Zo waar als een ware koe in het weilandquote:Op woensdag 7 november 2012 18:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
The truth and nothin' but the truth!
the office?quote:
GOED EN DAARO?quote:
Ook alles goed op school enzo?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
the office?
[..]
GOED EN DAARO?
kwam dejori laatst nog tegen
Wahahahaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja al om te vinden hoe je access schrijft
school?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook alles goed op school enzo?
Wow
Oei maar heb je wel gewoon studiepunten en shit?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
school?
leraren haten me
en ohja, tegen je ouders: gebruik je woordkeuze GOED anders gaat t geheid fout
Niks daarvan, die geit is me lief!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja altijd handig voor op de bbq enzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks daarvan, die geit is me lief!
niet voor tekenen watquote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oei maar heb je wel gewoon studiepunten en shit?
Huisdieren roosteren is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom ben je geobsedeerd met het BBQ'en van mijn huisdieren.
Ach tekenen /carequote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
niet voor tekenen wat
Nog maar een paar jaar, dan ben je er vanaf.quote:
Er zit alleen zo weinig vlees aanquote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huisdieren roosteren is altijd een goed idee.
Gaat ook niet om het vlees hequote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit alleen zo weinig vlees aan
Nou, als ik BBQ dan BBQ ik echt om het vlees hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat ook niet om het vlees he
Ja oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, als ik BBQ dan BBQ ik echt om het vlees hoor
Ja die is zo vetquote:
wie stiekem nietquote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij BBQ zeker om ongegeneerd een fikkie te kunnen stoken
Pyromaan hindabuildingquote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij BBQ zeker om ongegeneerd een fikkie te kunnen stoken
Aan het ketsen?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Beetje door hier, lekker aan het kletsen zonder de l hihihi.
Fokken ja, heerlijk fokken. Of bedoelde je FOK!ken?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En tegelijk fokken? Mijn god.
fokken en FOK!ken tegelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fokken ja, heerlijk fokken. Of bedoelde je FOK!ken?
Dat zou ik niet kunnenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
fokken en FOK!ken tegelijk?
Jij zou dat toelaten?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doggy en dan laptop op dr rug
Dan zit er ook wel iets fout denk ik zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens behoefte aan hebben
Wehehe wel eens zo een foto gezien waarbij de dame een blik bier op haar rug had staanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zit er ook wel iets fout denk ik zo.
Ja dat is al wat anders dan dat je tijdens de seks denkt van ''laten we maar de laptop erbij pakken want anders is het saai''quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe wel eens zo een foto gezien waarbij de dame een blik bier op haar rug had staan. Wel grappig.
Gewoon tijdens het voetbal, moet kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is al wat anders dan dat je tijdens de seks denkt van ''laten we maar de laptop erbij pakken want anders is het saai''
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het voetbal, moet kunnen.
Zo slechtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als er gescoord word zelf scoren
De oudste is nu echt op een leuke leeftijdquote:
Alles ontdekken, praatjes maken ditdatquote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
De oudste is nu echt op een leuke leeftijd
Ja liedjes zingen zelfsquote:Op woensdag 7 november 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles ontdekken, praatjes maken ditdat
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doggy en dan laptop op dr rug
Wadan? Peners in topic?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:53 schreef Muisraket het volgende:
Barrie btw, heb jij KPD toegang of niet? Zo ja: dat is écht een topic voor jou.
Ook, maar dat is het punt niet. Foto's en gifjes gemaakt voor mensen met de meest bizarre fetishes wel.quote:
Hm ik pas welquote:Op woensdag 7 november 2012 23:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook, maar dat is het punt niet. Foto's en gifjes gemaakt voor mensen met de meest bizarre festishes wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |