!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja en nee.
Dood is dood idd, maar wil nog niet zeggen dat je daar best mee kan zitten hoor.
Leven gaat door na je iemand bent verloren. Je leven staat echt niet stil. Alles gaat en draaid doorquote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee juist niet. Dat is de definitie van dood gaan.
Wat heerlijk verbitterd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef benzin het volgende:
Hey en weet je wat nig veel erger is? Door die onzin mag ik ze nog suf neuken ookquote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Alles staat en valt hoe je er mee om gaat!quote:Ik vergelijk niets. Dat zijn twee compleet andere dingen. Alleen het heeft allebei een grote impact.
Dat pesten is niet het enige trouwens, heb zat andere slechte periodes gekend.
Eensquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
Tuurlijk zit je er mee, dat is normaal! Maar hoe ga je er mee om. Dat is het belangrijkste!
maar van die iemand nietquote:Leven gaat door na je iemand bent verloren. Je leven staat echt niet stil. Alles gaat en draaid door
Dat is helemaal waar en merk ik ook, zit er zelf ook niet bij neer.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
Leven gaat door na je iemand bent verloren. Je leven staat echt niet stil. Alles gaat en draaid door
Dus in die zin gaat het leven wel door
Hangt er van af wat je geloofdquote:
Wat een heerlijke taalfout!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je geloofd
Die geen kan verder "leven" in de hemel. Of die geen keert terug opnaarde. Of leeft verder in een andere dementie.
Of ja, even stopt en er gebeurd niks
Dat lijkt me klote.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
Of leeft verder in een andere dementie.
En die blijven ook bestaan!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar en merk ik ook, zit er zelf ook niet bij neer.
Maar moeilijke momenten zijn er wel.
Bedoel dan ga je denken wat als etc.
En dat is het belangrijkste!quote:Maar je weet natuurlijk dat dat er gewoon niet meer is, dus ik probeer er maar het beste van te maken,
Kan ik goed begrijpen, maar miss vind zij het ook wel prettig als je het over totaal iets anders hebtquote:En ok nu tref ik natuurlijk heel toevallig een meid die mss wel precies de zelfde situatie heeft en ben blij dat ik er over kan praten ook met haar, want het is allemaal niet makkelijk om zo te vertellen soms.
Ach hier kan ik prima over mee praten. Ik heb extreme ruzie met m'n paquote:En bij mij speelde er nog meer me en dat ging over mn ma en ruzie etc door aanleiding van dat.
Top!quote:Maargoed uiteindelijk zie ik het positief in,
Houd in je achterhoofd dat ze ook zo weer weg kan zijn he, dat ze je alleen als praatpaal gebruikt.quote:En mss is die meid wel niks voor me, maar ok denk dat het er haar nu wel helpt om er even over te praten.
quote:
Ach is weer eens wat andersquote:
Kut myst was me voor om mijn grap te verpesten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]inderdaad
[..]
Ach is weer eens wat anders
Wel als je haar enkel als praatpaal blijft houden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef ook_gek het volgende:
Houd in je achterhoofd dat ze ook zo weer weg kan zijn he, dat ze je alleen als praatpaal gebruikt.
Denk dat ze me wel aardig vindt ook hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als je haar enkel als praatpaal blijft houden.
Maar met wat flirten erbij kan het een goede band scheppen.
Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon. Daar kan weinig tegenop.
En dat zijn nou weer prima onderwerpen om met vrouwen over te lullen maar of dat nou het juiste moment is als iemand's vader op sterven ligt is een 2equote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je geloofd
Die geen kan verder "leven" in de hemel. Of die geen keert terug opnaarde. Of leeft verder in een andere dementie.
Of ja, even stopt en er gebeurd niks
Zo verpest ik wel meer dingen voor je. Vrouwen die ik eerst heb gehad hoef jij om de één of andere reden ook nooit meerquote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kut myst was me voor om mijn grap te verpesten.
Valt onder fijn persoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat ze me wel aardig vindt ook hoor.
Als een hotdog in een gang gooien.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo verpest ik wel meer dingen voor je. Vrouwen die ik eerst heb gehad hoef jij om de één of andere reden ook nooit meer
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een hotdog in een gang gooien.
Aaahquote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kut myst was me voor om mijn grap te verpesten.
Ze is wel kwetsbaar en dus een makkelijke prooiquote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als je haar enkel als praatpaal blijft houden.
Maar met wat flirten erbij kan het een goede band scheppen.
Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon. Daar kan weinig tegenop.
Wel op blijven passen dat je niet de "verzorger" bent.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Ze is wel kwetsbaar en dus een makkelijke prooi
Dr gewoon gelijk meenemen naar je kelder. Dat zal dr leren.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel op blijven passen dat je niet de "verzorger" bent.
Noop, gewoon zeggen dat je zo graag bij haar had willen zijn om een knuffel te geven enz. Samen willen zijn om er altijd voor haar te zijn en zodat ze zich veilig voelt enz enz enz.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel op blijven passen dat je niet de "verzorger" bent.
Nou knuffel zou ik wel willen geven nu als het niet via internet was.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noop, gewoon zeggen dat je zo graag bij haar had willen zijn om een knuffel te geven enz. Samen willen zijn om er altijd voor haar te zijn en zodat ze zich veilig voelt enz enz enz.
Nee lul dat moet je zeggen, dan voelt ze zich speciaal. Ga zo door en je haalt haar zo binnen!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou knuffel zou ik wel willen geven nu als het niet via internet was.
Maar zover gaan om er altijd voor haar willen zijn... Daar ken ik haar niet goed genoeg voor nog.
Ach, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey en weet je wat nig veel erger is? Door die onzin mag ik ze nog suf neuken ook
Wat ik denk zeg jijquote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee lul dat moet je zeggen, dan voelt ze zich speciaal. Ga zo door en je haalt haar zo binnen!
Niet netjes natuurlijk, maar het werkt wel!
Jij hebt je best gedaan jaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Hey benzin, ff serieus. Volgens mij heb ik gerust wel begrip voor je getoond en geprobeerd je te helpen, of niet?
En hoor ik nu ook tussen ál die anderen die je proberen te bashen?
Denk je niet dat zelfs mensen met de meest oprechte bedoelingen, oprecht een beetje moe van je worden?
Ik las vol verwachting je opsomming, maar voor jouw doen was het wel een anticlimax voor me toen ik de paarse genotsknots niet tegen kwam.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon.
Begin eens bij jezelf.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt je best gedaan jaDe laatste tijd heb ik wel het gevoel dat je veel harder bent geworden.
Ik word er zelf nog veel moeier van en ik kan niet wachten tot dingen eindelijk gaan meewerken.
Waarschijnlijk dus omdat ze moe van je wordt. En als zelfs Cassandra al moe van je wordt, dan heb je er wel een talent voor om dat bij mensen te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt je best gedaan jaDe laatste tijd heb ik wel het gevoel dat je veel harder bent geworden.
Ik word er zelf nog veel moeier van en ik kan niet wachten tot dingen eindelijk gaan meewerken.
Dta jij er moe van wordt kan ik mij voorstellen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wilde Re plezieren met was serieuze posts.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las vol verwachting je opsomming, maar voor jouw doen was het wel een anticlimax voor me toen ik de paarse genotsknots niet tegen kwam.
Inderdaad, je moet het leven niet zomaar nemen zoals het komt, je moet er van maken wat jij wilt.quote:
Maar oh oh wat zou je het graag willen!quote:
We vullen elkaar gewoon goed aanquote:Op donderdag 8 november 2012 13:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat ik denk zeg jijik denk ik hou het netjes hier
En daar gaat het fout en zit je probleem. Je doet niks, je onderneemt niks!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo denken is wel de manier om alleen te blijven inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Een meisje meetrekken in een fantasiewereld klinkt stom.
En zie hier.. Ik leef ook nog steeds!quote:Op donderdag 8 november 2012 13:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dta jij er moe van wordt kan ik mij voorstellen.
Maar weet je, ik heb achter jou aangelopen, hoelang kennen wij elkaar nu, het houdt een keer op. Zelfde gold voor kevin24, dat zei ik gisteren hier, en savonds hebben we dezelfde trein gepakt. Daad bij woord voegenJe kunt nog steeds altijd bij me terecht maar je moet je zelf wel een schop onder je hol geven
Jezelf niet al te serieus nemen en toch serieus kunnen zijn als er aanleiding voor isquote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo denken is wel de manier om alleen te blijven inderdaad.
Chicks love that.
Ben je nog wat vooruit gegaan de laatste tijd? Of ligt alles een beetje stil en heb je je er in je hoofd al bij neergelegd dat het niet anders wordtquote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
En zie hier.. Ik leef ook nog steeds!
viel niets tegen toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:14 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
En zie hier.. Ik leef ook nog steeds!
Waarom vinden ze dat leuk dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo denken is wel de manier om alleen te blijven inderdaad.
Chicks love that.
Als je overkomt als een wiskundeleraar (no offence wiskundeleraren) dan kom je niet ver. Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen. Heb je geen fantasie?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vinden ze dat leuk dan?En hoe doe je dat?
Het komt op mij over als onzin praten tegen haar.
Precies ik fantaseer met Mur altijd over kelders en tepelklemmenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je overkomt als een wiskundeleraar (no offence wiskundeleraren) dan kom je niet ver. Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen. Heb je geen fantasie?
Het is mogelijk om leuk te praten over wiskunde toch? (bijvoorbeeld) Het hoeft niet meteen complete onzin te zijn toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je overkomt als een wiskundeleraar (no offence wiskundeleraren) dan kom je niet ver. Lijkt me niet zo moeilijk om te begrijpen. Heb je geen fantasie?
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies ik fantaseer met Mur altijd over kelders en tepelklemmen
Toch juist mooi dat geouwehoer. Wat is daar nu moeilijk aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |