Aan het ketsen?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Beetje door hier, lekker aan het kletsen zonder de l hihihi.
Fokken ja, heerlijk fokken. Of bedoelde je FOK!ken?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En tegelijk fokken? Mijn god.
fokken en FOK!ken tegelijk?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fokken ja, heerlijk fokken. Of bedoelde je FOK!ken?
Dat zou ik niet kunnenquote:Op woensdag 7 november 2012 21:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
fokken en FOK!ken tegelijk?
Jij zou dat toelaten?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doggy en dan laptop op dr rug
Dan zit er ook wel iets fout denk ik zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens behoefte aan hebben
Wehehe wel eens zo een foto gezien waarbij de dame een blik bier op haar rug had staanquote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan zit er ook wel iets fout denk ik zo.
Ja dat is al wat anders dan dat je tijdens de seks denkt van ''laten we maar de laptop erbij pakken want anders is het saai''quote:Op woensdag 7 november 2012 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe wel eens zo een foto gezien waarbij de dame een blik bier op haar rug had staan. Wel grappig.
Gewoon tijdens het voetbal, moet kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is al wat anders dan dat je tijdens de seks denkt van ''laten we maar de laptop erbij pakken want anders is het saai''
quote:Op woensdag 7 november 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon tijdens het voetbal, moet kunnen.
Zo slechtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als er gescoord word zelf scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |