Die vergelijking hoor ik direct!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee dit nummer lijkt wel op chained van the xx
imgur.comquote:Op donderdag 8 november 2012 00:45 schreef henkde_j het volgende:
Kent iemand een website voor gemakkelijk uploaden van plaatjes? Tintypic geeft een error
Ook voor Gifjes?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Sint versie voor Cindiey!
verklaart de witte baardquote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
100% zekerquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon niet menen Pino
Zeg nep-Dagoquote:Op donderdag 8 november 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon niet menen Pino
Wat insinueer je nu weer?quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 8 november 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga pitten, Lieke is niet mijn type.![]()
.
Trustenquote:Op donderdag 8 november 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
.
Trusten!quote:Op donderdag 8 november 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:
.
Ook nog opzoek naar iets kerstigs?quote:
Suggestief? Het is een plaatje van een natte poes, niks suggestiefs aanquote:Op donderdag 8 november 2012 01:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ook nog opzoek naar iets kerstigs?
Ik heb het wel wat gehad met die suggestieve kat
Moet ik jouw poes gebruiken?quote:Op donderdag 8 november 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Suggestief? Het is een plaatje van een natte poes, niks suggestiefs aan![]()
Als je er zin in hebt, mag je eerst wel een sint-ava maken
Dát vind ik nog eens suggestiefquote:
Wat was zo bijzonder aan Hans? Heb hem nog wel semi-bewust meegemaakt hier. Maar wat geeft hem die status, en waarom is hij weggegaan?quote:Op donderdag 8 november 2012 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dát vind ik nog eens suggestief![]()
Als dat lukt zou het tof zijn, Hans vind de kat zo geweldig kijken.
Hans
Hans was een van de fundamenten van dit topic, hij droeg het! Was er altijd, voor mij blijft het een mythische halfgodquote:Op donderdag 8 november 2012 01:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat was zo bijzonder aan Hans? Heb hem nog wel semi-bewust meegemaakt hier. Maar wat geeft hem die status, en waarom is hij weggegaan?
Juist ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Hans was een van de fundamenten van dit topic, hij droeg het! Was er altijd, voor mij blijft het een mythische halfgod
Nee joh, was gewoon een veelposter met enorm veel fans. Toffe gast welquote:Op donderdag 8 november 2012 01:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Juist ja.![]()
En ik maar denken dat er een gigantisch dramatisch verhaal achter zat dat mij was ontgaan
Ah zo.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, was gewoon een veelposter met enorm veel fans. Toffe gast wel![]()
Hij had er geen zin meer in, maar wilde een aantal posts in deze reeks halen. Toen dat was behaald, heeft hij digitaal harakiri gepleegd
Ja, het was altijd wel tof met SR.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Hans was een van de fundamenten van dit topic, hij droeg het! Was er altijd, voor mij blijft het een mythische halfgod
Die plek heb ik nu overigens ingenomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
Voor mij blijft het een mythische halfgod
Hans.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, was gewoon een veelposter met enorm veel fans. Toffe gast wel![]()
Hij had er geen zin meer in, maar wilde een aantal posts in deze reeks halen. Toen dat was behaald, heeft hij digitaal harakiri gepleegd
[ afbeelding ]
Ff quoten.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die plek heb ik nu overigens ingenomen.
Ik ga trouw0ns woendag 13 maart 2013 om 19:47 uur met FOK!pensioen, ik verwacht minstens een tettenfoto.
[ afbeelding ]
Je wil van me af hequote:
Dan ga je dus niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wil van me af he!!!11!!1
Ik ga alleen als minthy een tettenfoto plaatst die dag
Wil je er nou nog meer?!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je wil van me af he!!!11!!1
Ik ga alleen als minthy een tettenfoto plaatst die dag
Ik wil alleen billenfoto's, ben geen tettenman zoals m'n broertjequote:
Ik kan geen panoramafoto's maken met m'n SGSquote:Op donderdag 8 november 2012 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil alleen billenfoto's, ben geen tettenman zoals m'n broertje
Je hebt m'n whatsapp
Hoe de fuck ga je dan een tettenfoto makenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan geen panoramafoto's maken met m'n SGS
Dat kan wel. Heb hem zelf ook!quote:Op donderdag 8 november 2012 10:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan geen panoramafoto's maken met m'n SGS
Zo'n 30 foto's en dan een avond knippen/plakkenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe de fuck ga je dan een tettenfoto maken
Of maak je 2 foto's? 1 per foto
Autostitch functie in Photoshopquote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n 30 foto's en dan een avond knippen/plakken
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n 30 foto's en dan een avond knippen/plakken
Blijft een toppertje iddquote:
Ik heb alleen Paintquote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Autostitch functie in Photoshop
Gooi ze maar in een dropbox. Ik ben aardig handig met PSquote:
Beter dan het origineel!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef SilentChaos het volgende:
Greg Holden heeft gewoon mijn nummer gecovered![]()
![]()
![]()
Topplaat!
paint.net moet je downloadenquote:
[sarcasme] En bedanktquote:
Nice tryquote:Op donderdag 8 november 2012 11:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gooi ze maar in een dropbox. Ik ben aardig handig met PS
Nou idd, 'put your hands down my pants, and i bet you feel nuts' en nog meer van dat soort tekstenquote:
Wij zullen bidden, maar het zal Gods wil zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
Op naar Windesheim, een tentamen maken over de Bijbel en verwijzingen in de literatuur. Bid voor me
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
Op naar Windesheim, een tentamen maken over de Bijbel en verwijzingen in de literatuur. Bid voor me
Bidden doe ik niet, maar ik zal een kaarsje voor je branden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |