Wtf man, blijf gewoon met je poten van andermans spullen afquote:Op donderdag 8 november 2012 17:52 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Bij ons wordt er ook door 'huisgenoten' uit de post gejat (we zitten met 2 appartementen, 3 studentenkamers en 2 studio's op eenzelfde voordeur. Zo werd m'n vriends OV (die hij dus nu al ruim een jaar niet heeft omdat hij steeds óf gejat wordt óf niet opgestuurd wordt) blijkbaar dagelijks gebruikt tussen Leiden en ergens anders, terwijl hij er dus al 3 weken op zat te wachten.... Triestelingen hoor... Heb al eens zitten denken om gewoon een keer een poederbrief aan mezelf te sturen in 'aantrekkelijke' verpakking zodat diegene die steeds post jat de schrik van z'n leven een keer krijgt.
ha mn dagelijkse werkquote:Op donderdag 8 november 2012 16:33 schreef nathalie85 het volgende:
@Spaceinvaders: daar had ik inderdaad ook aan gedacht. Maar als ik de raw bestanden open in Adobe, dan duurt het een paar tellen en dan is de foto opeens dof.... En als ik ze dan opsla blijven ze dof....
Wow, 5 uur per dagquote:Op donderdag 8 november 2012 13:08 schreef Bijou het volgende:
[..]
Treinhaken rulesIk zit soms voor een doorlopende opdracht een paar dagen in de week 5 uur per dag in de trein, ondertussen kerstballenproductie aan het draaien dus
Blijkbaar vond ik hem al een keer leuk, want hij stond al op het wensenlijstjequote:Op donderdag 8 november 2012 17:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te zoeken hoor, je kunt gewoon op mijn foto klikken
ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Wow, 5 uur per dagIk vind 1,5 al wel genoeg eigenlijk!
Nu moet je 1000 jaar worden.quote:Op donderdag 8 november 2012 20:23 schreef CREADO het volgende:
Zo even wat vriendjes gemaakt op ravelry. Moet toch nog even wennen met het gebruik, maar wat een leuke ideeen allemaal! Pffff kan nu echt niet meer kiezen wat ik wil maken argggg hahaha :-)
Je had een pmquote:Op donderdag 8 november 2012 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha mn dagelijkse werkin welke compressie sla je op ?
Stuur eens een foto waar je t mee hebt
Welk besturingsysteem en welke versie van t programma?
Kan inderdaad, blijft restmateriaal hè.quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het normaal dat in zpagetti bollen om de zoveel tijd een knoop zit? Ben net bezig en ben er al 2 tegengekomen
Jij haakt ook veel dingen te gelijker tijd of niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het normaal dat in zpagetti bollen om de zoveel tijd een knoop zit? Ben net bezig en ben er al 2 tegengekomen
Volgens mij ben je al de 2e die dat zegt maar jaquote:Op donderdag 8 november 2012 22:20 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jij haakt ook veel dingen te gelijker tijd of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort hier niet, maar ben er toch trots op, dus ff showen..![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door zouzomaarkunnen op 08-11-2012 22:57:07 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |