Die vergelijking hoor ik direct!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee dit nummer lijkt wel op chained van the xx
imgur.comquote:Op donderdag 8 november 2012 00:45 schreef henkde_j het volgende:
Kent iemand een website voor gemakkelijk uploaden van plaatjes? Tintypic geeft een error
Ook voor Gifjes?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Sint versie voor Cindiey!
verklaart de witte baardquote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
100% zekerquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon niet menen Pino
Zeg nep-Dagoquote:Op donderdag 8 november 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon niet menen Pino
Wat insinueer je nu weer?quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 november 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, Lieke is niet mijn type.![]()
.
Trustenquote:Op donderdag 8 november 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
.
Trusten!quote:Op donderdag 8 november 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
.
Ook nog opzoek naar iets kerstigs?quote:
Suggestief? Het is een plaatje van een natte poes, niks suggestiefs aanquote:Op donderdag 8 november 2012 01:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook nog opzoek naar iets kerstigs?
Ik heb het wel wat gehad met die suggestieve kat
Moet ik jouw poes gebruiken?quote:Op donderdag 8 november 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Suggestief? Het is een plaatje van een natte poes, niks suggestiefs aan![]()
Als je er zin in hebt, mag je eerst wel een sint-ava maken
Dát vind ik nog eens suggestiefquote:
Wat was zo bijzonder aan Hans? Heb hem nog wel semi-bewust meegemaakt hier. Maar wat geeft hem die status, en waarom is hij weggegaan?quote:Op donderdag 8 november 2012 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dát vind ik nog eens suggestief![]()
Als dat lukt zou het tof zijn, Hans vind de kat zo geweldig kijken.
Hans
Hans was een van de fundamenten van dit topic, hij droeg het! Was er altijd, voor mij blijft het een mythische halfgodquote:Op donderdag 8 november 2012 01:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat was zo bijzonder aan Hans? Heb hem nog wel semi-bewust meegemaakt hier. Maar wat geeft hem die status, en waarom is hij weggegaan?
Juist ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Hans was een van de fundamenten van dit topic, hij droeg het! Was er altijd, voor mij blijft het een mythische halfgod
Nee joh, was gewoon een veelposter met enorm veel fans. Toffe gast welquote:Op donderdag 8 november 2012 01:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Juist ja.![]()
En ik maar denken dat er een gigantisch dramatisch verhaal achter zat dat mij was ontgaan
Ah zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, was gewoon een veelposter met enorm veel fans. Toffe gast wel![]()
Hij had er geen zin meer in, maar wilde een aantal posts in deze reeks halen. Toen dat was behaald, heeft hij digitaal harakiri gepleegd
Ja, het was altijd wel tof met SR.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Hans was een van de fundamenten van dit topic, hij droeg het! Was er altijd, voor mij blijft het een mythische halfgod
Die plek heb ik nu overigens ingenomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Voor mij blijft het een mythische halfgod
Hans.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, was gewoon een veelposter met enorm veel fans. Toffe gast wel![]()
Hij had er geen zin meer in, maar wilde een aantal posts in deze reeks halen. Toen dat was behaald, heeft hij digitaal harakiri gepleegd
[ afbeelding ]
Ff quoten.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die plek heb ik nu overigens ingenomen.
Ik ga trouw0ns woendag 13 maart 2013 om 19:47 uur met FOK!pensioen, ik verwacht minstens een tettenfoto.
[ afbeelding ]
Je wil van me af hequote:
Dan ga je dus niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wil van me af he!!!11!!1
Ik ga alleen als minthy een tettenfoto plaatst die dag
Wil je er nou nog meer?!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wil van me af he!!!11!!1
Ik ga alleen als minthy een tettenfoto plaatst die dag
Ik wil alleen billenfoto's, ben geen tettenman zoals m'n broertjequote:
Ik kan geen panoramafoto's maken met m'n SGSquote:Op donderdag 8 november 2012 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil alleen billenfoto's, ben geen tettenman zoals m'n broertje
Je hebt m'n whatsapp
Hoe de fuck ga je dan een tettenfoto makenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan geen panoramafoto's maken met m'n SGS
Dat kan wel. Heb hem zelf ook!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan geen panoramafoto's maken met m'n SGS
Zo'n 30 foto's en dan een avond knippen/plakkenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe de fuck ga je dan een tettenfoto maken
Of maak je 2 foto's? 1 per foto
Autostitch functie in Photoshopquote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n 30 foto's en dan een avond knippen/plakken
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n 30 foto's en dan een avond knippen/plakken
Blijft een toppertje iddquote:
Ik heb alleen Paintquote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Autostitch functie in Photoshop
Gooi ze maar in een dropbox. Ik ben aardig handig met PSquote:
Beter dan het origineel!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Greg Holden heeft gewoon mijn nummer gecovered![]()
![]()
![]()
Topplaat!
paint.net moet je downloadenquote:
[sarcasme] En bedanktquote:
Nice tryquote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gooi ze maar in een dropbox. Ik ben aardig handig met PS
Nou idd, 'put your hands down my pants, and i bet you feel nuts' en nog meer van dat soort tekstenquote:
Wij zullen bidden, maar het zal Gods wil zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
Op naar Windesheim, een tentamen maken over de Bijbel en verwijzingen in de literatuur. Bid voor me
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
Op naar Windesheim, een tentamen maken over de Bijbel en verwijzingen in de literatuur. Bid voor me
Bidden doe ik niet, maar ik zal een kaarsje voor je branden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
Aart Staartjesquote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef henkde_j het volgende:
http://101.bnn.nl/video/algemeen/5a5dbf04c5e03f919daf3dc7e63336a4
![]()
"Met haar voeten op aart, in brand van kop tot staart"
[..]
Succes!
Nou dan zou ik al helemaal uit de buurt van alles met een scherp randje blijvenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien als ik ooit liefdesverdriet heb, dat ik dit een topplaat ga vinden![]()
Mijn dokter heeft mij inmiddels titanium polsslagaders aangemeten. Hij werd het wat zat dat ik in de week van de megahit meerdere malen per dag bij de spoedeisende hulp zat.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien als ik ooit liefdesverdriet heb, dat ik dit een topplaat ga vinden![]()
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan zou ik al helemaal uit de buurt van alles met een scherp randje blijven
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft mij inmiddels titanium polsslagaders aangemeten. Hij werd het wat zat dat ik in de week van de megahit meerdere malen per dag bij de spoedeisende hulp zat.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft mij inmiddels titanium polsslagaders aangemeten. Hij werd het wat zat dat ik in de week van de megahit meerdere malen per dag bij de spoedeisende hulp zat.
Ik heb zulke voorgeschreven gekregenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met de aders meesnijden he...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
Mijn collega's houden me deze week ook extra in de gaten, alle scherpe dingen zijn van kantoor gehaald.
Zelfs de dossierkast waar ik gister met m'n polsen langs de hoeken ging!
Meedenkers
Deed m'n best, maar ze waren me te slim af... Stelletje hulpverlenersquote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met de aders meesnijden he...
Of gewoon wel dwars door je pols heen, maar dan in bad gaan liggen
Ik moet altijd denken aan dit plaatje danquote:Op donderdag 8 november 2012 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met de aders meesnijden he...
Of gewoon wel dwars door je pols heen, maar dan in bad gaan liggen
Die jaquote:Op donderdag 8 november 2012 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Succesquote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef minthy het volgende:
Op naar Hengelooo. Met de lange ooo![]()
Later
Idd, geen Wombatsquote:
Succesquote:Op donderdag 8 november 2012 12:06 schreef minthy het volgende:
Op naar Hengelooo. Met de lange ooo![]()
Later
Die is die panoramafunctie nog aan 't uitproberen.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
En dit mist ze dan allemaal weer
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is die panoramafunctie nog aan 't uitproberen.
In dat geval hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is die panoramafunctie nog aan 't uitproberen.
Maandag want Claudia.quote:
Shave me?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In dat geval hoor je mij niet klagen
Ja, want meisjes plagen, zoentjes vragenquote:Op donderdag 8 november 2012 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
Zeg SC en Roel zitten jullie minthy nu te plagen???
die moet nodig eens gecheckt worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik bel Alberto even!quote:Op donderdag 8 november 2012 14:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
die moet nodig eens gecheckt worden.
kijk, jij kent je klassiers!quote:
Datquote:Op donderdag 8 november 2012 14:39 schreef Pino112 het volgende:
Matige kandidaat, maar ze heeft niks met Blof, dus een
rondtequote:Op donderdag 8 november 2012 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf swaffelt wat in de ronte
Je hebt gelijkquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, eerste hit op google afbeeldingen:
[ afbeelding ]
Geen idee, schiet in de noodloop. Erg fijn bij 130km/h, onder het inhalen in de spits, ineens je auto uitquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, schiet in de noodloop. Erg fijn bij 130km/h, onder het inhalen in de spits, ineens je auto uit![]()
Tot twee keer toe
Bij de garage, kon gelijk komen. Gelukkig niet meer midden op knp Azeloquote:
Ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Die gast, Elvis, maar dan, de Koning ofzo?
Oh getsie, balen zeg.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, schiet in de noodloop. Erg fijn bij 130km/h, onder het inhalen in de spits, ineens je auto uit![]()
Tot twee keer toe
Ja, nogal. En dan gaat het me nog niet eens zozeer om de kosten, maar ik ben me lam geschrokken. Weer een traumatische ervaring erbijquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 18:17 schreef henkde_j het volgende:
tienminuteh!
ALTIJD. Wat je ook bestelt
Zingen ze nu:quote:
Wat rijmt er op hold en begint met een g?quote:Op donderdag 8 november 2012 18:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zingen ze nu:
But love the one you hold
And I'll be your goat
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:
quote:
Avond.quote:
Veel vroeg beginnen? Ik twee keer om half 9quote:
Nee, rooster voor het werkquote:Op donderdag 8 november 2012 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veel vroeg beginnen? Ik twee keer om half 9.
Wel donderdag en vrijdag vrij.
(Hoewel ik donderdag wel naar school moet)
Ohja dat kan ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, rooster voor het werkDe hele fucking zaterdag werken
Pffquote:Op donderdag 8 november 2012 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook.
Dat wordt vrijdag na de opnames meteen naar huis en bed, gaan we met z'n drieën wel het nachtleven van Amsterdam in
Hmm raar, kan je dat niet onderling ruilen ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
PffIk moet inderdaad om 10 uur op m'n werk zijn. Ze zitten ook gewoon 6.5 uur boven mijn gewenste aantal uren, terwijl er zat zijn die hun uurtjes bij elkaar moeten sprokkelen als ze veel willen werken.
Toch maar een Japanse auto kopen dan ??quote:Op donderdag 8 november 2012 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Tot twee keer toe
Oh, opzich wel, als ik iemand kan vinden. Maar eens even kijken wie er zin heeft om wat uurtjes over te nemen.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm raar, kan je dat niet onderling ruilen ofzo?
Nah... Als ik er de centen weer voor heb, dan komt er weer een VWquote:Op donderdag 8 november 2012 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Toch maar een Japanse auto kopen dan ??
Duitse degelijkheid is wegbezuinigd he...quote:Op donderdag 8 november 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah... Als ik er de centen weer voor heb, dan komt er weer een VW
Linkje?quote:Op donderdag 8 november 2012 23:59 schreef Pino112 het volgende:
Even dat gesprek van C&S met die Chinees teruggeluisterd net, pareltje weer.
Yup, dat is het nadeel van zelf je opleiding betalen. Na juli ga ik mij onderdompelen in de centen, als een echte Dagobertquote:Op donderdag 8 november 2012 23:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duitse degelijkheid is wegbezuinigd he...![]()
Wel fijn dat je het allemaal overleefd hebt in je Franse bakkie
Maar qua vormgeving doen ze het wel erg goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik bedoelde dat VW zelf die degelijkheid heeft wegbezuinigd zeg maar. Die degelijkheid is slechts een wassen neus tegenwoordig
Dank, even kijken en mezelf opvrolijkenquote:
Ohquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Ik bedoelde dat VW zelf die degelijkheid heeft wegbezuinigd zeg maar. Die degelijkheid is slechts een wassen neus tegenwoordig
Blikken deurtjes inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh![]()
Denk dat dat wel meevalt! Een VW rijdt veel "steviger", de Peugeot waarin ik nu rij voelt veel meer aan als een stuk blik![]()
Uiteindelijk is dat het ook, natuurlijk...
Ja, precies! Bij een VW hoor je een zachte plof, bij m'n huidige rammelt het alle kanten opquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Blikken deurtjes inderdaad.![]()
Je smijt die deurtjes veel altijd te hard dicht als je Duitse of Zweedse auto's gewend bent
Maatje van mij schrikt zich altijd kapot als ik de deur van z'n opgedirkte Honda dichtgooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, precies! Bij een VW hoor je een zachte plof, bij m'n huidige rammelt het alle kanten op
ik heb nu zin in Koe Loe Yuk en Foe Yong Hai. potdorie, ik ben Coen!quote:
"Je moet een deur dicht doen, niet dichtgooien." Krijg ik standaard te horen van m'n vader, om welk merk het ook gaat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maatje van mij schrikt zich altijd kapot als ik de deur van z'n opgedirkte Honda dichtgooi![]()
"Ee man, het kan ook kapot he!"
ehm....Honda is toch Japans? Kia is wel Koreaans...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
HondaKoreaanse bagger
Mijn Nissan
Japan
Honda Korea? Volgens mij toch echt Japans...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
HondaKoreaanse bagger
Mijn Nissan
Japan
Bestel hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nu zin in Koe Loe Yuk en Foe Yong Hai. potdorie, ik ben Coen!
Dat rammelen kun je makkelijk verhelpen. Paar foam strips plakken aan de binnenzijde van de deur, en je Peugeot klinkt als een Duitser. Zo doen die Duitsers het namelijk ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, precies! Bij een VW hoor je een zachte plof, bij m'n huidige rammelt het alle kanten op
je doet je undersign weer eer aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Oh kan. Mijn interesse in auto's is altijd extreem klein geweest
denk dat de Sjinees al dicht is en ik moet zo naar bed want om 7u gaat 't wekkertje weerquote:
wat ik me nu afvraag...hebben ze in Duitsland 40-45km-autootjes?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat rammelen kun je makkelijk verhelpen. Paar foam strips plakken aan de binnenzijde van de deur, en je Peugeot klinkt als een Duitser. Zo doen die Duitsers het namelijk ook
Alleen op gas.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag...hebben ze in Duitsland 40-45km-autootjes?
Alleen snorfietsen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag...hebben ze in Duitsland 40-45km-autootjes?
Zo heb ik laatst al een rammeltje aan de kofferbak verholpen met dubbelzijdig tapequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat rammelen kun je makkelijk verhelpen. Paar foam strips plakken aan de binnenzijde van de deur, en je Peugeot klinkt als een Duitser. Zo doen die Duitsers het namelijk ook
quote:
Nope, was een saaie afleveringquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
even rijdende rechter van afgelopen dinsdag. planologisch onderwerp dus interessant inzake mijn achtergrond, maar niet heel spannend waarschijnlijk
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Is de RR van Stenders eigenlijk al uitgezonden?
Geloof graag dat het voor niet-ingewijden in de planningsprocedures gewoon een troepaflevering was.quote:
Paar weken terug vertelde Stenders dat hij bij opnames van de RR in de jury had gezeten. Als tegenprestatie voor het gebruiken van audifragmentenquote:
Het ging er ook gewoon wat sufjes aan toe, of het onderwerp nou boeiend is of nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof graag dat het voor niet-ingewijden in de planningsprocedures gewoon een troepaflevering was.
Sowieso belachelijk dat voor een planningsprocedure de RR wordt ingeschakeld. Sowieso is de RR toch meestal privaat?
Oh, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Paar weken terug vertelde Stenders dat hij bij opnames van de RR in de jury had gezeten. Als tegenprestatie voor het gebruiken van audifragmenten
staat op 11 in m'n top 100quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
http://omroep.vara.nl/media/189890
ga ik zien, heb ik zin in.
maar eerst nog 14 nachtjes slapen en ik ga nu beginnen met de 1e daarvan.
trusten
Trustenquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
http://omroep.vara.nl/media/189890
ga ik zien, heb ik zin in.
maar eerst nog 14 nachtjes slapen en ik ga nu beginnen met de 1e daarvan.
trusten
sowieso tof nummer. Vorig jaar had ik 'm op 2quote:
Niet lang genoegquote:
Kan je niet beter een eend als user icon nemen?quote:
Misschien kan Henk iets regelen, combo van Pino en een eendquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je niet beter een eend als user icon nemen?
Ik maak geen lijstjes, dat zou avonden puzzelen betekenen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sowieso tof nummer. Vorig jaar had ik 'm op 2
Ik ben er 6 uur aan kwijt geweest.quote:Op vrijdag 9 november 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik maak geen lijstjes, dat zou avonden puzzelen betekenen...
Ik ben er wel even klaar meequote:Op vrijdag 9 november 2012 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien kan Henk iets regelen, combo van Pino en een eend.
Precies, dat zou hier ook het geval zijn... Ik heb mezelf voorgenomen om elke avond iets aan school te gaan doen, dat lijkt me beter en iets zinvoller op het momentquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er 6 uur aan kwijt geweest.
quote:
Zijn zin? Ik heb geen enkel uur Ekdom geluisterd afgelopen weekquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd of Ekdom zijn zin heeft gekregen
Heeft deze plaat min of meer door iedereens strot geramdquote:Op vrijdag 9 november 2012 00:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zijn zin? Ik heb geen enkel uur Ekdom geluisterd afgelopen week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |