quote:Op donderdag 8 november 2012 22:06 schreef Evie het volgende:
Is dat zo? O bonny zag er vroeger beter uit
Ik zou mezelf ook helemaal de tiefus zuipen dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen toeval dat Bonny ook een drankorgel is.
Whaha Ron kon er anders ook wat van,. OMG is dat ron ?? WOWquote:Op donderdag 8 november 2012 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen toeval dat Bonny ook een drankorgel is.
Tsk, hij doet een dokter na en dan is 'ie in één keer leuk zeker?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Evie het volgende:
Whaha Ron kon er anders ook wat van,. OMG is dat ron ?? WOW
quote:Op donderdag 8 november 2012 22:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha Ron kon er anders ook wat van,. OMG is dat ron ?? WOW
Ik ben aan het werk, maar heb een fles whisky in mijn tas zitten. Heb opeens wel heel erg zin deze aan te breken.quote:
Laat me raden: dat mag niet op je werk?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar heb een fles whisky in mijn tas zitten. Heb opeens wel heel erg zin deze aan te breken.
Nee. Flauw he?quote:Op donderdag 8 november 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat me raden: dat mag niet op je werk?
Het zou gewoon moeten mogen. Poker en whisky vind ik een goede combi namelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zou mijn werk ook draaglijker maken moet ik zeggen.
Volgens mij is hij onderweg.quote:Op donderdag 8 november 2012 22:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag hier wel even komen zingen hoor
Hij kijkt gewoon bij alle huizen naar binnen om te zien of daar een 180 kilo wegende dame rondwaggeltquote:
Zo zal het inderdaad vast gaanquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kijkt gewoon bij alle huizen naar binnen om te zien of daar een 180 kilo wegende dame rondwaggelt.
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neerquote:Op donderdag 8 november 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kijkt gewoon bij alle huizen naar binnen om te zien of daar een 180 kilo wegende dame rondwaggelt.
Volgens mij vind Evie de grapjes over haar gewicht niet meer zo grappig.quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neer
quote:Op donderdag 8 november 2012 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zet gewoon op ieder straathoek een seismograaf neer
Jawel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij vind Evie de grapjes over haar gewicht niet meer zo grappig.
Alweer? Dat begint wel op een verslaving te lijken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:52 schreef Evie het volgende:
Jawel hoorEvie was alleen biertjes gaan drinken elders
Sjah zo vaak heb ik geen "vrije dagen". Dan moet je het er van nemen he?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alweer? Dat begint wel op een verslaving te lijken.
Ah ja dan is het wel erg lekker om even te genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Sjah zo vaak heb ik geen "vrije dagen". Dan moet je het er van nemen he?!
Ik geniet van mn knackebrood met brie nu.. net al een boterhammetje gegeten... ja ja we worden nog eens gezondquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja dan is het wel erg lekker om even te genieten.
Zo zo, dat je dit zomaar doetquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geniet van mn knackebrood met brie nu.. net al een boterhammetje gegeten... ja ja we worden nog eens gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |