quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef Tyron het volgende:
LOL SIEM SIEM SIEM TIEN TIEN TIEN
ERIKSEN ASSIST ORGASME
voor 80 miljoen naar cityquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:57 schreef Adames het volgende:
die Siem de Jong laat zich wel verschrikkelijk goed zien in de europese wedstrijden, hopelijk gaat hij weg voor een mooi bedrag deze zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Mandéra het volgende:
Mensen die nog steeds niet door hebben dat Siem de Jong de beste speler bij Ajax is een betere spits is dan Luuk de Jong![]()
idd.. dat idee heb ik nou ook.. het kan geen toeval zijn dat ajax 2 keer van die club wint terwijl ze van fc pijpjenu in grotjedorp op hun bek gaanquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef speknek het volgende:
Hilarisch hoe City zich wederom zo gemakkelijk de kaas van het brood laat eten, het lijkt wel alsof ze het expres doen ofzo.
Wel prachtige kopbal van De Jong though.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
niet echtquote:
inderdaad, doe je best Tevez.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu nog even de 3e maken tegen die schijtclub.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha jaXD!!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Al die kakkerlakken City aanmoedigen op Twitter en nu bij de 0-2 lekker kk stil!
Toen had onze Snoeks het net over een heel heel breed tv-scherm van de sjeik, goed getimed van Frankie!quote:
siem de jong is een geweldige speler, maar ik heb het idee dat hij bij een andere club veel beter tot zijn recht zou komen. Siem de Jong bij PSV op de plek van Toivonen zou een stuk beter zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:03 schreef Mandéra het volgende:
Mensen die nog steeds niet door hebben dat Siem de Jong de beste speler bij Ajax is.!
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan zondag weer punten verliezen, niks mis mee.
Vermeer keept altijd slecht, behalve in de CLquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax scoort nooit corners, tenzij ze in de CL spelen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan zondag weer punten verliezen, niks mis mee.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Respect voor Ajaxongeacht wat de eindstand wordt.
In de competitie nemen ze 'm altijd kortquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax scoort nooit corners, tenzij ze in de CL spelen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk die zure boertjes hier nu zielig doen
zondag weer punten verliezen boehoehoe
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Respect voor Ajaxongeacht wat de eindstand wordt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |