abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:20:08 #51
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_118900844
Ik zou Tanja respecteren als ze uit die Farc stapt, weer contact zoekt met haar familie en spijt betuigt voor haar stommiteiten, zeker nu ze geen 18 meer is. Wat de juridische consequenties betreft, daar mogen de overheden naar kijken.

Ik kan enig respect opbrengen voor haar keuze om op jonge leeftijd, en vanuit 'idealistische' overtuigingen de 'armen en onderdrukten' in Zuid-Amerika te gaan helpen. Ik kan me voorstellen dat zij vanuit een bepaalde naïviteit en met goede bedoelingen als 'jong grut' daar naar toe is gegaan.

Maar toen ze eenmaal erachter kwam dat het FARC (deels) een moordende, plunderende en drugsdealende bende was, had ze gewoon moeten vertrokken en niet meedoen met hun smerige spelletjes. Ze heeft jaren lang gekozen om daar te blijven, en zich bewust bezig te houden met dat soort activiteiten, terwijl ze gewoon weg kon gaan. Ze heeft ook het contact met haar familie verbroken, terwijl die in feite los staan van haar keuze voor de FARC.

Ze is geen jong idealistisch studentje meer, maar heeft vuile handen gemaakt. Dat respect heeft ze daardoor dus simpelweg verspeeld.
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:21:52 #52
249756 Symphonic
Sijsjes en Drijfsijsjes
pi_118900928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef Capslockie het volgende:
Ze heeft tenminste idealen, integenstelling tot 90% van de FOK!'ers.
dit kun je niet serieus menen -O-
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:24:55 #53
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_118901094
Tja... Hitler en Stalin hadden ook idealen....
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:28:53 #54
351780 Piye
King of Kush
pi_118901334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Poolhond39 het volgende:
Tja... Hitler en Stalin hadden ook idealen....
En die hebben dan ook meer bereikt dan de gemiddelde FOK!er.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_118901467
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef Piye het volgende:

[..]

Punt blijft staan.
Beter verwerpelijke idealen dan geen idealen?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:33:08 #56
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_118901604
quote:
En die hebben dan ook meer bereikt dan de gemiddelde FOK!er.
Dat is natuurlijk ook subjectief. Meer macht misschien, maar waren ze ook gelukkig en succesvol als 'mens'. Ik meen me te herinneren dat Hitler zichzelf door zijn kop heeft geschoten...
pi_118901608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaat dit nou alweer over die persoon die zelfmoord heeft gepleegd na gepest te zijn :?
Jammer dat die hoer van een Tanja dat niet heeft gedaan ipv kinderen opblazen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:34:00 #58
351780 Piye
King of Kush
pi_118901654
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Beter verwerpelijke idealen dan geen idealen?
Sowieso.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:33 schreef Poolhond39 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook subjectief. Meer macht misschien, maar waren ze ook gelukkig en succesvol als 'mens'. Ik meen me te herinneren dat Hitler zichzelf door zijn kop heeft geschoten...
Niet omdat hij zo ongelukkig was.
pi_118901711
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik zou Tanja respecteren als ze uit die Farc stapt, weer contact zoekt met haar familie en spijt betuigt voor haar stommiteiten, zeker nu ze geen 18 meer is. Wat de juridische consequenties betreft, daar mogen de overheden naar kijken.

Ik kan enig respect opbrengen voor haar keuze om op jonge leeftijd, en vanuit 'idealistische' overtuigingen de 'armen en onderdrukten' in Zuid-Amerika te gaan helpen. Ik kan me voorstellen dat zij vanuit een bepaalde naïviteit en met goede bedoelingen als 'jong grut' daar naar toe is gegaan.

Maar toen ze eenmaal erachter kwam dat het FARC (deels) een moordende, plunderende en drugsdealende bende was, had ze gewoon moeten vertrokken en niet meedoen met hun smerige spelletjes. Ze heeft jaren lang gekozen om daar te blijven, en zich bewust bezig te houden met dat soort activiteiten, terwijl ze gewoon weg kon gaan. Ze heeft ook het contact met haar familie verbroken, terwijl die in feite los staan van haar keuze voor de FARC.

Ze is geen jong idealistisch studentje meer, maar heeft vuile handen gemaakt. Dat respect heeft ze daardoor dus simpelweg verspeeld.
En jij kiest er bewust voor rond te lopen in kleding in elkaar genaaid door mensen zonder welk perspectief dan ook in het leven, zelfde geldt voor assemblage van je electronica om over het winnen van de grondstoffen nog maar te zwijgen. En wie weet hoeveel chocolade je hebt gegeten die ook door de handen van kindslaven is gegaan. Ook heeft jouw staat gepoogd een klokkenluider (de beste man plaatste enkel vraagtekens bij de berichtgeving richting een weduwe over het overlijden van haar man en stelde een onderzoek in om de waarheid hierover boven tafel te krijgen) te liquideren en is een organisatie die onder de vlag "koninklijk" opereert zichzelf schandalig aan het verrijken op een manier waarbij de natuur(/leefomgeving) in de veelal zeer arme (al dan niet corrupte) landen waar ze de olie vandaan halen zeker niet gespaard blijft.

Stoer hoor, die moral high ground van je. :D
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:37:19 #60
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_118901863
quote:
Niet omdat hij zo ongelukkig was.
I know. Ik dol een beetje. Ik wel eraan mee zeggen dat het veroveren van een groot wereldrijk of het leiden van een multinational niet AUTOMATISCH iets 'bereiken' is, in mijn optiek.

Mensen die op een positieve manier iets van hun leven hebben weten te maken, zonder daarmee allerlei anderen te hebben gekwetst, die hebben wat mij betreft iets 'bereikt'.

Het is een subjectief begrip: net als 'hardwerkende Nederlander', 'allochtoon' en 'linkse kerk' om er maar een paar te noemen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:38:09 #61
351780 Piye
King of Kush
pi_118901906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Poolhond39 het volgende:

[..]

I know. Ik dol een beetje. Ik wel eraan mee zeggen dat het veroveren van een groot wereldrijk of het leiden van een multinational niet AUTOMATISCH iets 'bereiken' is, in mijn optiek.

Mensen die op een positieve manier iets van hun leven hebben weten te maken, zonder daarmee allerlei anderen te hebben gekwetst, die hebben wat mij betreft iets 'bereikt'.

Het is een subjectief begrip: net als 'hardwerkende Nederlander', 'allochtoon' en 'linkse kerk' om er maar een paar te noemen.
Positief is ook subjectief. :9
pi_118901917
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:34 schreef NotYou het volgende:

[..]

En jij kiest er bewust voor rond te lopen in kleding in elkaar genaaid door mensen zonder welk perspectief dan ook in het leven, zelfde geldt voor assemblage van je electronica om over het winnen van de grondstoffen nog maar te zwijgen. En wie weet hoeveel chocolade je hebt gegeten die ook door de handen van kindslaven is gegaan. Ook heeft jouw staat gepoogd een klokkenluider (de beste man plaatste enkel vraagtekens bij de berichtgeving richting een weduwe over het overlijden van haar man en stelde een onderzoek in om de waarheid hierover boven tafel te krijgen) te liquideren en is een organisatie die onder de vlag "koninklijk" opereert zichzelf schandalig aan het verrijken op een manier waarbij de natuur(/leefomgeving) in de veelal zeer arme (al dan niet corrupte) landen waar ze de olie vandaan halen zeker niet gespaard blijft.

Stoer hoor, die moral high ground van je. :D
Al die shit die jij daar noemt doet hoer Tanja ook. Alleen vermoord ze dan ook nog kinderen als de vader zich niet af laatpersen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:47:20 #63
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_118902460
quote:

Stoer hoor, die moral high ground van je.
Ken je mij persoonlijk dan?

Ik weet donders goed dat er veel in deze wereld door kinderhanden wordt gemaakt. Ik weet ook donders goed dat Shell gebruik / misbruik maakt van de meer soepele / niet bestaande milieuregels in Afrika. En vind ik dat goed: absoluut niet. Zou ik willen dat dit anders was: ja. Mijn idealen en politieke voorkeuren zijn ook zodanig, dat me ik me vaak kwaad maak over dat soort dingen en die graag veranderd wil zien.
Het punt is alleen dat je in deze wereld, waarin alles met elkaar samenhangt, geglobaliseerd is, je er soms simpelweg niet aan ontkomt om 'vuile handen' te maken. Dat wil dus zeggen: ja, ik heb waarschijnlijk kleding en schoenen in mijn kast die door kinderen is gemaakt. Zo realistisch ben ik wel. Stukje levenservaring ook: idealistisch, maar wel realistisch.

Bewust criminele activiteiten ontplooien (drugshandel) en mensen vermoorden, omdat 'de overheid dat ook doet!', zoals dus door de FARC gebeurd is puur hypocriet en niet de juiste oplossing wat mij betreft. Overleg, praten, politieke allianties proberen te kweken, het buitenland erbij betrekken, dat had de FARC moeten doen. Op de manier waarop ze tot nu hebben geopereerd zijn ze uiteindelijk geen haar beter dan de overheid waar ze tegen vechten, en hebben ze daarom ook niet bereikt wat ze eigenlijk zonder geweld hadden moeten bereiken.
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:50:11 #64
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_118902655
Ik hoop dat ze in haar kop wordt geschoten door een AS50.

.50 cal _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:51:02 #65
351780 Piye
King of Kush
pi_118902707
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef Poolhond39 het volgende:

[..]

Ken je mij persoonlijk dan?

Ik weet donders goed dat er veel in deze wereld door kinderhanden wordt gemaakt. Ik weet ook donders goed dat Shell gebruik / misbruik maakt van de meer soepele / niet bestaande milieuregels in Afrika. En vind ik dat goed: absoluut niet. Zou ik willen dat dit anders was: ja. Mijn idealen en politieke voorkeuren zijn ook zodanig, dat me ik me vaak kwaad maak over dat soort dingen en die graag veranderd wil zien.
Het punt is alleen dat je in deze wereld, waarin alles met elkaar samenhangt, geglobaliseerd is, je er soms simpelweg niet aan ontkomt om 'vuile handen' te maken. Dat wil dus zeggen: ja, ik heb waarschijnlijk kleding en schoenen in mijn kast die door kinderen is gemaakt. Zo realistisch ben ik wel. Stukje levenservaring ook: idealistisch, maar wel realistisch.

Bewust criminele activiteiten ontplooien (drugshandel) en mensen vermoorden, omdat 'de overheid dat ook doet!', zoals dus door de FARC gebeurd is puur hypocriet en niet de juiste oplossing wat mij betreft. Overleg, praten, politieke allianties proberen te kweken, het buitenland erbij betrekken, dat had de FARC moeten doen. Op de manier waarop ze tot nu hebben geopereerd zijn ze uiteindelijk geen haar beter dan de overheid waar ze tegen vechten, en hebben ze daarom ook niet bereikt wat ze eigenlijk zonder geweld hadden moeten bereiken.
Zonder geweld zouden ze het ook niet bereikt hebben. Er hebben maar weinig geweldloze revoluties plaatsgevonden.
pi_118902720
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat ze in haar kop wordt geschoten door een AS50.

[ afbeelding ]

.50 cal _O_
Beter zo'n chey tac 408, klapt zo lekker uit mekaar
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:54:00 #67
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_118902910
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:51 schreef Saind het volgende:

[..]

Beter zo'n chey tac 408, klapt zo lekker uit mekaar
AS50 > alles man.

Gewoon lekker Armor piercing Incendiary round :Y.

AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:54:08 #68
388338 Apocalipsis
Gelooft in kabouters
pi_118902918
Mensen die aandacht besteden aan Tanja zijn al klachtwaardig
pi_118902968
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Smoofie het volgende:

[..]

AS50 > alles man.

Gewoon lekker Armor piercing Incendiary round :Y.

[ afbeelding ]
Wat heb je nou aan een stalen kern bij zo'n vrouwke man
Je moet kogels hebben waar niets van overblijft, je hebt ze met een holle kern bijvoorbeeld die doen écht schade
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:54:55 #70
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_118902979
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:55:27 #71
351780 Piye
King of Kush
pi_118903003
Jullie spelen veel shooters he?
pi_118903048
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:55 schreef Piye het volgende:
Jullie spelen veel shooters he?
Schiet zelf ook
  dinsdag 6 november 2012 @ 19:57:27 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_118903114
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:54 schreef Saind het volgende:

[..]

Wat heb je nou aan een stalen kern bij zo'n vrouwke man
Je moet kogels hebben waar niets van overblijft, je hebt ze met een holle kern bijvoorbeeld die doen écht schade
Hollow point rounds, ja die zorgen voor een grote wond. Maar een .50 incendiary round laat ook niets over van haar hoofd en nek.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_118903183
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 19:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hollow point rounds, ja die zorgen voor een grote wond. Maar een .50 incendiary round laat ook niets over van haar hoofd en nek.
Denk niet dat het hoofd hard genoeg is om dat te ontsteken man
pi_118903203
Ten minste iemand die strijdt voor haar idealen, beter dan die grijze muizen die elke dag uit kantoor bang uit het raam kijken als er weer eens iemand in elkaar geslagen wordt in de trein en dan een topic op fok openen over wat er moet veranderen in de maatschappij.
We kunnen het oneens zijn met het beleid en doel van de farc maar het is best zeldzaam dat iemand uit West-Europa op jonge leeftijd alles opgeeft voor haar idealen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')