Oh gelukkig! Maar toch kut dat het weer nodig is. Sterke vrouwquote:Op woensdag 7 november 2012 13:39 schreef draculettetje het volgende:
Valt mee hoor oognip ben er ook tussendoor bijna 20wk vanaf geweest!
Echt?quote:Op woensdag 7 november 2012 13:47 schreef Kyara het volgende:
Balen Draculettetje!
Ik vind de zwangerschap van de 3e eigenlijk niet heel verschillend dan die van de 2e.
Nou ik denk dat je het straks niet eens dubbel zo druk gaat krijgen... Ik zou echt niet weten hoe je dat allemaal moet managen...quote:
Ik ook niet maar dat zien we dan wel. En linksom of rechtsom, het moet gewoon lukken dus het gaat lukken.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je het straks niet eens dubbel zo druk gaat krijgen... Ik zou echt niet weten hoe je dat allemaal moet managen...
Oh ja tuurlijk!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat zien we dan wel. En linksom of rechtsom, het moet gewoon lukken dus het gaat lukken.
Lief dat je het vraagt.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Hooiwagen het volgende:
Danic, hoe is het met jou? Jij had toch bloedverlies niet al te lang geleden? Is dat weer helemaal goedgekomen?
blijft altijd spannend!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:47 schreef danic het volgende:
26 november. Nog een kleine drie weken. Ik ben echt aan het aftellen. Leef er zó naar toe. Hoop dat het ook rust brengt.
Wat een fijn nieuws!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 24 weken
net echo gehad en alles was goedkleine meid loopt zelfs een week voor op de groei
Crevixlengte was top en de uitslag van de glucose test ook
Goed geregeld. In zo'n kraamhotel, of zh? Zonde dat dat zo veel energie moet kosten hč, maar fijn zo. En ook van de goede echo.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:50 schreef Ticootje het volgende:
Jeej. Overlegt en we gaan het doen. Bevallen in den haag, in samenwerking met de verloskundigen Zoetermeer en ypenburg.
Ja geboortekliniek ja.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:03 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Goed geregeld. In zo'n kraamhotel, of zh? Zonde dat dat zo veel energie moet kosten hč, maar fijn zo. En ook van de goede echo.
wat fijn!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef klumsy het volgende:
Vandaag 24 weken
net echo gehad en alles was goedkleine meid loopt zelfs een week voor op de groei
Crevixlengte was top en de uitslag van de glucose test ook
Herkenbaar inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:10 schreef OooLizaooO het volgende:
Meld! Maar dames, wat een tempo, ik kan zo niet volgen!
Coco mag ik eindelijk feliciteren, meid wat een bikkelbevalling! Feli met Saar!
Ik probeer bij te lezen, maar echt, 3 topics op een dag, hebben jullie niks beters te doen
![]()
*zucht* Het is ook NOOIT goed he!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren eerste echte controle gehad en helemaal goedgekeurd. Mooie bloeddruk 120/80 (optimaal!), buik groeit goed en we hebben voor de allereerste keer het hartje gehoord
Vriend was weer mee... af en toe word ik echt gek van hem hoor. Hij had weer 100 vragen die ik allemaal al voor hem beantwoord had en wilde nu zelfs ook weten of er ook een zwangerschapscursus was waar hij iedere keer mee kon. Ik bedoel, heel lief hoor die betrokkenheid, maar je kunt ook te ver gaan!!
Ik vind het af en toe een beetje beklemmendquote:
Zoals de mijnequote:Op donderdag 8 november 2012 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind het af en toe een beetje beklemmend
De verloskundige zei nog dat mannen meestal onder de partneravond uit probeerden te komen
Ergens vind ik het wel lief hoor...quote:Op donderdag 8 november 2012 08:50 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren eerste echte controle gehad en helemaal goedgekeurd. Mooie bloeddruk 120/80 (optimaal!), buik groeit goed en we hebben voor de allereerste keer het hartje gehoord
Vriend was weer mee... af en toe word ik echt gek van hem hoor. Hij had weer 100 vragen die ik allemaal al voor hem beantwoord had en wilde nu zelfs ook weten of er ook een zwangerschapscursus was waar hij iedere keer mee kon. Ik bedoel, heel lief hoor die betrokkenheid, maar je kunt ook te ver gaan!!
zijn het geen indalingsweeėn? Ik heb ze ook al vroeg gekregen. Maar oefenweeėn zou volgens mij ook wel kunnen...quote:[b]Op donderdag 8 november 2012 08:15 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/369932]
Is het trouwens normaal dat je met 34 weken al oefenweeėn hebt?? Werd er vannacht wakker van... Had het met mn zoon 3 weken lang maar dat begon met week 38 pas.
Eh... Gister lag de kleine al heel diep in mn bekken bleek... 30 weken pas... En ja dat heb ik wel gevoeld... Maar die is nog te klein om te blijven liggen zo, dus dan glijdt puk toch weer naar boven, en dan daalt puk weer in, en ja dat doet zeer...quote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef nytar het volgende:
[..]
zijn het geen indalingsweeėn? Ik heb ze ook al vroeg gekregen. Maar oefenweeėn zou volgens mij ook wel kunnen...
Ja dat zou heel goed kunnen. Hij is uberzorgzaam en heeft idd ook Kluun gelezen!! Misschien gaat het daar gewoon foutquote:Op donderdag 8 november 2012 09:22 schreef Suikertante het volgende:
Spirit hij is misschien gewoon onzeker en wil je zo goed mogelijk steunen! Mijn vriend had het advies van Kluun iets te serieus genomen en liet alles ineens van mij afhangen en reageerde overal positief op. Toen ik zei dat hij dat nooit maandenlang vol zou houden keek hij heel opgelucht en nu doet ie weer normaalEen beetje extra lief en begripvol, dat wel (en dat is maar goed ook)!
Gefeliciteerd met je goede controle trouwens!
Volgens de VK is ze in week 33 al ingedaald, dus dat lijkt me niet dan? Of kan dat ook nog als ze al laag ligt? soms ligt ze zo laag dat ik het gevoel heb dat ze eruit wil floepen zeg maar.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:18 schreef nytar het volgende:
[..]
zijn het geen indalingsweeėn? Ik heb ze ook al vroeg gekregen. Maar oefenweeėn zou volgens mij ook wel kunnen...
Maar dat is dus erg vroeg.. Dan zijn ze echt nog zo klein, dat ze ook nog uit je bekken kunnen glippen, en er daarna weer in glijden... Leuk joh.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:41 schreef ohnee het volgende:
[..]
Volgens de VK is ze in week 33 al ingedaald, dus dat lijkt me niet dan? Of kan dat ook nog als ze al laag ligt? soms ligt ze zo laag dat ik het gevoel heb dat ze eruit wil floepen zeg maar.
Oh dat kan ook nog?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eh... Gister lag de kleine al heel diep in mn bekken bleek... 30 weken pas... En ja dat heb ik wel gevoeld... Maar die is nog te klein om te blijven liggen zo, dus dan glijdt puk toch weer naar boven, en dan daalt puk weer in, en ja dat doet zeer...
Ah oke. Fijn..quote:Op donderdag 8 november 2012 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dat is dus erg vroeg.. Dan zijn ze echt nog zo klein, dat ze ook nog uit je bekken kunnen glippen, en er daarna weer in glijden... Leuk joh.
Ja goed hč! Heeeeeerlijk ouderschapsverlof. En ik ga ervan genieten tot en met!quote:Op donderdag 8 november 2012 09:47 schreef ohnee het volgende:
[..]
Ah oke. Fijn..![]()
![]()
Neem dat ik dat dan heb gevoeld ipv weeėn.. Deed wel verdraaide pijn ook...
Estrys.. 8 maanden?!Dat doe je goed. En pas met 32 weken zien.. wat voor bescheiden buikje heb je wel niet dan? ^^
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:45 schreef Suikertante het volgende:
Ojee Logi, hoe lang moet je nog?
Ik vind dat plassen ook wel erg onhandig. Ik heb nog nooit zoveel gewildplast als sinds ik zwanger ben![]()
Vooral bij boswandelingen enzo, dan ben je drie uur weg en zit ik vijf keer achter een boom.
Spookpoep?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:01 schreef Suikertante het volgende:
Ik neem altijd wc papier mee![]()
Je weet maar nooit!
It was mequote:Op donderdag 8 november 2012 11:27 schreef -mandy- het volgende:
Ik weet niet meer wie de link over positiemode bij v&d postte, maar bedankt. Heb meteen een zwarte positie-jeans besteld via de site.
Hmm, dit klinkt ingewikkeld, of moet je dat dan met het UWV regelen, dat je een zwangerschapsuitkering krijgt?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:32 schreef papillion het volgende:
@suikertante, mijn contract is helaas al afgelopen, dus werken hoef ik momenteel al niet meer. Officieel gaat 6 december het verlof in, maar nu gewoon al de luxe om rustig aan te doen. Ben er nog niet klaar voor dat de kleine nu al komt, in 2012 nog zie ik zeker niet zitten, maar zodra de klok slaat van oud op nieuw dan mag de kleine gaan komen. Heb iig het vertrouwen dat wat we nog moeten doen wel optijd af komt.
I.p.v. dat het dan via je werkgever loopt, regel je het nu zelf direct bij het UWV.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hmm, dit klinkt ingewikkeld, of moet je dat dan met het UWV regelen, dat je een zwangerschapsuitkering krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |