abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118936376
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je dat zegt, maar ik voel het anders.
Maar de modjes kunnen toch niet met ieders gevoel rekening gaan houden.
En vooral hier in OUD met al die hormonen.

En BE was een beetje dom (en bewijst meteen het punt waarom ze zo standvastig moeten blijven, 1 slippertje en het hellend vlak is gevonden).
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 7 november 2012 @ 14:48:12 #27
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118936505
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar wanneer is die dan weggehaald, want een post linken die al niet meer in het topic staat is behoorlijk lastig.... is die post net weggehaald, nadat hij hier in FB gelinkt werd, omdat het "bewijsmateriaal" was dat er soms wel geëdit wordt?
Wat is dit nou voor rare beschuldiging? :o

ik weet verder niks van eventuele edits gedaan in het verleden. Wij beslisten volgens de policy en dat wast.
Hadden we het wel weggehaald waren we zelf met diezelfde policy om de oren geslagen door de andere helft van de users durf ik te zeggen.

en ja, ik snap het rauw op je dak gevoel Sorbo. En je onmacht. Maar het is zoals het is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118936512
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef mefke79 het volgende:

[..]

weet je, de discussie gaat wmb al lang niet meer hier over (inhoudelijk), maar om het principe. Er is kennelijk beleid, maar dat is dan wel vaag beleid. En beleid waar ook kennelijk een heleboel mensen niet mee bekend zijn. Prima, maar als user ken ik graag het beleid waar ik ja tegen zeg. En als ik dan tegen het beleid inga, is dat mijn eigen keuze.
Maar we moeten nu toch ook geen onzin gaan verkopen. Er is toch niemand die hier kan zeggen dat hij/zij niet weet dat er in principe geen posts worden verwijderd? Dat is toch altijd al het beleid geweest?
En het probleem begint bij het toestaan van uitzonderingen. Dat is ook waarom ik in mijn job heel rigide de regels volg en zelf nooit zal beslissen om een uitzondering toe te staan. Dat moet mijn baas maar doen, want anders kan ik het departementaal beleid niet meer verkopen bij de andere 670 studenten.
pi_118936513
Rockabella er staat nog een fout in de OP...

Nu kan t nog..................
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 7 november 2012 @ 14:48:42 #30
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_118936529
Juist dan waarom nu niet de uitzondering nog een keer maken en dan een duidelijk beleid stellen?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_118936583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Juist dan waarom nu niet de uitzondering nog een keer maken en dan een duidelijk beleid stellen?
En de volgende keer deze post terug lezen als er weer iets is?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118936600
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef easy-going het volgende:

[..]

Maar de modjes kunnen toch niet met ieders gevoel rekening gaan houden.
En vooral hier in OUD met al die hormonen.

En BE was een beetje dom (en bewijst meteen het punt waarom ze zo standvastig moeten blijven, 1 slippertje en het hellend vlak is gevonden).
Maar schat daar gaat het toch helemaal niet om? Je mist mijns inziens mijn punt volledig. Ik heb voor mij zeer zwaarwegende redenen het weg te willen hebben. Ik ben van mening dat er verzachtende omstandigheden zijn, zoals de info die ik in het topic kreeg waaruit ik opmaakte dat ik het kpn wijzigen zolang het topic open was.

Dat jij een andere mening hebt over waarom t verhaal al dan niet wegmoet is totaal irrelevant.
pi_118936658
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar we moeten nu toch ook geen onzin gaan verkopen. Er is toch niemand die hier kan zeggen dat hij/zij niet weet dat er in principe geen posts worden verwijderd? Dat is toch altijd al het beleid geweest?
Ik was in de veronderstelling dat ik het zelf nog kon wijzigen.
pi_118936677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
[OUD] FAQ en Feedbacktopic
Gaat over kinderkamers, niet over bevallingsverhalen.
Toon mij bewijs dat er verhalen uit het verhalentopic zijn verwijderd en we praten verder.
En er zijn heel veel posts verwijderd op het FOK! forum.
Nou, Netsplitter, het bewijs is zojuist geleverd. Er is een post van Guuzewuus verwijderd uit het verhalentopic. Kom je nu verder praten?
pi_118936684
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat ik het zelf nog kon wijzigen.
Mijn reactie was ook niet op jouw situatie bedoeld, maar op de reactie van Mefke dat ze het beleid wil kennen vooraleer ze ergens mee akkoord gaat.
pi_118936691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef leonieke het volgende:

[..]

En het probleem begint bij het toestaan van uitzonderingen. Dat is ook waarom ik in mijn job heel rigide de regels volg en zelf nooit zal beslissen om een uitzondering toe te staan. Dat moet mijn baas maar doen, want anders kan ik het departementaal beleid niet meer verkopen bij de andere 670 studenten.
Effe teruglezen in het vorige deel: kennelijk zijn er topics waarin wel en waarin niet gewijzigd mag worden. Dus vandaar. Ik wist namelijk ook niet beter dan bezint eer ge begint. Maar dat is dus kennelijk niet zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 november 2012 @ 14:54:28 #37
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_118936733
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef -Spring het volgende:

[..]

Nou, Netsplitter, het bewijs is zojuist geleverd. Er is een post van Guuzewuus verwijderd uit het verhalentopic. Kom je nu verder praten?
Welk deel was dat?
Als je een linkje kan geven welk deel ga ik ff kijken. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_118936749
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik weet verder niks van eventuele edits gedaan in het verleden. Wij beslisten volgens de policy en dat wast.
Hadden we het wel weggehaald waren we zelf met diezelfde policy om de oren geslagen door de andere helft van de users durf ik te zeggen.

en ja, ik snap het rauw op je dak gevoel Sorbo. En je onmacht. Maar het is zoals het is.
Ik begrijp jullie standpunt, echt. Ik vind alleen dat het geen stand houdt als er om bewijzen wordt gevraagd, die bewijzen geleverd worden en daarna gezegd wordt dat het verleden er niet toe doet.
  woensdag 7 november 2012 @ 14:56:02 #39
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118936784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Welk deel was dat?
Als je een linkje kan geven welk deel ga ik ff kijken. :)
Exacte post die verwijderd is Het OUD Estafette Topic deel 6
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 7 november 2012 @ 14:56:28 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118936804
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik had het complotdenkhoedje al afgezet, maar ik vond het vreemd dat iemand een directe link naar een post kon posten, en die post inmiddels niet meer bleek te bestaan.
Dat betekent dat hij helemaal verwijderd is.
Ik kon alleen niet weten dat die link uit de OP van dat topic kwam, en niet van de post zelf was gekopieerd.

Want laten we eerlijk zijn, als ik nu naar een post link en even later is die post er niet meer, dan is dat gewoon vreemd.
Maar het was al verklaard, want de link kwam uit de OP, en niet van de post zelf.

Overigens denk ik niet dat jullie in dit geval met het schenden van de policy om de oren waren geslagen, er is vrijwel niemand die het verwijderen van de post van Sorbo een probleem of policyoverschrijdend vindt.
Terwijl die vraag om het verwijderen van die kinderkamerfoto vrijwel direct afgedaan werd als "had je even over na moeten denken".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118936807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Effe teruglezen in het vorige deel: kennelijk zijn er topics waarin wel en waarin niet gewijzigd mag worden. Dus vandaar. Ik wist namelijk ook niet beter dan bezint eer ge begint. Maar dat is dus kennelijk niet zo.
Ik ben het topic aan het meelezen ;)
Maar dat zijn een aantal uitzonderingen van in het verleden. HET beleid waarover jij praat en dat je wil kennen vooraleer je iets post, is gekend. Dat is de algemene regel waar iedereen moet vanuit gaan.

De discussie gaat nu over een uitzondering die is toegestaan, niet over het beleid.

(en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had (maar nu spreek ik echt vanuit mijn eigen ervaringen in mijn job)).
pi_118936858
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef leonieke het volgende:
(en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had (maar nu spreek ik echt vanuit mijn eigen ervaringen in mijn job)).
Dat en kan je dat deel van de policy maar beter schrappen want die houdt dan geen stand als dit verwijderd word :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118936869
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Exacte post die verwijderd is Het OUD Estafette Topic deel 6
Zoals ik het zie is de post misschien niet verwijderd, maar stond het verhaal zelf onder een spoiler en is die gewijzigd...

Misschien kun je dan een aanvraag doen om je post te wijzigen Sorbo, alles tussen de eerste en laatste zin graag weghalen :+
  woensdag 7 november 2012 @ 14:58:57 #44
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_118936900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Zoals ik het zie is de post misschien niet verwijderd, maar stond het verhaal zelf onder een spoiler en is die gewijzigd...

Misschien kun je dan een aanvraag doen om je post te wijzigen Sorbo, alles tussen de eerste en laatste zin graag weghalen :+
Uhm nee? Ik link toch naar een post die niet meer bestaat? Daarom kom je bovenaan de pagina uit.

Het stond destijds onder een spoiler maar de hele post is nu weg.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118936949
quote:

[..]

en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had
Dat gebeurt hier nu toch ook al,1x een slippertje en het hellend vlak is gevonden...
pi_118936962
quote:

[..]

Ik ben het topic aan het meelezen ;)
Maar dat zijn een aantal uitzonderingen van in het verleden. HET beleid waarover jij praat en dat je wil kennen vooraleer je iets post, is gekend. Dat is de algemene regel waar iedereen moet vanuit gaan.

De discussie gaat nu over een uitzondering die is toegestaan, niet over het beleid.

Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijderd is, staat Sorbo nu wél in dr recht. Soort jurisprudentie.
  woensdag 7 november 2012 @ 15:01:14 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118936997
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

De hele post is weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118937031
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijdern is, staat Sorbo nu wel in dr recht. Soort jurisprudentie.
En dat is net hetgeen ik bedoel... Je krijgt het om je oren geslingerd en iedereen vindt dat ze er dan recht op hebben.

Wat gebeurt er de volgende keer als ze het nu gaan verwijderen/wijzigen? Dan komt de volgende persoon af met heel deze discussie en dat de mods er toen zijn op ingegaan en je kan je beleid opdoeken.
pi_118937070
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef -Spring het volgende:

[..]

Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijderd is, staat Sorbo nu wél in dr recht. Soort jurisprudentie.
Ah, dan heb ik ook nog wel wat posts die ik verwijderd wil hebben :D
pi_118937088
In mijn werk, Leonieke, heb je bezwaarprocedures en hardheidsclausules. Zelfs de wetgever kent mogelijkheden om uitzonderingen te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')