abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118931733
Zwangerschap & geboorte

10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante
03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
25 juni: Vulpenballetje

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiƫle fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 07-11-2012 13:22:23 ]
pi_118931840
Nog wijzigingen?
pi_118932384
Achter mijn naam mag wel een JONGEN!
pi_118932419
Oh en Coco, van harte gefeliciteerd met Saar! Wat een lieve naam....
pi_118932806
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:10 schreef milka82 het volgende:
Achter mijn naam mag wel een JONGEN!
staat er bij!
pi_118933109
Das waar, tico bij nr 1 kon ik veel meer op bed
aan de andere kant trekt ze me nu juist ook door haar afleiding de dag door
al zou een middag slaapje voor beide geen overbodige luxe zijn
(evenals een nacht door slapen)

Ook hier nog kleine update trouwens, van de week controle gehad en zoals bij nr1 weer aan de kleine kant
bij minder leven voelen meteen bellen en van de week extra groei echo
(en verdorie toch weer afgevallen ondanks de sonde )

Maar nog een week of 10!
pi_118933203
Jeetje, draculettetje, heb je nog steeds een sonde? Wat heftig zeg :{
pi_118933454
Valt mee hoor oognip ben er ook tussendoor bijna 20wk vanaf geweest!
pi_118933522
Ik vind een derde zwangerschap fysiek wel zwaarder, je bekken is natuurlijk al twee keer eerder vernaggeld, je groeit sneller en der lopen al twee rond hier. Al mag ik niet klagen want midi is 10 en redt zichzelf zoveel mogelijk, fietst zelf naar school ( wat?! Ik mag niet eens meer mee, echt not done!) en mini slaapt s'middags nog zodat ik ook even rust kan nemen. Wat wel vervelend is, is dat mini peuterpubert en dat veel energie vergt. Maar ook dat heb ik liever nu dan over 18 weken (vandaag 21 weken zwanger!).
pi_118933878
Balen Draculettetje! :*

Ik vind de zwangerschap van de 3e eigenlijk niet heel verschillend dan die van de 2e.
  woensdag 7 november 2012 @ 13:53:47 #11
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_118934175
Ik vond de zwangerschap van de derde fysiek niet zwaarder, maar idd het gebrek aan rust....
Geen moment voor jezelf of om even rust te nemen. En toen ik met verlof ging, waren we hier in huis nog bezig met een verbouwing die uitgelopen was, dus nog steeds elke dag bouwvakkers over de vloer. :')

En als de derde er is, heb je ook geen moment voor jezelf. Want er is er altijd wel een die iets wilt...Maar verder is het hartstikke gezellig hoor. :+
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_118934211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef draculettetje het volgende:
Valt mee hoor oognip ben er ook tussendoor bijna 20wk vanaf geweest!
Oh gelukkig! Maar toch kut dat het weer nodig is. Sterke vrouw :*
pi_118934214
quote:
17s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Kyara het volgende:
Balen Draculettetje! :*

Ik vind de zwangerschap van de 3e eigenlijk niet heel verschillend dan die van de 2e.
Echt?
:P
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118934292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Echt?
:P
:+
pi_118934335
quote:
17s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:56 schreef Kyara het volgende:

[..]

:+
Nou ik denk dat je het straks niet eens dubbel zo druk gaat krijgen... Ik zou echt niet weten hoe je dat allemaal moet managen...
pi_118934646
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ik denk dat je het straks niet eens dubbel zo druk gaat krijgen... Ik zou echt niet weten hoe je dat allemaal moet managen...
Ik ook niet maar dat zien we dan wel. En linksom of rechtsom, het moet gewoon lukken dus het gaat lukken.
pi_118934780
quote:
17s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik ook niet maar dat zien we dan wel. En linksom of rechtsom, het moet gewoon lukken dus het gaat lukken.
Oh ja tuurlijk!!!
pi_118935164
Coco gefeliciteerd meis! *O* Wat een marathon heb jij moeten afleggen, petje af!
Nu lekker bijkomen en genieten van kleine Saar.

Estrys, ik herken het van de eerste zwangerschap hoor, toen kon ik ook niet kiezen. Daarom werd Eva pas Eva nį de geboorte, omdat ik niet kon kiezen tussen onze twee namenopties.
Maar het gebeurde ook regelmatig dat ik mijn vriend liet kiezen, of dat ik zonder een artikel de winkel weer uitliep, omdat ik niet kon kiezen tussen 2.
Volgens mijn beste vriendin had ik dan geen moeite met keuzes maken, want ik maakte op dat moment de keuze om niets te kopen :P Tja......Ze had een punt, maar ik had nog steeds niet waar ik voor naar de stad ging.

Twinkly *O* welkom terug! Ik ga duimen dat deze blijft plakken!
pi_118935268
Danic, hoe is het met jou? Jij had toch bloedverlies niet al te lang geleden? Is dat weer helemaal goedgekomen?
pi_118935306
Oke ik zit net een verhaal te lezen over een kindje wat tijdens de bevalling is overleden. WAAROM lees ik zo'n dingen? Echt. :{
ti amo pił di ieri ma meno di domani
  woensdag 7 november 2012 @ 14:22:57 #21
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_118935491
hier heb ik een kind die er niet helemaal over te spreken is dat zijn nieuwe kamer straks ietsiepietsie kleiner is dan die van de mini.
zegt hij nou het kan ook nog dood gaan en dan neem ik die andere kamer :o

maar wat betreft rust ben ik wel blij dat hij 10 is volgens mij scheelt dat een hele hoop.
W
Z
E
  woensdag 7 november 2012 @ 14:30:27 #22
258612 nytar
boys boys boys
pi_118935819
rust is idd heel veel waard. Vandaag even lekker bij kunnen tanken. Mn peuter sliep al 3 middagen niet. Is hij bij oma vandaag, slaapt hij natuurlijk wel... Maar goed, ik ook. En dat was de bedoeling :)

verder gisteren weer goedgekeurd bij de vk. Ik mag vanaf nu elke week langskomen. Morgen alweer 36 weken! Nog 1 week te gaan en dan mag ik (hopelijk dit keer wel) thuis bevallen! Eerst maar eens mn kraampakket halen en de klossen...ik heb er maar weinig haast mee merk ik.
pi_118936134
Merk zelf dat ik op het moment echt heel veel last heb van die fameuze vermoeidheid. Zit op mn werk geregeld tegen de slaap te vechten. Schijnt dat ik nu de placenta aan het aanleggen ben en dat dat naast de baby-bouw-activiteiten extra energie vraagt. Ik word er moe van :').
pi_118936339
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Danic, hoe is het met jou? Jij had toch bloedverlies niet al te lang geleden? Is dat weer helemaal goedgekomen?
Lief dat je het vraagt.
Het is wisselend. Bloedingen zijn er nog steeds. Afgelopen donderdag weer begonnen tot afgelopen maandag. Iedere ochtend begint het en in het begin van de middag is het over. Altijd oud bloed.
Mijn vermoeden is nu dat het dus 's nachts ontstaat. Wellicht door een volle blaas die dan tegen mijn baarmoeder duwt en het kwetsbare vaatje wat een paar weken geleden ineens begon te bloeden, steeds weer triggert. Dat stopt al snel, dus in de ochtend verlies ik dan nog het oude bloed hiervan. De laatste twee dagen geen bloedverlies meer, maar ik ben dan ook een keer 's nachts gaan plassen tussendoor.
Mijn vk bevestigde vanmorgen dat dit zou kunnen en dat ik het maar eens moest uitproberen de komende tijd.

Hierdoor vind ik het emotioneel pittig. Je schrikt steeds, bent opgelucht als het weg is en dat zorgt voor een rollercoaster qua emoties. Ik ben daarom extra zenuwachtig voor de 20 weken echo. Ik wil graag weten wat het wordt, maar ik wil nu vooral alleen maar weten of alles goed gaat daarbinnen.

Rebel-angel, fijne reactie zeg van je kind. Gezien de leeftijd nog wel redelijk verklaarbaar en hij staat er niet bij stil wat dat met jou doet. Maar toch!
pi_118936429
wanneer heb je de seo Danic?
pi_118936464
26 november. Nog een kleine drie weken. Ik ben echt aan het aftellen. Leef er zó naar toe. Hoop dat het ook rust brengt.
pi_118936486
Oh, ik kan ook langere zinnen maken hoor, dan van 6 woorden :') dit ziet er een beetje stom uit zo.
pi_118936536
Kan me die spanning goed voorstellen danic, hoop dat die echo je inderdaad die rust gaat brengen :Y.
pi_118936598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef danic het volgende:
26 november. Nog een kleine drie weken. Ik ben echt aan het aftellen. Leef er zó naar toe. Hoop dat het ook rust brengt.
blijft altijd spannend! :*

en ik geloof je wel hoor... dat je langere zinnen kunt maken ;)
pi_118937096
Jaaaaaaaaaaa Coco eindelijk is ze er! Een meisje *O* Lekker bijkomen van deze heftige dagen en vooral genieten O+ :*

Tico wat fijn dat er een oplossing is! Moet n hele opluchting zijn :*

Twinkly *O* wat een prachtig beebje heb je al :D
pi_118937776
Vandaag 24 weken *O*

net echo gehad en alles was goed O+ kleine meid loopt zelfs een week voor op de groei :)
Crevixlengte was top en de uitslag van de glucose test ook *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118938266
Wat fijn klumsy!!!

Ik heb mijn dag niet vandaag. Ik ben enorm moe, en heb echt nergens zin in. Ik heb vannacht wel goed geslapen. Ik denk dat ik vanavond gewoon eerder naar bed ga.
Vanmorgen gelukkig wel weer gemasseerd door de fysio, die hoopte me volgende week niet meer te zien. Kan me niet voorstellen dat ik dr niet meer zie. Ik ben dan 37.6
*poef* nu is het weg
pi_118939203
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 24 weken *O*

net echo gehad en alles was goed O+ kleine meid loopt zelfs een week voor op de groei :)
Wat een fijn nieuws!
Met een meidenkwartet
pi_118939580
Fijn Klums! *O*

ben benieuwd naar de pretecho van pessie!
pi_118943794
Jeej. Overlegt en we gaan het doen. Bevallen in den haag, in samenwerking met de verloskundigen Zoetermeer en ypenburg.

Oh en echo was goed. En opeens wilde de echo dame m'n datum toch weer wel 3 dagen terugzetten. Terwijl ik daar al een paar keer over had gehad, of dat kon enz enz. Nu is alles geregeld met verlof enzo, en nu moet opeens die datum terug. :s
Maar goed ik hoor wel weer wat daar weer uitkomt. Baby's komen toch nooit op de juiste datum.
  woensdag 7 november 2012 @ 18:01:09 #36
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118944148
*O* voor al mijlpalen en goede echo's *O*

Tico wat fijn dat het zo kan :Y
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118944242
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef Ticootje het volgende:
Jeej. Overlegt en we gaan het doen. Bevallen in den haag, in samenwerking met de verloskundigen Zoetermeer en ypenburg.

Goed geregeld. In zo'n kraamhotel, of zh? Zonde dat dat zo veel energie moet kosten hč, maar fijn zo. En ook van de goede echo.
Met een meidenkwartet
pi_118944247
Ja heel fijn. Echt opgelucht. Ook dat de vk hier gewoon willen meewerken.
26 nov even kijken bij Westeinde, en dan meteen inschrijven. Heerlijk. Luxe bevallen.
pi_118944258
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Goed geregeld. In zo'n kraamhotel, of zh? Zonde dat dat zo veel energie moet kosten hč, maar fijn zo. En ook van de goede echo.
Ja geboortekliniek ja.
pi_118944360
Hurrah voor de echo's! *O*
  woensdag 7 november 2012 @ 18:10:57 #41
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_118944444
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 24 weken *O*

wat fijn!!! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_118944592
Oh kleine puk lag al heel diep in de bekken. Goh, dan voelde ik dat dus goed. :X
En af en toe plopt pukje er dan weer uit en glijdt er weer in. :X
  woensdag 7 november 2012 @ 18:31:28 #43
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118945225
Niet bijgelezen. Echo vanmiddag was echt heel leuk! *O* . Alleen, het kindje kon heel goed de beentjes bijeenhouden. Af en toe iets uit elkaar en op basis daarvan heeft de echoscopiste iets gezegd, maar 100% weten we het dus niet. Wat wel heel leuk is, is dat we nu al vingertjes en teentjes hebben kunnen tellen! Oh, en de placenta ligt weer voor, verklaard wel waarom ik het kindje bij dezelfde termijn als Nathan voor het eerst voelde. Het ligt met zn billen naar beneden en houdt de vuistjes daar ook, daarmee wordt dus steeds vakkundig in mn lies/blaas gepord. Ik dacht dat het voetjes waren, maar niet dus. Ik vind het echt super O+
Ik moet zo weg dus zal morgen foto's inscannen en uploaden.
pi_118946313
Fijn Klumsy!

En Pessie, leuk! Ga je nog terug om tussen de beentjes te gluren? Jaa foto's!
pi_118948075
Wat fijn Tico! Zal een opluchting zijn denk ik.
Je kleintje houdt het spannend Pessie!

ik ga zo mijn meisje op bed gooien en zelf ook plat denk ik. Ik ben klaar met vandaag. Morgen weer naar de gyn, moet nu elke week.
*poef* nu is het weg
pi_118951359
*O* voor de goede echo's
pi_118953364
Jeeeee goede echo's!
En daar tel ik de 20 weken echo van Danic vast bij :)
pi_118953796
Meld! Maar dames, wat een tempo, ik kan zo niet volgen!

Coco mag ik eindelijk feliciteren, meid wat een bikkelbevalling! Feli met Saar!
Ik probeer bij te lezen, maar echt, 3 topics op een dag :o, hebben jullie niks beters te doen :D :P
pi_118955274
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef OooLizaooO het volgende:
Meld! Maar dames, wat een tempo, ik kan zo niet volgen!

Coco mag ik eindelijk feliciteren, meid wat een bikkelbevalling! Feli met Saar!
Ik probeer bij te lezen, maar echt, 3 topics op een dag :o, hebben jullie niks beters te doen :D :P
Herkenbaar inderdaad.
Coco gefeliciteerd! Genietze!
pi_118955286
Coco, jullie dochter is er eindelijk O+
Gefeliciteerd *O*
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')