Ohhhhh! Ik dacht dit is iets waar ze 2 dagen in plaats van 1 dag over heeft gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
2 maanden! Dat is voor mijn doen echt heel lang, hihi. Ter vergelijking, ik doe meestal maar een paar dagen over een shawl.
Nicequote:Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef YogaLove het volgende:
Ah, we komen in de kerstsfeer, mooi moment om te gaan beginnen aan de snowflakes!![]()
http://attic24.typepad.com/weblog/crochet-snowflake.html
Ja daar ben ik ook mee begonnen dus het word of een heel dekentje met die square.. of om en om (mijn vriend vond dat wel een leuk idee maar ik weet het niet zo zeker haha!)quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind die met de groene rand persoonlijk het meest leuk
ik vind ze allemaal wel leuk, maar 't ligt toch echt vooral aan wat jij zelf 't mooiste vindt... en waar is 't ook alweer voor, voor een deken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat denken jullie, heb net toch even snel een square gehaakt in een andere volgorde van kleuren.. Doen of gewoon eenzelfde square houden?
http://instagram.com/p/Rz4TlhsH5E/
Hele mooie sjaal!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:34 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb weer een sjaal af. Deze was heel veel werk met superdun en glad bamboo garen. (doe ik nooit meer!)
[ link | afbeelding ]
Ah op die manier... Je kan het inderdaad om en om doen voor de afwisseling, anders wordt het misschien wel erg groen, maar je zou ook kunnen kijken of je ze niet aan elkaar kunt haken met een wat lichte of felle kleur, zodat je het groen wat breekt tussen de squares?quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:42 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook mee begonnen dus het word of een heel dekentje met die square.. of om en om (mijn vriend vond dat wel een leuk idee maar ik weet het niet zo zeker haha!)
Het word een dekentje ja. Voor een eventuele toekomstige baby haha (ik moest iets bedenken toen ik begon met haken). Ik denk dat ik het gewoon eens ga proberen.. wie niet waagt wie niet wint.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:43 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal wel leuk, maar 't ligt toch echt vooral aan wat jij zelf 't mooiste vindt... en waar is 't ook alweer voor, voor een deken?
hou er rekening mee dat als je de buitenste rand overal hetzelfde houdt dat een heel ander effect geeft dan allemaal verschillende buitenranden. het heeft allebei z'n voordelen, dus gewoon even vergelijken met andere dekens of even met photoshop ofzo een paar ontwerpen uittekenen zodat je 't eindresultaat een beetje voor je kunt zien.
Ik weet niet of ik dat laatste kan.. Ik zou het wel kunnen maar heb geen idee hoe dat moet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier... Je kan het inderdaad om en om doen voor de afwisseling, anders wordt het misschien wel erg groen, maar je zou ook kunnen kijken of je ze niet aan elkaar kunt haken met een wat lichte of felle kleur, zodat je het groen wat breekt tussen de squares?
Merk daar niets van...kom tijd te kort om zelfs maar te haken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik word daar heel lui van. Dat ik dan zeeën van tijd heb en dan uiteindelijk 's avonds nog geen poot heb uitgestoken, maar me ondertussen wel stierlijk heb verveeld. Dat is het nadeel van alle tijd hebben: het kan wel wachten. En uiteindelijk stel je het steeds verder uit omdat het toch wel kan wachten
Oh, dat doe ik ook als ik niet alleen thuis ben, hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:08 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond alleen thuis, dat wordt lekker onder een dekentje op de bank haken met de tv aan
Ik ook, maar dan zegt m'n vriend: "oh als je toch aan het haken bent kan ik wel voetbal kijken".quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook als ik niet alleen thuis ben, hoor.![]()
Geweldig hoe jij altijd meteen met meerdere linkjes/voorbeelden komt!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef trui het volgende:
wat voor balletjes??
bedoel je zoiets?
of meer zoiets?
of juist echt aan een draadje bungelende dingetjes zoals bijv. deze (al zijn dit geen balletjes maar bloemetjes oid)
je zou ook van dat bolletjeslint kunnen kopen en eraan vast naaien.
Ik vind ze leuk, de snowflakes. Maar wat doe je ermee als ze klaar zijn?quote:
Ha ik heb een vriend die NOOOOOIT voetbal kijktquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan zegt m'n vriend: "oh als je toch aan het haken bent kan ik wel voetbal kijken".Nu kan ik the voice kijken
Ik ga ze blocken met houtlijm zodat ze stijf worden en dan aan ongelijke draadjes voor t raam hangen met een punaise boven op het raamkozijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, de snowflakes. Maar wat doe je ermee als ze klaar zijn?
Angelof, prachtige shawl weer!
Het zou zo maar eens kunnen dat iemand dat idee van je gaat jatten...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik ga ze blocken met houtlijm zodat ze stijf worden en dan aan ongelijke draadjes voor t raam hangen met een punaise boven op het raamkozijn.
Ik denk dat ik ze niet allemaal wit maak, ook een paar andere (pastel) kleuren.
Lief, dat lint. Maar ik bedoel zoiets als dat derde, alleen dan minder lang en zonder bloempjes maar meer bolletjes. Ik vind dat eerste ook wel erg leuk. Misschien doe ik dat voor nu.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef trui het volgende:
wat voor balletjes??
bedoel je zoiets?
of meer zoiets?
of juist echt aan een draadje bungelende dingetjes zoals bijv. deze (al zijn dit geen balletjes maar bloemetjes oid)
je zou ook van dat bolletjeslint kunnen kopen en eraan vast naaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |