Oh gelukkig! Maar toch kut dat het weer nodig is. Sterke vrouwquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef draculettetje het volgende:
Valt mee hoor oognip ben er ook tussendoor bijna 20wk vanaf geweest!
Echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Kyara het volgende:
Balen Draculettetje!
Ik vind de zwangerschap van de 3e eigenlijk niet heel verschillend dan die van de 2e.
Nou ik denk dat je het straks niet eens dubbel zo druk gaat krijgen... Ik zou echt niet weten hoe je dat allemaal moet managen...quote:
Ik ook niet maar dat zien we dan wel. En linksom of rechtsom, het moet gewoon lukken dus het gaat lukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je het straks niet eens dubbel zo druk gaat krijgen... Ik zou echt niet weten hoe je dat allemaal moet managen...
Oh ja tuurlijk!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat zien we dan wel. En linksom of rechtsom, het moet gewoon lukken dus het gaat lukken.
Lief dat je het vraagt.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Danic, hoe is het met jou? Jij had toch bloedverlies niet al te lang geleden? Is dat weer helemaal goedgekomen?
blijft altijd spannend!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef danic het volgende:
26 november. Nog een kleine drie weken. Ik ben echt aan het aftellen. Leef er zó naar toe. Hoop dat het ook rust brengt.
Wat een fijn nieuws!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 24 weken
net echo gehad en alles was goedkleine meid loopt zelfs een week voor op de groei
Crevixlengte was top en de uitslag van de glucose test ook
Goed geregeld. In zo'n kraamhotel, of zh? Zonde dat dat zo veel energie moet kosten hč, maar fijn zo. En ook van de goede echo.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef Ticootje het volgende:
Jeej. Overlegt en we gaan het doen. Bevallen in den haag, in samenwerking met de verloskundigen Zoetermeer en ypenburg.
Ja geboortekliniek ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goed geregeld. In zo'n kraamhotel, of zh? Zonde dat dat zo veel energie moet kosten hč, maar fijn zo. En ook van de goede echo.
wat fijn!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 24 weken
net echo gehad en alles was goedkleine meid loopt zelfs een week voor op de groei
Crevixlengte was top en de uitslag van de glucose test ook
Herkenbaar inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef OooLizaooO het volgende:
Meld! Maar dames, wat een tempo, ik kan zo niet volgen!
Coco mag ik eindelijk feliciteren, meid wat een bikkelbevalling! Feli met Saar!
Ik probeer bij te lezen, maar echt, 3 topics op een dag, hebben jullie niks beters te doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |