Maar de modjes kunnen toch niet met ieders gevoel rekening gaan houden.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat zegt, maar ik voel het anders.
Wat is dit nou voor rare beschuldiging?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wanneer is die dan weggehaald, want een post linken die al niet meer in het topic staat is behoorlijk lastig.... is die post net weggehaald, nadat hij hier in FB gelinkt werd, omdat het "bewijsmateriaal" was dat er soms wel geëdit wordt?
Maar we moeten nu toch ook geen onzin gaan verkopen. Er is toch niemand die hier kan zeggen dat hij/zij niet weet dat er in principe geen posts worden verwijderd? Dat is toch altijd al het beleid geweest?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:43 schreef mefke79 het volgende:
[..]
weet je, de discussie gaat wmb al lang niet meer hier over (inhoudelijk), maar om het principe. Er is kennelijk beleid, maar dat is dan wel vaag beleid. En beleid waar ook kennelijk een heleboel mensen niet mee bekend zijn. Prima, maar als user ken ik graag het beleid waar ik ja tegen zeg. En als ik dan tegen het beleid inga, is dat mijn eigen keuze.
En de volgende keer deze post terug lezen als er weer iets is?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Juist dan waarom nu niet de uitzondering nog een keer maken en dan een duidelijk beleid stellen?
Maar schat daar gaat het toch helemaal niet om? Je mist mijns inziens mijn punt volledig. Ik heb voor mij zeer zwaarwegende redenen het weg te willen hebben. Ik ben van mening dat er verzachtende omstandigheden zijn, zoals de info die ik in het topic kreeg waaruit ik opmaakte dat ik het kpn wijzigen zolang het topic open was.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maar de modjes kunnen toch niet met ieders gevoel rekening gaan houden.
En vooral hier in OUD met al die hormonen.
En BE was een beetje dom (en bewijst meteen het punt waarom ze zo standvastig moeten blijven, 1 slippertje en het hellend vlak is gevonden).
Ik was in de veronderstelling dat ik het zelf nog kon wijzigen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar we moeten nu toch ook geen onzin gaan verkopen. Er is toch niemand die hier kan zeggen dat hij/zij niet weet dat er in principe geen posts worden verwijderd? Dat is toch altijd al het beleid geweest?
Nou, Netsplitter, het bewijs is zojuist geleverd. Er is een post van Guuzewuus verwijderd uit het verhalentopic. Kom je nu verder praten?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:59 schreef Netsplitter het volgende:
[OUD] FAQ en Feedbacktopic
Gaat over kinderkamers, niet over bevallingsverhalen.
Toon mij bewijs dat er verhalen uit het verhalentopic zijn verwijderd en we praten verder.
En er zijn heel veel posts verwijderd op het FOK! forum.
Mijn reactie was ook niet op jouw situatie bedoeld, maar op de reactie van Mefke dat ze het beleid wil kennen vooraleer ze ergens mee akkoord gaat.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat ik het zelf nog kon wijzigen.
Effe teruglezen in het vorige deel: kennelijk zijn er topics waarin wel en waarin niet gewijzigd mag worden. Dus vandaar. Ik wist namelijk ook niet beter dan bezint eer ge begint. Maar dat is dus kennelijk niet zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar we moeten nu toch ook geen onzin gaan verkopen. Er is toch niemand die hier kan zeggen dat hij/zij niet weet dat er in principe geen posts worden verwijderd? Dat is toch altijd al het beleid geweest?
En het probleem begint bij het toestaan van uitzonderingen. Dat is ook waarom ik in mijn job heel rigide de regels volg en zelf nooit zal beslissen om een uitzondering toe te staan. Dat moet mijn baas maar doen, want anders kan ik het departementaal beleid niet meer verkopen bij de andere 670 studenten.
Welk deel was dat?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:52 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nou, Netsplitter, het bewijs is zojuist geleverd. Er is een post van Guuzewuus verwijderd uit het verhalentopic. Kom je nu verder praten?
Ik begrijp jullie standpunt, echt. Ik vind alleen dat het geen stand houdt als er om bewijzen wordt gevraagd, die bewijzen geleverd worden en daarna gezegd wordt dat het verleden er niet toe doet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor rare beschuldiging?
ik weet verder niks van eventuele edits gedaan in het verleden. Wij beslisten volgens de policy en dat wast.
Hadden we het wel weggehaald waren we zelf met diezelfde policy om de oren geslagen door de andere helft van de users durf ik te zeggen.
en ja, ik snap het rauw op je dak gevoel Sorbo. En je onmacht. Maar het is zoals het is.
Exacte post die verwijderd is Het OUD Estafette Topic deel 6quote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welk deel was dat?
Als je een linkje kan geven welk deel ga ik ff kijken.
Ik had het complotdenkhoedje al afgezet, maar ik vond het vreemd dat iemand een directe link naar een post kon posten, en die post inmiddels niet meer bleek te bestaan.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor rare beschuldiging?
ik weet verder niks van eventuele edits gedaan in het verleden. Wij beslisten volgens de policy en dat wast.
Hadden we het wel weggehaald waren we zelf met diezelfde policy om de oren geslagen door de andere helft van de users durf ik te zeggen.
en ja, ik snap het rauw op je dak gevoel Sorbo. En je onmacht. Maar het is zoals het is.
Ik ben het topic aan het meelezenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:53 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Effe teruglezen in het vorige deel: kennelijk zijn er topics waarin wel en waarin niet gewijzigd mag worden. Dus vandaar. Ik wist namelijk ook niet beter dan bezint eer ge begint. Maar dat is dus kennelijk niet zo.
Dat en kan je dat deel van de policy maar beter schrappen want die houdt dan geen stand als dit verwijderd wordquote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef leonieke het volgende:
(en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had (maar nu spreek ik echt vanuit mijn eigen ervaringen in mijn job)).
Zoals ik het zie is de post misschien niet verwijderd, maar stond het verhaal zelf onder een spoiler en is die gewijzigd...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Exacte post die verwijderd is Het OUD Estafette Topic deel 6
Uhm nee? Ik link toch naar een post die niet meer bestaat? Daarom kom je bovenaan de pagina uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is de post misschien niet verwijderd, maar stond het verhaal zelf onder een spoiler en is die gewijzigd...
Misschien kun je dan een aanvraag doen om je post te wijzigen Sorbo, alles tussen de eerste en laatste zin graag weghalen
Dat gebeurt hier nu toch ook al,1x een slippertje en het hellend vlak is gevonden...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had
Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijderd is, staat Sorbo nu wél in dr recht. Soort jurisprudentie.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben het topic aan het meelezen![]()
Maar dat zijn een aantal uitzonderingen van in het verleden. HET beleid waarover jij praat en dat je wil kennen vooraleer je iets post, is gekend. Dat is de algemene regel waar iedereen moet vanuit gaan.
De discussie gaat nu over een uitzondering die is toegestaan, niet over het beleid.
(en dat is dus de reden waarom ik het toestaan van uitzonderingen echt vreselijk vind, want ooit krijg je die ene uitzondering terug om je oren geslingerd en moet je opnieuw een uitzondering toestaan waar je het in eerste instantie al moeilijk mee had (maar nu spreek ik echt vanuit mijn eigen ervaringen in mijn job)).
De hele post is weg.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Zoals ik het zie is de post misschien niet verwijderd, maar stond het verhaal zelf onder een spoiler en is die gewijzigd...
Misschien kun je dan een aanvraag doen om je post te wijzigen Sorbo, alles tussen de eerste en laatste zin graag weghalen
En dat is net hetgeen ik bedoel... Je krijgt het om je oren geslingerd en iedereen vindt dat ze er dan recht op hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijdern is, staat Sorbo nu wel in dr recht. Soort jurisprudentie.
Ah, dan heb ik ook nog wel wat posts die ik verwijderd wil hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 15:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar omdat het in het verleden wél gewijzigd/verwijderd is, staat Sorbo nu wél in dr recht. Soort jurisprudentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |