Je geslachtsdeel moet je toch echt wel iedere dag wassen hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik was me 3 keer per week (dinsdag - donderdag - zaterdag) dus dat is wel genoeg hygiëne. Ik ken mensen die zich maar één keer per week wassen of nog niet zelfs die daar geen last van hebben.
Als jij denkt dat iedereen zich iedere dag wast en andere onderbroek aandoet, wordt het dringend tijd dat je eens met beide voeten op de grond komtquote:Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Ik geloof geen klap van dat verhaalAmper wassen en meerdere dagen met 1 onderbroek doen, tuurlijk.
Ik hoop zo dat je aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef bojan het volgende:
Onderbroek blijft meestal wel enkele dagen dezelfde ja (normaal iedere week ververs ik ze minstens), simpelweg omdat ik dan minder moet wassen. Woon alleen hé en wassen doe ik echt niet graag.![]()
Wat een onzin toch met stad en dorp, dat heeft geen fuck met hygiene te maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef bojan het volgende:
[..]
Als jij denkt dat iedereen zich iedere dag wast en andere onderbroek aandoet, wordt het dringend tijd dat je eens met beide voeten op de grond komt
Een stad is niet hetzelfde als een dorp.
Klopt niet, in een dorp zijn mensen over het algemeen netjes en hygiënisch.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat een onzin toch met stad en dorp, dat heeft geen fuck met hygiene te maken.
Heb je een ondersteunende bron voor deze bewering ik heb er nog nooit van gehoord en kan via google ook niks hierover vinden.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:15 schreef bojan het volgende:
[..]
Klopt niet, in een dorp zijn mensen over het algemeen netjes en hygiënisch.
Een stad is anders, daar heb je ook nette mensen maar ook iets minder nette zoals ik die zich niet dagelijks wassen maar je hebt zelfs ook mensen die zich maximum één keer per week wassen, dat is pas goor
Er lopen een hoop viespeuken rond hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Ik geloof geen klap van dat verhaalAmper wassen en meerdere dagen met 1 onderbroek doen, tuurlijk.
Ik ben inderdaad single.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je een ondersteunende bron voor deze bewering ik heb er nog nooit van gehoord en kan via google ook niks hierover vinden.
En er zijn ook mensen die zich een keer per maand wassen, dat is pas goor dus een keer per week kan prima.![]()
Was je penis gewoon wat vaker, liefst iedere dag en ook een schone onderbroek aan, dan is het geen broeinest van bacteriën en gaat de jeuk misschien weg.
Ik hoop zo dat je geen vriendin hebt, anders arm kind.
Wat de slangenmevrouw zegtquote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je een ondersteunende bron voor deze bewering ik heb er nog nooit van gehoord en kan via google ook niks hierover vinden.
En er zijn ook mensen die zich een keer per maand wassen, dat is pas goor dus een keer per week kan prima.![]()
Was je penis gewoon wat vaker, liefst iedere dag en ook een schone onderbroek aan, dan is het geen broeinest van bacteriën en gaat de jeuk misschien weg.
Ik hoop zo dat je geen vriendin hebt, anders arm kind.
Klopt, moet je maar eens een tram nemen hier in Antwerpen. Soms moet je bijna kotsen van de stank hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er lopen een hoop viespeuken rond hoor.
Wat als je nu spontaan een leuke meid tegen komt waar je wat mee wil doen? is toch een enorme afknapper een pik die 3 dagen niet gewassen is in een vieze onderbroek. De gedachte alleen al.quote:
Ja, dat zou voor mij echt een afknapper zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat als je nu spontaan een leuke meid tegen komt waar je wat mee wil doen? is toch een enorme afknapper een pik die 3 dagen niet gewassen is in een vieze onderbroek. De gedachte alleen al.
Wat heeft dat in hemelsnaam met een dorp of een stad te maken? Het is gewoon vies.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef bojan het volgende:
[..]
Als jij denkt dat iedereen zich iedere dag wast en andere onderbroek aandoet, wordt het dringend tijd dat je eens met beide voeten op de grond komt
Nou dan heb ik pech.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat als je nu spontaan een leuke meid tegen komt waar je wat mee wil doen? is toch een enorme afknapper een pik die 3 dagen niet gewassen is in een vieze onderbroek. De gedachte alleen al.
Voor jou is dat misschien vies maar voor velen is dat normaal hoor maar een drietal keer per week.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft dat in hemelsnaam met een dorp of een stad te maken? Het is gewoon vies.
Je hele lijf niet iedere dag wassen oké, hoewel dat niet mijn voorkeur heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Voor jou is dat misschien vies maar voor velen is dat normaal hoor maar een drietal keer per week.
+ ik spaar er ook wat geld en tijd mee uit
Ieuw.......quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Voor jou is dat misschien vies maar voor velen is dat normaal hoor maar een drietal keer per week.
Iedere dag douchen is misschien wat overdreven, maar daar beneden iedere ochtend even wassen en een schone onderbroek is toch wel een goed idee hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik geloof het best hoor, maar wat heeft dat nou weer te maken met het stadsleven?quote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef bojan het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op het platte land nog het beeld bestaat dat stadsmensen zich iedere dag douchen en water verspillen en boeren maar één keer in de week.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:30 schreef Piye het volgende:
Waarom zou je iedere dag met een washand je ballen schrobben als je niet iedere dag doucht? Dan kan je net zo goed onder de douche stappen.
[..]
Ik geloof het best hoor, maar wat heeft dat nou weer te maken met het stadsleven?
Naar de huisarts gaan voor jeuk aan je ballen... "dokter, mijn ballen jeuken.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iedere dag douchen is misschien wat overdreven, maar daar beneden iedere ochtend even wassen en een schone onderbroek is toch wel een goed idee hoor.
Verder ben je gewoon een troll.. Iedereen zegt tegen je ga naar de huisarts en was je wat vaker, maar je hebt geen idee waarom je pik zo jeukt..
Ik las weleens een tussenstop in als het weekend is of zo. Maar als ik uit huis ga ga ik toch wel even snel douchen. Sowieso krijg ik m'n haar niet in model als het niet nat is geweest.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op het platte land nog het beeld bestaat dat stadsmensen zich iedere dag douchen en water verspillen en boeren maar één keer in de week.
Zo heb ik het ook aangeleerd gekregen van m'n ouders maar daar heb ik me al snel tegen verzet. Ik voel me vies als ik maar één keer per week douche.
hah, gayquote:Op woensdag 7 november 2012 11:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik las weleens een tussenstop in als het weekend is of zo. Maar als ik uit huis ga ga ik toch wel even snel douchen. Sowieso krijg ik m'n haar niet in model als het niet nat is geweest.
Want de huisarts hoort nooit vreemdere dingenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:37 schreef bojan het volgende:
[..]
Naar de huisarts gaan voor jeuk aan je ballen... "dokter, mijn ballen jeuken."
Want je haar in model brengen staat gelijk aan piemels in je kont nemen?quote:
Het is de eerste stap naar...quote:Op woensdag 7 november 2012 11:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Want je haar in model brengen staat gelijk aan piemels in je kont nemen?
quote:Op woensdag 7 november 2012 11:41 schreef Catkiller het volgende:
Hij loopt jullie toch allemaal te fucken met dit topic.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |