quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet.
als City gaat drukken, en dat gaan ze, geen gek idee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef xSoDx het volgende:
Boeiend zeg..
Ajax
Tevens zie ik graag fischer ipv schone en bocarra ipv poulsen..
Meer beweging en voetbal..
oh, ik heb er absoluut geen vertrouwen in, laat dat even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef DeZoektocht het volgende:
mmmm we konden vanavond wel eens vol in het mes gaan lopen ben ik bang.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Marsenal het volgende:
Heb dertig euro ingezet op City, om voor mezelf maar een win-win situatie te creëren.
Wat zijn de odds?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Marsenal het volgende:
Heb dertig euro ingezet op City, om voor mezelf maar een win-win situatie te creëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ik verwacht trouwens veel van Boerrigter..10 euro op dat Boerrigter een hattrick vanavond maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga voor een hattrick van Charisteas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
1-2, Alderweireld en Özbiliz.
Nah dan ga ik toch voor Atouba en Urzaizquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga voor een hattrick van Charisteas.
moeten we toch maar eens influisteren dat elke wedstrijd wel belangrijk isquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Siem scoort echt alleen in belangrijke wedstrijden he
Als het lang duurt voordat ajax of city een doelpunt maakt worden de laatste 15 min echt niet goed voor mijn hartquote:
Dit, ik kan dit niet meer aan. Beter maken ze snel 1-3 dan kan ik wat rustiger ademhalen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als het lang duurt voordat ajax of city een doelpunt maakt worden de laatste 15 min echt niet goed voor mijn hart
Thanks!quote:
Wat deed die goed dan? Jammer van de kans. Hij had de 2.3 kunnen maken met veel beheersingquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
2-2, ik ben niet ontevreden.
Fischer een goede invalbeurt![]()
Of Dortmund - Cityquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh natuurlijk afhankelijk van Madrid - City
Yup, Maar als we thuis van Dortmund winnen en Real Madrid wint zijn we sowieso door in Europa.quote:
Poulsen die opeens zeer goed speelt ipv zeer slecht zodat de rest ook beter zijn werk kan doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef TIM-846 het volgende:
2-2. Prima uitslag!
Maar waarom vandaag opeens zo'n positiespel? In de competitie is daar niets van terug te zien. Schiet mij maar lek.
In de CL hoeven we het spel niet te maken. In de Eredivisie wel. En dat kan niet met een Poulsen in je team.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef TIM-846 het volgende:
2-2. Prima uitslag!
Maar waarom vandaag opeens zo'n positiespel? In de competitie is daar niets van terug te zien. Schiet mij maar lek.
Ok. Het ligt allemaal aan Poulsen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen die opeens zeer goed speelt ipv zeer slecht zodat de rest ook beter zijn werk kan doen
Ja,quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok. Het ligt allemaal aan Poulsen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL hoeven we het spel niet te maken. In de Eredivisie wel. En dat kan niet met een Poulsen in je team.
CL is Poulsen erg nuttig.
Niet allemaal, maar de CVM is wel een belangrijke positie die goed ingevuld moet worden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok. Het ligt allemaal aan Poulsen?
Is zeker waar. Maar als je zo kunt spelen tegen Man City en Dortmund, moet je toch minimaal kunnen winnen van Heracles en dat andere muk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL hoeven we het spel niet te maken. In de Eredivisie wel. En dat kan niet met een Poulsen in je team.
CL is Poulsen erg nuttig.
Poulsen goed sparen voor de CL en een Boccara de kans geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is zeker waar. Maar als je zo kunt spelen tegen Man City en Dortmund, moet je toch minimaal kunnen winnen van Heracles en dat andere muk.
Gefeliciteerd met je winst. Oh, wacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Marsenal het volgende:
Gericht op de bal?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Alderweireld geloof ik, was erg ruw, maar was wel gericht op de bal.
Aguero ging gewoon voor de speler
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef Reemi het volgende:
Overmars: 'Voor Manchester City hoeven we echt niet bang te zijn'
Marc Overmars![]()
En de trolletjes die toen hier kwamen om te vertellen hoe hard Ajax vernederd zou wordenquote:
bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je winst. Oh, wacht.
Had toch wel verwacht dat hij naar zijn rechterbeen zou gaan maar hij ging alsnog buitenom. Rare keuze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat deed die goed dan? Jammer van de kans. Hij had de 2.3 kunnen maken met veel beheersing
boeiend, Real en Dortmund pakken toch ook wel de punten tegen Man City. Ajax heeft nu 3 van de 4 CL wedstrijden heel goed gespeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Tyron het volgende:
Hoezo moet dat kut Madrid gelijk spelen tegen Dortmund
Finale in de ArenA gaan ze halen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
Jammer dat er geen tweede ronde meer in zit. EL heb ik toch beetje haat-liefdeverhouding mee.
Als we nu Milan ofzo hadden geloot hadden we die helemaal naar de tering gespeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Class het volgende:
Pff dan zie je die andere groepen waar je met dit spel makkelijk 1ste kunt worden
Ja misschien toch maar eens geld inzettenquote:
Dat dacht ik ooit ook, gelijk verloren we lol. Nooit meer gegokt daarnaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja misschien toch maar eens geld inzetten
Ik heb de afgelopen tijd bizar veel dingen goed gegokt en dat buiten dat voorspeltopic om waar ik elke keer maar wat snel invulquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:48 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ooit ook, gelijk verloren we lol. Nooit meer gegokt daarna
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moisander timed weer verkeerd en verliest zijn evenwicht
aantal supporters viel tegen inderdaad..mja crisis met de cashflow. Goed te horen verder en lekker in beeld!quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef Lunice het volgende:
http://forums.bluemoon-mcfc.co.uk/viewtopic.php?f=1&t=271066
Blind is al een tijdje goed bezigquote:
2 Ajax doelpunten uit corners waarbij beide palen totaal niet werden gedekt. Doelpunten van Manchester City waren mooi gedaan, kon je weinig tegen doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef ValHallen het volgende:
Niet kunnen zien vanavondHoe was het?
Vermeer is op Blind na de kleinste van.het stel dat staatquote:
En Aguero kwam ook als een debiel in bij De Jong,quote:Op woensdag 7 november 2012 00:14 schreef The_Groove het volgende:
Ze hebben het op dat forum over dat ze 2 penalties hadden moeten hebben...Wat heb ik gemist? Die in de laatste minuut was discutabel maar verder geen overduidelijke penalties gezien?
Wel mooi dat ze niet zien dat Toure gewoon 2x rood had moeten hebben
1e helft vergelijkbaar met thuis, goed voetbal en goeie kansen. 2 gols uit corners.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:04 schreef ValHallen het volgende:
Niet kunnen zien vanavondHoe was het?
SPOILER: De golsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Buitenspel en overigeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei ook 2-2 verdommequote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja misschien toch maar eens geld inzetten
Op weer die kutte korte corners naquote:Op woensdag 7 november 2012 00:24 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom kunnen ze hier wel corners nemen?
Je hebt een aantal redelijke koppers, gooi hem gewoon erin, meer kan s op een goal dan met die kutte corners die sneller een tegendoelpunt opleveren iddquote:Op woensdag 7 november 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op weer die kutte korte corners na
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:12 schreef Adames het volgende:
[..]
2 Ajax doelpunten uit corners waarbij beide palen totaal niet werden gedekt. Doelpunten van Manchester City waren mooi gedaan, kon je weinig tegen doen.
Spel ging mooi op en neer. Ondanks dat Manchester City onterecht de 3-2 afgekeurd kreeg was het een terechte uitslag.
Bij City waren Aguëro (ondanks doelpunt) en Barry absolute tegenvallers, bij Ajax had je weinig aan de flanken. Vermeer en verdediging deden het prima voor hun kunnen en ook Poulsen was wel goed.
quote:Op woensdag 7 november 2012 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
1e helft vergelijkbaar met thuis, goed voetbal en goeie kansen. 2 gols uit corners.
2e helft kwam Balotelli erbij, Dzeko later nog en werden ze een beetje overlopen, veel dreiging van City en uiteindelijk de 2-2.
Werd terecht een gol van Aguero afgekeurd en daarna nog een gol van Aguero afgekeurd wat onterecht was volgens mij. Laatste minuut nog een penalty moment waar van Rhijn vasthoudt maar de scheids fluit gelijk af.
2-2 is wel een terechte uitslag.SPOILER: De golsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danke. Jammer dat ik de wedstrijd niet heb gezien, zal wel een ouderwetsche nagelbijter zijn geweestSPOILER: Buitenspel en overigeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wij gaan de EL in lijkt me, ik zie City niet winnen van Real en al helemaal niet van Dortmund.
Tonnetje of 4?quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef Stiggie het volgende:
Hoeveel geld brengt een gelijkspel eigenlijk op in de CL?
De vleugels, tja... Gewoon met Babel/Fischer/Lukoki gaan spelen en dan een beetje met die 3 rouleren. Het beste wat we momenteel hebben op de flanken.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:37 schreef j0rdiiii het volgende:
De Jong en Schone speelde net zoals 2 weken geleden een goeie wedstrijd, Eriksen was de eerste helft briljant en de tweede helft had hij het moeilijk mede doordat Ajax niet meer op de aanval speelde en de ballen die hij kreeg was hij ook vrij snel weer kwijt.
Babel matig, net zoals de afgelopen wedstrijden van hem op linksbuiten. Kwam er wel een aantal keer aardig voorbij of deed iets leuks maar echte dreiging was het niet.
Boerrigter net zoals al zijn wedstrijden dit seizoen, echt helemaal niks gewoon. Heeft veel meters op en neer gemaakt maar voor de rest kan ik er weinig uithalen.
500.000 per dit seizoen volgens mij, anders 400.000quote:Op woensdag 7 november 2012 00:40 schreef Stiggie het volgende:
Hoeveel geld brengt een gelijkspel eigenlijk op in de CL?
grote kans op EL, CL zie ik echt niet gebeuren. Niet iets om je voor te schamen ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:45 schreef Stiggie het volgende:
Als we van Dortmund weten te winnen zie ik ons nog wel doorgaan mits City onverwacht van Dortmund wint. Dat laatste zie ik niet gebeuren. Dan hebben we een gelijkspel tegen Real nodig... normaal zo goed als onmogelijk maar dat zie ik dan wel weer gebeuren aangezien Real veel maar dan ook veel liever Ajax door heeft in de CL dan Dortmund.
Meest waarschijnlijke: EL
Dat we al 4punten hebben vind ik een godswonder en iets waar Ajax gewoon al trots op mag zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 00:58 schreef Adames het volgende:
[..]
grote kans op EL, CL zie ik echt niet gebeuren. Niet iets om je voor te schamen ook.
Vooral ook de manier waarop. Alleen tegen Real Madrid waren we kansloos, tegen Dortmund was het een leuke wedstrijd en de 4 punten tegen City zijn terecht.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat we al 4punten hebben vind ik een godswonder en iets waar Ajax gewoon al trots op mag zijn
Iedereen was aan het lachen bij de loting maar tot nu toe doen we het gewoon goed in de CL
Jip Ajax laat zich internationaal goed zien! Was een goede wedstrijd tegen Dortmund, een uitstekende eerste wedstrijd tegen Man City en dit was ook een goede wedstrijd. Nu tegen Real een leuke wedstrijd svp niet zoals vorige x.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat we al 4punten hebben vind ik een godswonder en iets waar Ajax gewoon al trots op mag zijn
Iedereen was aan het lachen bij de loting maar tot nu toe doen we het gewoon goed in de CL
Tegen Real is het elke keer drama dus daar kijk ik niet meer van opquote:Op woensdag 7 november 2012 01:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Vooral ook de manier waarop. Alleen tegen Real Madrid waren we kansloos, tegen Dortmund was het een leuke wedstrijd en de 4 punten tegen City zijn terecht.
Gaat weer niks worden hoorquote:Op woensdag 7 november 2012 01:02 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Jip Ajax laat zich internationaal goed zien! Was een goede wedstrijd tegen Dortmund, een uitstekende eerste wedstrijd tegen Man City en dit was ook een goede wedstrijd. Nu tegen Real een leuke wedstrijd svp niet zoals vorige x.
beide doelpunten zijn natuurlijk wel te pakken, maar het waren beide knappe goals van City. Het waren geen beginnersfouten die de verdedigers maakten, maar ze komen gewoon tekort tegen dit soort spelers. Kan er niet echt wakker van liggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:02 schreef Pascaltjuh het volgende:
Een punt was gewoon terecht vandaag. Alleen tegen Dortmund uit had je ook recht op een punt gehad. Maar al met al is 4 punten heel behoorlijk. Ik ben echter van mening dat er wel twee keer knullig werd verdedigd. Bij de eerste goal, zowel door Blind als door Van Rhijn. Bij de tweede goal door Moisander. Maar met deze selectie is een punt buitengewoon knap.
Ik ook totaal nietquote:Op woensdag 7 november 2012 01:04 schreef Adames het volgende:
[..]
beide doelpunten zijn natuurlijk wel te pakken, maar het waren beide knappe goals van City. Het waren geen beginnersfouten die de verdedigers maakten, maar ze komen gewoon tekort tegen dit soort spelers. Kan er niet echt wakker van liggen.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 07-11-2012 om 01:37:44F: Terug naar Adam. Was een spannende avond. Trots op mijn spelers. Sponsors en supporters bedankt. #citaja @AFCAjax http://t.co/Oi83l4Zx reageer retweet
Dit dus jaquote:Op woensdag 7 november 2012 01:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dortmund thuis moet het gaan gebeuren. Real is een reguliere 4-0 veegpartij.
ik vind hem een van de leukere twitterprofielen hebben van de bekende mensen in de voetbalwereld. Ik neem ook aan dat hij alles zelf typt en niet door een bureau laat doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 01:40 schreef El_jefe07 het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op woensdag 07-11-2012 om 01:37:44F: Terug naar Adam. Was een spannende avond. Trots op mijn spelers. Sponsors en supporters bedankt. #citaja @AFCAjax http://t.co/Oi83l4Zx reageer retweet
Frank laat zijn tweets wel controleren, dat zei hij laatst ergens. Zal hij wel bij Miel doen denk ik. Die is toch overal bij.quote:Op woensdag 7 november 2012 02:27 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem een van de leukere twitterprofielen hebben van de bekende mensen in de voetbalwereld. Ik neem ook aan dat hij alles zelf typt en niet door een bureau laat doen.
Mielquote:Op woensdag 7 november 2012 02:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank laat zijn tweets wel controleren, dat zei hij laatst ergens. Zal hij wel bij Miel doen denk ik. Die is toch overal bij.
http://www.nusport.nl/ere(...)leerd-twitteren.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 02:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Frank laat zijn tweets wel controleren, dat zei hij laatst ergens. Zal hij wel bij Miel doen denk ik. Die is toch overal bij.
Zwolle uit, altijd lastigquote:Op woensdag 7 november 2012 08:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat dit zooitje zich ook eens oplaadt op zaterdagavond of zondagochtend om half 1.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef Saind het volgende:
Ik zie nu al op tegen de eerstkomende pauperwedstrijd waar er zielloos gespeeld wordt en er punten worden verspeeld terwijl ze laten zien dat ze het wél kunnen. Vermoeiend altijd
quote:Fact is, a team at the top chasing for more honors shouldn't even lose players that are pivotal to the first team squad in the first place.
Eg. Nigel. Our only legit and true midfield enforcer.
Eg. Adam Johnson. Our only legit winger.
Mwah. Je moet er uithalen wat je wiltquote:Op woensdag 7 november 2012 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
http://forums.bluemoon-mc(...)1&t=271049&start=610Die City fans zijn wel sneu zeg
quote:ajax pass and move was a joy to watch, we could do worse and learn from that
quote:Blind, SCHÖNE(mint player!), Erikson and de Jong would be great additions to our squad.
quote:Braga, Cluj, Ajax are good as in mid-table Premiership at best. Ryan Babel plays for them. Shane Long and Odemwingie are far better. They were very poor tonight even after the boost of a 2 goal start.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | Quote: How the fuck isnt that a penalty tho? Quote: Zonal fuckin marking .... Aaaaaarrrrrggggghhhhh!!!!!!! Quote: Mancini is a dead man walking. Quote: good night guys Quote: WTFFR DE JONG AGAIN OMG Quote: OK now we're in trouble Quote: I still think finishing last is better, to avoid the pointless Europa League altogether. So this may be planned. Quote: The players are just not arsed. Showing no fight and no desire. On corners ever player has to want to win the ball and guard their goal with their lives but our players just fucking stand there hoping the ball hits their heads. Richards is the only players who fucking tries to win headers. Quote: How the fook are we letting that wanker Poulsen run our midfield ragged? He´s a fookin embarrassment which shows you how bad we are Their goals were a disgrace frankly - this lot are 10 points behind Twente Why don´t we bring Tevez back to attacking mid and bring on another striker? Quote: Kompany/Joe Hart: your long passes are very good every one time out of 100. Please practice it a little bit more. Quote: Uefa and Twatini really have got it in for us - they are desperate to see us fail although we aren´t exactly helping ourselves are we? We need another 2 quality attacking mids - sadly Chavs have beaten us to them Quote: Why is that cock mentioning the players wages???? Never mentions shreks £220k???? Quote: IS HE FUCKUING ICE SKATING!!!!????? Quote: oh Kun put your fucking boots on you plank. Quote: not a great advertisement for puma, this Quote: fuck puma Quote: AAAAAAAAAGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | When Tevez was subbed: Quote: all i can say is, wft y fuckface, least hes got heart and showing some balls, unlike a few i could mention Quote: ref is seriously bought Quote: Fucking rags get every decision and we get fuck all. I'm sick of it. Quote: i mean what can we do. UEFA is flat out rigged Quote: Fook this competition - it´s clear as water the officials are doing everything to shaft us - that linesman has been nothing short of a corrupt joker Quote: PENO!??????????????????????/ -- Tue Nov 06, 2012 10:35 pm -- PENO!??????????????????????/ Quote: OH MY HOLY SHIT!!! YOU CHEATING CHEATING CHEATING CHEATING ************difhjdsifhywr*(hoivR Quote: UEFA Corrupt-simple as. Quote: corrupt folks. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | Quote: If them officals tonight were not corrupt i don't know what corrupt is!!! Fuck the chimps League and Fuck Twatini!! Quote: Should of been 4-2. We have been dicked AGAIN. Would that happen to Barcelona? The rags? Real? Would it fuck I'm watching wrestling from now on, less fixed Quote: His shirt was still pulled which means a pen, i don't care if balotelli whipped out a banjo and started playing a love song to the pope. Quote: EVEN ROY F***ING KEANE THINKS IT WAS A PEN Quote: Thank you fxxing crap piece of shit of refs. You just made me throw my tv remote control at the wall, now it's totally broken, you bent twat. We've been utterly robbed, blatently and without sweat. Quote: to much in the way of bad refing 2nd year on the trot in the hardest group, shocking refing in the prem etc etc etc etc brown envelopes my arse 'brown parcels' Quote: Quote: Christian Eriksen just said on Swedish TV that it was awesome to have Danish referees.. It's not the Eurovision Song Contest is it ? Cheating bastards |
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:02 schreef Ethanolic het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Post-match:
[ code verwijderd ]
twitter:PLEKSTER twitterde op woensdag 24-10-2012 om 22:14:27FUCKING MANSINNI OUT FUCKING SICK OF FAILURE IN EUROP THIS IS FUCKING EMBARRESING LOSING TO A MUG TEAM LIKE AJAX.. FUCKING USELESSS reageer retweet
twitter:PLEKSTER twitterde op woensdag 24-10-2012 om 22:24:55I AM LITERALLY SEETHING WITH RAGE HERE BUT GOT TO BE POSITIVES HERE. 1) WE ARE LOSEING TO POSSIBLE CHAMPION LEAGUE WINNERS IN AJEX reageer retweet
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:52 schreef Ethanolic het volgende:
Zoveel mensen die zeggen dat de wedstrijd gerobbed is
Deze man.quote:Maybe the Danes generally feel more bond with their neighbours the Dutch.
True, maar die scheids maakte sowieso wel een aantal fouten, niet alleen in het voordeel van Ajax. Maar alles bij elkaar opgeteld is het wel een klassieke "Lucky Ajax".quote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Stiggie het volgende:
We hadden de scheids mee, simpel zat. Vorig jaar zat het juist tegen nu een keer een beetje mee.
Wie was die gast die Schone tegen zijn hoofd schopte/schampte? Dat was gewoon rood namelijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Stiggie het volgende:
We hadden de scheids mee, simpel zat. Vorig jaar zat het juist tegen nu een keer een beetje mee.
Touré, kan niet tegen z'n verliesquote:Op woensdag 7 november 2012 10:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie was die gast die Schone tegen zijn hoofd schopte/schampte? Dat was gewoon rood namelijk.
Ja had natuurlijk vol moeten zitten. Waren ze nog harder weg gezongen. Begrijp alleen niet waar die gasten op dat forum zich zo druk om maken, de arrogantie van het uitvak? Heuh? En dan nog die kerel die denkt dat Ajax in de jaren '80 met 180 man was gekomen. Haha.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
aantal supporters viel tegen inderdaad..mja crisis met de cashflow. Goed te horen verder en lekker in beeld!
Echt een goeie voetballer ook, was de beste man van Shitty gisterenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:54 schreef Stiggie het volgende:
Touré was wel een baas na afloop tegen de Jong
http://www.ajaxshowtime.c(...)e-twee-keer-he-.html
100%, jammer van sommige vieze streken van hem.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt een goeie voetballer ook, was de beste man van Shitty gisteren
Nee, Ajax had de scheids mee en dit punt is gewonnen. (Was niet netjes hoor, maar ook dusdanig bedekt dat geen scheidsrechter het zal zien)quote:Op woensdag 7 november 2012 10:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wie was die gast die Schone tegen zijn hoofd schopte/schampte? Dat was gewoon rood namelijk.
quote:Ajax would easily be a top 5 team in our league. Anyone saying otherwise is an imbecile.
Misschien kunnen ze dan wel de motivatie opbrengen, als ze in de PL spelen om elke week een goede pot voetbal op de mat te leggenquote:
Met schone en Eriksen hr. Dat verzin je toch niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:16 schreef Da_Sandman het volgende:
En omfg die korte corner in de tweede helft. Heb je twee keer gescoord uit een gewone corner, ga je zo'n lompe korte doen. Weer bijna een goal tegen....
mooi dit, in het uitvak zat iedereen op de scheids te schelden omdat we vonden dat hij weinig floot. Buitenspel konden we uiteraard niet zien. Was wel echt een geweldige wedstrijd zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef Stiggie het volgende:
Wat is het toch een clownquote:"En tegen Ajax heb ik de mooiste wedstrijden gespeeld."
Dit zijn wel de momenten die bepalen of je een ref mee of tegen hebt he. Vond hem over het algemeen ook niet erg in het voordeel van Ajax fluiten, maar goed, als je assistent vlagt voor buitenspel moet je het wel overnemen. En een pingel was het natuurlijk no way.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mooi dit, in het uitvak zat iedereen op de scheids te schelden omdat we vonden dat hij weinig floot. Buitenspel konden we uiteraard niet zien. Was wel echt een geweldige wedstrijd zo.
Er zijn er zat die hem gevenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
. En een pingel was het natuurlijk no way.
Ja maar dan hoeft het toch nog geen pingel te zijn? Dus doet de scheids iets volgens de regels. Is dat dan de scheids mee hebben? lijkt me niet...quote:
hij had een live interview op het scherm. Geen idee wat hij heeft gezegd trouwensquote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Devv het volgende:
Heeft droeftoeter Guidetti serieus de menigte voor het stadion toegesproken?!
[..]
Wat is het toch een clown. Ik denk dat de City fans ook zoiets hadden van, wie is dat eigenlijk.
Guidetti is gewoon nog boos dat z'n voorspelling een beetje anders is gelopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Devv het volgende:
Heeft droeftoeter Guidetti serieus de menigte voor het stadion toegesproken?!
[..]
Wat is het toch een clown. Ik denk dat de City fans ook zoiets hadden van, wie is dat eigenlijk.
Ik vond het wel een penalty, was gewoon geluk dat Balotelli zich theatraal liet vallen waardoor het op een schwalbe leek.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja maar dan hoeft het toch nog geen pingel te zijn? Dus doet de scheids iets volgens de regels. Is dat dan de scheids mee hebben? lijkt me niet...
Haha. Jij vindt het een penalty als de aanvaller de verdediger bij z'n keel grijpt? Rare gedachtegang.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel een penalty, was gewoon geluk dat Balotelli zich theatraal liet vallen waardoor het op schwalbe leek.
Kijk het nog eens terug, Van Rhijn trekt zijn shirt zowat van zijn lijf, als het zo is wat jij zegt had hij de andere kant op moeten fluitenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Jij vindt het een penalty als de aanvaller de verdediger bij z'n keel grijpt? Rare gedachtegang.
Je kunt stellen dat Balotelli wellicht de eerste overtreding maakte, maar alles van Van Rhijn daarna deed was extreem dom en Ajax is gewoon goed weggekomen. Als jij het anders ziet, prima maar dat wil niet zeggen dat enkel jouw mening de waarheid is.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha. Jij vindt het een penalty als de aanvaller de verdediger bij z'n keel grijpt? Rare gedachtegang.
Balotelli begon dus was het een vrije trap en maakt het feit dat Van Rhijn daarna z'n shirt van z'n lijf trok niet meer uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk het nog eens terug, Van Rhijn trekt zijn shirt zowat van zijn lijf, als het zo is wat jij zegt had hij de andere kant op moeten fluiten
Ik stel enkel dat het geen mazzeltje is dat hij die penalty niet geeft. Balotelli maakt de eerste overtreding, dus is het geen penalty. Dat is niet mijn waarheid, dat is de waarheid uit de spelregels. Dat de scheidsrechter dus geen penalty geeft heeft niets met mazzelen te maken, dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt stellen dat Balotelli wellicht de eerste overtreding maakte, maar alles van Van Rhijn daarna deed was extreem dom en Ajax is gewoon goed weggekomen. Als jij het anders ziet, prima maar dat wil niet zeggen dat enkel jouw mening de waarheid is.
Echt onzinquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Balotelli begon dus was het een vrije trap en maakt het feit dat Van Rhijn daarna z'n shirt van z'n lijf trok niet meer uit.
Wat is daar nu onzin aanquote:
Natuurlijk wel maar als hij niet voor de overtreding van Balotelli fluit kan hij dat toch nog wel voor die van Van Rhijn doen? Dus wat Piye stelt is onzin, ja ik heb ogen alleen geen roze brilquote:Op woensdag 7 november 2012 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is daar nu onzin aan? Je hebt toch ook ogen?
Ja er moet eigenlijk nog wel een nuance bij. Hij zou Van Rhijn nog een kaart kunnen geven bijvoorbeeld. Met dat het niet meer uitmaakt bedoel ik dat het geen penalty was.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar als hij niet voor de overtreding van Balotelli fluit kan hij dat toch nog wel voor die van Van Rhijn doen? Dus wat Piye stelt is onzin, ja ik heb ogen alleen geen roze bril
En dan kun je dus zeggen dat de scheids niet volgens de regels fluit want hij had voor de eerste overtreding moeten fluiten. Dan ben je dus genaaid. Nu heb je geen mazzel. Essentieel verschil.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar als hij niet voor de overtreding van Balotelli fluit kan hij dat toch nog wel voor die van Van Rhijn doen? Dus wat Piye stelt is onzin, ja ik heb ogen alleen geen roze bril
Je moet de politiek in gaan, ben je wel geschikt voorquote:Op woensdag 7 november 2012 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan kun je dus zeggen dat de scheids niet volgens de regels fluit want hij had voor de eerste overtreding moeten fluiten. Dan ben je dus genaaid. Nu heb je geen mazzel. Essentieel verschil.
Dank je. Maar niet echt relevant lijkt me.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet de politiek in gaan, ben je wel geschikt voor
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dank je. Maar niet echt relevant lijkt me.
twitter:RyanBabel twitterde op woensdag 07-11-2012 om 13:38:15Maar zo een verschijnsel als ---> @LuukFr laat ook zn ping weer staan in zn Bio ( is dus al openbaar )!!! :::: 26e92677 reageer retweet
Wat een held, domme kakkies leren het ook nooitquote:Op woensdag 7 november 2012 13:43 schreef Wessiej het volgende:
twitter:RyanBabel twitterde op woensdag 07-11-2012 om 13:38:15Maar zo een verschijnsel als ---> @LuukFr laat ook zn ping weer staan in zn Bio ( is dus al openbaar )!!! :::: 26e92677 reageer retweet
![]()
Babel is te grappig om te volgen, moraalridder anno 2012
twitter:
even laterrtwitter:LuukFr twitterde op woensdag 07-11-2012 om 13:32:10Wordt helemaal gek van dat joodse volk hier! #fuckthescum reageer retweet
twitter:LuukFr twitterde op woensdag 07-11-2012 om 14:06:13Ik wil mijn excuses aanbieden aan @ryanbabel , k was mezelf niet en heb een kutbui #ikmeendit reageer retweet
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
twitter:even laterrtwitter:LuukFr twitterde op woensdag 07-11-2012 om 13:32:10Wordt helemaal gek van dat joodse volk hier! #fuckthescum reageer retweet
twitter:LuukFr twitterde op woensdag 07-11-2012 om 14:06:13Ik wil mijn excuses aanbieden aan @ryanbabel , k was mezelf niet en heb een kutbui #ikmeendit reageer retweet
![]()
Godsamme wat triest dit weer allemaalquote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef wieisboos het volgende:
twitter:even laterrtwitter:LuukFr twitterde op woensdag 07-11-2012 om 13:32:10Wordt helemaal gek van dat joodse volk hier! #fuckthescum reageer retweet
![]()
twitter:LuukFr twitterde op woensdag 07-11-2012 om 14:09:16Ik wist niet dat het zoveel inpact had @ryanbabel reageer retweet
Echt een Zuid Amerikaanquote:Op woensdag 7 november 2012 14:13 schreef CaasS het volgende:
De Jong denkt terug aan speeches Suárez: ‘We verstonden niet alles’
Woensdag, 7 november 2012 om 11:34
Siem de Jong is de huidige aanvoerder van Ajax, een rol die hij erfde van Jan Vertonghen. De Belg vertrok in de zomer uit Amsterdam en had de aanvoerdersband op zijn beurt weer overgenomen van Luis Suárez. Terugdenkend aan de Uruguayaanse spits roept De Jong in gesprek met Voetbal International een mooie anekdote op. Volgens hem kwamen de speeches van Suárez vaak binnen.
Suárez speelde van de zomer van 2007 tot de winterstop van het seizoen 2010/11 voor Ajax en was enige tijd de captain van de Amsterdammers. Daarbij hoorde ook het toespreken van zijn teamgenoten als dat nodig was. De peptalks die de Zuid-Amerikaan gaf waren doordrenkt van emotie en passie, maar wat hij nu werkelijk vertelde weet De Jong inmiddels niet meer zo goed na te zeggen.
“Dan riep hij ons bij elkaar en begon ons fanatiek toe te spreken”, verhaalt de huidige aanvoerder van Ajax. “We konden niet alles verstaan, maar het ging om de passie die hij bij ons over wilde brengen. Dat paste precies bij zijn karakter. Ik ben zelf rustiger in de kleedkamer. Ik neem ook het woord, maar probeer dan aan te geven waar we op moeten letten en hoe we aan de wedstrijd moeten beginnen.”
Wat een baas die Suarez.
Jammer inderdaad dat ze dat in de competitie bijna nooit op kunnen brengen en Ajax dat wel opwekt bij de tegenstandersquote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt een Zuid Amerikaan
Die spelen zowat altijd met passie, daar kunnen ze in Nederland en zeker bij Ajax nog wel wat van leren
Dit sowieso jaquote:Op woensdag 7 november 2012 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat ze dat in de competitie bijna nooit op kunnen brengen en Ajax dat wel opwekt bij de tegenstanders
Zal wel weer een draak van een wedstrijd wordenquote:Op woensdag 7 november 2012 14:28 schreef CaasS het volgende:
Wat dat betreft heb ik ook geen idee wat er gaat gebeuren tegen Zwolle.
Het is geen topwedstrijd, dus ze zijn niet gemotiveerd.
Aan de andere kant is het gewoon 14.30, ipv 12.30. 12.30 Hadden ze hem sowieso niet gewonnen.
Ik twijfel.
Die stand weet ik niet, maar verder wel mee eens. Als het tegen PEC Zwolle mis gaat dan ga ik echt huilen.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:29 schreef Wessiej het volgende:
Zwolle pakt thuis geen punten. Gaat 1-4 worden, kutpot, maar punten.
Normaal gaan al zijn vrije trappen over maar die van gister was welquote:Op woensdag 7 november 2012 15:27 schreef Stiggie het volgende:
Tegen PEC Zwolle moet het niet mis kunnen gaan. De nummer 16, kom opEen leuke wedstrijd wel om Fischer eens 90min te laten spelen
Wat was De Jong goed gisteren zeg. Ook zijn afstandschoten
Afstandschotje op het laatste was ook niet onaardig!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Normaal gaan al zijn vrije trappen over maar die van gister was wel
Die laatste was Eriksen met linksquote:Op woensdag 7 november 2012 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Afstandschotje op het laatste was ook niet onaardig!
Siem de Jong had toch ook een aardige pegel van grote afstand, eind 2e helft.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die laatste was Eriksen met links
twitter:vdsar1970 twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 21:58:52Long time ago that I have been nervous for a game but have faith in philosophy and way #Ajax is playing!! reageer retweet
twitter:vdsar1970 twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 22:37:12Great point for #Ajax against City! Pfff close one tonight! reageer retweet
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 23:34:36R: je hoopt altijd nog met de snelheid van Boerrigter dat hij in de omschakeling gevaarlijk kan worden. #helaasnietgelukt #mijngedachten reageer retweet
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 23:39:54R: great result @AFCAjax in Manchester . Now we need 3 points against Dortmund. #nextround #manaja #siemdejong reageer retweet
twitter:siemdejong twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 23:53:25Jammer dat het nog 2-2 is geworden.. Maar heel tevreden met 4 punten tegen city! #overwinteren en blij met m'n goals;) reageer retweet
twitter:BlindDaley twitterde op woensdag 07-11-2012 om 00:53:46“@siemdejong: Jammer dat het nog 2-2 is geworden.. Maar heel tevreden met 4 punten tegen city! #overwinteren op naar de volgende wedstrijd! reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 07-11-2012 om 09:01:56"We hebben onze corners erg verbeterd en het werkte tegen City. Het was prachtig" aldus Christian Eriksen. #AJAX #citAJA reageer retweet
Kan me inderdaad herinneren dat de corners van een paar jaar geleden echt dramatisch waren, die kwamen vaak nog niet eens bij de goal. Toch mooi dat daar eindelijk verandering in is gekomen.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 07-11-2012 om 09:01:56"We hebben onze corners erg verbeterd en het werkte tegen City. Het was prachtig" aldus Christian Eriksen. #AJAX #citAJA reageer retweet
Zeker, maar ik vond het toch ook mooi dat je een gewaarschuwd City, dat vecht voor z'n laatste kans, bij vlagen zo van de mat speeltquote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Stiggie het volgende:
We hadden ook wel geluk toen die gozer weggleed toen hij vermeer al voorbij was![]()
Maar mooi man, netjes gedaan van Ajax. Hoewel de eerste wedstrijd me wel meer bij zal blijven. Verrassingselement omdat ik het compleet niet had verwacht en mooier voetbal over de gehele wedstrijd gezien.
Ja inderdaad, hoe kan dat nou gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 7 november 2012 15:45 schreef Stiggie het volgende:
We hadden ook wel geluk toen die gozer weggleed toen hij vermeer al voorbij was![]()
Maar mooi man, netjes gedaan van Ajax. Hoewel de eerste wedstrijd me wel meer bij zal blijven. Verrassingselement omdat ik het compleet niet had verwacht en mooier voetbal over de gehele wedstrijd gezien.
Verkeerd schoeisel, zeker voor een speler als Aguero met zo'n laag zwaartepunt vreemd dat hij niet overeind bleefquote:Op woensdag 7 november 2012 15:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe kan dat nou gebeuren eigenlijk. Meerdere keren zelfs, waarvan 2x op een gevaarlijk moment, dat ik dacht van "Oh, daar komen we goed weg
"
Die paar jaar geleden was afgelopen week nog bedoel je? Eigenlijk gisteren nog, nemen ze hem kort en weer presteren ze het om de bal te verliezen waarna City een flink eind richting het doel van Ajax kan. Wat een schande zijn onze corners zegquote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef M.rak het volgende:
Kan me inderdaad herinneren dat de corners van een paar jaar geleden echt dramatisch waren, die kwamen vaak nog niet eens bij de goal. Toch mooi dat daar eindelijk verandering in is gekomen.twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 07-11-2012 om 09:01:56"We hebben onze corners erg verbeterd en het werkte tegen City. Het was prachtig" aldus Christian Eriksen. #AJAX #citAJA reageer retweet
Ajax kan alleen in de CL uit corners scoren, in de Eredivisie blijft het huilen met de pet op.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:48 schreef M.rak het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vond het toch ook mooi dat je een gewaarschuwd City, dat vecht voor z'n laatste kans, bij vlagen zo van de mat speelt.
Vergeleken met een paar jaar geleden is het anders al een hele vooruitgang. Toegegeven, als de tegenstander zo verdedigt als City is het ook niet zo heel lastig. Maar ik kan me jaren herinneren dat alle corners op kniehoogte bij de eerste paal terechtkwamen. Dat was pas echt triestquote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die paar jaar geleden was afgelopen week nog bedoel je? Eigenlijk gisteren nog, nemen ze hem kort en weer presteren ze het om de bal te verliezen waarna City een flink eind richting het doel van Ajax kan. Wat een schande zijn onze corners zeg
Dat snap ik ook niet, je zou zeggen dat het tegen Heracles toch makkelijker moet gaan dan tegen City of Realquote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax kan alleen in de CL uit corners scoren, in de Eredivisie blijft het huilen met de pet op.
Sowieso is een corner een uitgelezen kans om dicht bij het doel te komen en gevaarlijk te worden, eventueel zelfs door de kluts een eigen doelpunt. Daar heb je meer aan dan weer te gaan zitten breien en de bal verliezen met kans op een counter, of ligt dit aan mij?quote:Op woensdag 7 november 2012 16:44 schreef tralalala het volgende:
Bij de korte variant weet je zeker dat de bal weer richting Vermeer gaat.
Dat zou na die honderden pogingen de laatste paar seizoenen toch wel duidelijk moeten zijn.
quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijk hoe die Balotelli daar met zijn doorgesnoven kop stond te stuiteren
Z'n eerste wedstrijden waren prima, stond toen wel in de spits. Als spits prima bruikbaar, als rechtsbuiten idd nog niet geweldig (understatement).quote:Op woensdag 7 november 2012 18:49 schreef marp0 het volgende:
Ik vind Babel echt teleurstellen. Hij is een speler die een constant niveau moet halen, en vooralsnog doet hij dat dus echt niet.
linksquote:Op woensdag 7 november 2012 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Z'n eerste wedstrijden waren prima, stond toen wel in de spits. Als spits prima bruikbaar, als rechtsbuiten idd nog niet geweldig (understatement).
Scherp.quote:
Daar wel, maar op de flanken duurt het vaak te lang bij hem vind ik.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Z'n eerste wedstrijden waren prima, stond toen wel in de spits. Als spits prima bruikbaar, als rechtsbuiten idd nog niet geweldig (understatement).
ik vond hem vooral opvallen omdat hij 32 km heeft gerend die wedstrijd. Werkelijk overal waar de bal was, was hij. Goed verdedigend werk daarmee opgeknapt, alleen in aanvallend opzicht bood hij ook weinig in de spits.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Haha, staat hij dan met ze mooiboy schoentjes. Ik denk dat daar de laatste woorden ook nog niet over gesproken zijn, achter gesloten deurenquote:Op woensdag 7 november 2012 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verkeerd schoeisel, zeker voor een speler als Aguero met zo'n laag zwaartepunt vreemd dat hij niet overeind bleef
[ afbeelding ]
quote:15-jarige IJslander mag terugkomen na succesvolle stage bij Ajax
De 15-jarige Ottar Magnus Karlsson heeft afgelopen week een succesvolle stage achter de rug bij Ajax. Het talent was door scouts van Ajax opgevallen tijdens een trainingskamp van zijn IJslandse club KB in Reykjavik. Hij werkte eerder al een stage af bij Anderlecht. Hij is direct uitgenodigd om in een later stadium opnieuw naar Amsterdam te komen voor een nieuwe stage, zo meldt het IJslandse Morgunbladid. De hoofd van de voetbalopleiding van de IJslandse club liet weten dat het een fantastische erkenning is voor Ottar en de IJslandse opleiding.
nee, was bij de eventuele penaltyquote:Op woensdag 7 november 2012 17:57 schreef Class het volgende:
WAS GOAL WAS GOAL WAS GOAL WAS GOAL WAS GOAL WAS GOAL
Dat riep Mancini meteen daarna.quote:
ja klopt inderdaad, ook vanwege die buitenspelquote:Op woensdag 7 november 2012 20:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat riep Mancini meteen daarna.
was Goal was Goal!.
Lekkere lengte die Ijslander.
Dit is dus de leeftijdscategorie waar Overmars het over had. Geen 16/17 maar 14/15.
Ben benieuwd!
quote:Albert and Christian invited back to Ajax
Albert Gudmundsson, 14-year-old from KR, and Christian Atli Marteinsson 15-year-old from HK, practiced last week with the Dutch great clubs Ajax.
Agent Ajax saw them training in football Bernburg Christian School in Belgium in the summer and two coaches from Ajax came to the training school.
Albert and Christian did well with Ajax and the Dutch club want to invite them to come back in training next year.
The boys met including Dennis Bergkamp the former Arsenal and Ajax, as shown in the accompanying chart, but he is now coach of the Dutch team of the company.![]()
quote:ED: Ajax toont belangstelling voor PSV talent Bazoer
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft Ajax belangstelling getoond voor Riechedly Bazoer van PSV. De net 16 jaar geworden verdediger van PSV is vooralsnog niet ingegaan op een aanbieding van PSV en kan dus voor een opleidingsvergoeding naar een andere club. Hij staat in de belangstelling van diverse Engelse topclubs en was afgelopen weekend al op bezoek bij Manchester City. Ajax heeft zich echter ook gemeld voor de centrale verdediger van PSV en aanvoerder van Oranje onder 17.
Dat was een heerlijk kwartiertje jaquote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef tammepiet het volgende:
Weer thuis uit Manchestergenoten van het laatste kwartier voor rust.
Herinner me prachtig teamspel waarna Boerrigter hem vanaf rechts overkrulde. Dortumdje thuis pakken.
Jammer dat ze niet wonnen van Madrid, dan zouden ze tegen Ajax misschien met iets minder kracht spelen. Alhoewel het blijven Duitsers natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:05 schreef tammepiet het volgende:
Weer thuis uit Manchestergenoten van het laatste kwartier voor rust.
Herinner me prachtig teamspel waarna Boerrigter hem vanaf rechts overkrulde. Dortumdje thuis pakken.
Blijft oppassen inderdaad. Voor je het weet zit je op transport en smelten ze je fiets om..quote:Op woensdag 7 november 2012 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet wonnen van Madrid, dan zouden ze tegen Ajax misschien met iets minder kracht spelen. Alhoewel het blijven Duitsers natuurlijk.
quote:Op woensdag 7 november 2012 23:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Blijft oppassen inderdaad. Voor je het weet zit je op transport en smelten ze je fiets om..
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die is terugquote:Op donderdag 8 november 2012 00:58 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al meer nieuws over Babel en zijn gestolen auto?
Ja,quote:Op donderdag 8 november 2012 00:58 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al meer nieuws over Babel en zijn gestolen auto?
Hij heeft nog nooit constant gespeeld. Is niet voor niets mislukt bij Hoffenheim en Liverpool. Meer als dit kun je niet verwachten. Boerrigter, dat is pas een drama.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:49 schreef marp0 het volgende:
Ik vind Babel echt teleurstellen. Hij is een speler die een constant niveau moet halen, en vooralsnog doet hij dat dus echt niet.
In de spits was hij volgens mij ook zeker bruikbaar geweest op de counter tegen Man City afgelopen dinsdag.quote:Op woensdag 7 november 2012 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bony is toch onhaalbaar.quote:ED: Ajax toont belangstelling voor PSV talent Bazoer
7 november 2012 Eindhovens Dagblad - Rik Elfrink
Volgens het Eindhovens Dagblad heeft Ajax belangstelling getoond voor Riechedly Bazoer van PSV. De net 16 jaar geworden verdediger van PSV is vooralsnog niet ingegaan op een aanbieding van PSV en kan dus voor een opleidingsvergoeding naar een andere club. Hij staat in de belangstelling van diverse Engelse topclubs en was afgelopen weekend al op bezoek bij Manchester City. Ajax heeft zich echter ook gemeld voor de centrale verdediger van PSV en aanvoerder van Oranje onder 17.
quote:Zaakwaarnemer: 'Ajax zou perfect geweest zijn voor Bony'
8 november 2012
In het Algemeen Dagblad claimt de zaakwaarnemer van Wilfried Bony zijn pupil twee jaar geleden bij Ajax aangeboden te hebben. "Ajax was perfect geweest. Als voetballer van een grote club als Ajax en in de grote stad Amsterdam was Bony in beeld van heel Europa geweest. Ik heb nog gezegd: 'Nu kost hij zo'n drie miljoen euro, over twee jaar levert hij zestien miljoen op'." Volgens de zaakwaarnemer vond Ajax hem niet goed genoeg. Bij Ajax kan niemand zich dit overigens herinneren, zo meldt het AD.
De zaakwaarnemer wil nu geen tussenstap meer maken in Nederland en hoopt zijn pupil in de winterstop direct aan een van de betere clubs in de Europese topcompetities te kunnen slijten. "Ik ben ervan overtuigd dat Wilfried bij Chelsea of Bayern München snel één van de besten is", vertelt zijn zaakwaarnemer.
Bony zou een mooie spits voor Ajax zijn geweest, ik had al wel het idee dat hij het dit jaar zou gaan maken. En die kan straks voor leuke knaken naar veel Europese subtop denk ik. Ach en ik denk altijd maar zo, er zullen er wel 50 aangeboden worden bij Ajax en als je die weigert en er breekt er uiteindelijk toch eentje door, is dat dan zo slecht van Ajax?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef TIM-846 het volgende:
Zie dat deze berichten er nog niet stonden.
Zou wel leuk zijn als Ajax dat PSV talent wegkaapt
[..]
Bony is toch onhaalbaar.
[..]
Nee, verder teruglezen dan 16 posts is natuurlijk te veel gevraagd hequote:Op donderdag 8 november 2012 08:56 schreef TIM-846 het volgende:
Zie dat deze berichten er nog niet stonden.
Zou wel leuk zijn als Ajax dat PSV talent wegkaapt
Jip. Had de vorige pagina zelfs helemaal gezocht op "Bazoer". Resultaat: 0 hits.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, verder teruglezen dan 16 posts is natuurlijk te veel gevraagd he.
Vanaf nu moet Babel gewoon weer in de spits staan. Eriksen in de spits vind ik maar niets, behalve tegen City.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:18 schreef Stiggie het volgende:
Aan de andere kant is Babel wel een sterke speler fysiek gezien en vond ik het hem vooral in de spits goed doen. Gewoon voor de eredivisie blijft het prima speler. Dus wellicht blijft hij dan nog aantal jaartjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |