Geweldig hoe jij altijd meteen met meerdere linkjes/voorbeelden komt!quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef trui het volgende:
wat voor balletjes??
bedoel je zoiets?
of meer zoiets?
of juist echt aan een draadje bungelende dingetjes zoals bijv. deze (al zijn dit geen balletjes maar bloemetjes oid)
je zou ook van dat bolletjeslint kunnen kopen en eraan vast naaien.
Ik vind ze leuk, de snowflakes. Maar wat doe je ermee als ze klaar zijn?quote:
Ha ik heb een vriend die NOOOOOIT voetbal kijktquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan zegt m'n vriend: "oh als je toch aan het haken bent kan ik wel voetbal kijken".Nu kan ik the voice kijken
Ik ga ze blocken met houtlijm zodat ze stijf worden en dan aan ongelijke draadjes voor t raam hangen met een punaise boven op het raamkozijn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk, de snowflakes. Maar wat doe je ermee als ze klaar zijn?
Angelof, prachtige shawl weer!
Het zou zo maar eens kunnen dat iemand dat idee van je gaat jatten...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik ga ze blocken met houtlijm zodat ze stijf worden en dan aan ongelijke draadjes voor t raam hangen met een punaise boven op het raamkozijn.
Ik denk dat ik ze niet allemaal wit maak, ook een paar andere (pastel) kleuren.
Lief, dat lint. Maar ik bedoel zoiets als dat derde, alleen dan minder lang en zonder bloempjes maar meer bolletjes. Ik vind dat eerste ook wel erg leuk. Misschien doe ik dat voor nu.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef trui het volgende:
wat voor balletjes??
bedoel je zoiets?
of meer zoiets?
of juist echt aan een draadje bungelende dingetjes zoals bijv. deze (al zijn dit geen balletjes maar bloemetjes oid)
je zou ook van dat bolletjeslint kunnen kopen en eraan vast naaien.
jatten mag!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:37 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Het zou zo maar eens kunnen dat iemand dat idee van je gaat jatten...![]()
Al zie ik dat blocken met houtlijm nog niet helemaal voor me... Het doel ervan snap ik wel, maar ik vraag me af of je die lijm niet blijft zien (vooral omdat houtlijm wit is)?
Volgens mij kun je beter professioneel stijfsel of desnoods suikerwater (google maar even) gebruiken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik ga ze blocken met houtlijm zodat ze stijf worden en dan aan ongelijke draadjes voor t raam hangen met een punaise boven op het raamkozijn.
Of lijmspray of werkt dat niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:22 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Zoek nog even in het Engels trouwens, want ik ken het zo dat je het water met suiker moet koken totdat het oplost.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:15 schreef BrainTeaser het volgende:
Ff snel gegoogled (gaat toevallig ook over kerststerren):
"Eerst neem je een half kopje suiker en een half kopje gekookt water (heet dus) en meng het goed tot er geen suiker meer onderin het kopje ligt. Doop je haakwerk in het suikerwater en doordrenk het goed. Knijp je haakwerk uit en leg het te drogen in de vorm zoals je het hebben wil. In dit geval dus plat op een bord. Laat minstens 2 dagen drogen tot het goed uitgehard is en tadaaaa....een stijf kerststerretje. Klaar voor in de boom."
Klinkt supersimpel!
Thanks voor de tip B.ertha!
quote:Leuk! Ik heb van de week een ballonrokje gemaakt, die was ook erg schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort hier niet, maar ben er toch trots op, dus ff showen..![]()
![]()
Ik neig de laatste tijd zelfs meer maar mijn naaimachine dan naar mijn haaknaalden, oh jee oh jee.
Foto?? (of in het naaitopic)quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:21 schreef Oeroekloeroe het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb van de week een ballonrokje gemaakt, die was ook erg schattig.
Ik neig de laatste tijd zelfs meer maar mijn naaimachine dan naar mijn haaknaalden, oh jee oh jee.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef BrainTeaser het volgende:
Woohoo, alle 82 kleine squares voor m'n deken zijn af!In 3 weken tijd!
Nu de 12 grote nog (zijn al voor de helft af) en dan in elkaar zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |