school?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook alles goed op school enzo?
Wow
Oei maar heb je wel gewoon studiepunten en shit?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
school?
leraren haten me
en ohja, tegen je ouders: gebruik je woordkeuze GOED anders gaat t geheid fout
Niks daarvan, die geit is me lief!quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja altijd handig voor op de bbq enzo.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niks daarvan, die geit is me lief!
niet voor tekenen watquote:Op woensdag 7 november 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oei maar heb je wel gewoon studiepunten en shit?
Huisdieren roosteren is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom ben je geobsedeerd met het BBQ'en van mijn huisdieren.
Ach tekenen /carequote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
niet voor tekenen wat
Nog maar een paar jaar, dan ben je er vanaf.quote:
Er zit alleen zo weinig vlees aanquote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huisdieren roosteren is altijd een goed idee.
Gaat ook niet om het vlees hequote:Op woensdag 7 november 2012 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er zit alleen zo weinig vlees aan
Nou, als ik BBQ dan BBQ ik echt om het vlees hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat ook niet om het vlees he
Ja oke.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, als ik BBQ dan BBQ ik echt om het vlees hoor
Ja die is zo vetquote:
wie stiekem nietquote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij BBQ zeker om ongegeneerd een fikkie te kunnen stoken
Pyromaan hindabuildingquote:Op woensdag 7 november 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij BBQ zeker om ongegeneerd een fikkie te kunnen stoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |