abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119167103
De Nexus 4 is een mooi toestel, maar alles behalve innovatief.

Glazen voor- en achterkant?
Niet uitbreidbaar geheugen?

Welkom in 2010.
pi_119167323
Ik vind dit veel interessanter als dat ze misschien iedere 6 maanden met een nieuwe release gaan komen: http://www.nu.nl/internet(...)ering-bij-apple.html

De visionair is weg dus men zal het weer zelf moeten gaan bedenken.
pi_119167529
Alsof Steve al die producten verzon
pi_119167687
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

Welkom in 2010.
Zelfde als Apple dus
pi_119167851
Tja, innovatief op software gebied is Apple niet echt vind ik. Het homescreen van iOS6 is nagenoeg even statisch als de eerste versie. Aan het uiterlijk is ook weinig veranderd. Waarom geen widgets?
pi_119168026
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:41 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

En dan nog steeds haperen en schokken.
De middeleeuwen belden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119168233
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef frenkck het volgende:
Waarom geen widgets?
Dat is voor nerds.... schijnt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119168553
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

Welkom in 2010.
Ik zei ook vanwege de software. Photosphere, meerdere accounts, uitbreiding van de statusbalk, etc. Dingen die Apple maar wat graag over gaat nemen, zoals ze gedaan hebben met de notificaties, panorama foto's, etc...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_119168829
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is voor nerds.... schijnt.
:')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2012 @ 16:37:00 #235
230491 Zith
pls tip
pi_119168914
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik zei ook vanwege de software. Photosphere, meerdere accounts, uitbreiding van de statusbalk, etc. Dingen die Apple maar wat graag over gaat nemen, zoals ze gedaan hebben met de notificaties, panorama foto's, etc...
nee, nee! innovatie = glas aan de achterkant.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:16:10 #236
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119172324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Geen andere extensie, films en series zijn beiden mp4 of m4v, maar iOS is wel in staat in de metadata het onderscheid te maken. Zo kun je series gescheiden houden van films, en zelfs ordenen per seizoen en aflevering.

Dit kan Android nog steeds niet. Video's zijn videos, mp3's zijn mp3's, ongeacht het bestand. Dit is gewoon een heel groot gemis, vooral met audioboeken en podcasts.
Dit vind ik opzich wel een grappige. Het is nl. een verschil van werkwijze. Mijn chef is een die-hard Apple fan en die heeft er ook een handje van om alles maar ergens op de schijf te kiepen en het dan verder overlaten aan het OS hoe dat in de programma's tevoorschijn komt of hij gaat er via een library heen. Ik heb daar persoonlijk de schurft aan (trouwe Windhoos gebruiker :P ) ik zet niet voor niets mijn zut in verschillende mappen en heb er een broertje dood aan dat het OS zich ermee gaat bemoeien en alles in libraries en weet ik veel wat voor "handige" groepen gaat zetten, ik vind daar niks handigs aan.

Met Android zet ik ook alles in mappen en als ik dan een audioboek wil luisteren dan ga ik naar de map waar het betreffende boek staat. Niks met ID tags, metadata en weet ik het allemaal, gewoon nr. 1 t/m zoveel.
pi_119172433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dit vind ik opzich wel een grappige. Het is nl. een verschil van werkwijze. Mijn chef is een die-hard Apple fan en die heeft er ook een handje van om alles maar ergens op de schijf te kiepen en het dan verder overlaten aan het OS hoe dat in de programma's tevoorschijn komt of hij gaat er via een library heen. Ik heb daar persoonlijk de schurft aan (trouwe Windhoos gebruiker :P ) ik zet niet voor niets mijn zut in verschillende mappen en heb er een broertje dood aan dat het OS zich ermee gaat bemoeien en alles in libraries en weet ik veel wat voor "handige" groepen gaat zetten, ik vind daar niks handigs aan.

Met Android zet ik ook alles in mappen en als ik dan een audioboek wil luisteren dan ga ik naar de map waar het betreffende boek staat. Niks met ID tags, metadata en weet ik het allemaal, gewoon nr. 1 t/m zoveel.
Fijn voor jou, maar met Android heb je dan nog steeds het probleem dat je het niet in je hoofd moet halen tussendoor wat anders te luisteren/kijken, want bookmarking zit er niet bij.

Overigens is het opmerkelijk dat je een gemis als feature bestempelt..
pi_119172475
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Fijn voor jou, maar met Android heb je dan nog steeds het probleem dat je het niet in je hoofd moet halen tussendoor wat anders te luisteren/kijken, want bookmarking zit er niet bij.

https://play.google.com/s(...)udiobookplayer&hl=nl
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_119172534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Apple neemt niet over. Apple verbetert. Met de iPhone had je ook al tig apps voor panorama foto's, maar geen enkele die zo makkelijk werkte als Apple's eigen invulling.

Zelfde geldt voor de notificaties. Het gaat er mij niet om wie het het eerst doet, maar wie het het best doet.
pi_119172569
quote:
Geprobeerd, en dat werkt verre van vlekkeloos. Waarom kan die ondersteuning niet gewoon ingebakken worden? iOS heeft het al sinds voor de AppStore bestond.
pi_119172588
Heb ik na lang zeuren van mijn dochter een Ipad3 voor haar gekocht komen ze eerst na al 6 maanden met een nieuwe versie uit en volgend jaar met een Ipad5. Is toch niet normaal? Zelfs Nintendo doet het niet zo snel.
pi_119172729
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Apple neemt niet over. Apple verbetert. Met de iPhone had je ook al tig apps voor panorama foto's, maar geen enkele die zo makkelijk werkte als Apple's eigen invulling.

Zelfde geldt voor de notificaties. Het gaat er mij niet om wie het het eerst doet, maar wie het het best doet.
Mwa, PhotoSynth is 10 keer beter dan de panoramafunctie van Apple zelf. Wel geinig dat dan weer van Microsoft moet komen.
pi_119172827
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bewaar je je mail wel in een library, of doe je die ook in mappen?
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:32:28 #244
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119172834
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat zou ik moeten missen dan? Die zg. handige dingen die ik absoluut niet handig vind?

Enne Mortplayer werkt als een trein, gewoon verder gaan waar je gebleven was, geen probleem.
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:33:49 #245
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119172886
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:32 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Bewaar je je mail wel in een library, of doe je die ook in mappen?
Mappen... Thunderbird, de verschillende accounts zijn al verschillende mappen. En daarin heb ik ook weer een onderverdeling gemaakt. Werk, prive, etc.
pi_119172903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef The_stranger het volgende:

[..]

De nexus4. Waarom? Vanwege de software. Welke straks in ios7 verwerkt zit... ;)
Welke software features? Kan je specifiek zijn?
pi_119172948
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mappen... Thunderbird, de verschillende accounts zijn al verschillende mappen. En daarin heb ik ook weer een onderverdeling gemaakt. Werk, prive, etc.
Maar dan bepaalt Thunderbird waar je mailtjes op je schijf staan, vind je dat geen probleem?
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:43:47 #248
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119173234
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:35 schreef retorbrapi het volgende:

Maar dan bepaalt Thunderbird waar je mailtjes op je schijf staan, vind je dat geen probleem?
Het interesseert me niet waar het fysiek op de schijf staat, al heb ik een hoop zaken op een andere partitie/ schijf staan. Ik wil gewoon een duidelijk geordend onderscheid hebben in bepaalde zaken. Als ik een pic in een map zet staat die foto daar niet voor niks en dan wil ik die foto niet terugzien in eoa verzamelmap omdat het OS van mening is dat daar alle foto's getoond moeten worden.
pi_119173382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het interesseert me niet waar het fysiek op de schijf staat, al heb ik een hoop zaken op een andere partitie/ schijf staan. Ik wil gewoon een duidelijk geordend onderscheid hebben in bepaalde zaken. Als ik een pic in een map zet staat die foto daar niet voor niks en dan wil ik die foto niet terugzien in eoa verzamelmap omdat het OS van mening is dat daar alle foto's getoond moeten worden.
Ik vind het raar dat je de schurft hebt aan libraries, maar vervolgens wel Thunderbird gebruikt. Thunderbird beheert ook gewoon een library van je mails, en bepaalt vervolgens zelf waar hij ze op je schijf opslaat. Hetzelfde als wat iTunes doet met muziek, iPhoto met foto's, etc.

Waarom is het bij Thunderbird oké en bij iTunes niet?
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:51:56 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_119173495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:48 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat je de schurft hebt aan libraries, maar vervolgens wel Thunderbird gebruikt. Thunderbird beheert ook gewoon een library van je mails, en bepaalt vervolgens zelf waar hij ze op je schijf opslaat. Hetzelfde als wat iTunes doet met muziek, iPhoto met foto's, etc.

Waarom is het bij Thunderbird oké en bij iTunes niet?
Thunderbird kun je gewoon zo instellen dat je mail op een andere locatie/ schijf/ partitie komt te staan, is geen rakettechniek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')