Gewoon in de tuin gaan werken, als de ramen en deuren maar dicht zijn!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je ramen en deuren gesloten moet houden is het toch niet de bedoeling dat je naar buiten gaat?
Ah okequote:Op donderdag 8 november 2012 08:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Voor direct omwonenden, ik heb ook geen SMS gehad.
Snap ik wel, je wil die geur natuurlijk niet in je meubels laten trekkenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon in de tuin gaan werken, als de ramen en deuren maar dicht zijn!
De scope van rampenzenders is Radio en TV, daar krijgen ze geld voor, niet voor de website.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:16 schreef Psy-freak het volgende:
Fijn dat de servers van de rampenzender weer goed werken.
Die zie je in Nijmegen dagelijks.quote:
Stinkt dat, die oververhitte stoom?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap ik wel, je wil die geur natuurlijk niet in je meubels laten trekken
Met instagram effectjequote:Op donderdag 8 november 2012 08:21 schreef B.ertha het volgende:
http://twitter.yfrog.com/z/och99hszj
Ik mag hopen van niet, maar alleen voor oververhitte stoom krijg je ook geen "ramen en deuren gesloten houden" melding.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Stinkt dat, die oververhitte stoom?
Lekker dagje thuis blijven dus.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:25 schreef B.ertha het volgende:
Haha, mensen die het geluid horen moeten de ramen dicht houden. Dat is half Gelderland
Hopelijk worden die levend gevonden.....anders krijg je net zo'n scene als bij de Bone collectorquote:Op donderdag 8 november 2012 08:29 schreef Wesley1988 het volgende:
De politie heeft bevestigd dat er mensen worden vermist, meldt radio Gelderland.
Radio een optie?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kan iemand vertellen of we nog binnen moeten blijven? Heb geen tv Gelderland en de site van omroepgelderland is down. Fijn gevoel mocht het een keer echt mis gaan dus
Van de site :quote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kan iemand vertellen of we nog binnen moeten blijven? Heb geen tv Gelderland en de site van omroepgelderland is down. Fijn gevoel mocht het een keer echt mis gaan dus
quote:De omgeving van de centrale is afgesloten. Via Burgernet is een oproep rondgestuurd om ramen en deuren gesloten te houden en radio of tv af te stemmen op Omroep Gelderland.
Advies politie. Mensen die het geluid horen ten Noorden van #nijmegen moeten ramen en deuren dicht houden.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:31 schreef EdAtTheBar het volgende:
Bij een explosie met hoge druk worden je ingewanden letterlijk fijngedrukt. Ik acht de kans daarom niet erg groot. Die hete stoom zal eventuele gewonden ook geen goed doen...quote:Op donderdag 8 november 2012 08:29 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Hopelijk worden die levend gevonden.....anders krijg je net zo'n scene als bij de Bone collector
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |