Ah, duidelijk!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Voorbeeld: thuis wifi aan, bluetooth uit, scherm automatisch etc. etc... nu plak ik een nfc sticker achter mn telefoonhouder in de auto geprogrammeerd dat mijn wifi uit gaat, bluetooth aan, scherm 100% en flitser app opent zodra mijn telefoon in de houder komt.
Misschien nog een beetje vaagmaar het is makkelijk om meerdere instellingen te wijzigen zonder iets te doen.
Er zijn meer mogelijkheden hiermee.
Email sturen, en compensatie aanvragen.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef dramatic het volgende:
nog een 19 hierVoor studenten is dit nu eenmaal leuk.
een vraagje; ik heb een paar dagen geleden mn epische horloge (met korting toen zelfs) ontvangen van focalprice. helaas werkt 1 ledje niet (het rondje onder de 8 van minuten).. wat nu? terug sturen is duurder dan een nieuwe kopen..
Maar hoe programmeer je zo een sticker? Klinkt opzich wel leuk natuurlijk. Fix ik zo een sticker op me nachtkastje.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Voorbeeld: thuis wifi aan, bluetooth uit, scherm automatisch etc. etc... nu plak ik een nfc sticker achter mn telefoonhouder in de auto geprogrammeerd dat mijn wifi uit gaat, bluetooth aan, scherm 100% en flitser app opent zodra mijn telefoon in de houder komt.
Misschien nog een beetje vaagmaar het is makkelijk om meerdere instellingen te wijzigen zonder iets te doen.
Zou inderdaad wel ideaal zijn.. Hebv nu gewoon altijd BT en WIFI aan.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Maar hoe programmeer je zo een sticker? Klinkt opzich wel leuk natuurlijk. Fix ik zo een sticker op me nachtkastje.
Oh en twee bij de voordeur. Een als ik thuiskom om WIFI aan te zetten en een om WIFI uit te zetten als ik weg ga.
Makkelijk, heb een autoradio met Bleutooth, als ik met de auto wegga koppelen ze automatisch.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef Goddelijker het volgende:
Waarom zou je in vredesnaam altijd BT aan hebben?
Heel simpel te programmeren met een app waarin je een keuze maakt wat die moet doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Maar hoe programmeer je zo een sticker? Klinkt opzich wel leuk natuurlijk. Fix ik zo een sticker op me nachtkastje.
Oh en twee bij de voordeur. Een als ik thuiskom om WIFI aan te zetten en een om WIFI uit te zetten als ik weg ga.
Welke app heb ik daarvoor nodig? Ik ga ze ff bestellen dan. Je moet wel je telefoon echt er tegenaan houden toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:54 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Heel simpel te programmeren met een app waarin je een keuze maakt wat die moet doen.
Je kunt ook een switch programmeren zodat die om de beurt een ander commando gebruikt. Zoals naar buiten lopen en naar binnen lopen kun je dus op 1 tag schrijven.
De app wisselt om de beurt de vooringestelde functie(s).
Als je er ooit hulp mee nodig heb dan kun je mij gewoon een bericht sturen. Overigens denk ik dat het niet nodig zal zijn.
De app heet "NFC Task Launcher" en is voor android.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:09 schreef Skiet het volgende:
[..]
Welke app heb ik daarvoor nodig? Ik ga ze ff bestellen dan. Je moet wel je telefoon echt er tegenaan houden toch?
Of je stuurt een smsje met 'Ik heb m'n telefoon in m'n broekzak laten zitten, haal 'm aub eruit.'quote:Op woensdag 7 november 2012 13:31 schreef Skiet het volgende:
Ik ga een NFC tag op de wasmand plakken, als hij vol is houd ik me telefoon er voor en krijgt mijn vriendin automatisch een sms met de tekst: De wasmand is vol, beter ga je een wasje draaien.
Zelfde voor de voorraadkast. Aanvullen zal je!
De mogelijkheden zijn groot inderdaad haha.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:32 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Of je stuurt een smsje met 'Ik heb m'n telefoon in m'n broekzak laten zitten, haal 'm aub eruit.'
Haha niks mis mee, doe ik ook, al hou ik van chinashoppenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:03 schreef Zspirit het volgende:
20.
We hoeven ons niet te schamen. We kopen leuke spulletjes omdat het leuk is om te kopen.
Als in je in de action kijkt lopen er volwassen moeders manden Vol rotzooi in te laden
Op t moment alleen 5 procent denk ik, XMASTOCK is 7 dagen geleden afgelopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:04 schreef pazara het volgende:
zijn er nog bic kortingcodes?
ik heb op tjoos gekeken, en daar is alleen een 5 procent kortingscode.
deze doet welquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef nodig het volgende:
Grappig die NFC stickers, ga ik zeker kopen als ik een Nexus 4 heb
[..]
Op t moment alleen 5 procent denk ik, XMASTOCK is 7 dagen geleden afgelopen.
Gebruik dan op zn minst een fokkerquote:Op woensdag 7 november 2012 14:12 schreef pazara het volgende:
[..]
deze doet wel
CODE: roska30
DISCOUNT: 5% off plus free shipping - use roska30 as RECOMMENDER
Geniaal, door dit bericht gelijk besteld. Heb zelf een S3 en wist niet van deze technologie af!quote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef DobbelSteen200 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |