of wat?quote:
Dat is nu eenmaal het dialect.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:09 schreef B.ertha het volgende:
Verslaggeefster Omroep Gelderland is bijna onverstaanbaar.
Dat accent versta ik ook nooit goed idd.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:09 schreef B.ertha het volgende:
Laat ze is goede telefoons nemenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:09 schreef B.ertha het volgende:
Je mag je huis niet uit vriendquote:Op donderdag 8 november 2012 08:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Laat ze is goede telefoons nemen. Maar ik wen al aan de straaljager in mijn achtertuin. Moet ik nu nog wel naar de uni
.
Ik vrees het ergste voor ze, grote knal en stoom.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:13 schreef raptorix het volgende:
5 tot 7 mensen vermist volgens omroep gelderland.
Ik ga wel naar de Uni hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 08:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een mooie reden om lekker een dagje te niksen thuis
Als je ramen en deuren gesloten moet houden is het toch niet de bedoeling dat je naar buiten gaat?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de Uni hoor. Het is wel lekker rustig op de oranjesingel
.
Dat is alleen nog niet bevestigd door de politie volgens nos. Omroep Gelderland site is niet bereikbaar meer op het werk. Site is wat overspoeld met bezoekers gok ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:13 schreef raptorix het volgende:
5 tot 7 mensen vermist volgens omroep gelderland.
Voor direct omwonenden, ik heb ook geen SMS gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je ramen en deuren gesloten moet houden is het toch niet de bedoeling dat je naar buiten gaat?
Gewoon in de tuin gaan werken, als de ramen en deuren maar dicht zijn!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je ramen en deuren gesloten moet houden is het toch niet de bedoeling dat je naar buiten gaat?
Ah okequote:Op donderdag 8 november 2012 08:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Voor direct omwonenden, ik heb ook geen SMS gehad.
Snap ik wel, je wil die geur natuurlijk niet in je meubels laten trekkenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon in de tuin gaan werken, als de ramen en deuren maar dicht zijn!
De scope van rampenzenders is Radio en TV, daar krijgen ze geld voor, niet voor de website.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:16 schreef Psy-freak het volgende:
Fijn dat de servers van de rampenzender weer goed werken.
Die zie je in Nijmegen dagelijks.quote:
Stinkt dat, die oververhitte stoom?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap ik wel, je wil die geur natuurlijk niet in je meubels laten trekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |