Niet veel denk ik. Genoeg kwaliteit aanwezig.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat levert dat nog op in Malta?
May I call dibbs on them firstquote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Kan deze foto vast in de OP? De resterende puinhopen van dit eens zo bloeiende topic.
[ afbeelding ]
Go get them, tiger.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
May I call dibbs on them first
Vette fotoquote:Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
Kan deze foto vast in de OP? De resterende puinhopen van dit eens zo bloeiende topic.
[ afbeelding ]
Dat staat er toch ook niet? Gelukkig hoef je als seksslaaf niet te kunnen lezen...quote:Op donderdag 8 november 2012 21:01 schreef Evie het volgende:
nice.. maar ik ga niet verkocht worden hoor!
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook niet? Gelukkig hoef je als seksslaaf niet te kunnen lezen...
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]in een heleboel mensen hun dromen jah
maar niet irl
Gezien de drukte in dit topic denk ik dat je "een heleboel" even aan moet passen naar "2 hillbillies met een banjo en de papegaai van tante Truus".quote:Op donderdag 8 november 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]in een heleboel mensen hun dromen jah
maar niet irl
WHUTquote:Op donderdag 8 november 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien de drukte in dit topic denk ik dat je "een heleboel" even aan moet passen naar "2 hillbillies met een banjo en de papegaai van tante Truus".
De keuze is reuze.quote:
Zeg dokter Evie, dit topic kan niet tweemaal dood worden verklaart he.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
death.. 20.21 op donderdag 8 november 2012
quote:Op donderdag 8 november 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
Zeg dokter Evie, dit topic kan niet tweemaal dood worden verklaart he.
quote:
quote:
Wil ik dat horen?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zèèèèèèèg mééééééé alleen de waarheid maar.
Is hij nu niet meer in gevaar?
Dokterrrrrrrrrrrrrrrrrr...... ik ben zo bang
Ja, al is het maar omdat het prima past met jouw naam.quote:
En trouwerijen op het moment dat die jolige oom de fles jenever heeft ontdekt die de rest van de familie had geprobeerd te verstoppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef AirwiN het volgende:
Doet 't ook erg goed met karaoken trouwens dat nummer.
Is dat zo? O bonny zag er vroeger beter uitquote:Op donderdag 8 november 2012 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, al is het maar omdat het prima past met jouw naam.
Die opnamen zijn toch best van een tijdje geleden hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
Is dat zo? O bonny zag er vroeger beter uit
Het is natuurlijk ook geen toeval dat Bonny ook een drankorgel is.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Barbusse het volgende:
En trouwerijen op het moment dat die jolige oom de fles jenever heeft ontdekt die de rest van de familie had geprobeerd te verstoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |