quote:Op donderdag 8 november 2012 07:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
er zou een gat van 30 bij 30 meter in de zijwand van de hal zitten. Je kijkt naar binnen.
EDIT: of kijk je gewoon tegen een kleiner gebouw aan?
Ik zag het net te laatquote:Op donderdag 8 november 2012 07:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het gat zit aan de kant van de stad want de schoorsteen staat aan de kant van Weurt
of wat?quote:
Dat is nu eenmaal het dialect.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:09 schreef B.ertha het volgende:
Verslaggeefster Omroep Gelderland is bijna onverstaanbaar.
Dat accent versta ik ook nooit goed idd.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:09 schreef B.ertha het volgende:
Laat ze is goede telefoons nemenquote:Op donderdag 8 november 2012 08:09 schreef B.ertha het volgende:
Je mag je huis niet uit vriendquote:Op donderdag 8 november 2012 08:11 schreef Brembo het volgende:
[..]
Laat ze is goede telefoons nemen. Maar ik wen al aan de straaljager in mijn achtertuin. Moet ik nu nog wel naar de uni
.
Ik vrees het ergste voor ze, grote knal en stoom.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:13 schreef raptorix het volgende:
5 tot 7 mensen vermist volgens omroep gelderland.
Ik ga wel naar de Uni hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 08:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een mooie reden om lekker een dagje te niksen thuis
Als je ramen en deuren gesloten moet houden is het toch niet de bedoeling dat je naar buiten gaat?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de Uni hoor. Het is wel lekker rustig op de oranjesingel
.
Dat is alleen nog niet bevestigd door de politie volgens nos. Omroep Gelderland site is niet bereikbaar meer op het werk. Site is wat overspoeld met bezoekers gok ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:13 schreef raptorix het volgende:
5 tot 7 mensen vermist volgens omroep gelderland.
Voor direct omwonenden, ik heb ook geen SMS gehadquote:Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je ramen en deuren gesloten moet houden is het toch niet de bedoeling dat je naar buiten gaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |