Je moet me maar geloven: hij heeft een helder motiefquote:Op donderdag 8 november 2012 08:08 schreef wesleydie het volgende:
Foto van de trut in kwestie svp. ; kunnen we meteen zien waarom die vent graag vreemd wil.
Heeft ze een keer verteld tijdens de lunch.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:11 schreef Piye het volgende:
Hoe weet je dat ze met hem heeft aangepapt toen hij in een relatie zat?
Onterechte klacht trouwens, een beetje vermaak op het werk kunnen we allemaal wel gebruiken.
Dat soort wijvenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft ze een keer verteld tijdens de lunch.
"Nou, toen ik Jens leerde kennen (als collega bij haar vorige werkgever), had hij nog een relatie...maar dat was zo voorbij"
Samenvattend: mensen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:13 schreef Karina het volgende:
Vrouwen die de mail van hun man checkenmannen die vreemdgaan
Mannen mogen dat, het is belangrijk dat het zaad zo wijd mogelijk verspreid wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:13 schreef Karina het volgende:
Vrouwen die de mail van hun man checkenmannen die vreemdgaan
Waarom doe je dan alsof je het niet allemaal prachtig vindt, om die smeuige verhalen te horen?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft ze een keer verteld tijdens de lunch.
"Nou, toen ik Jens leerde kennen (als collega bij haar vorige werkgever), had hij nog een relatie...maar dat was zo voorbij"
Vandaar dat ik geen man heb, ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Mannen mogen dat, het is belangrijk dat het zaad zo wijd mogelijk verspreid wordt.
En ts, is er niemand bij jullie die haar duidelijk kan maken dat ze haar privézaken thuis moet bespreken?
Het gaat hier niet om mij. Don't shoot the messengerquote:Op donderdag 8 november 2012 08:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof je het niet allemaal prachtig vindt, om die smeuige verhalen te horen?
Inderdaad. Met dat vrouwmens heb ik geen medelijden. Ze had kunnen weten waar ze aan begon, en daarnaast is ze gewoon een heel erg vervelend persoon. Samen met een collega heb ik wel eens moeten constateren dat degene met wie ze getrouwd is, geen makkelijk leven kan hebbenquote:
Ik heb het alleen met een goede collega besproken, verder geen behoefte om dat via de tamtam te verspreiden. Maar als iedereen het langzamerhand te weten zou komen, kan ik daar niet wakker van liggenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:14 schreef kwiwi het volgende:
! Dus het hele kantoor weet zometeen dat haar man er neukertje naast heeft.
Zo zat ik laatst in de trein bij een vrouw die uitgebreid aan iemand (waarschijnlijk een vriendin) ging zitten vertellen dat het haar vaders eigen schuld was dat ie kanker had; hij was namelijk altijd te eigenwijs geweest om naar een dokter te gaan met een aantal (overigens vage en onschuldige) verschijnselen, en dat ie daarom nou ook niet moest zeuren.Zo over anderen, en nota bene je zieke vader, praten in het openbaar
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Flexibel als ik ben, al mijn aandacht direct verzet van mijn werk naar haar telefoongesprek,
Waarom zou ik? Kijk maar na: ik ben geen aandachtshoer die hier wekelijks drie topics moeten openen vanwege een of andere dwangmatige neurose.quote:
Omdat jij ook wel eens aandacht wil.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Kijk maar na: ik ben geen aandachtshoer die hier wekelijks drie topics moeten openen vanwege een of andere dwangmatige neurose.
Misschien heb ik die al genoeg. Alles reflecteren op je eigen situatie is soms wat kort door de bochtquote:Op donderdag 8 november 2012 10:49 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Omdat jij ook wel eens aandacht wil.
wat je wil. Echter het blijft een verzonnen topic ... dat ademt jouw OP gewoon te veel uit.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien heb ik die al genoeg. Alles reflecteren op je eigen situatie is soms wat kort door de bocht
Laatst een hoertje in de trein die mobiel allemaal afspraken afhandelde. Nog 3 antillianen die ook gelijk haar nummer vroegen in de trein.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, die mensen bestaan echt hoor.
Prima, laat ik verder niet beginnen over jouw OP. Het is niet verzonnen, believe it or not.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:53 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
wat je wil. Echter het blijft een verzonnen topic ... dat ademt jouw OP gewoon te veel uit.
Succes met schoolquote:Op donderdag 8 november 2012 11:10 schreef Ongedierte het volgende:
Onze stelling van school (Van mij en Wesley).
We vinden dat TS een afluisterende pauper is, die niks kan, dat dat wijf een achterlijk pijpsletje is dat haar gesprekken prive moet houden, en Jens is een ballenbakdowner die uitgaat met een andere vrouw terwijl hij in een relatie is. Zijn vrouw, die in zijn mail zit, weet blijkbaar niet wat het begrip privacy betekent, en al met al zijn het een stel tokkies. TS moet haar twee platte handen enzo. Tot zover onze nederlandse les, ga maar weer lekker rellen.
Kusjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |