abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 03:13:44 #101
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118966281
Gotver ... !

http://nl.wikipedia.org/w(...)s_elektrodebekleding :P

Niet HEEL bijzonder schijnbaar.

Wel leuke ploaties :)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118966332
Goedemorgen.
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 03:56:36 #103
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118966364
Is dat je hele reactie op het fotoverslag van je vriend ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 8 november 2012 @ 07:18:28 #104
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_118966750
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 03:41 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
goedemorgen c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 8 november 2012 @ 07:36:11 #105
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_118966860
morgen
pi_118967411
;(
pi_118967418
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 02:58 schreef Sounddragon het volgende:

-knip -

Hoi lief!

Ik reageer maar even op je verslag, ook al heb ik alle foto's al via je foto-emmer gezien en voor 70% van de foto's het verhaal eromheen (misschien zelfs nog uitgebreider) al eerder heb gehoord, maar anders denkt 2cv dadelijk nog dat we uit elkaar zijn.

Misschien is hij inderdaad zo naief om te denken dat dit ons enig communicatiemiddel is, of dat dit de enige manier is om mij wat foto's te laten zien, maar dat is heul niet zo *; .

:*.
pi_118967423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:29 schreef Alfisti het volgende:
;(
What's up?
pi_118967462
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:29 schreef Anne het volgende:

[..]

What's up?
Mamma in het ziekenhuis opgenomen gisteravond. -O-
pi_118967484
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Hoi lief!
maar anders denkt 2cv dadelijk nog dat we uit elkaar zijn.
Hoi Anne,

Sinds wanneer neem jij de mening van de gekke eend serieus of maak je je druk om zijn mening?

Groetjes,

Fristi
pi_118967489
oh ja........... naar het werk.

:W
pi_118968124
quote:
3s.gif Op donderdag 8 november 2012 00:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

doe maar een 15 Bing.. nog mooier is een 70cc met een 17mm :9~

Wel effe je balhoofd in de gaten houden, en géén lange voorvork erin dan ..
Mooier wel, maar ik wil geen boetes :')

Weet eigenlijk niet of er een lange of korte EBR voorvork opzit.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_118968539
quote:
13s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:32 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Mamma in het ziekenhuis opgenomen gisteravond. -O-
Ow jee :{ ! Ernstig?
pi_118970344
quote:
13s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Ow jee :{ ! Ernstig?
Onbekend helaas, dat is ook de reden dat ze moet blijven. Ze moeten uitzoken waar de pijn (in dr buik) vandaan komt
  donderdag 8 november 2012 @ 10:59:48 #115
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_118970967
Mooi klote. :{
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_118973203
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Onbekend helaas, dat is ook de reden dat ze moet blijven. Ze moeten uitzoken waar de pijn (in dr buik) vandaan komt
Duimen dat ze er snel achter komen en het allemaal meevalt :Y.
  donderdag 8 november 2012 @ 12:00:15 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118973221
That sucks Frisbie, sterkte -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 8 november 2012 @ 12:01:56 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118973285
Goedemorgen allen, en in het bijzonder mijn liefje natuurlijk :*

Koffie en gefrituurde geitenballen voor iedereen c_/ :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 8 november 2012 @ 12:07:42 #119
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118973475
Deze morgen gaan we wandbekisting in containers laden, eerste kist in de container geslingerd; container 2.30 hoog, kist; 2.40 hoog :')
Wist ik gisteren al, maar die uitvoerder is stronteigenwijs, nu gaan we lekker in het zonnetje zitten wachten tot hij langs komt, want hij neemt zijn foon niet op 14.gif

Faalhazenverzameling hier, echt ongelofelijk _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_118973533
Ik zwijg maar even over mijn werkdag vandaag..

Is het al 4 uur?
  donderdag 8 november 2012 @ 13:09:48 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118975560
Vijf over acht ook goed? :{
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_118975662
Gelukkig niet. Nog maar 2 uur en 3 kwartier.
  donderdag 8 november 2012 @ 14:53:53 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_118979616
Eerste schaft zit erop, nog maar 8 uur en 8 minuten.. O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_118979791
Sterkte :').
  donderdag 8 november 2012 @ 17:53:26 #125
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_118986065
-O- bummer Fristi
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_118986597
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
densmee, de kangoo weer klaar ?
de kangoo is zover weer klaar, alleen nu lekt hij tussen motor en vbak schijnbaar.
collega zei aan de telefoon dat ze bij de garage niet wisten wat het kon zijn.
het was wel motorolie, maar dan kan het toch niet anders dan de krukaskeering
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_118988892
zou je dit in nederland op kenteken krijgen?

http://www.dvandam.nl/pages/stock.php?item_id=32#_SELF

3.10 meter breed, en 850 pk. ^O^
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_118989003
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef densmee het volgende:
zou je dit in nederland op kenteken krijgen?
[ afbeelding ]
http://www.dvandam.nl/pages/stock.php?item_id=32#_SELF

3.10 meter breed, en 850 pk. ^O^
Nee.
V10
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 19:16:58 #129
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118989028
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:14 schreef densmee het volgende:
zou je dit in nederland op kenteken krijgen?
[ afbeelding ]
http://www.dvandam.nl/pages/stock.php?item_id=32#_SELF

3.10 meter breed, en 850 pk. ^O^
55cm smaller maken, dan heb je een kans.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 19:17:35 #130
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118989051
quote:
13s.gif Op donderdag 8 november 2012 08:32 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Mamma in het ziekenhuis opgenomen gisteravond. -O-
Balen -O- Hopelijk valt het mee.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118989205
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:16 schreef 2cv het volgende:

[..]

55cm smaller maken, dan heb je een kans.
hij is ook 20 cm te hoog helaas,
misschien een zz kenteken erop. ^O^
lijkt me wel leuk om hier in de buurt mee rond te brullen, 2 x een dikke detroit v12 erin :7
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 19:22:32 #132
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118989314
Na het 1e viaduct zal die hoogte geen probleem meer zijn. Hetzij omdat het ding 20cm lager is omdat er een viaduct op steunt, hetzij omdat de bovenste 20cm er af geschaafd worden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118989429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:22 schreef 2cv het volgende:
Na het 1e viaduct zal die hoogte geen probleem meer zijn. Hetzij omdat het ding 20cm lager is omdat er een viaduct op steunt, hetzij omdat de bovenste 20cm er af geschaafd worden.
420 is niet echt een probleem hoor, er zijn maar weinig viaducten waar dat niet onder door gaat.
alleen bij de roer en swalmentunnel opletten want daar kost het geld als ze je te hoog meten
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 19:26:28 #134
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118989497
Beetje lucht uit de banden laten lopen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118989637
2cv ik wil je graag laten weten dat ik je een positieve aanvulling voor dit topic vind. dank je wel voor je aanwezigheid hier :)
pi_118990203
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:26 schreef 2cv het volgende:
Beetje lucht uit de banden laten lopen.
:') :') 8)7
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 19:50:11 #137
25682 2cv
Niet subtiel
pi_118990813
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
2cv ik wil je graag laten weten dat ik je een positieve aanvulling voor dit topic vind. dank je wel voor je aanwezigheid hier :)
Dankje :)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

:') :') 8)7
Ohja, ik zie de fout al. Het ding is aan de bovenkant te hoog, niet aan de onderkant.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_118997217
Sterkte Fristi :(
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 22:59:32 #139
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119000891
Zo, een (oud) rapport naar MEE gestuurd zodat de juristen aldaar een brief in elkaar kunnen zetten om naar het UWV te sturen en ... ;( een bijstandsuitkering aangevraagd ;( ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 8 november 2012 @ 23:06:09 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_119001174
Zow, wéér een dag naar de klote, en tevens een dag dichter bij mijn vertrek naar huus. Het gekloot begint me ernstig de strot uit te hangen hier. :r
Vandaag een halve dag bezig geweest om een containertje te laden, komen ze halverwege de dag tot de ontdekking dat het hok niet gekeurd is, kunnen we alles overladen in een andere, die we eerst nog effe leeg mochten rapen; lag nog een kuubje of 5 teringzooi in.. en aan het eind van de dag doodleuk komen vragen waarom het ding nog niet vol is o|O
Er heeft nu een uitvoerder rode oortjes, mooie kloothommel }:|
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † donderdag 8 november 2012 @ 23:12:51 #141
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119001408
Rooie oortjes van schaamte, omdat jij met je stembanden z'n oren fysiek overbelast hebt of omdat je hem een draai om (aan) z'n oren gegeven hebt ? :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 8 november 2012 @ 23:48:55 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_119002654
quote:
Thanks!, zijn echt kewl, de vorige keer konden we op het laatste nippertje alleen maar aan de oude komen, en die zijn lang niet zo tof als deze :)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 03:13 schreef 2cv het volgende:
Gotver ... !

http://nl.wikipedia.org/w(...)s_elektrodebekleding :P

Niet HEEL bijzonder schijnbaar.

Wel leuke ploaties :)
Kweenie, zo te zien is het idd niet echt heel spannend, maar ze doen er hier nogal geheimzinnig over; die lassers moeten 3 keer rond om hem mooi vol te krijgen, en hun werk wordt geröntgend in de nacht. Volgens zeggen mogen ze na de derde afgekeurde las wegwezen naar huis.
De rook die er vanaf komt schijnt overigens héél erg niet goed voor je te zijn.. die knakkers verdienen niet voor niks veel geld denk ik. :X

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:12 schreef 2cv het volgende:
Rooie oortjes van schaamte, omdat jij met je stembanden z'n oren fysiek overbelast hebt of omdat je hem een draai om (aan) z'n oren gegeven hebt ? :P
Het eerste, het was zijn stomme fout waardoor we 8 uur werk wegflikkerden, een halve container konden leegrapen (met de hand) en vervolgens alles nog eens opnieuw doen. Moet 'ie achteraf niet bijdehand komen doen omdat de projectmanager naast hem in de auto zit, terwijl ik zeiknat van het zweet ben.. kutkonijn :( .
Boeit mij geen kont wie er naast hem zit, als je erom vraagt, kun je het van mij gewoon krijgen. ~O>

Dit werk had eergisteren al klaar moeten zijn, maar door wederom zijn gebrek aan planning en inzicht, zit ik nu al 3 dagen in die stofbende daar, en moet ons ploegje fitters tobben met een boomtruck met een local erop. Nu konden we er vandaag eindelijk aan beginnen, en hebben we eind van de dag wel een halve 20 voeter vol staan, en dan nog bijdehand komen doen ook.. moet je nét mij hebben :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 00:19:38 #143
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119003506
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2012 23:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Kweenie, zo te zien is het idd niet echt heel spannend, maar ze doen er hier nogal geheimzinnig over; die lassers moeten 3 keer rond om hem mooi vol te krijgen
Niet bijzonder

quote:
, en hun werk wordt geröntgend in de nacht.
Niet bijzonder.

quote:
Volgens zeggen mogen ze na de derde afgekeurde las wegwezen naar huis.
Komt vrij streng over.

quote:
De rook die er vanaf komt schijnt overigens héél erg niet goed voor je te zijn..
Niets bijzonders, is altijd zo met lassen. Om een idee te geven: de temperaturen bij dat lasproces zijn zo gigantisch hoog dat water/vocht niet verdampt maar gesplitst wordt in waterstof en zuurstof. Dat is op zich niet gevaarlijk, maar het waterstof gaat in gasvorm in de las zitten en aan gas kan je niets vast maken. Andere stofjes worden dan uiteraard ook gesplitst in (nog) schadelijkere stoffen.

quote:
die knakkers verdienen niet voor niks veel geld denk ik. :X
Heeft volgens mij meer te maken met de 3 fout = weg regel. De eisen zijn gewoon (idioot) hoog.

quote:
[..]

Het eerste, het was zijn stomme fout waardoor we 8 uur werk wegflikkerden, een halve container konden leegrapen (met de hand) en vervolgens alles nog eens opnieuw doen. Moet 'ie achteraf niet bijdehand komen doen omdat de projectmanager naast hem in de auto zit, terwijl ik zeiknat van het zweet ben.. kutkonijn :( .
Boeit mij geen kont wie er naast hem zit, als je erom vraagt, kun je het van mij gewoon krijgen. ~O>

Dit werk had eergisteren al klaar moeten zijn, maar door wederom zijn gebrek aan planning en inzicht, zit ik nu al 3 dagen in die stofbende daar, en moet ons ploegje fitters tobben met een boomtruck met een local erop. Nu konden we er vandaag eindelijk aan beginnen, en hebben we eind van de dag wel een halve 20 voeter vol staan, en dan nog bijdehand komen doen ook.. moet je nét mij hebben :')
Heel vervelend, maar op 1 of andere manier klinkt het voor mij toch op 1 of andere manier als een uitdaging. Ik denk niet dat ik voldoende kennis/papieren heb, maar het lijkt mij wel een toffe baan.

Mijn leukste moment op mijn werk was ook toen er een machine verkocht was die nog niet gebouwd was. Normaal gesproken deed ik er 1 werkdag (8 uur) over om zo'n ding in elkaar te zetten en dan moest de electronica er nog in/op/aan (dat deed een collega). Tijdens de koffiepauze in de ochtend kreeg ik te horen dat het ding aan het eind van de werkdag opgehaald werd. Dat soort grappen moet je niet te vaak hebben, maar als zoiets eens voorkomt is dat een uitdaging.

Overigens ging het ding volgens mij uiteindelijk om 18:00u op transport, gezien de omstandigheden geen slechte score ^O^
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 9 november 2012 @ 00:31:20 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_119003765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:19 schreef 2cv het volgende:

Niets bijzonders, is altijd zo met lassen. Om een idee te geven: de temperaturen bij dat lasproces zijn zo gigantisch hoog dat water/vocht niet verdampt maar gesplitst wordt in waterstof en zuurstof. Dat is op zich niet gevaarlijk, maar het waterstof gaat in gasvorm in de las zitten en aan gas kan je niets vast maken. Andere stofjes worden dan uiteraard ook gesplitst in (nog) schadelijkere stoffen.

[..]

Heeft volgens mij meer te maken met de 3 fout = weg regel. De eisen zijn gewoon (idioot) hoog.

[..]

Heel vervelend, maar op 1 of andere manier klinkt het voor mij toch op 1 of andere manier als een uitdaging. Ik denk niet dat ik voldoende kennis/papieren heb, maar het lijkt mij wel een toffe baan.

Mijn leukste moment op mijn werk was ook toen er een machine verkocht was die nog niet gebouwd was. Normaal gesproken deed ik er 1 werkdag (8 uur) over om zo'n ding in elkaar te zetten en dan moest de electronica er nog in/op/aan (dat deed een collega). Tijdens de koffiepauze in de ochtend kreeg ik te horen dat het ding aan het eind van de werkdag opgehaald werd. Dat soort grappen moet je niet te vaak hebben, maar als zoiets eens voorkomt is dat een uitdaging.

Overigens ging het ding volgens mij uiteindelijk om 18:00u op transport, gezien de omstandigheden geen slechte score ^O^
Mjah ik heb verder geen enkele kennis van lassen whatsoever, ze doen nogal panisch over de rook die ervanaf komt, meer weet ik ook niet ;)

Deadlines zijn natuurlijk leuk, maar dit is geen deadline, dit is gewoon wanorganisatie, en het is niet de eerste keer, het is zo'n beetje lopende band werk; de ene faalaktie volgt naadloos op de volgende, en dat dus dag in, dag uit.. geloof me, na een paar maanden is de lol er echt vanaf :')

Tevens wordt hard werken hier niet beloond, als je ergens snel mee bent, is de enige reaktie van het kader, dat je het de volgende dag nóg sneller moet doen, want tijd is geld, en tussen beide sta je dus halve dagen niks te doen, of soms zelfs héle dagen.. Een stom voorbeeldje; wij werken met locals, wij werken van 06.00 tot 18.00, en de locals van 07.00 tot 16.00, wat de neucq is dan het nut van die lange werkdagen? Geen haan die ernaar kraait gewoon 8)7 Geeft verder niks hoor, het geld is prima, maar het frustreert op een gegeven moment wel een beetje als ze overal om lopen te jagen terwijl alles op één poot loopt door gebrek aan inzicht en organisatie..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 00:45:31 #145
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119004003
Als ik mag kiezen tussen rook van het lassen inademen en rook uit een ouwe diesel inademen dan hang ik liever aan de uitlaatpijp van de diesel dan boven een lastoorts. Het is echt extreem smerige rotzooi.

En dagelijks gezeik omdat dingen niet voor elkaar zijn gaat je inderdaad opbreken.

Overigens, je moet alles perfect waterpas aan (laten) pikken. Hoe doe je dat ? Gewoon net zo lang proberen tot het waterpas hangt of kan je, terwijl het spul opgehesen is, dingen bijstellen met b.v. een kettingtakel ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 9 november 2012 @ 00:50:33 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_119004073
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 00:45 schreef 2cv het volgende:
Als ik mag kiezen tussen rook van het lassen inademen en rook uit een ouwe diesel inademen dan hang ik liever aan de uitlaatpijp van de diesel dan boven een lastoorts. Het is echt extreem smerige rotzooi.

En dagelijks gezeik omdat dingen niet voor elkaar zijn gaat je inderdaad opbreken.

Overigens, je moet alles perfect waterpas aan (laten) pikken. Hoe doe je dat ? Gewoon net zo lang proberen tot het waterpas hangt of kan je, terwijl het spul opgehesen is, dingen bijstellen met b.v. een kettingtakel ?
Hier heb je beiden; lasrook én dieselroet; volgens mij gebruiken ze hier nog oldskool dieselolie, want er is hier geen dieselmotor die niet rookt, óók de nieuwere motoren, stuk voor stuk.

Rolmaatje en een waterpas icm ervaring en wat McGyver genen zijn genoeg; soms moet ik het een paar keer aanpassen, en soms idd met een takeltje als het incouranter spul betreft, zoals een klep of afsluiter. Gewoon ervaring en inzicht zijn meestal wel afdoende :Y

Goed hijsgereedschap helpt ook een hoop, alleen heb ik dat niet ter beschikking hier :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 02:17:20 #147
25682 2cv
Niet subtiel
pi_119004838
Gelukkig telt afstand mee: 2 keer zo ver weg = 4 keer minder rommel :P Maar aangezien die walmen warm zijn en opstijgen is het beter je hoofd er onder te houden dan er boven.

En voor het hijsen: trial en error dus :P
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_119005191
Goedemorgen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 9 november 2012 @ 07:34:46 #149
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_119005425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 06:41 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen
idemdito c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_119005533
Goedemorgen.

Al meer nieuws, Fristi?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')