quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef Tyron het volgende:
LOL SIEM SIEM SIEM TIEN TIEN TIEN
ERIKSEN ASSIST ORGASME
voor 80 miljoen naar cityquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Adames het volgende:
die Siem de Jong laat zich wel verschrikkelijk goed zien in de europese wedstrijden, hopelijk gaat hij weg voor een mooi bedrag deze zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Mandéra het volgende:
Mensen die nog steeds niet door hebben dat Siem de Jong de beste speler bij Ajax is een betere spits is dan Luuk de Jong![]()
idd.. dat idee heb ik nou ook.. het kan geen toeval zijn dat ajax 2 keer van die club wint terwijl ze van fc pijpjenu in grotjedorp op hun bek gaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef speknek het volgende:
Hilarisch hoe City zich wederom zo gemakkelijk de kaas van het brood laat eten, het lijkt wel alsof ze het expres doen ofzo.
Wel prachtige kopbal van De Jong though.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
niet echtquote:
inderdaad, doe je best Tevez.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu nog even de 3e maken tegen die schijtclub.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha jaXD!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Al die kakkerlakken City aanmoedigen op Twitter en nu bij de 0-2 lekker kk stil!
Toen had onze Snoeks het net over een heel heel breed tv-scherm van de sjeik, goed getimed van Frankie!quote:
siem de jong is een geweldige speler, maar ik heb het idee dat hij bij een andere club veel beter tot zijn recht zou komen. Siem de Jong bij PSV op de plek van Toivonen zou een stuk beter zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Mandéra het volgende:
Mensen die nog steeds niet door hebben dat Siem de Jong de beste speler bij Ajax is.!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan zondag weer punten verliezen, niks mis mee.
Vermeer keept altijd slecht, behalve in de CLquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax scoort nooit corners, tenzij ze in de CL spelen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Respect voor Ajaxongeacht wat de eindstand wordt.
In de competitie nemen ze 'm altijd kortquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax scoort nooit corners, tenzij ze in de CL spelen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk die zure boertjes hier nu zielig doen
zondag weer punten verliezen boehoehoe
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Respect voor Ajaxongeacht wat de eindstand wordt.
quote:
quote:
behalve nu danquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vermeer keept altijd slecht, behalve in de CL
Blabla. Die jaloezie altijd bij die boertjesquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jaloers omdat ik hoop dat Ajax zondag verliestquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Blabla. Die jaloezie altijd bij die boertjes
quote:
toevallig boertjes van psvquote:
Duidelijk idd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik hoop dat Ajax zondag verliest
The fuck.
Ik zag er wel 3 ja.quote:
Leg uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Blabla. Die jaloezie altijd bij die boertjes
Oh?quote:
Ja super jaloers dat ajax punten laat liggen in Zwolle. Willen wij ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duidelijk idd.
Maar geeft niet, ieder z'n ding.
quote:
Lief hè?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef KingRoland het volgende:
1-3 dan trek ik me broek uit. 1-3 bedoel ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent geen boertje mijn kakkie broederquote:
Uh. ok.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja super jaloers dat ajax punten laat liggen in Zwolle. Willen wij ook
Bij Ajax kan het dan nog altijd 4-3 worden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef KingRoland het volgende:
1-3 dan trek ik me broek uit. 1-3 bedoel ik.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef TheSolution het volgende:
Ik ging trouwens ff een boterham pakken, kom ik terug, twee keer gescoordDan doe je wel heel lang over 'een boterham pakken'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef voorbeelden van jouw conclusie. Zo rol ik nou eenmaal.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent geen boertje mijn kakkie broeder
Dit dus!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
Kom op mensen, snap dat je Ajax haat, maar als supporter van een Nederlandse club moet je gewoon hopen dat alle NL-se clubs punten pakken in Europa. Anders zitten we straks met z'n allen EL te kijken.
En dat zeg jij ?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
man, laat mensen toch lekker zelf bepalen voor wie ze juichen.
Who the hell cares
wie?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
Kom op mensen, snap dat je Ajax haat, maar als supporter van een Nederlandse club moet je gewoon hopen dat alle NL-se clubs punten pakken in Europa. Anders zitten we straks met z'n allen EL te kijken.
Moet jij je niet bezig houden met 9/11?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit wordt gewoon 4-2 ofzo. Maak je maar niet druk.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Doelpunt jongens. Doelpunt.
Bans worden hier niet besproken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat zeg jij ?
Weet je je ban nog na Ajax-Real?
Snap wel dat PSV daar weinig om geeft. Die doen dat nu toch al constant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
Tis wat.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef Mandéra het volgende:
Dagjespubliek weer op de thuistribune bij City.
Zo denk ik ook, maar bij sommigen zit de haat diep hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef LDS het volgende:
quote:
Ik heb geleerd dat er verschillen in de samenleving zijn en je die moet accepteberenquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat zeg jij ?
Weet je je ban nog na Ajax-Real?
quote:
Nu ff niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet jij je niet bezig houden met 9/11?
leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef Scorpie het volgende:
Weet iemand wat PSV doet in de CL?
O wacht
zoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef Jimbo het volgende:
is die blind van ajax eigenlijk de zoon/familie van danny ?
neef van doofquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef Jimbo het volgende:
danny is de opa van daley.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef Jimbo het volgende:
Dat hele City is walgelijkquote:
die 9 punten achterstand doen toch meer pijn dan ze willen laten blijken, blijkbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bitchen over PSV terwijl je met 1-2 voor staat tegen ManCity![]()
Deze manquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanwaar al die PSV haat? Volgens mij is Ajax op tv.
ja zoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:10 schreef Jimbo het volgende:
ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
Als Nederlander niet voor een Nederlandse club zijn als ze CL/EL spelen
Bij mij niet, ik zie duidelijk Real Madrid en Borussia Dortmund.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanwaar al die PSV haat? Volgens mij is Ajax op tv.
Fuck dat. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
Dit. Zag er net eentje die tweets van "kakkerlakken" ging bespreken. Kijk lekker de wedstrijd manquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Bitchen over PSV terwijl je met 1-2 voor staat tegen ManCity![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef leeell het volgende:
Is ook niet veel beter.quote:
jij moet je mondje houden kaaskakkie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:12 schreef Mandéra het volgende:
Club die voor staat gaat de CL winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jaalalalaaa ajax amsterdamquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij moet je mondje houden kaaskakkie.
met je grote neusquote:
Geen enkele andere Nederlandse club had hier uberhaupt gescoord.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:13 schreef Muto het volgende:
Ik denk serieus dat zelfs RKC nog kans zou maken tegen City. En dat mag best wel een schande genoemd worden.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:12 schreef Mandéra het volgende:
Ik denk die rivaal van diequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Club die voor staat gaat de CL winnen.
dortmund dusquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Club die voor staat gaat de CL winnen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:13 schreef alors het volgende:
Utrecht welquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen enkele andere Nederlandse club had hier uberhaupt gescoord.
Telt alleen als de keeper een brommerhelm op heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef TheSolution het volgende:
Maar jongens, uitdoelpunten tellen dubbel toch? Dan staat Ajax eigenlijk al 1-4 voor, dat kan niet meer misgaan zou je zeggen
Mentaliteitquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
Maar waarom speelt ajax geweldig in de CL en kunnen ze dat niet doortrekken naar de eredivisie dan? (serieuze vraag)
Mentaliteitskwestie.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
Maar waarom speelt ajax geweldig in de CL en kunnen ze dat niet doortrekken naar de eredivisie dan? (serieuze vraag)
Omdat geen enkele ploeg de speelstijl van City hanteert.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
Omdat we hier het spel niet hoeven maken. Dan heeft het daadwerkelijk nut dat Poulsen zich laat terugzakken. In de Eredivisie heeft dat totaal géén nut.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
mentale kwestiequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
Doe eens in een spoilerquote:
ja waarom doet hij zijn werk gewoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Waarom houdt Frank niet gewoon zn bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |