dit kun je niet serieus menenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef Capslockie het volgende:
Ze heeft tenminste idealen, integenstelling tot 90% van de FOK!'ers.
En die hebben dan ook meer bereikt dan de gemiddelde FOK!er.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Poolhond39 het volgende:
Tja... Hitler en Stalin hadden ook idealen....
Beter verwerpelijke idealen dan geen idealen?quote:
Dat is natuurlijk ook subjectief. Meer macht misschien, maar waren ze ook gelukkig en succesvol als 'mens'. Ik meen me te herinneren dat Hitler zichzelf door zijn kop heeft geschoten...quote:En die hebben dan ook meer bereikt dan de gemiddelde FOK!er.
Jammer dat die hoer van een Tanja dat niet heeft gedaan ipv kinderen opblazen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat dit nou alweer over die persoon die zelfmoord heeft gepleegd na gepest te zijn
Sowieso.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Beter verwerpelijke idealen dan geen idealen?
Niet omdat hij zo ongelukkig was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook subjectief. Meer macht misschien, maar waren ze ook gelukkig en succesvol als 'mens'. Ik meen me te herinneren dat Hitler zichzelf door zijn kop heeft geschoten...
En jij kiest er bewust voor rond te lopen in kleding in elkaar genaaid door mensen zonder welk perspectief dan ook in het leven, zelfde geldt voor assemblage van je electronica om over het winnen van de grondstoffen nog maar te zwijgen. En wie weet hoeveel chocolade je hebt gegeten die ook door de handen van kindslaven is gegaan. Ook heeft jouw staat gepoogd een klokkenluider (de beste man plaatste enkel vraagtekens bij de berichtgeving richting een weduwe over het overlijden van haar man en stelde een onderzoek in om de waarheid hierover boven tafel te krijgen) te liquideren en is een organisatie die onder de vlag "koninklijk" opereert zichzelf schandalig aan het verrijken op een manier waarbij de natuur(/leefomgeving) in de veelal zeer arme (al dan niet corrupte) landen waar ze de olie vandaan halen zeker niet gespaard blijft.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik zou Tanja respecteren als ze uit die Farc stapt, weer contact zoekt met haar familie en spijt betuigt voor haar stommiteiten, zeker nu ze geen 18 meer is. Wat de juridische consequenties betreft, daar mogen de overheden naar kijken.
Ik kan enig respect opbrengen voor haar keuze om op jonge leeftijd, en vanuit 'idealistische' overtuigingen de 'armen en onderdrukten' in Zuid-Amerika te gaan helpen. Ik kan me voorstellen dat zij vanuit een bepaalde naïviteit en met goede bedoelingen als 'jong grut' daar naar toe is gegaan.
Maar toen ze eenmaal erachter kwam dat het FARC (deels) een moordende, plunderende en drugsdealende bende was, had ze gewoon moeten vertrokken en niet meedoen met hun smerige spelletjes. Ze heeft jaren lang gekozen om daar te blijven, en zich bewust bezig te houden met dat soort activiteiten, terwijl ze gewoon weg kon gaan. Ze heeft ook het contact met haar familie verbroken, terwijl die in feite los staan van haar keuze voor de FARC.
Ze is geen jong idealistisch studentje meer, maar heeft vuile handen gemaakt. Dat respect heeft ze daardoor dus simpelweg verspeeld.
I know. Ik dol een beetje. Ik wel eraan mee zeggen dat het veroveren van een groot wereldrijk of het leiden van een multinational niet AUTOMATISCH iets 'bereiken' is, in mijn optiek.quote:Niet omdat hij zo ongelukkig was.
Positief is ook subjectief.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
I know. Ik dol een beetje. Ik wel eraan mee zeggen dat het veroveren van een groot wereldrijk of het leiden van een multinational niet AUTOMATISCH iets 'bereiken' is, in mijn optiek.
Mensen die op een positieve manier iets van hun leven hebben weten te maken, zonder daarmee allerlei anderen te hebben gekwetst, die hebben wat mij betreft iets 'bereikt'.
Het is een subjectief begrip: net als 'hardwerkende Nederlander', 'allochtoon' en 'linkse kerk' om er maar een paar te noemen.
Al die shit die jij daar noemt doet hoer Tanja ook. Alleen vermoord ze dan ook nog kinderen als de vader zich niet af laatpersen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
En jij kiest er bewust voor rond te lopen in kleding in elkaar genaaid door mensen zonder welk perspectief dan ook in het leven, zelfde geldt voor assemblage van je electronica om over het winnen van de grondstoffen nog maar te zwijgen. En wie weet hoeveel chocolade je hebt gegeten die ook door de handen van kindslaven is gegaan. Ook heeft jouw staat gepoogd een klokkenluider (de beste man plaatste enkel vraagtekens bij de berichtgeving richting een weduwe over het overlijden van haar man en stelde een onderzoek in om de waarheid hierover boven tafel te krijgen) te liquideren en is een organisatie die onder de vlag "koninklijk" opereert zichzelf schandalig aan het verrijken op een manier waarbij de natuur(/leefomgeving) in de veelal zeer arme (al dan niet corrupte) landen waar ze de olie vandaan halen zeker niet gespaard blijft.
Stoer hoor, die moral high ground van je.
Ken je mij persoonlijk dan?quote:En jij kiest er bewust voor rond te lopen in kleding in elkaar genaaid door mensen zonder welk perspectief dan ook in het leven, zelfde geldt voor assemblage van je electronica om over het winnen van de grondstoffen nog maar te zwijgen. En wie weet hoeveel chocolade je hebt gegeten die ook door de handen van kindslaven is gegaan. Ook heeft jouw staat gepoogd een klokkenluider (de beste man plaatste enkel vraagtekens bij de berichtgeving richting een weduwe over het overlijden van haar man en stelde een onderzoek in om de waarheid hierover boven tafel te krijgen) te liquideren en is een organisatie die onder de vlag "koninklijk" opereert zichzelf schandalig aan het verrijken op een manier waarbij de natuur(/leefomgeving) in de veelal zeer arme (al dan niet corrupte) landen waar ze de olie vandaan halen zeker niet gespaard blijft.
Stoer hoor, die moral high ground van je.
Zonder geweld zouden ze het ook niet bereikt hebben. Er hebben maar weinig geweldloze revoluties plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ken je mij persoonlijk dan?
Ik weet donders goed dat er veel in deze wereld door kinderhanden wordt gemaakt. Ik weet ook donders goed dat Shell gebruik / misbruik maakt van de meer soepele / niet bestaande milieuregels in Afrika. En vind ik dat goed: absoluut niet. Zou ik willen dat dit anders was: ja. Mijn idealen en politieke voorkeuren zijn ook zodanig, dat me ik me vaak kwaad maak over dat soort dingen en die graag veranderd wil zien.
Het punt is alleen dat je in deze wereld, waarin alles met elkaar samenhangt, geglobaliseerd is, je er soms simpelweg niet aan ontkomt om 'vuile handen' te maken. Dat wil dus zeggen: ja, ik heb waarschijnlijk kleding en schoenen in mijn kast die door kinderen is gemaakt. Zo realistisch ben ik wel. Stukje levenservaring ook: idealistisch, maar wel realistisch.
Bewust criminele activiteiten ontplooien (drugshandel) en mensen vermoorden, omdat 'de overheid dat ook doet!', zoals dus door de FARC gebeurd is puur hypocriet en niet de juiste oplossing wat mij betreft. Overleg, praten, politieke allianties proberen te kweken, het buitenland erbij betrekken, dat had de FARC moeten doen. Op de manier waarop ze tot nu hebben geopereerd zijn ze uiteindelijk geen haar beter dan de overheid waar ze tegen vechten, en hebben ze daarom ook niet bereikt wat ze eigenlijk zonder geweld hadden moeten bereiken.
Beter zo'n chey tac 408, klapt zo lekker uit mekaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat ze in haar kop wordt geschoten door een AS50.
[ afbeelding ]
.50 cal
AS50 > alles man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter zo'n chey tac 408, klapt zo lekker uit mekaar
Wat heb je nou aan een stalen kern bij zo'n vrouwke manquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AS50 > alles man.
Gewoon lekker Armor piercing Incendiary round.
[ afbeelding ]
Hollow point rounds, ja die zorgen voor een grote wond. Maar een .50 incendiary round laat ook niets over van haar hoofd en nek.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een stalen kern bij zo'n vrouwke man
Je moet kogels hebben waar niets van overblijft, je hebt ze met een holle kern bijvoorbeeld die doen écht schade
Denk niet dat het hoofd hard genoeg is om dat te ontsteken manquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hollow point rounds, ja die zorgen voor een grote wond. Maar een .50 incendiary round laat ook niets over van haar hoofd en nek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |