TT11NVB30 danquote:Op woensdag 7 november 2012 20:12 schreef shiznuts het volgende:
@ rene90: TT10CTB31? Dan is een afgeleide eerder TT10NVB30?
Dat kon laatst ook bij de Tesco.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:48 schreef Skiet het volgende:
Ik had dat ook bij een shop. Was een coupon voor 5% discount, veranderde de 5 in 15 en het werkte ook. Helaas was dat ook het maximum haha.
banggood duurde 9 dagenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe lang geleden had je die banggood order besteld?
Jezus, die van mij 16 oktober verzondenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:00 schreef mcwops het volgende:
[..]
banggood duurde 9 dagen
priceangels probeert me nu af te schepen met een discount-coupon
die hebbik ook in t zwart..quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef T_Fuff het volgende:
2,5" hdd case binnen. Erg solide, voelt goed aan, wel fel lampje zeg.
Zip wire cable nog niet getest, want heb tv meubel nog niet in de woonkamer gezet.
[ link | afbeelding ]
Doet die ook 1TB schijfjes? Dan heb er zelf ook nog 1 nodig.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:40 schreef T_Fuff het volgende:
2,5" hdd case binnen. Erg solide, voelt goed aan, wel fel lampje zeg.
Zip wire cable nog niet getest, want heb tv meubel nog niet in de woonkamer gezet.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:51 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dat kon laatst ook bij de Tesco.
De korting zat in barcodes verwerkt, die je dus zelf kon intypen bij de zelf-doe-kassa.
http://cryptome.org/2012/07/tesco-barcode-crack.pdf
Depature from outward office of exchange (dacht ikquote:Op woensdag 7 november 2012 21:25 schreef AnimeFan het volgende:
De status van mijn pakketje is nu 出口总包互封开拆.
Google Translate maakt hiervan 'The total export packages Mutual sealed be opened'.
Wat zou dit betekenen?
Je weet dat Fiio's ook nagemaakt worden? Wat over gelezen op de Fiio facebook. (omdat de prijs zo laag isquote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die hebbik ook in t zwart..
was er niet zo tevreden over
hdd spinde vaak niet op en ging tikken
powered Hubje deed t oplossen.
bleek later dat ie iets meer stroom verbruikte uit de usb-poort dan andere cases.
Vandaag ook weer n pakje binnen
FiioD e6 koptel versterker. vond k ergens voor $10 goedkoper.
Dat buizending laat k ff voor wat t is
dr zat een sticker met kraslaagje.. om te checken op hun site..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je weet dat Fiio's ook nagemaakt worden? Wat over gelezen op de Fiio facebook. (omdat de prijs zo laag is)
Nicequote:Op woensdag 7 november 2012 21:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dr zat een sticker met kraslaagje.. om te checken op hun site..
et voila:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:09 schreef teknu het volgende:
Bij wie kan ik nu het beste bestellen om iets te krijgen op taobao? Heb al enkele sites geprobeerd maar vind het dan wel erg duur worden? Het gaat om iets van 40$ en de uiteindelijke kosten die ik daarna krijg is rond de 100-120$. Het gaat om een beeldje wat ik tot nu toe nergens anders heb kunnen vinden.
Wat wil je bestellenquote:
Excuses aanvaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |