Dat valt wel mee, maar ik weet niet hoe het geval bij jou is. In ieder geval niet dicht bij je geslachtsdeel komen met je schaar.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef bojan het volgende:
[..]
Je moet het toch eerst wat korter knippen voor je kan gaan scheren?
En moet je dat dan met je scheerapparaat doen of een ander gaan kopen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik weet niet hoe het geval bij jou is. In ieder geval niet dicht bij je geslachtsdeel komen met je schaar.
TS zijn staaf met een omtrek van 20 centimeter knipt hij echt niet zomaar door hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:56 schreef rareziekte het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, maar ik weet niet hoe het geval bij jou is. In ieder geval niet dicht bij je geslachtsdeel komen met je schaar.
Ik heb het water gratisquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:49 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee, echt?
Waarom dan zoveel? Dit kost toch veel?
Ik ken zwervers die zich vaker wassenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:52 schreef bojan het volgende:
[..]
Er zijn echt wel genoeg mensen die zich maar één keer douchen per week hoor zelfs. Mijn vader wast zich één keer per week en mijn moeder maar tweewekelijks ofzo en die mensen ruiken veel lekkerder dan de gemiddelde Antwerpenaar, neem dat maar van mij aan
Echt niet, dan moet ik weeral geld weg gooien voor niets.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik ken zwervers die zich vaker wassen
En een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad.
Gaat je scrotum door een hel vanavond :3quote:Eerst knippen
Sowieso iedere ochtend douchen, en na het sporten ook.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]![]()
7 dagen per week douchen vind ik ook overkill. Mar 3 keer wassen? WTF
100 jaar geleden douchte men nooit.quote:
Scheerapparaat zou ik niet doen, gewoon zo'n mesje en het liefst dat het mesje ook nog een beetje beweegbaar isquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:57 schreef bojan het volgende:
[..]
En moet je dat dan met je scheerapparaat doen of een ander gaan kopen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:27 schreef Jahr00n het volgende:
Ik denk dat je penis afgezet moet worden. Wie loopt er nou 7 jaar rond met een schimmelinfectie.
Wassen doet de mens al sinds zijn bestaan. Of het nou in een bad, rivier of douche is maakt niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 20:15 schreef Geelman het volgende:
[..]
100 jaar geleden douchte men nooit.
Wat je zegt past wel bij lepra scrotalis animalis, een vorm van een huidziekte die met name voorkomt in meer rurale gebieden in het Oosten van het land en in het Berbergebergte van Marokko.quote:
Check je dm.quote:
Het is gewoon smerig om niet iedere dag te douchen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef bojan het volgende:
Nogmaals: hier in Antwerpen (en ik veronderstel dat dit in Brussel, Amsterdam en Rotterdam ook wel zo is) douchen mensen gewoon minder vaak dan op 't platteland.
Stedenmentaliteit!
En jij moet je eens realiseren dat niet iedereen dit doet. Is helemaal niet nodig om iedere dag u te douchen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het is gewoon smerig om niet iedere dag te douchen.
Als je dat niet doet krijg je vieze schimmels zoals jij nu op je lul hebt zitten.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef bojan het volgende:
[..]
En jij moet je eens realiseren dat niet iedereen dit doet. Is helemaal niet nodig om iedere dag u te douchen.
Dan krab ik gewoon even en is opgelostquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je dat niet doet krijg je vieze schimmels zoals jij nu op je lul hebt zitten.
Elke ochtend na het tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:42 schreef bojan het volgende:
[..]
Hoe vaak doucht een "normale" burger dan volgens jou?
Jij baseert dit op je vader, moeder en jezelf. Goede steekproef manquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef bojan het volgende:
Nogmaals: hier in Antwerpen (en ik veronderstel dat dit in Brussel, Amsterdam en Rotterdam ook wel zo is) douchen mensen gewoon minder vaak dan op 't platteland.
Stedenmentaliteit!
Nee tochquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef bojan het volgende:
Onderbroek blijft meestal wel enkele dagen dezelfde ja (normaal iedere week ververs ik ze minstens), simpelweg omdat ik dan minder moet wassen. Woon alleen hé en wassen doe ik echt niet graag.![]()
Wassen doe je niet graag. Geen wonder dat je pik jeukt!quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef bojan het volgende:
Onderbroek blijft meestal wel enkele dagen dezelfde ja (normaal iedere week ververs ik ze minstens), simpelweg omdat ik dan minder moet wassen. Woon alleen hé en wassen doe ik echt niet graag.![]()
Dit ga je niet menen, meerdere dagen met 1 fucking onderbroek?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:30 schreef bojan het volgende:
Dat betekent dat er minimaal 1 periode is van 2 dagen niet douchen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:01 schreef Jan-Slagter het volgende:
Wat een overtrokken reacties hier , 3 keer per week douchen is ruim voldoende.
What? Dus jij denkt dat wanneer je niet rookt; je ook niet kan stinken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:30 schreef bojan het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen ik rook niet dus dat scheelt al wat toch
Iewl. Laat Amsterdam erbuiten. Ik ken persoonlijk niemand die in normale situaties niet elke dag een douch neemt.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:53 schreef bojan het volgende:
Stedenmentaliteit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |