Ik heb er geen last van als jij dat naar de douane moet sturen nee......:pquote:Op woensdag 7 november 2012 15:58 schreef gizmo_rtd het volgende:
Trouwens laatste tijd weer wat douane-verzoeken om een factuur toe te sturen met bedrag van het pakket. Waarschijnlijk omdat ze het bedrag op het pakket niet vertrouwen.
Hebben meer mensen hier last van?
Ja dat kan, als extra service kan dat ook op mijn PayPal.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:16 schreef AnimeFan het volgende:
Als mijn pakketje niet door de douane eruit gepakt wordt, kan ik dan alsnog vrijwillig douanekosten betalen?
Leuke review, zal verder geen linkjes plaatsen naar het product maar moest erg lachen om de review.quote:Involvement: Expert (understands the inner workings) Ownership: less than 1 week
good protection, especially for girls. Lightweight, small, comfortable, can be worn with the keys.
I checked it by sprinkling a little bit and started sneezing and coughing, feeling the taste of pepper.)
i sprayed a little less than two seconds in my face. The face immediately started to burn, a feeling was like my skin burned out.I washed face with cold water but became even worse, only when I washed it with warm water after 5 minutes I was able to open my eyes and look in the mirror - face was red as tomato. 15 minutes later I mostly came to normal. In short do not check it better, 100 times think before).
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:27 schreef Guul het volgende:
Ja hoor.
Kun je storten op reknr: 123456789 t.n.v. Douanekantoor Guul
Bij mij hoef je maar de helft van Guul te betalen! en je krijgt ook nog is de optie om het gewoon via PayPal over te maken!quote:Op woensdag 7 november 2012 16:16 schreef AnimeFan het volgende:
Als mijn pakketje niet door de douane eruit gepakt wordt, kan ik dan alsnog vrijwillig douanekosten betalen?
Klinkt als een chinese vrouw die squirt tijdens haar period.quote:Op woensdag 7 november 2012 17:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Leuke review, zal verder geen linkjes plaatsen naar het product maar moest erg lachen om de review.
Bij mij betaal je slechts twee keer de helft!!quote:Op woensdag 7 november 2012 17:27 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Bij mij hoef je maar de helft van Guul te betalen! en je krijgt ook nog is de optie om het gewoon via PayPal over te maken!
Als hij nog wel volledig op vermogen draait lijkt het me de blades ja. Haal ze er anders even af, en kijk dan of hij ook nog trilt en doet of dat hij dan normaal lijkt te gaan. Niks verbogen ofzo ook?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Me V911 is overleden... hij knalde ergens tegenaan...
Nu wil hij niet meer opstijgen, hij trilt als een gek en komt amper van de grond.
Misschien blades vervangen? Zou niet weten wat het anders kan zijn
Bij mij voor 1 centquote:Op woensdag 7 november 2012 18:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij mij betaal je slechts twee keer de helft!!
Haha, zoeen had ik vorige week in de mail..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:00 schreef AlwaysConnected het volgende:
Geen idee of meer personen dit gekregen hebben maar ik vond em wel aardig:
ahappydeal.com
------------------------------------------------------
Dear Customer:XXXXX
I forgot to do something (for YOU) that I should have done.
This is what I'm talking about...
Every quarter, we do something VERY SPECIAL for our best customers (customers who bought
I hope you can now forgive me.
Kindest Regards
Janet Green
VIP Customer Care Manager
P.S. Do remember to scroll all the way down to check out the very distinctive things I assemble for you. Thank you!
----------------
doe er je voordeel mee
Ze hebben alleen een klein beetje schade... ik hoorde ook iets er vanaf spatten maar kan niet herleiden wat het is haha.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:56 schreef shiznuts het volgende:
Alleen als je kunt zien dat ze kapot zijn, anders heeft het met de aandrijving of servo's te doen ofzo.
Oh en dat ik 42 zou zijn was een garpje natuurlijk. [ afbeelding ]
Da's het antwoord op een andere vraag.
Dat was ik ja, ik kreeg deze coupon TT10CTB31 maar die zou 31 oktober verlopen. Dus je kan het nog even proberen natuurlijk. Anders misschien TT11CTB31quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ze hebben alleen een klein beetje schade... ik hoorde ook iets er vanaf spatten maar kan niet herleiden wat het is haha.
alles doet het verder nog prima volgens mij....
en ik zoek nog steeds iemand met een coupon voor tomtop... vaak krijg je die als je product bestelt en ik weet dat er niet lang geleden nog mensen lampjes hebben gekocht.
TT11NVB30 danquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef shiznuts het volgende:
@ rene90: TT10CTB31? Dan is een afgeleide eerder TT10NVB30?
Dat kon laatst ook bij de Tesco.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef Skiet het volgende:
Ik had dat ook bij een shop. Was een coupon voor 5% discount, veranderde de 5 in 15 en het werkte ook. Helaas was dat ook het maximum haha.
banggood duurde 9 dagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je die banggood order besteld?
Jezus, die van mij 16 oktober verzondenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef mcwops het volgende:
[..]
banggood duurde 9 dagen
priceangels probeert me nu af te schepen met een discount-coupon
die hebbik ook in t zwart..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef T_Fuff het volgende:
2,5" hdd case binnen. Erg solide, voelt goed aan, wel fel lampje zeg.
Zip wire cable nog niet getest, want heb tv meubel nog niet in de woonkamer gezet.
[ link | afbeelding ]
Doet die ook 1TB schijfjes? Dan heb er zelf ook nog 1 nodig.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef T_Fuff het volgende:
2,5" hdd case binnen. Erg solide, voelt goed aan, wel fel lampje zeg.
Zip wire cable nog niet getest, want heb tv meubel nog niet in de woonkamer gezet.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat kon laatst ook bij de Tesco.
De korting zat in barcodes verwerkt, die je dus zelf kon intypen bij de zelf-doe-kassa.
http://cryptome.org/2012/07/tesco-barcode-crack.pdf
Depature from outward office of exchange (dacht ikquote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef AnimeFan het volgende:
De status van mijn pakketje is nu 出口总包互封开拆.
Google Translate maakt hiervan 'The total export packages Mutual sealed be opened'.
Wat zou dit betekenen?
Je weet dat Fiio's ook nagemaakt worden? Wat over gelezen op de Fiio facebook. (omdat de prijs zo laag isquote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die hebbik ook in t zwart..
was er niet zo tevreden over
hdd spinde vaak niet op en ging tikken
powered Hubje deed t oplossen.
bleek later dat ie iets meer stroom verbruikte uit de usb-poort dan andere cases.
Vandaag ook weer n pakje binnen
FiioD e6 koptel versterker. vond k ergens voor $10 goedkoper.
Dat buizending laat k ff voor wat t is
dr zat een sticker met kraslaagje.. om te checken op hun site..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je weet dat Fiio's ook nagemaakt worden? Wat over gelezen op de Fiio facebook. (omdat de prijs zo laag is)
Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dr zat een sticker met kraslaagje.. om te checken op hun site..
et voila:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:09 schreef teknu het volgende:
Bij wie kan ik nu het beste bestellen om iets te krijgen op taobao? Heb al enkele sites geprobeerd maar vind het dan wel erg duur worden? Het gaat om iets van 40$ en de uiteindelijke kosten die ik daarna krijg is rond de 100-120$. Het gaat om een beeldje wat ik tot nu toe nergens anders heb kunnen vinden.
Wat wil je bestellenquote:
Excuses aanvaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |