SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Haring?quote:Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Niet alleen vanwege vrouwen, maar een vriendin is wel een van de grootste dingen die ik mis denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom loopt je leven dan niet zoals het moet. Vanwege de vrouwen? En denk je dat het leven van anderen wel altijd helemaal vlekkeloos verloopt? Ik kan wel een boekje opendoen over mijn leven maar dan zit je hier over een maand nog te lezenIk heb niet het gevoel dat er een goede oplossing genoemd word, en ik heb niet echt het gevoel dat mensen veel begrip tonen voor mij en mijn situatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil enkel een antwoord dat past in jouw straatje en zolang het niet in jouw straatje past is het geen oplossing voor je.
Maar je moet toch zien dat als tig mensen hetzelfde zeggen, losstaand van elkaar.. die jou soms nog niet eens veel hebben zien posten hetzelfde zeggen.. dan moet daar toch een waarheid inzitten?![]()
Tis erg ik heb nu 24 meiden staan bij contacten nu weet ik het helemaal niet meer :S
Nouja niet dat ze zelf wat zeggen hoor, moet altijd zelf maar beginnen met praten maar ok.
Zie het wel, m'n hoop op iets zo via internet is laag eigenlijk, maar proberen kan altijd.
Do what you love, love what you do!![]()
Begrip is er meer dan genoeg getoond. Het onbegrip heeft betrekking op dat jij vindt dat er geen goede oplossing genoemd wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef benzin het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat er een goede oplossing genoemd word, en ik heb niet echt het gevoel dat mensen veel begrip tonen voor mij en mijn situatie.
Jij bent hier geen ervaringsdeskundige. Jij hebt eigenlijk maar weinig kennis van het onderwerp. Je zou dus iets aan moeten nemen van mensen die er schijnbaar meer van weten dan jij. Als je bij de tandarts in de stoel ligt en hij zegt dat hij een gaatje moet vullen en daarvoor moet boren, dan spreek je hem toch ook niet tegen? Jij vindt niet dat er geen goede oplossing wordt genoemd, wat jij eigenlijk vindt is dat de oplossingen die genoemd worden jou niet zinnen. Dan is het je eigen probleem en moet je niet komen zeuren dat mensen je niet willen begrijpen.![]()
Heb je geen hobby's of sporten ofzo waar je nieuwe mensen kan leren kennen? Als je dagindeling al redelijk vol zit mis je het niet hebben van een vriendin al een stuk minder is mijn ervaring.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege vrouwen, maar een vriendin is wel een van de grootste dingen die ik mis denk ik.Maar wat is die situatie dan? Ben je autistisch, zit je in een zorginstelling? Heb je een handicap?quote:Ik heb niet het gevoel dat er een goede oplossing genoemd word, en ik heb niet echt het gevoel dat mensen veel begrip tonen voor mij en mijn situatie.Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'![]()
Kleine tip tussendoor. Als je ze wil peilen, ga dan weg met een cliffhanger.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:58 schreef kree het volgende:
Tis erg ik heb nu 24 meiden staan bij contacten nu weet ik het helemaal niet meer :S
Nouja niet dat ze zelf wat zeggen hoor, moet altijd zelf maar beginnen met praten maar ok.
Zie het wel, m'n hoop op iets zo via internet is laag eigenlijk, maar proberen kan altijd.
Iets interessants wat je nu nog niet helemaal kan vertellen, of je moet weg voor iets wat spannend is.
Als ze dan de volgende keer benieuwd zijn en je aanspreken weet je dat je niet vergeten bent als 1 van de 100, maar dat ze echt interesse hebben.![]()
Nou ik zat dus net nog een uur te praten allemaal heel gezellig, was een meid die oorspronkelijk uit Hong Kong komt, nouja boeie als ze maar aardig is en ze had lief gezichtje.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kleine tip tussendoor. Als je ze wil peilen, ga dan weg met een cliffhanger.
Iets interessants wat je nu nog niet helemaal kan vertellen, of je moet weg voor iets wat spannend is.
Als ze dan de volgende keer benieuwd zijn en je aanspreken weet je dat je niet vergeten bent als 1 van de 100, maar dat ze echt interesse hebben.
En halverwege het gesprek ineens. Geblokkeerd WTF vraag me af wat ik dan weer fout deed,
Nouja nog 23 te gaan dan
Je woont niet in Hong kong is waarschijnlijk de redenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef kree het volgende:
En halverwege het gesprek ineens. Geblokkeerd WTF vraag me af wat ik dan weer fout deed,
Childhood is over the moment you know you're going to die.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik zat dus net nog een uur te praten allemaal heel gezellig, was een meid die oorspronkelijk uit Hong Kong komt, nouja boeie als ze maar aardig is en ze had lief gezichtje.
Nouja nog 23 te gaan dan
Misschien een idee om dat het laatste stuk hier te zetten zodat we er naar kunnen kijken?![]()
Leermomentje!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat het laatste stuk hier te zetten zodat we er naar kunnen kijken?Childhood is over the moment you know you're going to die.
Nee is het niet maar denk dat het fout ging bij dit.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je woont niet in Hong kong is waarschijnlijk de reden
Ze is hier geboren en toen vroeg ik waarom haar ouders naar nederland kwamen.
Dat was het laatstetja het leek mij toch niet een rare vraag eigenlijk.
kan wacht ffquote:Op donderdag 8 november 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat het laatste stuk hier te zetten zodat we er naar kunnen kijken?Do what you love, love what you do!![]()
Zij: kloteracistquote:
owh kan niet dusquote:helaas voor jullie, maar het was een heel normaal gesprek, snap dit dus echt niet eigenlijk.
Was niet zo, want dat maakt mij dus echt niet uit, ze leek me zelfs wel aardig ook.quote:
Maarja als ze het dan blokkeren zonder eerst wat te zeggen dan weet ik het ook niet eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Niet je tijd waard. NEXTquote:Op donderdag 8 november 2012 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
Was niet zo, want dat maakt mij dus echt niet uit, ze leek me zelfs wel aardig ook.
Maarja als ze het dan blokkeren zonder eerst wat te zeggen dan weet ik het ook niet eigenlijk.Childhood is over the moment you know you're going to die.
Dat denk ik, hoewel het dan lullig is om iemand te blokkeren zonder reden.quote:
We kwamen opzich wel overeen qua ideeen namelijk,
Nu wil ik weten waarom maar als ik wat terug wil sturen dan moet ik betalen en dat heb ik er niet voor over helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Met alle respect, volgens mij gaat dit topic over problemen met versieren en niet waarom Katwijkers worden geblokt door importchinezen op Paiq.![]()
Weet je niet een beetje nog je laatste regels? Beetje welke richting het op ging e.d.?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
Dat denk ik, hoewel het dan lullig is om iemand te blokkeren zonder reden.
Nu wil ik weten waarom maar als ik wat terug wil sturen dan moet ik betalen en dat heb ik er niet voor over helaas.we dan![]()
Echt hoor midden in een leuk gesprekje klik en weg hahaha wtf dan??
Ik snap dat niet.
Maargoed tis next idd.
nog genoeg over namelijkDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
Dat denk ik, hoewel het dan lullig is om iemand te blokkeren zonder reden.
Nu wil ik weten waarom maar als ik wat terug wil sturen dan moet ik betalen en dat heb ik er niet voor over helaas.daar is je reden
o man.
tis versieren toch??quote:Op donderdag 8 november 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met alle respect, volgens mij gaat dit topic over problemen met versieren en niet waarom Katwijkers worden geblokt door importchinezen op Paiq.
Of het katwijk is of hong kong maakt niet echt uit lijkt meDo what you love, love what you do!![]()
Is idd meer voor Datingsite-ervaringen #261 Een volwassen kerel in een luierquote:Op donderdag 8 november 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met alle respect, volgens mij gaat dit topic over problemen met versieren en niet waarom Katwijkers worden geblokt door importchinezen op Paiq.![]()
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet je niet een beetje nog je laatste regels? Beetje welke richting het op ging e.d.?
Ok ik zag natuurlijk haar foto en ok niet hollands dus dacht vraag daar beetje over.
Ok antwoord terug, van geboren in nederland en mn ouders komen uit hong kong.
Toen vroeg ik, waarom zijn je ouders naar nederland gekomen?
Klik en toen was het over
Wel toepasselijke TT voor kreequote:Op donderdag 8 november 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is idd meer voor Datingsite-ervaringen #261 Een volwassen kerel in een luier![]()
![]()
Hmm ja kan me voorstellen dat het verkeerd valt bij haar als er een raar/naar verhaal aan ten grondslag ligt of iets schimmigs (illegaal hier of wat dan ook) en dat ze er niet over wil praten. Maar normaal gesproken hoor je zoiets wel gewoon te kunnen vragen lijkt me. Beetje pech gehad dan ermee.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja.
Ok ik zag natuurlijk haar foto en ok niet hollands dus dacht vraag daar beetje over.
Ok antwoord terug, van geboren in nederland en mn ouders komen uit hong kong.
Toen vroeg ik, waarom zijn je ouders naar nederland gekomen?
Klik en toen was het overwe dan![]()
is het niet, was leuk praatje wel, maar ok dat ik er onhandig in ben is duidelijk denk.quote:
Maar of dat alleen aan mij ligt??
Denk het toch nietDo what you love, love what you do!![]()
Sommige mensen leren het nooitquote:
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
ok next die online was:
Einde gesprek (8 dagen geleden)
IK: heey
heey, ik kwam alleen even om het hoekje gluren
meteen weer weg
geniet van de dag
bye bye
Merel is offlineDo what you love, love what you do!![]()
Nou ja dit past eigenlijk wel beter in dat topic over datingsite ervaringenMaar dat laatste Kree is toch niks ergs aan? Als ze echt weg moet bijvoorbeeld dan is het netjes dat ze je 4 berichtjes stuurt nog als afsluiter..
vind dat nog wel netjes eigenlijk zoals ze dat deed
we dan![]()
Als je er vaker last van hebt, misschien wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
is het niet, was leuk praatje wel, maar ok dat ik er onhandig in ben is duidelijk denk.
Maar of dat alleen aan mij ligt??
Denk het toch niet
Hoeft niet natuurlijk.
ik vind dergelijke momenten niet eens noemenswaardig. Als het voor je gevoel 'normaal' verloopt dan is het gewoon next en klaar![]()
![]()
Ja denk het wel hoor,.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja dit past eigenlijk wel beter in dat topic over datingsite ervaringenMaar dat laatste Kree is toch niks ergs aan? Als ze echt weg moet bijvoorbeeld dan is het netjes dat ze je 4 berichtjes stuurt nog als afsluiter..
vind dat nog wel netjes eigenlijk zoals ze dat deed
Ze staat nog in de lijst dus praat later wel weer met dr.
Over haar kan ik nog helemaal niks zeggen want heb nog niet echt met haar gesproken.
Trouwens nieuwe online nu haha poging drie
Oke dus je bent wel druk bezig met versieren/praten in ieder gevalquote:Op donderdag 8 november 2012 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk het wel hoor,.
Ze staat nog in de lijst dus praat later wel weer met dr.
Over haar kan ik nog helemaal niks zeggen want heb nog niet echt met haar gesproken.
Trouwens nieuwe online nu haha poging drieook dat je date e.d.?
we dan![]()
Nou het is internet nog tot nu toe.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dus je bent wel druk bezig met versieren/praten in ieder gevalook dat je date e.d.?
Kweet niet spreek niet zo heel snel af ook, moet ik iemand wel echt leuk vindenDo what you love, love what you do!![]()
Dus moet je juist snel afspreken. IRL leer je iemand pas echt kennen en kun je pas echt oordelen of iemand wel of niet leuk is. Internet is alleen maar de aanzet tot een date en een kleine inzage of iemand wel of niet de moeite waard is om mee te gaan daten, of interesses ed een beetje matchen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is internet nog tot nu toe.
Kweet niet spreek niet zo heel snel af ook, moet ik iemand wel echt leuk vinden
Je moet ook nog wat te lullen overhouden op de date zelf
Als iemand je interessant vindt blijven ze echt wel hangen hoor. Had ik paar dagen geleden ook, dat ik net op Paiq was ingelogd toen ik werd gebeld. 20 mins later terug, stonden er meerdere berichten te wachten van een meid. Gewoon gemeld dat ik ff aan de foon was en daarna gesprek gestart. Niks aan de hand.
Tip: ga niet elke zin die iemand typt overanalyseren. Die neiging had ik in het verleden ook maar het leidt tot niks. Als er een klik is merk je dat vanzelf wel. Reageert iemand voor jouw gevoel met alleen maar korte, nietszeggende antwoorden en voel je daar niks bij: next!![]()
Ja dat is waar, maar nu heb ik een meid effe waarmee ik nu praat.
En ok die heeft het over haar pa, naar het ziekenhuis etc, mss kanker ofzo.
Hmms best een zwaar gesprekje, maar ik heb er dan medelijden mee omdat ik weet hoe het ging met mijn vader, en dat was niet leuk allemaal en klinkt een beetje hetzelfde.
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.Do what you love, love what you do!![]()
Inderdaad, al heb ik ook mijn vriendin leren kennen toen mijn pa in het ziekenhuis lag met kanker. Ook best wel wat heftige gesprekken gehad toen met haar maar uiteindelijk toch geleid tot een date dus schrijf haar nog niet afquote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
Hmms best een zwaar gesprekje, maar ik heb er dan medelijden mee omdat ik weet hoe het ging met mijn vader, en dat was niet leuk allemaal en klinkt een beetje hetzelfde.
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.
Enige jammere is dat ze mijn pa nu nooit gekend heeft. Was vlak na de eerste date overleden.
Hoe oud was je pa?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, al heb ik ook mijn vriendin leren kennen toen mijn pa in het ziekenhuis lag met kanker. Ook best wel wat heftige gesprekken gehad toen met haar maar uiteindelijk toch geleid tot een date dus schrijf haar nog niet af
Enige jammere is dat ze mijn pa nu nooit gekend heeft. Was vlak na de eerste date overleden.Do what you love, love what you do!![]()
52quote:Childhood is over the moment you know you're going to die.
Dat snap ik dus niet, je hebt het zelf meegemaakt dus dan moet je toch prima kunnen relateren? En eigenlijk zelfs ook weten dat luisteren dan genoeg is, als je dan al niet kunt relateren.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.![]()
Doe ik ook nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, je hebt het zelf meegemaakt dus dan moet je toch prima kunnen relateren? En eigenlijk zelfs ook weten dat luisteren dan genoeg is, als je dan al niet kunt relateren.
Maar het zijn dan weer niet echt de leuke gesprekken.
Tuurlijk ik snap die meid heel goed.
Maar ok met versieren heeft het dan weer niks te maken.
En ik ga er ook niet meelevend over doen omdat ik daar een kans in zie om meer contact te krijgen.
Tis meer praten over wat het is voor haar en hoe het voor mij was.
Zal wel de laatste zijn die er dan voordeel uit gaat trekken of er een kans is om om die reden af te spreken ofzo.
Tis treurig gewoon en wat ik zo hoor klinkt het allemaal niet best voor haar pa in ieder geval.Do what you love, love what you do!![]()
'Luisterend' oor bieden kan best toch? Je moet haar ook niet proberen te versieren via de chat, maar haar interesse trachten te wekken voor jou. Tijdens een eventuele date leren jullie elkaar dan wel beter kennen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.![]()
ok 4 jaartjes jonger als die van mij.quote:
hmms best te vroeg denk he?![]()
![]()
Je voordeel eruit trekken? Het is simpel, als ze het een fijn gesprek vond dan is dat voor herhaling vatbaar. Dan moet je niet in je achterhoofd gaan zitten dat je er een voordeel uit trekt, de situatie gebruikt of meelevend doet om haar te versieren. Je moet gewoon een gesprek houden, klaar. Dan zie je daarna wel of er nog een gesprek komt.![]()
doe ik toch ook, denk dat zij vooral er wat aan heeft om er even over te praten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef twi het volgende:
Je voordeel eruit trekken? Het is simpel, als ze het een fijn gesprek vond dan is dat voor herhaling vatbaar. Dan moet je niet in je achterhoofd gaan zitten dat je er een voordeel uit trekt, de situatie gebruikt of meelevend doet om haar te versieren. Je moet gewoon een gesprek houden, klaar. Dan zie je daarna wel of er nog een gesprek komt.
En ok ik ga dan niet verder erin mee.
Want ze is aardig en idd dan zien we later wel verder, maar sowieso is dit geen moment om flirterig met haar te doen.Do what you love, love what you do!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |