Oh gelukkig! Maar toch kut dat het weer nodig is. Sterke vrouwquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef draculettetje het volgende:
Valt mee hoor oognip ben er ook tussendoor bijna 20wk vanaf geweest!
Echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Kyara het volgende:
Balen Draculettetje!
Ik vind de zwangerschap van de 3e eigenlijk niet heel verschillend dan die van de 2e.
Nou ik denk dat je het straks niet eens dubbel zo druk gaat krijgen... Ik zou echt niet weten hoe je dat allemaal moet managen...quote:
Ik ook niet maar dat zien we dan wel. En linksom of rechtsom, het moet gewoon lukken dus het gaat lukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je het straks niet eens dubbel zo druk gaat krijgen... Ik zou echt niet weten hoe je dat allemaal moet managen...
Oh ja tuurlijk!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat zien we dan wel. En linksom of rechtsom, het moet gewoon lukken dus het gaat lukken.
Lief dat je het vraagt.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Danic, hoe is het met jou? Jij had toch bloedverlies niet al te lang geleden? Is dat weer helemaal goedgekomen?
blijft altijd spannend!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef danic het volgende:
26 november. Nog een kleine drie weken. Ik ben echt aan het aftellen. Leef er zó naar toe. Hoop dat het ook rust brengt.
Wat een fijn nieuws!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 24 weken
net echo gehad en alles was goedkleine meid loopt zelfs een week voor op de groei
Crevixlengte was top en de uitslag van de glucose test ook
Goed geregeld. In zo'n kraamhotel, of zh? Zonde dat dat zo veel energie moet kosten hč, maar fijn zo. En ook van de goede echo.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef Ticootje het volgende:
Jeej. Overlegt en we gaan het doen. Bevallen in den haag, in samenwerking met de verloskundigen Zoetermeer en ypenburg.
Ja geboortekliniek ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goed geregeld. In zo'n kraamhotel, of zh? Zonde dat dat zo veel energie moet kosten hč, maar fijn zo. En ook van de goede echo.
wat fijn!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 24 weken
net echo gehad en alles was goedkleine meid loopt zelfs een week voor op de groei
Crevixlengte was top en de uitslag van de glucose test ook
Herkenbaar inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef OooLizaooO het volgende:
Meld! Maar dames, wat een tempo, ik kan zo niet volgen!
Coco mag ik eindelijk feliciteren, meid wat een bikkelbevalling! Feli met Saar!
Ik probeer bij te lezen, maar echt, 3 topics op een dag, hebben jullie niks beters te doen
![]()
*zucht* Het is ook NOOIT goed he!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren eerste echte controle gehad en helemaal goedgekeurd. Mooie bloeddruk 120/80 (optimaal!), buik groeit goed en we hebben voor de allereerste keer het hartje gehoord
Vriend was weer mee... af en toe word ik echt gek van hem hoor. Hij had weer 100 vragen die ik allemaal al voor hem beantwoord had en wilde nu zelfs ook weten of er ook een zwangerschapscursus was waar hij iedere keer mee kon. Ik bedoel, heel lief hoor die betrokkenheid, maar je kunt ook te ver gaan!!
Ik vind het af en toe een beetje beklemmendquote:
Zoals de mijnequote:Op donderdag 8 november 2012 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe een beetje beklemmend
De verloskundige zei nog dat mannen meestal onder de partneravond uit probeerden te komen
Ergens vind ik het wel lief hoor...quote:Op donderdag 8 november 2012 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren eerste echte controle gehad en helemaal goedgekeurd. Mooie bloeddruk 120/80 (optimaal!), buik groeit goed en we hebben voor de allereerste keer het hartje gehoord
Vriend was weer mee... af en toe word ik echt gek van hem hoor. Hij had weer 100 vragen die ik allemaal al voor hem beantwoord had en wilde nu zelfs ook weten of er ook een zwangerschapscursus was waar hij iedere keer mee kon. Ik bedoel, heel lief hoor die betrokkenheid, maar je kunt ook te ver gaan!!
zijn het geen indalingsweeėn? Ik heb ze ook al vroeg gekregen. Maar oefenweeėn zou volgens mij ook wel kunnen...quote:[b]Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/369932]
Is het trouwens normaal dat je met 34 weken al oefenweeėn hebt?? Werd er vannacht wakker van... Had het met mn zoon 3 weken lang maar dat begon met week 38 pas.
Eh... Gister lag de kleine al heel diep in mn bekken bleek... 30 weken pas... En ja dat heb ik wel gevoeld... Maar die is nog te klein om te blijven liggen zo, dus dan glijdt puk toch weer naar boven, en dan daalt puk weer in, en ja dat doet zeer...quote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef nytar het volgende:
[..]
zijn het geen indalingsweeėn? Ik heb ze ook al vroeg gekregen. Maar oefenweeėn zou volgens mij ook wel kunnen...
Ja dat zou heel goed kunnen. Hij is uberzorgzaam en heeft idd ook Kluun gelezen!! Misschien gaat het daar gewoon foutquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef Suikertante het volgende:
Spirit hij is misschien gewoon onzeker en wil je zo goed mogelijk steunen! Mijn vriend had het advies van Kluun iets te serieus genomen en liet alles ineens van mij afhangen en reageerde overal positief op. Toen ik zei dat hij dat nooit maandenlang vol zou houden keek hij heel opgelucht en nu doet ie weer normaalEen beetje extra lief en begripvol, dat wel (en dat is maar goed ook)!
Gefeliciteerd met je goede controle trouwens!
Volgens de VK is ze in week 33 al ingedaald, dus dat lijkt me niet dan? Of kan dat ook nog als ze al laag ligt? soms ligt ze zo laag dat ik het gevoel heb dat ze eruit wil floepen zeg maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef nytar het volgende:
[..]
zijn het geen indalingsweeėn? Ik heb ze ook al vroeg gekregen. Maar oefenweeėn zou volgens mij ook wel kunnen...
Maar dat is dus erg vroeg.. Dan zijn ze echt nog zo klein, dat ze ook nog uit je bekken kunnen glippen, en er daarna weer in glijden... Leuk joh.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef ohnee het volgende:
[..]
Volgens de VK is ze in week 33 al ingedaald, dus dat lijkt me niet dan? Of kan dat ook nog als ze al laag ligt? soms ligt ze zo laag dat ik het gevoel heb dat ze eruit wil floepen zeg maar.
Oh dat kan ook nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh... Gister lag de kleine al heel diep in mn bekken bleek... 30 weken pas... En ja dat heb ik wel gevoeld... Maar die is nog te klein om te blijven liggen zo, dus dan glijdt puk toch weer naar boven, en dan daalt puk weer in, en ja dat doet zeer...
Ah oke. Fijn..quote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is dus erg vroeg.. Dan zijn ze echt nog zo klein, dat ze ook nog uit je bekken kunnen glippen, en er daarna weer in glijden... Leuk joh.
Ja goed hč! Heeeeeerlijk ouderschapsverlof. En ik ga ervan genieten tot en met!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:47 schreef ohnee het volgende:
[..]
Ah oke. Fijn..![]()
![]()
Neem dat ik dat dan heb gevoeld ipv weeėn.. Deed wel verdraaide pijn ook...
Estrys.. 8 maanden?!Dat doe je goed. En pas met 32 weken zien.. wat voor bescheiden buikje heb je wel niet dan? ^^
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:45 schreef Suikertante het volgende:
Ojee Logi, hoe lang moet je nog?
Ik vind dat plassen ook wel erg onhandig. Ik heb nog nooit zoveel gewildplast als sinds ik zwanger ben![]()
Vooral bij boswandelingen enzo, dan ben je drie uur weg en zit ik vijf keer achter een boom.
Spookpoep?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:01 schreef Suikertante het volgende:
Ik neem altijd wc papier mee![]()
Je weet maar nooit!
It was mequote:Op donderdag 8 november 2012 11:27 schreef -mandy- het volgende:
Ik weet niet meer wie de link over positiemode bij v&d postte, maar bedankt. Heb meteen een zwarte positie-jeans besteld via de site.
Hmm, dit klinkt ingewikkeld, of moet je dat dan met het UWV regelen, dat je een zwangerschapsuitkering krijgt?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:32 schreef papillion het volgende:
@suikertante, mijn contract is helaas al afgelopen, dus werken hoef ik momenteel al niet meer. Officieel gaat 6 december het verlof in, maar nu gewoon al de luxe om rustig aan te doen. Ben er nog niet klaar voor dat de kleine nu al komt, in 2012 nog zie ik zeker niet zitten, maar zodra de klok slaat van oud op nieuw dan mag de kleine gaan komen. Heb iig het vertrouwen dat wat we nog moeten doen wel optijd af komt.
I.p.v. dat het dan via je werkgever loopt, regel je het nu zelf direct bij het UWV.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hmm, dit klinkt ingewikkeld, of moet je dat dan met het UWV regelen, dat je een zwangerschapsuitkering krijgt?
Wat heerlijkquote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sorry, niet bijgelezen, tis zo'n drukte hier in t zhuis. Sowieso berg bezoek, maar ook gewoon allerlei zhuis dingen.
De clichés zijn trouwens allemaal waarSaartje is zoooo awesome, is alle pijn, moeite en frustratie allemaal meer dan waard
En het lijkt alsof ze er altijd al was. Nu gewoon al! Ze is er verdorie pas net
M. stuurde me gisteren nog een berichtje voor t slapen. Hij is nog nooit zo gelukkig geweest al nuOok geweldig om hem met Saar te zien. De trotsheid en verliefdheid knalt ervan af, haha.
Oh, en morgen mag ik alweer naar huis
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sorry, niet bijgelezen, tis zo'n drukte hier in t zhuis. Sowieso berg bezoek, maar ook gewoon allerlei zhuis dingen.
De clichés zijn trouwens allemaal waarSaartje is zoooo awesome, is alle pijn, moeite en frustratie allemaal meer dan waard
M. stuurde me gisteren nog een berichtje voor t slapen. Hij is nog nooit zo gelukkig geweest al nuOok geweldig om hem met Saar te zien. De trotsheid en verliefdheid knalt ervan af, haha.
Ik moest trouwens bij de namen die jij had meteen aan Saartje en Tommie van Francine Oomen denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
We roepen na de geboorte vast allebei een andere naamquote:Op donderdag 8 november 2012 13:26 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij hebben wij ook een naam... We hebben het er in elk geval nooit meer over?
Dat zou wel weer een geniale stunt zijn...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:27 schreef Joene het volgende:
[..]
We roepen na de geboorte vast allebei een andere naam
We hebben nog niet genoeg gelachen bij de verloskundigequote:Op donderdag 8 november 2012 13:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou wel weer een geniale stunt zijn...
We hebben gister niet gervaagd of ze de kleur van de baby kon zien.. En ook niet hoe de navelstreng aan mijn navel vastzet en of de placenta dan niet in de weg ligt...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:29 schreef Joene het volgende:
[..]
We hebben nog niet genoeg gelachen bij de verloskundige
Nee gister was ze boos omdat ik zei dat tijdens de pretecho de baby precies op schema lag qua lengte .quote:Op donderdag 8 november 2012 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hebben gister niet gervaagd of ze de kleur van de baby kon zien.. En ook niet hoe de navelstreng aan mijn navel vastzet en of de placenta dan niet in de weg ligt...
Jaquote:Op donderdag 8 november 2012 13:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee gister was ze boos omdat ik zei dat tijdens de pretecho de baby precies op schema lag qua lengte .
Jaja hier een grote mond...quote:Op donderdag 8 november 2012 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We hebben gister niet gervaagd of ze de kleur van de baby kon zien.. En ook niet hoe de navelstreng aan mijn navel vastzet en of de placenta dan niet in de weg ligt...
We krijgen een 2e kans... 6 dec nog een groeiecho..quote:
Ze zijn deel van een antroposofische zorginstelling.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:34 schreef Estrys het volgende:
Het is een beetje een degelijke is het niet?
Mijn verloskundige twittert. Hoe hipDat we tijdens de bevalling allemaal aan het twitteren zijn.
Mooi he meis.. Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goed om te lezen. Genieten jullie!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op donderdag 8 november 2012 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Belleik vroeg me gisteren nog af of ik jou nog wel had zien posten! Alles goed?
Snel gaat het he??
Dat!quote:Op donderdag 8 november 2012 15:29 schreef Logician het volgende:
Oh cocowat heerlijk om te lezen, geniet er van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pił di ieri ma meno di domani
Ik vind hier vooral alles heel erg duurquote:Op donderdag 8 november 2012 16:11 schreef bellelena het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? In Canada? Lijkt me echt een heel tof land! Heb je al leuke babywinkeltjes gecheckt?
pas maar op, straks willen ze je niet meer begeleiden en sturen ze je weer terug naar Z'meer....quote:Op donderdag 8 november 2012 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja bij bij het koffie drinken was hij dan wel lief. Alleen toen we weggingen wilde hij ineens allerlei dingen die hij dus niet kreeg. "waarom heeft die meneer dat weeeeheeeel??"quote:Op donderdag 8 november 2012 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Top Logi!![]()
En Estrys, ai.... niet fijn inderdaad. Is je peuter inmiddels wel weer lief? Vond het juist zo gezellig klinken, samen bij de Hema wat drinken
Vind ik ook, een aandenken aan deze bijzondere reis met dikke buik mag zeker wel!quote:Op donderdag 8 november 2012 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind hier vooral alles heel erg duurmaar ik heb wel een paar winkeltjes gespot ja, ga er zo nog even een opzoeken. Een rompertje moet sowieso kunnen
Ja precies... misschien dat ik het alsnog wel doe hoor, ik was er tenslotte, zwanger en welquote:Op donderdag 8 november 2012 16:57 schreef Kyara het volgende:
die zijn vast wel via webshops te vinden. maar dat is vast minder leuk of niet?
En als je dan bij een Engelse webshop besteld, dat het overkomt uit Engeland, dan is het toch echt engelsquote:Op donderdag 8 november 2012 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja precies... misschien dat ik het alsnog wel doe hoor, ik was er tenslotte, zwanger en wel![]()
Maar eerst hier maar eens de mall in!
veel plezier!quote:Op donderdag 8 november 2012 17:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja precies... misschien dat ik het alsnog wel doe hoor, ik was er tenslotte, zwanger en wel![]()
Maar eerst hier maar eens de mall in!
Ja man, dat moet gewoon wel! Die lui zetten dat ding óveral opquote:Op donderdag 8 november 2012 17:03 schreef bellelena het volgende:
[..]
En als je dan bij een Engelse webshop besteld, dat het overkomt uit Engeland, dan is het toch echt engels
Maar ik duim mee dat je in Canada wel een maple leaf rompertje gaat vinden
Ohhh en dat klinkt dan wel weer zo fijn voor hemquote:Op donderdag 8 november 2012 17:46 schreef Incantrix het volgende:
Thnx dameshormonale jankbui 2 sinds thuiskomst in progress
maar mijn lief is net binnen, gelukkig eerder als normaal
Cathmar, fijn dat ze het zo leuk hadden
Belle, dat was het ook, hij was niet meer mee te krijgen naar huis en heeft voor het eerst in lange tijd blosjes van vermoeidheid op zijn wangen na een dag met mij samen
eigenlijk heel intuitief.quote:Op donderdag 8 november 2012 19:34 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara, wat leuk dat je de namen hebt. Hoe bepaal je welk kind welke naam krijg?
die bon voor de prenatal vorige week ontvangen en ik ben nu 22 weken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 08:00 schreef pessie het volgende:
Ik heb gisteren pas het kaartje voor de etos doos op de bus gedaan. Moet ook maar eens kijken naar wat de kruidvat levert. Ik vind het wel grappig, van die gratis dozen vol cadeautjes. Wanneer krijg je de bon van de prenatal doos? In het derde trimester toch? Daar heb ik me al wel een tijdje terug voor aangemeld, zitten idd een leuk aantal luiers in. Mijn schoonzus kreeg 7 jaar geleden idd een pak luiers, maar dat was een minipak. Ik schat in dat daar destijds ook zo'n 30 luiers inzaten.
oh?quote:Op donderdag 8 november 2012 16:49 schreef Kyara het volgende:
Wij zijn geloof ik ook uit de namen. En welk kind welke naam krijgt.
je gaat naar prenatal.nl en meld je aan voor de blije doos. En zo heb je dat ook bij de etos en kruidvat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:22 schreef Hooiwagen het volgende:
Hoe krijg je die bonnen dan? M.a.w. hoe weet de Prenatal dat je zwanger bent?
Thnx! *noteert in agenda voor over 2 weekjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 09:52 schreef papillion het volgende:
[..]
je gaat naar prenatal.nl en meld je aan voor de blije doos. En zo heb je dat ook bij de etos en kruidvat.
Hahaha, we blijven tenslotte Nederlanders he?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:54 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Thnx! *noteert in agenda voor over 2 weekjes
Wat Liza zegt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:52 schreef OooLizaooO het volgende:
Verder 37w4d en nog geen enkel teken dat er iets zit aan te komen
dat moet hier niet eens, spraken ze niet van...quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Keshet het volgende:
[..]
Wat Liza zegt.![]()
Ik heb net ons bed op klossen gezet. Hoe relaxed is dat zeg! Dat had ik eerder moeten weten!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:11 schreef Keshet het volgende:
Je wįt?
EDIT: Ah, duidelijk. Ik ging al hysterisch zoeken op Google naar wat ik nou weer gemist had van de 'moet je echt hebben!' lijst.
Van mij mag het ook wel elk moment komen, maar ik heb al de hele tijd het gevoel dat hij pas 2 december gaat komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:13 schreef Keshet het volgende:
Ik ben ook druk met babywasjes. Straks maar eens even de vluchtkoffer inpakken.Ik roep al een hele tijd dat ik op 10-11-12 ga bevallen; die tas moet dus maar eens klaar.
![]()
Haha, herkenbaar! Ik kan 'm ook nog niet inpakken omdat er nog wat dingen van E. gewassen moeten worden....quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:33 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb mijn tas ook nog helemaal niet ingepakt. Ik roep al een paar dagen dat ik het echt moet doen. Vanmiddag voor Sofie naar bed gaat vast de tas uit haar kast pakken. Dat was de afgelopen avonden mijn excuus. "de tas staat in de kast van Sofie, en Sofie slaapt"
Ook waar, langs de andere kant, zal de tas bij mij enkel gebruikt worden "in geval van nood": dat we toch naar het ziekenhuis moeten. En ik wou me er op dat moment geen zorgen meer om moeten maken. Terwijl dat kraampakket, dat zijn allemaal dingen die ik al in huis liggen heb en dan gewoon nog samen moet rapen. Daar is dan wel weer tijd genoeg voorquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:37 schreef Keshet het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar! Ik kan 'm ook nog niet inpakken omdat er nog wat dingen van E. gewassen moeten worden....
Nou ja, als het echt moet is die tas in 5 minuten klaar en 't duurt toch een uur voor mijn ouders hier zijn. Tijd zat.
wel jij + 2 weken en ik - 2 weken, dan houden we elkaar in evenwicht, wat denk jequote:Op vrijdag 9 november 2012 11:38 schreef Keshet het volgende:
Liza, die van mij is ruim een kilo lichter en mag wat mij betreft wel tot 42 weken blijven zitten.
De jouwe is al een flinkerd zeg! Wow!
Deal. Dan ga ik gewoon voor 12-12-12!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:39 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
wel jij + 2 weken en ik - 2 weken, dan houden we elkaar in evenwicht, wat denk je
Ok!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:41 schreef Keshet het volgende:
[..]
Deal. Dan ga ik gewoon voor 12-12-12!
waarom niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Mij maakt het niet uit. Liever niet de uitgerekende datum.
Hoe groot ben jij dan? Ik vond het een ramp de vorige keer. Ik moet een opstapje naast mijn bed zetten om in en uit bed te komen. En ik denk dat ik dit keer de nachtkastjes ook op klossen ga zetten. Wil je iets op je nachtkastje zetten flikkert het een halve meter naar benedenquote:Op vrijdag 9 november 2012 11:08 schreef Keshet het volgende:
[..]
Wat Liza zegt.![]()
Ik heb net ons bed op klossen gezet. Hoe relaxed is dat zeg! Dat had ik eerder moeten weten!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe groot ben jij dan? Ik vond het een ramp de vorige keer. Ik moet een opstapje naast mijn bed zetten om in en uit bed te komen. En ik denk dat ik dit keer de nachtkastjes ook op klossen ga zetten. Wil je iets op je nachtkastje zetten flikkert het een halve meter naar beneden
Ah ja dan kan ik het me voorstellen. Ik voel me net een dwerg met mijn 1.65 in dat hoge bed. Ik weet nog dat ik tijdens de vorige bevalling aan het klagen was dat ik met persweeėn op dat bed moest zien te komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:18 schreef Keshet het volgende:
Je hebt gewoon 6,5 kilo kind in je buik zitten!
Respect!
Mogen wij weten welke datum het gaat worden?
Estrys, ik ben 1.87. Die klossen zijn voor mij dus heerlijk.
Auch sterkte hoor. Dan is het wel bikkelen met 6 paracetamolletjes jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:59 schreef .Sparkling. het volgende:
Cathmar, wat een mooi gewicht hebben je dames zeg![]()
Ik post nog maar weinig hier, voel me nog steeds niet zeker genoeg om steeds over de baby te denken. Volgende week woensdag heb ik de laatste echo in het Erasmus en de woensdag daarop de nekplooimeting. Hopelijk blijkt alles goed te zijn en dan durf ik het goed toe te laten. Morgen 11 weken
Ik moet zo naar de tandarts, gisteren brak bijna mijn hele kies af bij het eten van een stukje chocola. Hopelijk moet hij niet getrokken worden want mag nu alleen patacetamol toch? Mijn vorige ervaring deed zoveel pijn dat de combinatie ibuprofen en patacetamol niet werkten.. Bangik kan me nog net tot 2x per jaar controle zetten maar iets laten doen daar.. Brrrr!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 09-11-2012 13:21:06 ]*poef* nu is het weg
Dat is lullig jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:14 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind het bed hoog met mijn 1.65 ook heerlijk. Ik kom nu zonder pijn mijn bed uit. Naast het bed staat een opstapje om eruit te komen. N was van de week even vergeten dat t bed hoog stond. Midden in de nacht.....
Je zult zien, na week 12/13 gaat de tijd ineens supersnel!! Tot die weken kruipt het werkelijk voorbij, maar daarna denk je echt: wat?! alweer een week voorbij?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:37 schreef Hooiwagen het volgende:
Oh er zijn wel een paar mensen die het weten hoor! Twee collega's en m'n beste vriendinnetje die ik al zowat m'n hele leven ken. Onze ouders wonen niet om de hoek en ik spreek ze ook niet zo heel veel (somehow denk ik dat dat na volgend weekend gaat veranderendus de verleiding om het te vertellen is er ook niet zo sterk. Maar, ik kan de tijd wel ómkijken tot de 22e. Dan mag iedereen het weten
. Heb die dag ook de nekplooimeting, dus als dat allemaal in orde is, dan gaat de grote vlag uit
.
Haha, ben héél benieuwd of ik dat dan ook zo ervaar! Het scheelt wel dat ik het volgend weekend ga vertellen, daar kijk ik écht naar uit. En dan is het nog maar 4 daagjes tot ik eindelijk 13 weken ben. Nog even de spanning van de meting en dan mag ik het van de daken schreeuwenquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je zult zien, na week 12/13 gaat de tijd ineens supersnel!! Tot die weken kruipt het werkelijk voorbij, maar daarna denk je echt: wat?! alweer een week voorbij?!
Joh dat is voor mij ook zo hoor. Die hele bevalling daar denk ik nog niet eens aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:47 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Haha, ben héél benieuwd of ik dat dan ook zo ervaar! Het scheelt wel dat ik het volgend weekend ga vertellen, daar kijk ik écht naar uit. En dan is het nog maar 4 daagjes tot ik eindelijk 13 weken ben. Nog even de spanning van de meting en dan mag ik het van de daken schreeuwener van uitgaande dat de meting goed is natuurlijk.
Maar bed op klossen, ziekenhuistassen, lijsten en dozen met luiers, het lijkt allemaal nog zoooooooooo ver weg. Vind dat ook lastig om over mee te beppen, ook omdat dit de 1e is en ik er dus geen ervaring mee heb.
Volgens mij plannen ze je dan gewoon ergens in. Zouden ze dat op 31 december plannen? Of hebben ze dan personeelstekortquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef becky27 het volgende:
Even een vraag en geeeeeeen idee of jullie me kunnen helpen. Weet iemand hoe het zit met stuitligging en keizersnedes? Mag je dan kiezen wanneer je de kz krijgt? Of wordt dat ingepland? Ik sta natuurlijk voor 31 december. Kan het ook zijn dat zoiets op de uitgerekende datum wordt gepland. En wat als de bevalling eerder begint?
Ik lees toevallig even mee maar als je een geplande keizersnee krijgt ivm stuitligging wachten ze meestal niet tot de uitgerekende datum ivm kans op dan al beginnen van de bavalling voor die datumquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:01 schreef becky27 het volgende:
Even een vraag en geeeeeeen idee of jullie me kunnen helpen. Weet iemand hoe het zit met stuitligging en keizersnedes? Mag je dan kiezen wanneer je de kz krijgt? Of wordt dat ingepland? Ik sta natuurlijk voor 31 december. Kan het ook zijn dat zoiets op de uitgerekende datum wordt gepland. En wat als de bevalling eerder begint?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef WupWup het volgende:
Als de bevalling eerder begint, moet je gewoon heel goed je benen bij elkaar houden.
als deze er net zo lang over doet als Noortje hoef ik niet eens een spoedkeizersnede.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:19 schreef WupWup het volgende:
Als de bevalling eerder begint, moet je gewoon heel goed je benen bij elkaar houden.
Daarom probeer ik me nu (met 25 weken) maar nog niet zo druk te maken. Als het wel positief zou blijken heb ik van week 26 tot 40 om op te zien tegen een ziekenhuisbevalling met naalden, scheelt dus weer een week. En de kans is niet heel groot dat het positief is vertelde de vk. Free had het laatst bij haar bevalling, toen ze erover vertelde ging ik onderuitquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef octopussy het volgende:
Gerberaatje heeft volgens mij een GBS infectie gehad bij de bevalling van V. Ze moest toen geloof ik een paar keer een antibiotica-infuus krijgen zodat ze kleine bij de geboorte niet besmet werd. Is namelijk wel gevaarlijk voor een zuigeling.
Laat maar, ik beval liever in stuitquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Bij de draaipoging hier waren er twee Verpleegkundige bij elk been.. En elke arm , anesthesist paraat en verpleeg die hart en ctg monitoren Wat co-assistenten die even je bekken Uit elkaar trekken en een gyn die boven op je zit met veel Kracht je baby duwt.. Mijn moede zei een schaap slachten ziet dr prettiger Uit
Graag! Ik kan namelijk niks vinden....quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:29 schreef pessie het volgende:
Kyara, vrienden van mijn broer hadden een paar jaar geleden een vergelijkbare situatie, zij zijn gegaan voor een phil and teds oplossing: 2 baby's in nestjes en 1 dreumes bovenop. Is dat nog een optie? Zal ik anders even informeren hoe ze dat precies hadden?
en je moet echt zwanger zijn om je daar aan te ergerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:35 schreef Ticootje het volgende:
M'n hormonen ergeren zich enorm aan gtst.
He!! Het is m'n vaste soapie hoor. Al jaren en jaren.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
en je moet echt zwanger zijn om je daar aan te ergeren
nou, daar ging je imago....quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
He!! Het is m'n vaste soapie hoor. Al jaren en jaren.
Waarom won Mitt Romney de verkiezingen niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:48 schreef Logician78 het volgende:
blergh wat een kutavond..
iemand nog een leuke mop te vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Was het te verwachten? Was je er daarom zo vroeg?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Suikertante het volgende:
Mijn oma is een kwartier geleden overleden. Was net drie uur weg, heb er van vanmorgen 5:30 gezeten.
Niet echt een leuke mop, maar misschien zit het in de avond?
Dat was in Nederland hoor.. Met 40w Vk geweest was ze Uit bekken.. Dag erop echo in het Zkh .. Bleek in stuit ineens.. Vandaar gebaseerd op dat poging gedaan dag erop want zou Moeten kunnen..quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef Mangostine het volgende:
Evenstar, dat is wel een heel peloton geweest dan. Bij mij waren alleen de gyn +arts assistent aan het sjorren. Wel verpleegkundigen aanwezig maar die hadden idd een ondersteunende rol. Ook geen anesthesist hier. Maar jij was al vrij ver in je zwangerschap toch?
Edit, 40+2 lees ik terug, dan wordt er in NL al niet meer gedraaid hoor. Tot wk 37.
Gecondoleerd. Zijn toch vervelende dingen. Ondanks oud, goed leven, waardig. Het is toch meestal wel verdrietig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef Suikertante het volgende:
Dank allen, ze woonde nog alleen en drie weken geleden opgenomen met ontsteking en delier, niet meer echt goedgekomen dus eigenlijk heel waardig dit. Reisde nog de wereld rond enzo, in elk geval niet naar bejaardehuis nu.
En inderdaad Tico, werd wakker gebeld dat ik maar beter kon komen. Maar t was een taaie!
En gtst? Hihi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |