Gisteren maakte ik een dingetje mee op mijn werk, en dat wil ik graag met jullie delen.
Die bitch van Compliance (bazig typetje, vind zichzelf heel wat, zit meter of 6 van mijn werkplek) zat aan de telefoon met haar man, en mijn aandacht werd getrokken door de ijzige toon waarmee ze in de telefoon fluisterde "Je liegt Jens, je liegt".
Flexibel als ik ben, al mijn aandacht direct verzet van mijn werk naar haar telefoongesprek, en het ging ongeveer zo:
*Blijkbaar was er een heel whatsapp-gesprek aan vooraf gegaan, en nu had ze haar man gebeld.*
"Je liegt Jens, je liegt".
-....(antwoord Jens, kon ik dus niet horen)
"Nee, ik heb toch zelf gezien dat je je Relatieplanet-account een paar maanden terug weer hebt geactiveerd."
-...
"Je liegt Jens, hou op."
-....
"Prima je blijft volhouden? Nou, dan is hier de rest: ik heb ook toegang tot je mail..."
-...
"Ik weet dat dat niet netjes is, maar het is nodig blijkbaar: ik trof mailtjes aan waarvan ik vond dat ik de inhoud hoor te kennen. Zoals die mailwisseling met Pascal (blijkbaar een vriend van Jens) over dat je binnenkort weer gaat daten, en dat je er over denkt haar mee te vragen naar de Zwarte Cross"
-...(zo jammer dat ik zijn verweer niet kon horen, daar had ik wel wat geld voor over gehad )
"Jaja, en dan ook nog in die mail zetten dat je haar wel even thuis gaat ophalen, het is voor mij allemaal zo klaar als een klontje"
-....
"Je liegt Jens, je liegt. Maar ik ga nu in overleg; we bespreken dit vanavond wel als Eva (dochter) op bed ligt".
Vervolgens stond ze op, en liep ze met een ijskoude stalen blik weg naar haar overleg, mij verbluft achterlatend.
ErgoKlacht 1: Mensen die hun prive-gesprekken niet prive houden
Klacht 2: Zwarte cross
Klacht 3: Aanpappen met een vent die in een relatie zit. Vervolgens gaat hij vreemd met jou, en trouw je met hem...om uiteindelijk boos te worden als hij (ook bij jou) buiten de deur snoept
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 08-11-2012 09:32:32 ]