quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet.
als City gaat drukken, en dat gaan ze, geen gek idee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef xSoDx het volgende:
Boeiend zeg..
Ajax
Tevens zie ik graag fischer ipv schone en bocarra ipv poulsen..
Meer beweging en voetbal..
oh, ik heb er absoluut geen vertrouwen in, laat dat even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef DeZoektocht het volgende:
mmmm we konden vanavond wel eens vol in het mes gaan lopen ben ik bang.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Marsenal het volgende:
Heb dertig euro ingezet op City, om voor mezelf maar een win-win situatie te creëren.
Wat zijn de odds?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Marsenal het volgende:
Heb dertig euro ingezet op City, om voor mezelf maar een win-win situatie te creëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ik verwacht trouwens veel van Boerrigter..10 euro op dat Boerrigter een hattrick vanavond maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga voor een hattrick van Charisteas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
1-2, Alderweireld en Özbiliz.
Nah dan ga ik toch voor Atouba en Urzaizquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga voor een hattrick van Charisteas.
moeten we toch maar eens influisteren dat elke wedstrijd wel belangrijk isquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:06 schreef over_hedge het volgende:
Siem scoort echt alleen in belangrijke wedstrijden he
Als het lang duurt voordat ajax of city een doelpunt maakt worden de laatste 15 min echt niet goed voor mijn hartquote:
Dit, ik kan dit niet meer aan. Beter maken ze snel 1-3 dan kan ik wat rustiger ademhalen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als het lang duurt voordat ajax of city een doelpunt maakt worden de laatste 15 min echt niet goed voor mijn hart
Thanks!quote:
Wat deed die goed dan? Jammer van de kans. Hij had de 2.3 kunnen maken met veel beheersingquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
2-2, ik ben niet ontevreden.
Fischer een goede invalbeurt![]()
Of Dortmund - Cityquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh natuurlijk afhankelijk van Madrid - City
Yup, Maar als we thuis van Dortmund winnen en Real Madrid wint zijn we sowieso door in Europa.quote:
Poulsen die opeens zeer goed speelt ipv zeer slecht zodat de rest ook beter zijn werk kan doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef TIM-846 het volgende:
2-2. Prima uitslag!
Maar waarom vandaag opeens zo'n positiespel? In de competitie is daar niets van terug te zien. Schiet mij maar lek.
In de CL hoeven we het spel niet te maken. In de Eredivisie wel. En dat kan niet met een Poulsen in je team.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef TIM-846 het volgende:
2-2. Prima uitslag!
Maar waarom vandaag opeens zo'n positiespel? In de competitie is daar niets van terug te zien. Schiet mij maar lek.
Ok. Het ligt allemaal aan Poulsen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen die opeens zeer goed speelt ipv zeer slecht zodat de rest ook beter zijn werk kan doen
Ja,quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok. Het ligt allemaal aan Poulsen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL hoeven we het spel niet te maken. In de Eredivisie wel. En dat kan niet met een Poulsen in je team.
CL is Poulsen erg nuttig.
Niet allemaal, maar de CVM is wel een belangrijke positie die goed ingevuld moet worden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ok. Het ligt allemaal aan Poulsen?
Is zeker waar. Maar als je zo kunt spelen tegen Man City en Dortmund, moet je toch minimaal kunnen winnen van Heracles en dat andere muk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de CL hoeven we het spel niet te maken. In de Eredivisie wel. En dat kan niet met een Poulsen in je team.
CL is Poulsen erg nuttig.
Poulsen goed sparen voor de CL en een Boccara de kans geven.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is zeker waar. Maar als je zo kunt spelen tegen Man City en Dortmund, moet je toch minimaal kunnen winnen van Heracles en dat andere muk.
Gefeliciteerd met je winst. Oh, wacht.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Marsenal het volgende:
Gericht op de bal?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Alderweireld geloof ik, was erg ruw, maar was wel gericht op de bal.
Aguero ging gewoon voor de speler
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:37 schreef Reemi het volgende:
Overmars: 'Voor Manchester City hoeven we echt niet bang te zijn'
Marc Overmars![]()
En de trolletjes die toen hier kwamen om te vertellen hoe hard Ajax vernederd zou wordenquote:
bedanktquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je winst. Oh, wacht.
Had toch wel verwacht dat hij naar zijn rechterbeen zou gaan maar hij ging alsnog buitenom. Rare keuze.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat deed die goed dan? Jammer van de kans. Hij had de 2.3 kunnen maken met veel beheersing
boeiend, Real en Dortmund pakken toch ook wel de punten tegen Man City. Ajax heeft nu 3 van de 4 CL wedstrijden heel goed gespeeld.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Tyron het volgende:
Hoezo moet dat kut Madrid gelijk spelen tegen Dortmund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |