abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119021921
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef trui het volgende:
wat voor balletjes??

bedoel je zoiets?

of meer zoiets?

of juist echt aan een draadje bungelende dingetjes zoals bijv. deze (al zijn dit geen balletjes maar bloemetjes oid)

je zou ook van dat bolletjeslint kunnen kopen en eraan vast naaien.
Geweldig hoe jij altijd meteen met meerdere linkjes/voorbeelden komt! :D
Smile, tomorrow will be worse...
pi_119021936
Angel, welk patroon heb je gebruikt voor die sjaal en welk garen? Ik vind hem erg tof en wil kijken of ik het de moeite waard vind om te maken.
  vrijdag 9 november 2012 @ 16:58:05 #203
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_119022098
angel wat een mooie sjaal!

ik heb mijn kerstman af. mijn kerststal is dus compleet :p (ben nog met een sneeuwpop bezig, maar dat is niet alleen kerst)

kreeg alleen de randjes niet zo pluizig als hoort....en hat jaspand is eigenlijk te lang...maar voor de rest is ie best leuk.

samen met rudolf....

meer fotos op ravelry.
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/kerstman
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_119022192
wat een mooie sjaal Angel!

En die kerstman en rendier zijn leuk samen!

ik ben ook al helemaal in kerstsfeer aan het haken. Ben kerstbomen en sterren aan het haken. Daar ga ik slingers van maken om op het werk op te hangen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 17:38:04 #205
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_119023653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:09 schreef YogaLove het volgende:

Ik vind ze leuk, de snowflakes. Maar wat doe je ermee als ze klaar zijn?

Angelof, prachtige shawl weer! O+
... ♥ ik mis je ♥
pi_119024339
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik ook, maar dan zegt m'n vriend: "oh als je toch aan het haken bent kan ik wel voetbal kijken". :'( Nu kan ik the voice kijken :D
Ha ik heb een vriend die NOOOOOIT voetbal kijkt ;)

Hier dus ook een werkloze, maar ook mama van twee dochters (B. is 2 jaar en 1 maand en S. is bijna een half jaar) dus kom eerlijk gezegd amper aan haken toe.. Ach ja...

Angelof9 wat een mooie sjaal zeg! Het resultaat mag er zeker zijn

EN verder nog een leuke kerstman en rudolf!
All the freaky people make the beauty of the world
  Moderator vrijdag 9 november 2012 @ 18:16:34 #207
155227 crew  Guppy
dus
pi_119024677
Hier ook een vriend die voetbal verafschuwt _O- O+

Maar wel trouw de stadsmarathons met me meekijkt O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_119024808
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef phluphy het volgende:

[..]

Ik vind ze leuk, de snowflakes. Maar wat doe je ermee als ze klaar zijn?

Angelof, prachtige shawl weer! O+
Ik ga ze blocken met houtlijm zodat ze stijf worden en dan aan ongelijke draadjes voor t raam hangen met een punaise boven op het raamkozijn. :)

Ik denk dat ik ze niet allemaal wit maak, ook een paar andere (pastel) kleuren.
pi_119025359
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef YogaLove het volgende:

[..]

Ik ga ze blocken met houtlijm zodat ze stijf worden en dan aan ongelijke draadjes voor t raam hangen met een punaise boven op het raamkozijn. :)

Het zou zo maar eens kunnen dat iemand dat idee van je gaat jatten... :X ;)

Al zie ik dat blocken met houtlijm nog niet helemaal voor me... Het doel ervan snap ik wel, maar ik vraag me af of je die lijm niet blijft zien (vooral omdat houtlijm wit is)?
pi_119025564
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef trui het volgende:
wat voor balletjes??

bedoel je zoiets?

of meer zoiets?

of juist echt aan een draadje bungelende dingetjes zoals bijv. deze (al zijn dit geen balletjes maar bloemetjes oid)

je zou ook van dat bolletjeslint kunnen kopen en eraan vast naaien.
Lief, dat lint. Maar ik bedoel zoiets als dat derde, alleen dan minder lang en zonder bloempjes maar meer bolletjes. Ik vind dat eerste ook wel erg leuk. Misschien doe ik dat voor nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door Claudia_x op 09-11-2012 18:48:16 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_119026144
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Het zou zo maar eens kunnen dat iemand dat idee van je gaat jatten... :X ;)

Al zie ik dat blocken met houtlijm nog niet helemaal voor me... Het doel ervan snap ik wel, maar ik vraag me af of je die lijm niet blijft zien (vooral omdat houtlijm wit is)?
jatten mag! ;)

De houtlijm droogt transparant op. (ik heb het ook bij de happy flower decoration van Lucy gebruikt).
Je ziet de harde lijm wel een beetje zitten aan de achterkant, maar ik woon op 1 hoog dus is niet heel erg (voor de naar-binnen-kijkers bedoel ik :p ). Ik wil nog wel even kijken hoe t uitpakt wanneer je 'er doorheen kijkt' bij lamplicht of het storend is. :)
pi_119026371
quote:

[..]

Volgens mij kun je beter professioneel stijfsel of desnoods suikerwater (google maar even) gebruiken.
pi_119026867
Ff snel gegoogled (gaat toevallig ook over kerststerren):

"Eerst neem je een half kopje suiker en een half kopje gekookt water (heet dus) en meng het goed tot er geen suiker meer onderin het kopje ligt. Doop je haakwerk in het suikerwater en doordrenk het goed. Knijp je haakwerk uit en leg het te drogen in de vorm zoals je het hebben wil. In dit geval dus plat op een bord. Laat minstens 2 dagen drogen tot het goed uitgehard is en tadaaaa....een stijf kerststerretje. Klaar voor in de boom."

Klinkt supersimpel! :s)

Thanks voor de tip B.ertha! ;)
pi_119026891
Quote i.p.v. edit
pi_119027084
Is ook simpel, ik heb het ooit gedaan :Y
pi_119029804
Oh bedankt! Dat is een goeie tip! ^O^
pi_119030030
quote:

[..]

Of lijmspray of werkt dat niet?
By DMB
pi_119030470
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef BrainTeaser het volgende:
Ff snel gegoogled (gaat toevallig ook over kerststerren):

"Eerst neem je een half kopje suiker en een half kopje gekookt water (heet dus) en meng het goed tot er geen suiker meer onderin het kopje ligt. Doop je haakwerk in het suikerwater en doordrenk het goed. Knijp je haakwerk uit en leg het te drogen in de vorm zoals je het hebben wil. In dit geval dus plat op een bord. Laat minstens 2 dagen drogen tot het goed uitgehard is en tadaaaa....een stijf kerststerretje. Klaar voor in de boom."

Klinkt supersimpel! :s)

Thanks voor de tip B.ertha! ;)
Zoek nog even in het Engels trouwens, want ik ken het zo dat je het water met suiker moet koken totdat het oplost.
pi_119033266
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoort hier niet, maar ben er toch trots op, dus ff showen.. ;) O+
Leuk! Ik heb van de week een ballonrokje gemaakt, die was ook erg schattig.
Ik neig de laatste tijd zelfs meer maar mijn naaimachine dan naar mijn haaknaalden, oh jee oh jee.
pi_119033433
Ugh ik pakte een nieuwe bol scheepjeswol highlands voor de shawl van mn vriend. Helemaal in de knoop :( zit mn vriend nu al een kwartier te ontwarren. Gaat goed met de bollen wol de afgelopen dagen!!!
pi_119035225
Hier hadden ze weer eens niet de spullen bij de acction.... vond wel wat bij de aldi... maar na dubben heb ik het toch laten liggen.. en nu vind ik dat achteraf weer jammer :+

Mooie sjaal angel!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119035695
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 21:21 schreef Oeroekloeroe het volgende:

[..]

Leuk! Ik heb van de week een ballonrokje gemaakt, die was ook erg schattig.
Ik neig de laatste tijd zelfs meer maar mijn naaimachine dan naar mijn haaknaalden, oh jee oh jee.
Foto?? (of in het naaitopic)
Beiden vind ik leuk trouwens, alleen is voor mij de haaknaald sneller gepakt dan de naaimachine. Ik heb geen naaikamer/hoekje, dus moet eerst alles installeren op de tafel. Maarja, daar moeten we dan ook lunchen/avondeten dus dat is niet zo handig. ;) En 's avonds haken onder m'n dekentje is ook wel errug fijn! :D
pi_119039015
Woohoo, alle 82 kleine squares voor m'n deken zijn af! *O* In 3 weken tijd!
Nu de 12 grote nog (zijn al voor de helft af) en dan in elkaar zetten!
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:02:20 #224
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119039358
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef BrainTeaser het volgende:
Woohoo, alle 82 kleine squares voor m'n deken zijn af! *O* In 3 weken tijd!
Nu de 12 grote nog (zijn al voor de helft af) en dan in elkaar zetten!
_O_

Ik heb al een paar maanden 18 squares liggen en weet inmiddels niet eens meer met welke naald ze zijn gehaakt :') Ben niet zo'n doorzetter :P
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:08:14 #225
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_119039661
Creative kersthakers ik kom stiekem een heel klein beetje promotie maken voor een topic dat een samenwerking is tussen FHF, FEE en ook CRE!
[kerst]Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Jullie haakwerk past vast prachtig in mooie envelopjes... (a)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_119040113
Bedankt voor de granny square tips!
pi_119042700
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:25 schreef KarinvdB het volgende:
Prachtige sjaal Angel! Misschien geen prettig garen maar hij ziet er super uit.

Mijn bol was overigens maar 50 gram hoor dus het valt op zich mee, ik baalde wel eventjes maar ja, 1 dagje (met griep dus geen superproductieve dag) werk kwijt, oh well. Normaliter zou ik het niet zo erg vinden als een deken iets groter is maar ik wilde een echt babydekentje maken.

Overigens wel een tip, we hadden het laatst nog over strengels, het strengels acryl bij de boekenvoordeel ligt nu door elkaar met Bravo (50gr acryl bollen van hetzelfde merk als Catania) en is nu 0.99. Geloof dat ze toch doorhadden dat ze helemaal niet zo voordelig waren. Het katoen is nog 2.49 (zogenaamd 'van 3.49' wat dus bij de V&D nog echt zo is ook) dus dat is niet handig maar als je acryl zoekt is het best aardig. Ik heb bij 1 winkel alle limegroen bravo opgekocht voor m'n dekentje, moet nog even langs een ander filiaal in de hoop dat ze daar hetzelfde kleurbad hebben liggen, heb nu net wel of net niet genoeg.
Ik was ook eens gaan kijken bij de V&D naar het garen, maar in Rijswijk hebben ze geen prijs erbij staan. Dat vond ik wel typisch.
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:41:21 #228
211083 Angelof9
I must go first
pi_119048200
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 16:54 schreef B.ertha het volgende:
Angel, welk patroon heb je gebruikt voor die sjaal en welk garen? Ik vind hem erg tof en wil kijken of ik het de moeite waard vind om te maken.
Als je op de foto klikt, kom je op mijn project pagina met alle informatie.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_119048752
Zo, lekker met vriendlief op pad voor leuke kleurtjes wol!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_119049648
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

_O_

Ik heb al een paar maanden 18 squares liggen en weet inmiddels niet eens meer met welke naald ze zijn gehaakt :') Ben niet zo'n doorzetter :P
Haha, ik sta ook van mezelf te kijken hoor! ;)
  zaterdag 10 november 2012 @ 13:09:13 #231
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119051282
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo, lekker met vriendlief op pad voor leuke kleurtjes wol!
:D Ik krijg m'n vriend echt niet mee om te gaan wolshoppen. Zelfs niet toen ik kleuren moest zoeken om een kussen in de kleuren van 'zijn' voetbalclub te maken :P
pi_119053015
Angelof9: Die sjaal is echt geweldig!! _O_

Mijn padma is eindelijk af! O+

De oogjes heb ik gister op de markt gekocht, maar die ga ik dus mooi via internet bestellen. 50 cent per oogje op de markt :o
Ik heb deze bij een webshop gevonden: http://www.chellebel.nl/a(...)onker-bruin-10-paar/
Maar het lijkt alsof de oogjes niet rond aflopen en er een rechte kant aan zit, hebben alle veiligheids oogjes dit of verdwijnt dit in de stof?
People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost.
-- Dalai Lama
pi_119053161
ik koop die voor 25 of 30 cent in een winkeltje in boz.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_119053528
zo, wat gaan jullie snel zeg!!! en wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt....... Ik heb niet heel veel gehaakt, zal nog wat dingen op de foto zetten van dingen die ik laatst gemaakt heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119054429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:46 schreef crejo het volgende:
zo, wat gaan jullie snel zeg!!! en wat een leuke dingen zijn er weer gemaakt....... Ik heb niet heel veel gehaakt, zal nog wat dingen op de foto zetten van dingen die ik laatst gemaakt heb.

SPOILER
SPOILER
pi_119054731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef Dottey het volgende:
ik koop die voor 25 of 30 cent in een winkeltje in boz.
Hee, dat is interessant haha! ;)
Welk winkeltje is dat als ik vragen mag? Van Poppelen?
  Moderator/colorchick zaterdag 10 november 2012 @ 15:51:46 #237
382129 crew  Donna
pi_119055238

Zooo, die is ook af!

Ik had ook weer iets geks. Was voor het eerst in de breik-haak etc winkel in de stad hier vlakbij en ik vroeg naar Clover haaknaalden. Die hadden ze op dit moment niet meer in het assortiment omdat de ergonomische naalden niet ergonomisch zijn. Je beweegt je pols er nog teveel mee. Ze hadden wel naalden van Prym etc. Anyway, ik haak pas sinds april en zal misschien wel iets fout doen, maar je beweegt je pols toch sowieso wel enigzins?

Pas als mevrouw meer informatie had van de fysio? zou ze beslissen of ze die naalden weer ging verkopen of niet.

Heeft iemand anders dit verhaal ook gehoord? Ze zei dat het nu nogal een hip item was in de haakwereld.
pi_119055239
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:33 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Hee, dat is interessant haha! ;)
Welk winkeltje is dat als ik vragen mag? Van Poppelen?
in de straat bij jantje rommel en de zalm. ^^. geen idee hoe het heet.
pi_119055266
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, die is ook af!

Ik had ook weer iets geks. Was voor het eerst in de breik-haak etc winkel in de stad hier vlakbij en ik vroeg naar Clover haaknaalden. Die hadden ze op dit moment niet meer in het assortiment omdat de ergonomische naalden niet ergonomisch zijn. Je beweegt je pols er nog teveel mee. Ze hadden wel naalden van Prym etc. Anyway, ik haak pas sinds april en zal misschien wel iets fout doen, maar je beweegt je pols toch sowieso wel enigzins?

Pas als mevrouw meer informatie had van de fysio? zou ze beslissen of ze die naalden weer ging verkopen of niet.

Heeft iemand anders dit verhaal ook gehoord? Ze zei dat het nu nogal een hip item was in de haakwereld.
wat kijkt hij zelfs zielig door je haaknaalden verhaal.
Nog niets van gehoord, maar door die grip verkramp je toch juist minder.... dus dat is toch goed?
pi_119055277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 14:25 schreef SunshineFlower het volgende:
Angelof9: Die sjaal is echt geweldig!! _O_

Mijn padma is eindelijk af! O+

[ afbeelding ]

De oogjes heb ik gister op de markt gekocht, maar die ga ik dus mooi via internet bestellen. 50 cent per oogje op de markt :o
Ik heb deze bij een webshop gevonden: http://www.chellebel.nl/a(...)onker-bruin-10-paar/
Maar het lijkt alsof de oogjes niet rond aflopen en er een rechte kant aan zit, hebben alle veiligheids oogjes dit of verdwijnt dit in de stof?
Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar de oogjes zelf zijn inderdaad altijd plat aan de achterkant.
Zoals je hier kunt zien:

Maar als je de oogjes stevig genoeg vastmaakt, zie je daar niets van. En het is zelfs mooier zo, omdat de oogjes dan echt een beetje 'in' je beestje vallen.
pi_119055369
@Donna: raar verhaal zeg! :? Mij lijken die haaknaalden met zo'n breed handvat altijd nog beter dan die hele smalle metalen eigenlijk.

Sowieso vind ik de benaming 'ergonomisch' altijd wat vreemd, aangezien iets alleen 'echt' ergonomisch is als je het ook op de juiste manier gebruikt. Vroeger op de basisschool moest ik ook altijd met zo'n dingetje om m'n pen schrijven, omdat ik mijn pen niet goed vasthield. Maar ook met dat ding erom, schreef ik nog steeds verkeerd :')

Maar hij is wel leuk, je kameleon! :)
pi_119055394
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef Dottey het volgende:

[..]

in de straat bij jantje rommel en de zalm. ^^. geen idee hoe het heet.
Dat is Van Poppelen ja! ;)
Ook eens kijken dan. Ik haal daar wel eens wol, maar eigenlijk nog nooit echt voor andere materialen gekeken.
  Moderator/colorchick zaterdag 10 november 2012 @ 15:59:13 #243
382129 crew  Donna
pi_119055430
Hahaha Dottey, ja Kameleon begreep het verhaal ook niet, daarom kijkt ze wat zielig haha!

Nee ik snapte er ook helemaal niets van eigenlijk. Ze wilde me zo`n andere aansmeren, maar ik zei dat ik juist heerlijk haakte met Clover. Het was ook een beetje een zure dame, heb er maar niet teveel aandacht aan besteed. Je wilt wat verkopen of je wilt het niet.

En idd, ze zijn nog altijd veel beter dan zo`n metalen en die verkocht ze wel. :O
pi_119055450
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:51 schreef DonnaRush het volgende:
[ afbeelding ]
Zooo, die is ook af!

Een beetje vreemd verhaal moet ik zeggen. Je kunt niet aan de hand van alleen de vorm van de haaknaald zeggen of het wel of geen problemen opleverd, misschien in extreme gevallen bij sommige gereedschappen wel maar niet bij zoiets simpels als dit omdat iedereen weer een andere houding en grip heeft met diezelfde haaknaald. Ik gebruik al een hele tijd de clover haaknaalden en heb echt geen last van m'n pols daar door en ik heb zat ervaring met fysio zaken om te weten hoe het gaat, en het belangrijkste daarbij is dat iedereen anders is, en pas als een bepaald iets je echt in 1 houding dwingt je met enige zekerheid kan zeggen dat het problemen opleverd en zelfs dan niet voor iedereen omdat ook iedereen een andere bouw heeft.

crejo
SPOILER
pi_119055543
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of je dit bedoeld, maar de oogjes zelf zijn inderdaad altijd plat aan de achterkant.
Zoals je hier kunt zien:
[ afbeelding ]

Maar als je de oogjes stevig genoeg vastmaakt, zie je daar niets van. En het is zelfs mooier zo, omdat de oogjes dan echt een beetje 'in' je beestje vallen.
Als je naar die oogjes in mijn link kijkt, lijkt het alsof ze wat dieper zijn. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Oogjes zoals die van jouw plaatje wil ik juist, maar die van mijn link zien er zo anders uit.. :?
People take different roads seeking fulfillment and happiness. Just because they're not on your road doesn't mean they've gotten lost.
-- Dalai Lama
pi_119055719
Leuke kameleon :) Hij kijkt wel droevig inderdaad!
Dat olifantje van Angel (toch?) vind ik ook wel erg leuk!
En verder nog leuke kersthaaksles, dekens, padma en wat ik nog vergeten ben :)

SPOILER
pi_119056040
Kunnen jullie mij vertellen hoeveel katoen ik nodig heb voor een Padma? Ik kan niks vinden bij die patronen :(
pi_119056227
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:04 schreef SunshineFlower het volgende:

[..]

Als je naar die oogjes in mijn link kijkt, lijkt het alsof ze wat dieper zijn. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Oogjes zoals die van jouw plaatje wil ik juist, maar die van mijn link zien er zo anders uit.. :?
Ohja, nu zie ik goed wat je bedoelt ja. Hmm, geen idee of je dat echt nog ziet nadat je ze vast hebt gemaakt..
Misschien zijn er hier mensen met ervaring met die oogjes?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 10 november 2012 @ 16:32:44 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_119056314
Die in de link heb ik 1 keer gehad, vond t lastig die diep genoeg in t haakwerk te krijgen.
Die van t plaatje vind ik heel fijn. En de wiebeloogjes knijp ik altijd dicht met bevestigen :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_119058405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Dat is Van Poppelen ja! ;)
Ook eens kijken dan. Ik haal daar wel eens wol, maar eigenlijk nog nooit echt voor andere materialen gekeken.
de ene keer zijn ze 40 cent de andere keer weer 30 dan weer 25. ik kijk altijd even naar de prijzen op de bakjes. (staan tegen ver de haaknaalden etc) vraag meestal een zakje en een pen en dan noteer ik altijd even voor ze hoeveel ik van wat heb in het zakje. Dat stellen ze ook vaak op prijs :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')