quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef Adames het volgende:
[..]
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen we niet.
als City gaat drukken, en dat gaan ze, geen gek idee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef xSoDx het volgende:
Boeiend zeg..
Ajax
Tevens zie ik graag fischer ipv schone en bocarra ipv poulsen..
Meer beweging en voetbal..
oh, ik heb er absoluut geen vertrouwen in, laat dat even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef DeZoektocht het volgende:
mmmm we konden vanavond wel eens vol in het mes gaan lopen ben ik bang.
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Marsenal het volgende:
Heb dertig euro ingezet op City, om voor mezelf maar een win-win situatie te creëren.
Wat zijn de odds?quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:26 schreef Marsenal het volgende:
Heb dertig euro ingezet op City, om voor mezelf maar een win-win situatie te creëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:11 schreef kurk_droog het volgende:
Ik verwacht trouwens veel van Boerrigter..10 euro op dat Boerrigter een hattrick vanavond maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga voor een hattrick van Charisteas.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
1-2, Alderweireld en Özbiliz.
Nah dan ga ik toch voor Atouba en Urzaizquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga voor een hattrick van Charisteas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |