SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Haring?quote:Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Niet alleen vanwege vrouwen, maar een vriendin is wel een van de grootste dingen die ik mis denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom loopt je leven dan niet zoals het moet. Vanwege de vrouwen? En denk je dat het leven van anderen wel altijd helemaal vlekkeloos verloopt? Ik kan wel een boekje opendoen over mijn leven maar dan zit je hier over een maand nog te lezenIk heb niet het gevoel dat er een goede oplossing genoemd word, en ik heb niet echt het gevoel dat mensen veel begrip tonen voor mij en mijn situatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil enkel een antwoord dat past in jouw straatje en zolang het niet in jouw straatje past is het geen oplossing voor je.
Maar je moet toch zien dat als tig mensen hetzelfde zeggen, losstaand van elkaar.. die jou soms nog niet eens veel hebben zien posten hetzelfde zeggen.. dan moet daar toch een waarheid inzitten?![]()
Tis erg ik heb nu 24 meiden staan bij contacten nu weet ik het helemaal niet meer :S
Nouja niet dat ze zelf wat zeggen hoor, moet altijd zelf maar beginnen met praten maar ok.
Zie het wel, m'n hoop op iets zo via internet is laag eigenlijk, maar proberen kan altijd.
Do what you love, love what you do!![]()
Begrip is er meer dan genoeg getoond. Het onbegrip heeft betrekking op dat jij vindt dat er geen goede oplossing genoemd wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef benzin het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat er een goede oplossing genoemd word, en ik heb niet echt het gevoel dat mensen veel begrip tonen voor mij en mijn situatie.
Jij bent hier geen ervaringsdeskundige. Jij hebt eigenlijk maar weinig kennis van het onderwerp. Je zou dus iets aan moeten nemen van mensen die er schijnbaar meer van weten dan jij. Als je bij de tandarts in de stoel ligt en hij zegt dat hij een gaatje moet vullen en daarvoor moet boren, dan spreek je hem toch ook niet tegen? Jij vindt niet dat er geen goede oplossing wordt genoemd, wat jij eigenlijk vindt is dat de oplossingen die genoemd worden jou niet zinnen. Dan is het je eigen probleem en moet je niet komen zeuren dat mensen je niet willen begrijpen.![]()
Heb je geen hobby's of sporten ofzo waar je nieuwe mensen kan leren kennen? Als je dagindeling al redelijk vol zit mis je het niet hebben van een vriendin al een stuk minder is mijn ervaring.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege vrouwen, maar een vriendin is wel een van de grootste dingen die ik mis denk ik.Maar wat is die situatie dan? Ben je autistisch, zit je in een zorginstelling? Heb je een handicap?quote:Ik heb niet het gevoel dat er een goede oplossing genoemd word, en ik heb niet echt het gevoel dat mensen veel begrip tonen voor mij en mijn situatie.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Kleine tip tussendoor. Als je ze wil peilen, ga dan weg met een cliffhanger.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:58 schreef kree het volgende:
Tis erg ik heb nu 24 meiden staan bij contacten nu weet ik het helemaal niet meer :S
Nouja niet dat ze zelf wat zeggen hoor, moet altijd zelf maar beginnen met praten maar ok.
Zie het wel, m'n hoop op iets zo via internet is laag eigenlijk, maar proberen kan altijd.
Iets interessants wat je nu nog niet helemaal kan vertellen, of je moet weg voor iets wat spannend is.
Als ze dan de volgende keer benieuwd zijn en je aanspreken weet je dat je niet vergeten bent als 1 van de 100, maar dat ze echt interesse hebben.![]()
Nou ik zat dus net nog een uur te praten allemaal heel gezellig, was een meid die oorspronkelijk uit Hong Kong komt, nouja boeie als ze maar aardig is en ze had lief gezichtje.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kleine tip tussendoor. Als je ze wil peilen, ga dan weg met een cliffhanger.
Iets interessants wat je nu nog niet helemaal kan vertellen, of je moet weg voor iets wat spannend is.
Als ze dan de volgende keer benieuwd zijn en je aanspreken weet je dat je niet vergeten bent als 1 van de 100, maar dat ze echt interesse hebben.
En halverwege het gesprek ineens. Geblokkeerd WTF vraag me af wat ik dan weer fout deed,
Nouja nog 23 te gaan dan
Je woont niet in Hong kong is waarschijnlijk de redenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef kree het volgende:
En halverwege het gesprek ineens. Geblokkeerd WTF vraag me af wat ik dan weer fout deed,
Childhood is over the moment you know you're going to die.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zat dus net nog een uur te praten allemaal heel gezellig, was een meid die oorspronkelijk uit Hong Kong komt, nouja boeie als ze maar aardig is en ze had lief gezichtje.
Nouja nog 23 te gaan dan
Misschien een idee om dat het laatste stuk hier te zetten zodat we er naar kunnen kijken?![]()
Leermomentje!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat het laatste stuk hier te zetten zodat we er naar kunnen kijken?Childhood is over the moment you know you're going to die.
Nee is het niet maar denk dat het fout ging bij dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je woont niet in Hong kong is waarschijnlijk de reden
Ze is hier geboren en toen vroeg ik waarom haar ouders naar nederland kwamen.
Dat was het laatstetja het leek mij toch niet een rare vraag eigenlijk.
kan wacht ffquote:Op donderdag 8 november 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat het laatste stuk hier te zetten zodat we er naar kunnen kijken?Do what you love, love what you do!![]()
Zij: kloteracistquote:
owh kan niet dusquote:helaas voor jullie, maar het was een heel normaal gesprek, snap dit dus echt niet eigenlijk.
Was niet zo, want dat maakt mij dus echt niet uit, ze leek me zelfs wel aardig ook.quote:
Maarja als ze het dan blokkeren zonder eerst wat te zeggen dan weet ik het ook niet eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Niet je tijd waard. NEXTquote:Op donderdag 8 november 2012 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
Was niet zo, want dat maakt mij dus echt niet uit, ze leek me zelfs wel aardig ook.
Maarja als ze het dan blokkeren zonder eerst wat te zeggen dan weet ik het ook niet eigenlijk.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Dat denk ik, hoewel het dan lullig is om iemand te blokkeren zonder reden.quote:
We kwamen opzich wel overeen qua ideeen namelijk,
Nu wil ik weten waarom maar als ik wat terug wil sturen dan moet ik betalen en dat heb ik er niet voor over helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Met alle respect, volgens mij gaat dit topic over problemen met versieren en niet waarom Katwijkers worden geblokt door importchinezen op Paiq.![]()
Weet je niet een beetje nog je laatste regels? Beetje welke richting het op ging e.d.?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
Dat denk ik, hoewel het dan lullig is om iemand te blokkeren zonder reden.
Nu wil ik weten waarom maar als ik wat terug wil sturen dan moet ik betalen en dat heb ik er niet voor over helaas.we dan![]()
Echt hoor midden in een leuk gesprekje klik en weg hahaha wtf dan??
Ik snap dat niet.
Maargoed tis next idd.
nog genoeg over namelijkDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
Dat denk ik, hoewel het dan lullig is om iemand te blokkeren zonder reden.
Nu wil ik weten waarom maar als ik wat terug wil sturen dan moet ik betalen en dat heb ik er niet voor over helaas.daar is je reden
o man.
tis versieren toch??quote:Op donderdag 8 november 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met alle respect, volgens mij gaat dit topic over problemen met versieren en niet waarom Katwijkers worden geblokt door importchinezen op Paiq.
Of het katwijk is of hong kong maakt niet echt uit lijkt meDo what you love, love what you do!![]()
Is idd meer voor Datingsite-ervaringen #261 Een volwassen kerel in een luierquote:Op donderdag 8 november 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met alle respect, volgens mij gaat dit topic over problemen met versieren en niet waarom Katwijkers worden geblokt door importchinezen op Paiq.![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet je niet een beetje nog je laatste regels? Beetje welke richting het op ging e.d.?
Ok ik zag natuurlijk haar foto en ok niet hollands dus dacht vraag daar beetje over.
Ok antwoord terug, van geboren in nederland en mn ouders komen uit hong kong.
Toen vroeg ik, waarom zijn je ouders naar nederland gekomen?
Klik en toen was het over
Wel toepasselijke TT voor kreequote:Op donderdag 8 november 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is idd meer voor Datingsite-ervaringen #261 Een volwassen kerel in een luier![]()
![]()
Hmm ja kan me voorstellen dat het verkeerd valt bij haar als er een raar/naar verhaal aan ten grondslag ligt of iets schimmigs (illegaal hier of wat dan ook) en dat ze er niet over wil praten. Maar normaal gesproken hoor je zoiets wel gewoon te kunnen vragen lijkt me. Beetje pech gehad dan ermee.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja.
Ok ik zag natuurlijk haar foto en ok niet hollands dus dacht vraag daar beetje over.
Ok antwoord terug, van geboren in nederland en mn ouders komen uit hong kong.
Toen vroeg ik, waarom zijn je ouders naar nederland gekomen?
Klik en toen was het overwe dan![]()
is het niet, was leuk praatje wel, maar ok dat ik er onhandig in ben is duidelijk denk.quote:
Maar of dat alleen aan mij ligt??
Denk het toch nietDo what you love, love what you do!![]()
Sommige mensen leren het nooitquote:
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
ok next die online was:
Einde gesprek (8 dagen geleden)
IK: heey
heey, ik kwam alleen even om het hoekje gluren
meteen weer weg
geniet van de dag
bye bye
Merel is offlineDo what you love, love what you do!![]()
Nou ja dit past eigenlijk wel beter in dat topic over datingsite ervaringenMaar dat laatste Kree is toch niks ergs aan? Als ze echt weg moet bijvoorbeeld dan is het netjes dat ze je 4 berichtjes stuurt nog als afsluiter..
vind dat nog wel netjes eigenlijk zoals ze dat deed
we dan![]()
Als je er vaker last van hebt, misschien wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
is het niet, was leuk praatje wel, maar ok dat ik er onhandig in ben is duidelijk denk.
Maar of dat alleen aan mij ligt??
Denk het toch niet
Hoeft niet natuurlijk.
ik vind dergelijke momenten niet eens noemenswaardig. Als het voor je gevoel 'normaal' verloopt dan is het gewoon next en klaar![]()
![]()
Ja denk het wel hoor,.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja dit past eigenlijk wel beter in dat topic over datingsite ervaringenMaar dat laatste Kree is toch niks ergs aan? Als ze echt weg moet bijvoorbeeld dan is het netjes dat ze je 4 berichtjes stuurt nog als afsluiter..
vind dat nog wel netjes eigenlijk zoals ze dat deed
Ze staat nog in de lijst dus praat later wel weer met dr.
Over haar kan ik nog helemaal niks zeggen want heb nog niet echt met haar gesproken.
Trouwens nieuwe online nu haha poging drie
Oke dus je bent wel druk bezig met versieren/praten in ieder gevalquote:Op donderdag 8 november 2012 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk het wel hoor,.
Ze staat nog in de lijst dus praat later wel weer met dr.
Over haar kan ik nog helemaal niks zeggen want heb nog niet echt met haar gesproken.
Trouwens nieuwe online nu haha poging drieook dat je date e.d.?
we dan![]()
Nou het is internet nog tot nu toe.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dus je bent wel druk bezig met versieren/praten in ieder gevalook dat je date e.d.?
Kweet niet spreek niet zo heel snel af ook, moet ik iemand wel echt leuk vindenDo what you love, love what you do!![]()
Dus moet je juist snel afspreken. IRL leer je iemand pas echt kennen en kun je pas echt oordelen of iemand wel of niet leuk is. Internet is alleen maar de aanzet tot een date en een kleine inzage of iemand wel of niet de moeite waard is om mee te gaan daten, of interesses ed een beetje matchen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is internet nog tot nu toe.
Kweet niet spreek niet zo heel snel af ook, moet ik iemand wel echt leuk vinden
Je moet ook nog wat te lullen overhouden op de date zelf
Als iemand je interessant vindt blijven ze echt wel hangen hoor. Had ik paar dagen geleden ook, dat ik net op Paiq was ingelogd toen ik werd gebeld. 20 mins later terug, stonden er meerdere berichten te wachten van een meid. Gewoon gemeld dat ik ff aan de foon was en daarna gesprek gestart. Niks aan de hand.
Tip: ga niet elke zin die iemand typt overanalyseren. Die neiging had ik in het verleden ook maar het leidt tot niks. Als er een klik is merk je dat vanzelf wel. Reageert iemand voor jouw gevoel met alleen maar korte, nietszeggende antwoorden en voel je daar niks bij: next!![]()
Ja dat is waar, maar nu heb ik een meid effe waarmee ik nu praat.
En ok die heeft het over haar pa, naar het ziekenhuis etc, mss kanker ofzo.
Hmms best een zwaar gesprekje, maar ik heb er dan medelijden mee omdat ik weet hoe het ging met mijn vader, en dat was niet leuk allemaal en klinkt een beetje hetzelfde.
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad, al heb ik ook mijn vriendin leren kennen toen mijn pa in het ziekenhuis lag met kanker. Ook best wel wat heftige gesprekken gehad toen met haar maar uiteindelijk toch geleid tot een date dus schrijf haar nog niet afquote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
Hmms best een zwaar gesprekje, maar ik heb er dan medelijden mee omdat ik weet hoe het ging met mijn vader, en dat was niet leuk allemaal en klinkt een beetje hetzelfde.
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.
Enige jammere is dat ze mijn pa nu nooit gekend heeft. Was vlak na de eerste date overleden.
Hoe oud was je pa?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, al heb ik ook mijn vriendin leren kennen toen mijn pa in het ziekenhuis lag met kanker. Ook best wel wat heftige gesprekken gehad toen met haar maar uiteindelijk toch geleid tot een date dus schrijf haar nog niet af
Enige jammere is dat ze mijn pa nu nooit gekend heeft. Was vlak na de eerste date overleden.Do what you love, love what you do!![]()
52quote:Childhood is over the moment you know you're going to die.
Dat snap ik dus niet, je hebt het zelf meegemaakt dus dan moet je toch prima kunnen relateren? En eigenlijk zelfs ook weten dat luisteren dan genoeg is, als je dan al niet kunt relateren.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.![]()
Doe ik ook nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, je hebt het zelf meegemaakt dus dan moet je toch prima kunnen relateren? En eigenlijk zelfs ook weten dat luisteren dan genoeg is, als je dan al niet kunt relateren.
Maar het zijn dan weer niet echt de leuke gesprekken.
Tuurlijk ik snap die meid heel goed.
Maar ok met versieren heeft het dan weer niks te maken.
En ik ga er ook niet meelevend over doen omdat ik daar een kans in zie om meer contact te krijgen.
Tis meer praten over wat het is voor haar en hoe het voor mij was.
Zal wel de laatste zijn die er dan voordeel uit gaat trekken of er een kans is om om die reden af te spreken ofzo.
Tis treurig gewoon en wat ik zo hoor klinkt het allemaal niet best voor haar pa in ieder geval.Do what you love, love what you do!![]()
'Luisterend' oor bieden kan best toch? Je moet haar ook niet proberen te versieren via de chat, maar haar interesse trachten te wekken voor jou. Tijdens een eventuele date leren jullie elkaar dan wel beter kennen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.![]()
ok 4 jaartjes jonger als die van mij.quote:
hmms best te vroeg denk he?![]()
![]()
Je voordeel eruit trekken? Het is simpel, als ze het een fijn gesprek vond dan is dat voor herhaling vatbaar. Dan moet je niet in je achterhoofd gaan zitten dat je er een voordeel uit trekt, de situatie gebruikt of meelevend doet om haar te versieren. Je moet gewoon een gesprek houden, klaar. Dan zie je daarna wel of er nog een gesprek komt.![]()
doe ik toch ook, denk dat zij vooral er wat aan heeft om er even over te praten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef twi het volgende:
Je voordeel eruit trekken? Het is simpel, als ze het een fijn gesprek vond dan is dat voor herhaling vatbaar. Dan moet je niet in je achterhoofd gaan zitten dat je er een voordeel uit trekt, de situatie gebruikt of meelevend doet om haar te versieren. Je moet gewoon een gesprek houden, klaar. Dan zie je daarna wel of er nog een gesprek komt.
En ok ik ga dan niet verder erin mee.
Want ze is aardig en idd dan zien we later wel verder, maar sowieso is dit geen moment om flirterig met haar te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet gewoon jezelf zijn. misschien vindt ze het wel geweldig als je flirterig doet, zodat ze wat anders aan haar hoofd heeft![]()
![]()
Ja anders gaan we elkaar de put in praten met te vroeg overleden ouders
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Wel interessant dat je dit zegt. Je denkt niet dat de kans groot is dat zij dan denkt dat hij haar niet serieus neemt en niet goed mee valt te praten als hij zelfs nog wat flirt bij zoiets ernstigs? Had niet gedacht dat een vrouw dit zo zou typen eigenlijk dus wel nieuwsgierig.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
Je moet gewoon jezelf zijn. misschien vindt ze het wel geweldig als je flirterig doet, zodat ze wat anders aan haar hoofd heeftwe dan![]()
Trouwens, lul eens met haar iets anders dan de kut situatie. Even slap lullen lachen enz.
Trek haar mee in een fantasie wereld zodat ze even alles vergeet.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Oke, jij begintquote:Op donderdag 8 november 2012 11:11 schreef ook_gek het volgende:
Ja anders gaan we elkaar de put in praten met te vroeg overleden ouders
Nou, euhms uit ervaring dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
Je moet gewoon jezelf zijn. misschien vindt ze het wel geweldig als je flirterig doet, zodat ze wat anders aan haar hoofd heeft
Denk niet echt dat ze daar op zit te wachten, een luisterend oor mss wel.
En daar praten we nu over.Do what you love, love what you do!![]()
Hij is voor haar een vreemde he. Natuurlijk kan het prettig zijn om even met iemand te praten die ervaring ermee heeft, omdat het dan anders is om even je hart te luchten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Wel interessant dat je dit zegt. Je denkt niet dat de kans groot is dat zij dan denkt dat hij haar niet serieus neemt en niet goed mee valt te praten als hij zelfs nog wat flirt bij zoiets ernstigs? Had niet gedacht dat een vrouw dit zo zou typen eigenlijk dus wel nieuwsgierig.
Betekent niet dat je het er altijd mara over wil hebben of dat je eigen leven dan helemaal stopt op zo'n moment. Zou toch mooi zijn als iemand je juist even de ellende kan laten vergeten?
Heeft niets te maken met wel of niet serieus nemen te maken.![]()
Weet niet hoor, maar als ik terug kijk, dan zou ik niet zitten te wachten over lachen ofzo, Meer iemand die een beetje meepraat en dat doe ik gewoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens, lul eens met haar iets anders dan de kut situatie. Even slap lullen lachen enz.
Trek haar mee in een fantasie wereld zodat ze even alles vergeet.
Ja fout of niet, maakt mij niet uit, volg mn gevoel maar.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Trek haar mee in een fantasie wereld zodat ze even alles vergeet.![]()
![]()
Hangt van de persoon af denk ik. Soms is het juist fijn om even uit die kut situatie getrokken te worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar als ik terug kijk, dan zou ik niet zitten te wachten over lachen ofzo, Meer iemand die een beetje meepraat en dat doe ik gewoon.Oh god daar hebben we onze alles beter wetende en tevens ervaring deskundige Benzinquote:
Wat is het ergste wat jou qua verlies is overkomen, een goudvis of hamster die op een dag niet meer bewoog?
Uit ervaring kan ik je melden dat het zeer fijn kan zijn als je gedachtes even op iets anders gezet worden dan een stervende ouder.
Kan ik je prima verzekeren na een letterlijke kanker periode van 5 jaar bij mijn moeder die 2 jaar geleden is overleden aan de gevolgen van kanker.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja klopt. Voor mijn gevoel is het toch een beetje link ofzo maar is wel beter sowieso om het er niet telkens over te hebben. Alleen bedoel slap lullen en zo laten vergeten is anders dan flirten vandaar dat ik wat twijfel. Kan in het algemeen best goed uitpakken jaquote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is voor haar een vreemde he. Natuurlijk kan het prettig zijn om even met iemand te praten die ervaring ermee heeft, omdat het dan anders is om even je hart te luchten.
Betekent niet dat je het er altijd mara over wil hebben of dat je eigen leven dan helemaal stopt op zo'n moment. Zou toch mooi zijn als iemand je juist even de ellende kan laten vergeten?
Heeft niets te maken met wel of niet serieus nemen te maken.we dan![]()
Zelf geen ervaring met dergelijke situaties. Maar ik laat het afhangen van wat de ander wil. Wil diegene het erover hebben, prima, ik ben je luisterend oor. Gaat het ergens anders over, ga ik daar lekker op door. En als dat in flirten terecht komt, waarom niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja klopt. Voor mijn gevoel is het toch een beetje link ofzo maar is wel beter sowieso om het er niet telkens over te hebben. Alleen bedoel slap lullen en zo laten vergeten is anders dan flirten vandaar dat ik wat twijfel. Kan in het algemeen best goed uitpakken ja
Het verschilt natuurlijk altijd per persoon. Maar denk dat ikzelf liever afleiding zou willen hebben. En de betere gesprekken wel met mn vrienden ga voeren die me beter kennen.![]()
Mij interesseert het werkelijk geen reet of ik het heb over mijn moeder die op ernstig ziek is of dat ik het heb over iets leuks. Ik wil het overal wel over hebben, alleen waar ik echt een hekel aan heb zijn die mensen die dan net doen alsof ik het absoluut verschrikkelijk moet vinden dat mijn moeder kanker heeft. Het is gewoon onderdeel van mijn leven, net als dat ik in het weekend ga stappen of dat ik spruitjes lekker vind.
Mensen die het als taboe behandelen, daar kan ik pas slecht tegen![]()
![]()
Nou ze vroeg me om dr toe te voegen op msn, dus ok iig vindt ze het leuk om wel ,met me te praten.
Helaas is het treurig nu maargoed we zullen zien.
Ze hoort het vanmiddag over haar pa en ik hoop dat het goed is iig,
Maarja we zullen zien, het leven loopt niet altijd zoals je zou willen namelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Van zo'n instelling hou ikquote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
Het is gewoon onderdeel van mijn leven, net als dat ik in het weekend ga stappen of dat ik spruitjes lekker vind.Relativeren!
![]()
Precies, dood is dood. Einde verhaal leven gaat verder.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat komt omdat de meeste mensen niet zo goed kunnen relativeren, en iedereen dus eigenlijk altijd van het ergste uit moet gaan om niet "ongevoelig" over te komen oid.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
Mij interesseert het werkelijk geen reet of ik het heb over mijn moeder die op ernstig ziek is of dat ik het heb over iets leuks. Ik wil het overal wel over hebben, alleen waar ik echt een hekel aan heb zijn die mensen die dan net doen alsof ik het absoluut verschrikkelijk moet vinden dat mijn moeder kanker heeft. Het is gewoon onderdeel van mijn leven, net als dat ik in het weekend ga stappen of dat ik spruitjes lekker vind.
Mensen die het als taboe behandelen, daar kan ik pas slecht tegen![]()
Een meisje meetrekken in een fantasiewereld klinkt stom.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:22 schreef ook_gek het volgende:
Oh god daar hebben we onze alles beter wetende en tevens ervaring deskundige BenzinDenken dat ik geen verliezen heb gekend.quote:Wat is het ergste wat jou qua verlies is overkomen, een goudvis of hamster die op een dag niet meer bewoog?![]()
Maar daarnaast zijn er naast verliezen ook nog andere ernstige dingen die je kunnen overkomen.![]()
God en dat zeg jij. Wat geinig.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Een meisje meetrekken in een fantasiewereld klinkt stom.Had niks anders verwacht.quote:Denken dat ik geen verliezen heb gekend.
Ja vast wel, maar jij vergelijkt nu vast je pesten periode met het verliezen van een ouder.quote:Maar daarnaast zijn er naast verliezen ook nog andere ernstige dingen die je kunnen overkomen.
Tipje van mijn kant. Die vergelijking gaat totaal niet op.
Trouwens, wat het ook is, hoe erg het ook is. Alles staat en valt hoe je er mee om gaat.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Toch verschilt dat van persoon tot persoon. Ik zou het ook niet erg leuk vinden om ineens over een fantasiewereld of whatever te gaan lullen als ik serieus met iets zit en tegen iemand aanpraat om mijn hart te luchten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af denk ik. Soms is het juist fijn om even uit die kut situatie getrokken te worden.
[..]
Oh god daar hebben we onze alles beter wetende en tevens ervaring deskundige Benzin
Wat is het ergste wat jou qua verlies is overkomen, een goudvis of hamster die op een dag niet meer bewoog?
Uit ervaring kan ik je melden dat het zeer fijn kan zijn als je gedachtes even op iets anders gezet worden dan een stervende ouder.
Kan ik je prima verzekeren na een letterlijke kanker periode van 5 jaar bij mijn moeder die 2 jaar geleden is overleden aan de gevolgen van kanker.Childhood is over the moment you know you're going to die.
euhm ja en nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
Precies, dood is dood. Einde verhaal leven gaat verder.
Dood is dood idd, maar wil nog niet zeggen dat je daar best mee kan zitten hoor.Do what you love, love what you do!![]()
Nee juist niet. Dat is de definitie van dood gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef ook_gek het volgende:
Precies, dood is dood. Einde verhaal leven gaat verder.Ditquote:Op donderdag 8 november 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring met dergelijke situaties. Maar ik laat het afhangen van wat de ander wil. Wil diegene het erover hebben, prima, ik ben je luisterend oor. Gaat het ergens anders over, ga ik daar lekker op door. En als dat in flirten terecht komt, waarom niet.
Het verschilt natuurlijk altijd per persoon. Maar denk dat ikzelf liever afleiding zou willen hebben. En de betere gesprekken wel met mn vrienden ga voeren die me beter kennen.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Ik haat mensen die met onzin meisjes kunnen laten lachen.quote:Lees nog eens goed wat ik zei. Tuurlijk heb ik ook verliezen gekend.quote:Had niks anders verwacht.Ik vergelijk niets. Dat zijn twee compleet andere dingen. Alleen het heeft allebei een grote impact.quote:Ja vast wel, maar jij vergelijkt nu vast je pesten periode met het verliezen van een ouder.
Tipje van mijn kant. Die vergelijking gaat totaal niet op.
Trouwens, wat het ook is, hoe erg het ook is. Alles staat en valt hoe je er mee om gaat.
Dat pesten is niet het enige trouwens, heb zat andere slechte periodes gekend.![]()
Waar slaat dit nu weer op?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik haat mensen die met onzin meisjes kunnen laten lachen.Jezus kerel, laat je nakijken, waarom zou je mensen haten die je niet kent?
![]()
Je moet het inderdaad voor zichtig pijlen. Bv simpel voor stellen om even een ander onderwerp te nemen. Natuurlijk niet van het 1 op het andere moment aan komen met een roze olifantquote:Op donderdag 8 november 2012 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Toch verschilt dat van persoon tot persoon. Ik zou het ook niet erg leuk vinden om ineens over een fantasiewereld of whatever te gaan lullen als ik serieus met iets zit en tegen iemand aanpraat om mijn hart te luchten.Tuurlijk zit je er mee, dat is normaal! Maar hoe ga je er mee om. Dat is het belangrijkste!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja en nee.
Dood is dood idd, maar wil nog niet zeggen dat je daar best mee kan zitten hoor.Leven gaat door na je iemand bent verloren. Je leven staat echt niet stil. Alles gaat en draaid doorquote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee juist niet. Dat is de definitie van dood gaan.
Dus in die zin gaat het leven wel door
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wat heerlijk verbitterd.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef benzin het volgende:
Ik haat mensen die met onzin meisjes kunnen laten lachen.![]()
![]()
Hey en weet je wat nig veel erger is? Door die onzin mag ik ze nog suf neuken ookquote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik haat mensen die met onzin meisjes kunnen laten lachen.Alles staat en valt hoe je er mee om gaat!quote:Ik vergelijk niets. Dat zijn twee compleet andere dingen. Alleen het heeft allebei een grote impact.
Dat pesten is niet het enige trouwens, heb zat andere slechte periodes gekend.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Eensquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
Tuurlijk zit je er mee, dat is normaal! Maar hoe ga je er mee om. Dat is het belangrijkste!maar van die iemand nietquote:Leven gaat door na je iemand bent verloren. Je leven staat echt niet stil. Alles gaat en draaid door
Dat is helemaal waar en merk ik ook, zit er zelf ook niet bij neer.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef ook_gek het volgende:
Leven gaat door na je iemand bent verloren. Je leven staat echt niet stil. Alles gaat en draaid door
Dus in die zin gaat het leven wel door
Maar moeilijke momenten zijn er wel.
Bedoel dan ga je denken wat als etc.
Maar je weet natuurlijk dat dat er gewoon niet meer is, dus ik probeer er maar het beste van te maken,
En ok nu tref ik natuurlijk heel toevallig een meid die mss wel precies de zelfde situatie heeft en ben blij dat ik er over kan praten ook met haar, want het is allemaal niet makkelijk om zo te vertellen soms.
En bij mij speelde er nog meer me en dat ging over mn ma en ruzie etc door aanleiding van dat.
Maargoed uiteindelijk zie ik het positief in,
En mss is die meid wel niks voor me, maar ok denk dat het er haar nu wel helpt om er even over te praten.Do what you love, love what you do!![]()
Hangt er van af wat je geloofdquote:
Die geen kan verder "leven" in de hemel. Of die geen keert terug opnaarde. Of leeft verder in een andere dementie.
Of ja, even stopt en er gebeurd niks
Wat een heerlijke taalfout!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je geloofd
Die geen kan verder "leven" in de hemel. Of die geen keert terug opnaarde. Of leeft verder in een andere dementie.
Of ja, even stopt en er gebeurd niks![]()
Dat lijkt me klote.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
Of leeft verder in een andere dementie.![]()
![]()
En die blijven ook bestaan!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar en merk ik ook, zit er zelf ook niet bij neer.
Maar moeilijke momenten zijn er wel.
Bedoel dan ga je denken wat als etc.En dat is het belangrijkste!quote:Maar je weet natuurlijk dat dat er gewoon niet meer is, dus ik probeer er maar het beste van te maken,Kan ik goed begrijpen, maar miss vind zij het ook wel prettig als je het over totaal iets anders hebtquote:En ok nu tref ik natuurlijk heel toevallig een meid die mss wel precies de zelfde situatie heeft en ben blij dat ik er over kan praten ook met haar, want het is allemaal niet makkelijk om zo te vertellen soms.Ach hier kan ik prima over mee praten. Ik heb extreme ruzie met m'n paquote:En bij mij speelde er nog meer me en dat ging over mn ma en ruzie etc door aanleiding van dat.Top!quote:Maargoed uiteindelijk zie ik het positief in,Houd in je achterhoofd dat ze ook zo weer weg kan zijn he, dat ze je alleen als praatpaal gebruikt.quote:En mss is die meid wel niks voor me, maar ok denk dat het er haar nu wel helpt om er even over te praten.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:inderdaad
Ach is weer eens wat andersquote:
Kut myst was me voor om mijn grap te verpesten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]inderdaad
[..]
Ach is weer eens wat anders![]()
![]()
Wel als je haar enkel als praatpaal blijft houden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef ook_gek het volgende:
Houd in je achterhoofd dat ze ook zo weer weg kan zijn he, dat ze je alleen als praatpaal gebruikt.
Maar met wat flirten erbij kan het een goede band scheppen.
Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon. Daar kan weinig tegenop.![]()
Denk dat ze me wel aardig vindt ook hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als je haar enkel als praatpaal blijft houden.
Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon. Daar kan weinig tegenop.
Maar ok tis nou niet een date/flirt gesprek tot nu toe maar wel helemaal eerlijk van haar sowieso en dat is voor mij iig een plus punt.
Ik praat trouwens al lekker door 2 uur :SDo what you love, love what you do!![]()
En dat zijn nou weer prima onderwerpen om met vrouwen over te lullen maar of dat nou het juiste moment is als iemand's vader op sterven ligt is een 2equote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je geloofd
Of ja, even stopt en er gebeurd niks
Zo verpest ik wel meer dingen voor je. Vrouwen die ik eerst heb gehad hoef jij om de één of andere reden ook nooit meerquote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kut myst was me voor om mijn grap te verpesten.![]()
![]()
Valt onder fijn persoon.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat ze me wel aardig vindt ook hoor.![]()
![]()
Als een hotdog in een gang gooien.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo verpest ik wel meer dingen voor je. Vrouwen die ik eerst heb gehad hoef jij om de één of andere reden ook nooit meer![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als een hotdog in een gang gooien.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Aaahquote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kut myst was me voor om mijn grap te verpesten.Ze is wel kwetsbaar en dus een makkelijke prooiquote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel als je haar enkel als praatpaal blijft houden.
Begrip, herkenning, raad, een luisterend oor, een warme schouder, en ook nog een fijn/mooi persoon. Daar kan weinig tegenop.
Wel op blijven passen dat je niet de "verzorger" bent.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:14 schreef ook_gek het volgende:
Ze is wel kwetsbaar en dus een makkelijke prooi![]()
Dr gewoon gelijk meenemen naar je kelder. Dat zal dr leren.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel op blijven passen dat je niet de "verzorger" bent.![]()
Noop, gewoon zeggen dat je zo graag bij haar had willen zijn om een knuffel te geven enz. Samen willen zijn om er altijd voor haar te zijn en zodat ze zich veilig voelt enz enz enz.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel op blijven passen dat je niet de "verzorger" bent.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nou knuffel zou ik wel willen geven nu als het niet via internet was.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Noop, gewoon zeggen dat je zo graag bij haar had willen zijn om een knuffel te geven enz. Samen willen zijn om er altijd voor haar te zijn en zodat ze zich veilig voelt enz enz enz.
Maar zover gaan om er altijd voor haar willen zijn... Daar ken ik haar niet goed genoeg voor nog.Do what you love, love what you do!![]()
Nee lul dat moet je zeggen, dan voelt ze zich speciaal. Ga zo door en je haalt haar zo binnen!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou knuffel zou ik wel willen geven nu als het niet via internet was.
Maar zover gaan om er altijd voor haar willen zijn... Daar ken ik haar niet goed genoeg voor nog.
Niet netjes natuurlijk, maar het werkt wel!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ach, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey en weet je wat nig veel erger is? Door die onzin mag ik ze nog suf neuken ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |