Is idd meer voor Datingsite-ervaringen #261 Een volwassen kerel in een luierquote:Op donderdag 8 november 2012 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
Met alle respect, volgens mij gaat dit topic over problemen met versieren en niet waarom Katwijkers worden geblokt door importchinezen op Paiq.
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Weet je niet een beetje nog je laatste regels? Beetje welke richting het op ging e.d.?
Wel toepasselijke TT voor kreequote:Op donderdag 8 november 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is idd meer voor Datingsite-ervaringen #261 Een volwassen kerel in een luier
Hmm ja kan me voorstellen dat het verkeerd valt bij haar als er een raar/naar verhaal aan ten grondslag ligt of iets schimmigs (illegaal hier of wat dan ook) en dat ze er niet over wil praten. Maar normaal gesproken hoor je zoiets wel gewoon te kunnen vragen lijkt me. Beetje pech gehad dan ermee.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja.
Ok ik zag natuurlijk haar foto en ok niet hollands dus dacht vraag daar beetje over.
Ok antwoord terug, van geboren in nederland en mn ouders komen uit hong kong.
Toen vroeg ik, waarom zijn je ouders naar nederland gekomen?
Klik en toen was het over
is het niet, was leuk praatje wel, maar ok dat ik er onhandig in ben is duidelijk denk.quote:
Sommige mensen leren het nooitquote:
Als je er vaker last van hebt, misschien wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
is het niet, was leuk praatje wel, maar ok dat ik er onhandig in ben is duidelijk denk.
Maar of dat alleen aan mij ligt??
Denk het toch niet
Ja denk het wel hoor,.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou ja dit past eigenlijk wel beter in dat topic over datingsite ervaringenMaar dat laatste Kree is toch niks ergs aan? Als ze echt weg moet bijvoorbeeld dan is het netjes dat ze je 4 berichtjes stuurt nog als afsluiter..
vind dat nog wel netjes eigenlijk zoals ze dat deed
Oke dus je bent wel druk bezig met versieren/praten in ieder gevalquote:Op donderdag 8 november 2012 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk het wel hoor,.
Ze staat nog in de lijst dus praat later wel weer met dr.
Over haar kan ik nog helemaal niks zeggen want heb nog niet echt met haar gesproken.
Trouwens nieuwe online nu haha poging drie
Nou het is internet nog tot nu toe.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dus je bent wel druk bezig met versieren/praten in ieder gevalook dat je date e.d.?
Dus moet je juist snel afspreken. IRL leer je iemand pas echt kennen en kun je pas echt oordelen of iemand wel of niet leuk is. Internet is alleen maar de aanzet tot een date en een kleine inzage of iemand wel of niet de moeite waard is om mee te gaan daten, of interesses ed een beetje matchen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is internet nog tot nu toe.
Kweet niet spreek niet zo heel snel af ook, moet ik iemand wel echt leuk vinden
Inderdaad, al heb ik ook mijn vriendin leren kennen toen mijn pa in het ziekenhuis lag met kanker. Ook best wel wat heftige gesprekken gehad toen met haar maar uiteindelijk toch geleid tot een date dus schrijf haar nog niet afquote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
Ja dat is waar, maar nu heb ik een meid effe waarmee ik nu praat.
En ok die heeft het over haar pa, naar het ziekenhuis etc, mss kanker ofzo.
Hmms best een zwaar gesprekje, maar ik heb er dan medelijden mee omdat ik weet hoe het ging met mijn vader, en dat was niet leuk allemaal en klinkt een beetje hetzelfde.
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.
Hoe oud was je pa?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Inderdaad, al heb ik ook mijn vriendin leren kennen toen mijn pa in het ziekenhuis lag met kanker. Ook best wel wat heftige gesprekken gehad toen met haar maar uiteindelijk toch geleid tot een date dus schrijf haar nog niet af
Enige jammere is dat ze mijn pa nu nooit gekend heeft. Was vlak na de eerste date overleden.
52quote:
Dat snap ik dus niet, je hebt het zelf meegemaakt dus dan moet je toch prima kunnen relateren? En eigenlijk zelfs ook weten dat luisteren dan genoeg is, als je dan al niet kunt relateren.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
Hmms best een zwaar gesprekje, maar ik heb er dan medelijden mee omdat ik weet hoe het ging met mijn vader, en dat was niet leuk allemaal en klinkt een beetje hetzelfde.
Weet niet echt hoe ik daar dan op moet reageren, dan is het eigenlijk geen versieren meer maar meer vertellen van hoe het ging bij mij en bij haar.
Doe ik ook nu.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet, je hebt het zelf meegemaakt dus dan moet je toch prima kunnen relateren? En eigenlijk zelfs ook weten dat luisteren dan genoeg is, als je dan al niet kunt relateren.
'Luisterend' oor bieden kan best toch? Je moet haar ook niet proberen te versieren via de chat, maar haar interesse trachten te wekken voor jou. Tijdens een eventuele date leren jullie elkaar dan wel beter kennen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:46 schreef kree het volgende:
ok 4 jaartjes jonger als die van mij.quote:
doe ik toch ook, denk dat zij vooral er wat aan heeft om er even over te praten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:07 schreef twi het volgende:
Je voordeel eruit trekken? Het is simpel, als ze het een fijn gesprek vond dan is dat voor herhaling vatbaar. Dan moet je niet in je achterhoofd gaan zitten dat je er een voordeel uit trekt, de situatie gebruikt of meelevend doet om haar te versieren. Je moet gewoon een gesprek houden, klaar. Dan zie je daarna wel of er nog een gesprek komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |