Wat een domme mensen. Ze heeft haar eigen weg geslagen of ze is haar eigen weg ingeslagen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:28 schreef Zeurendenl het volgende:
Hoe dom kan je dan zijn...
Als ik dan vraag waarom ze Tanja respecteren dan zeggen die mensen ' dat het tof is dat ze haar eigen weg geslagen is '
... Holleeder krijgt concurrentie.
Balkenende ook.quote:
Tuurlijk moet je ze aandacht geven. Verdient ze veel meer dan de zoveelste kantoormuis. Of je het nu eens bent met 'r of niet. Ze is veel interessanter.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:34 schreef Seamonkey- het volgende:
Als ze kankerlelijk was geweest had ze sowieso al veel minder aandacht gekregen. Sowieso moet je deze mensen geen aandacht geven. Net zoals Breivik lekker weg laten rotten in zn cel en nooit meer naar omkijken
Mwah ik vind der niks interessants aan tbh.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je ze aandacht geven. Verdient ze veel meer dan de zoveelste kantoormuis. Of je het nu eens bent met 'r of niet. Ze is veel interessanter.
Vind het ook nauwelijks boeiend, maar ik ga er voor het gemak altijd vanuit dat dat aan mij ligt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Mwah ik vind der niks interessants aan tbh.
Mwah. Tis nogal wat allemaal. Beetje wantrouwen is gezond.quote:
Haha geeft wel een ander idee aan het woord inboorlingenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef Paxcon het volgende:
Is ze niet gewoon de plaatselijke hoer daar?
En een wasknijper om je neus, want ze zal wel stinken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:38 schreef JamFlava het volgende:
Ik zou dr wel doen als ze geen enge ziektes met zich meedraagt.
Dan alsnog met een rubbertje.
Is ook weer zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En een wasknijper om je neus, want ze zal wel stinken.
En wat al gezegd werd in dit topic, als ze het uiterlijk had van Agnes Jongerius had er geen haan naar d'r gekraaid en werd ieder nieuwsbericht alleen maar irritant gevonden.
Maar Tanja is wel lekkerquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:29 schreef Afwazig het volgende:
Tanja met Holleeder vergelijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kuthoer mag nog niet eens de veters van Holleeder strikken man.
Tja, Hitler had ook idealen.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef Capslockie het volgende:
Ze heeft tenminste idealen, integenstelling tot 90% van de FOK!'ers.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef MrBaas het volgende:
Holleeder doet/deed alles om zich zelf rijker te maken ten koste van anderen.
Tanja heeft haar luxe leventje ingeruild om op te komen voor de zwakkeren. Ze loopt 24/7 (behalve nu dan..) door een lelijk oerwoud om te strijden tegen ongelijkheid en corruptie. Hiervoor offert ze AL haar luxe en vrienden en familie op. Heldin.
Mjah, dat is het IDEE ja. De werkelijkheid is iets minder romantisch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef MrBaas het volgende:
Tanja heeft haar luxe leventje ingeruild om op te komen voor de zwakkeren. Ze loopt 24/7 (behalve nu dan..) door een lelijk oerwoud om te strijden tegen ongelijkheid en corruptie. Hiervoor offert ze AL haar luxe en vrienden en familie op. Heldin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Punt blijft staan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tja, Hitler had ook idealen.....
En als ze daartoe dan ook eens wat kinderen moet doden of letterlijk en figuurlijk in bed ligt met een organisatie die kindsoldaten maakt en uitbuit, boeiuh! VIVA LA REVOLUCIÓN!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:05 schreef MrBaas het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |