ja lach maar.. als iemand er nu in knijpt dan gooi ik m 4 meter de lucht in... alvorens m verrot te slaanquote:
Doe es ff een Drommeldarisje en DM een pic van die gevoelige dames.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Evie het volgende:
ja lach maar.. als iemand er nu in knijpt dan gooi ik m 4 meter de lucht in... alvorens m verrot te slaan.. Gelukkig wel zonder kloven
Maar das vast omdat ik niet lacteer noch borstvoeding geef
Ik zou het al knap vinden als je me überhaupt van de grond af krijgtquote:Op woensdag 7 november 2012 21:53 schreef Evie het volgende:
[..]
ja lach maar.. als iemand er nu in knijpt dan gooi ik m 4 meter de lucht in... alvorens m verrot te slaan.. Gelukkig wel zonder kloven
Maar das vast omdat ik niet lacteer noch borstvoeding geef
Evie sjouwt dagelijks 180 kilo rond hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou het al knap vinden als je me überhaupt van de grond af krijgt
Niks wat met een welgemikte knie tussen je benen niet re realiseren is.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
ik denk dat als je mee werkt ... dus geen dood gewicht speelt... ik je wel van de grond af krijg...quote:Op woensdag 7 november 2012 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan ben ik nog lager bij de grondquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een welgemikte knie tussen je benen niet re realiseren is.
Zo kan ik iemand van 150 kilo nog wel optillenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik denk dat als je mee werkt ... dus geen dood gewicht speelt... ik je wel van de grond af krijg...
niet veel hoor maar toch een beetje
Sterker nog, zo kan ik bijna evie nog optillen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo kan ik iemand van 150 kilo nog wel optillen
Alles wat omhoog gaat, komt uiteindelijk ook weer naar beneden.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Dan ben ik nog lager bij de grond
hmm met het hefboomprincipe krijg je aardig wat van de grond.... maar 95kilo lukt me vroeger soms wel of soms niet....quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zo kan ik iemand van 150 kilo nog wel optillen
o... vast geen gemis..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeerde een plaatje te posten maar het lukte niet
Geen harde knoppen van Evie dus.quote:
Niet van Evie nee.quote:
Nope niets fair aan!quote:Op woensdag 7 november 2012 22:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Zeg Evie, je hebt net mijn tepels gezien. Nu is het wel zo fair dat ik jouw tepels ook te zien krijg, vind je niet?
Daarvan gaat je kut stinkenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope niets fair aan!
Maar ik ga even genieten van een biertje![]()
Niet nader te benoemen vrouwen.quote:
Ik wilde mijn bedje niet uitkomenquote:
In bed liggen is vaak zo lekkerquote:Op donderdag 8 november 2012 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde mijn bedje niet uitkomen. Lag zo lekker loom te luisteren naar de mensen op de straat die met het watersysteem bezig zijn
.
Blaas het leven inquote:
Time of dead?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:13 schreef Evie het volgende:
lukt me niet ben ik bang.. er is geen actie op het ecg meer.. een vlakke lijn is het.. ben bang dat het overleden is!
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
death.. 20.21 op donderdag 8 november 2012
Fijn dat je gekomen bent naar de lijkschouwing. Kunt u dit topic identificeren?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
Goedenavond, hier is dus niks te doen?
Ja je kan helpen de bezittingen uit het topic te verdelen. Wil jij de OP?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
Goedenavond, hier is dus niks te doen?
Helaas, door de impact van de val en de daaropvolgende brand kan ik er niks herkenbaars uit halen behalve dat het hol van binnen wasquote:Op donderdag 8 november 2012 20:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Fijn dat je gekomen bent naar de lijkschouwing. Kunt u dit topic identificeren?
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja je kan helpen de bezittingen uit het topic te verdelen. Wil jij de OP?
Ik heb nog een paar verdwaalde users zien rondhangen wat doen we daar mee?quote:Op donderdag 8 november 2012 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Nee, dank je. Erfenissen trekken altijd de gieren aan
Weggeven als seksslaaf.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar verdwaalde users zien rondhangen wat doen we daar mee?
Niet veel denk ik. Genoeg kwaliteit aanwezig.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat levert dat nog op in Malta?
May I call dibbs on them firstquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Kan deze foto vast in de OP? De resterende puinhopen van dit eens zo bloeiende topic.
[ afbeelding ]
Go get them, tiger.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
May I call dibbs on them first
Vette fotoquote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Kan deze foto vast in de OP? De resterende puinhopen van dit eens zo bloeiende topic.
[ afbeelding ]
Dat staat er toch ook niet? Gelukkig hoef je als seksslaaf niet te kunnen lezen...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
nice.. maar ik ga niet verkocht worden hoor!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook niet? Gelukkig hoef je als seksslaaf niet te kunnen lezen...
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]in een heleboel mensen hun dromen jah
maar niet irl
Gezien de drukte in dit topic denk ik dat je "een heleboel" even aan moet passen naar "2 hillbillies met een banjo en de papegaai van tante Truus".quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]in een heleboel mensen hun dromen jah
maar niet irl
WHUTquote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien de drukte in dit topic denk ik dat je "een heleboel" even aan moet passen naar "2 hillbillies met een banjo en de papegaai van tante Truus".
De keuze is reuze.quote:
Zeg dokter Evie, dit topic kan niet tweemaal dood worden verklaart he.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
death.. 20.21 op donderdag 8 november 2012
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Zeg dokter Evie, dit topic kan niet tweemaal dood worden verklaart he.
quote:
quote:
Wil ik dat horen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zèèèèèèèg mééééééé alleen de waarheid maar.
Is hij nu niet meer in gevaar?
Dokterrrrrrrrrrrrrrrrrr...... ik ben zo bang
Ja, al is het maar omdat het prima past met jouw naam.quote:
En trouwerijen op het moment dat die jolige oom de fles jenever heeft ontdekt die de rest van de familie had geprobeerd te verstoppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef AirwiN het volgende:
Doet 't ook erg goed met karaoken trouwens dat nummer.
Is dat zo? O bonny zag er vroeger beter uitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, al is het maar omdat het prima past met jouw naam.
Die opnamen zijn toch best van een tijdje geleden hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
Is dat zo? O bonny zag er vroeger beter uit
Het is natuurlijk ook geen toeval dat Bonny ook een drankorgel is.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
En trouwerijen op het moment dat die jolige oom de fles jenever heeft ontdekt die de rest van de familie had geprobeerd te verstoppen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
Is dat zo? O bonny zag er vroeger beter uit
Ik zou mezelf ook helemaal de tiefus zuipen dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen toeval dat Bonny ook een drankorgel is.
Whaha Ron kon er anders ook wat van,. OMG is dat ron ?? WOWquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen toeval dat Bonny ook een drankorgel is.
Tsk, hij doet een dokter na en dan is 'ie in één keer leuk zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Evie het volgende:
Whaha Ron kon er anders ook wat van,. OMG is dat ron ?? WOW
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha Ron kon er anders ook wat van,. OMG is dat ron ?? WOW
Ik ben aan het werk, maar heb een fles whisky in mijn tas zitten. Heb opeens wel heel erg zin deze aan te breken.quote:
Laat me raden: dat mag niet op je werk?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar heb een fles whisky in mijn tas zitten. Heb opeens wel heel erg zin deze aan te breken.
Nee. Flauw he?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat me raden: dat mag niet op je werk?
Het zou gewoon moeten mogen. Poker en whisky vind ik een goede combi namelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zou mijn werk ook draaglijker maken moet ik zeggen.
Volgens mij is hij onderweg.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier wel even komen zingen hoor
Hij kijkt gewoon bij alle huizen naar binnen om te zien of daar een 180 kilo wegende dame rondwaggeltquote:
Zo zal het inderdaad vast gaanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kijkt gewoon bij alle huizen naar binnen om te zien of daar een 180 kilo wegende dame rondwaggelt.
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kijkt gewoon bij alle huizen naar binnen om te zien of daar een 180 kilo wegende dame rondwaggelt.
Volgens mij vind Evie de grapjes over haar gewicht niet meer zo grappig.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neer
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neer
Jawel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij vind Evie de grapjes over haar gewicht niet meer zo grappig.
Alweer? Dat begint wel op een verslaving te lijken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Evie het volgende:
Jawel hoorEvie was alleen biertjes gaan drinken elders
Sjah zo vaak heb ik geen "vrije dagen". Dan moet je het er van nemen he?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alweer? Dat begint wel op een verslaving te lijken.
Ah ja dan is het wel erg lekker om even te genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zo vaak heb ik geen "vrije dagen". Dan moet je het er van nemen he?!
Ik geniet van mn knackebrood met brie nu.. net al een boterhammetje gegeten... ja ja we worden nog eens gezondquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel erg lekker om even te genieten.
Zo zo, dat je dit zomaar doetquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geniet van mn knackebrood met brie nu.. net al een boterhammetje gegeten... ja ja we worden nog eens gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |