Krijg 'm ook niet geopend.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:36 schreef HelloBonjour het volgende:
Ik kan niet op de site van Lion Brand komen, ligt dat aan mij (en mijn computer) of hebben meer mensen dat probleem?
Tessa van Riet heeft in het boekje Amigurumi & Friends een stokpaardje (en ridder) gemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef HelloBonjour het volgende:
4 dagen alleen... ik weet niet eens meer hoe dat voelt![]()
Ik ben nu heel hard op zoek naar een patroon (liefst gratis natuurlijk) voor een stick horse. Als iemand iets weet dan hoor ik het graag!
Ik ook niet meer.. Zo stom voor we samenwoonde was het niet anders. En nu ben ik het ook wel gewend om 1 nacht alleen te zijn.. Maar volgende week zijn het er 3. Dus daar zie ik wel tegenop.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:22 schreef HelloBonjour het volgende:
4 dagen alleen... ik weet niet eens meer hoe dat voelt![]()
Ik ben nu heel hard op zoek naar een patroon (liefst gratis natuurlijk) voor een stick horse. Als iemand iets weet dan hoor ik het graag!
lijkt me best wel eens heeeerlijk, 4 dagen alleen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Die kerstbal is erg leuk! Ik ga denk ik denneappeltjes haken voor in de kerstboom.. Ga heel wat projectjes opzetten de komende week. Want ben 4 dagen alleen, dus genoeg tijd om te haken! (Is niet leuk!)
Aan de ene kant is dat ook wel lekker, en ik kan goed alleen zijn. Maar mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en ik ben altijd heel blij als hij weer veilig thuis is. Ik weet niet het is een gevoel, moeilijk uit te leggen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:50 schreef trui het volgende:
[..]
lijkt me best wel eens heeeerlijk, 4 dagen alleen!
Succes met solliciteren! Ik zal ook weer eens rondspeuren naar vacatures...quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat ook wel lekker, en ik kan goed alleen zijn. Maar mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en ik ben altijd heel blij als hij weer veilig thuis is. Ik weet niet het is een gevoel, moeilijk uit te leggen.
Maar goed ik ga of vandaag of morgen lekker wol in slaan en ga me daar maar eens mee bezig houden volgende week!
Nu eerst solliciteren, en dat gaat o zo makkelijk zonder passende vacatures
Haha ik mag ook niet zeuren met die 4 dagen eigenlijk..quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou ook best weleens een paar dagen aaneen alleen willen zijn. En ik ben nog nooit langer dan 5 weken werkloos geweest (bijbaantjes en zomervakanties meegerekend) dus ik ken de luxe ook niet van high-speed haken
Ben genieuwd hoe dat wordt :-)?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:25 schreef J0ycie88 het volgende:
Jullie halen de woorden uit mijn mond.. Bij mij gaat dat ook echt zo. En dat is heel frustrerend.
Maar goed net 2 sollicitaties verstuurd, nu douche en boodschapjes doen. Dan snel door het huis heen met de stofdoek en zuiger. En dan haken..
Om maar ontopic te komen. ik denk dat ik 2 verschillende squares in mijn kleedje ga doen.. Heb nu de kleurstelling (van binnen naar buiten) wit lichtroze donkerroze en legergroen.. En denk dat ik bij de andere de lichtroze en legergroen ga wisselen!
Hier nog zo een.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:13 schreef trui het volgende:
ja, dat herken ik ook wel hoor, dat je dan eindelijk tijd hebt voor vanalles, en dan alleen maar die tijd verlambalt..
Ik heb het met dit plaatje geleerd. Alleen deed ik volgens mij 2 losse in de hoek en 1 ertussen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 14:07 schreef Koningin het volgende:
Ik heb al een tijd op youtube gezocht hoe ik een traditionele granny square moet maken.
Maar iedereen doet het anders.....wie kan me helpen aan een goede instructie voor een normale granny square??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |