Mijn opmerking was ook niet echt aardig maar dat kwam ook omdat ze opeens gingen bitchen over mij en medelijden met G. dat ik echt dacht WTFquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, laat ik zeggen dat ik ieders opmerkingen daar niet subtiel vind... inclusief de jouwe dus. Maarja, voornamelijk vrouwen bij elkaar en dan krijg je dat somsin Slank wordt wel vaker gekibbeld...
waarom ben je de komende vijf maanden ook weinig aanwezig?quote:
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen gaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom ben je de komende vijf maanden ook weinig aanwezig?
En daar hebben ze geen Internetquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen ga
Ik heb je buik niet goed bekeken en niet samen met je gerend dus daar durf ik niets over te zeggen. Maar een onderkin heb je niet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De onderkin valt hoop ik nog wat mee hoor, maar mijn conditie is niet besten dat buikje wil ik wel weghebben, al is het niet echt een doel
daar hebben ze ook internetz, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen ga
mee eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb je buik niet goed bekeken en niet samen met je gerend dus daar durf ik niets over te zeggen. Maar een onderkin heb je niet!
jawel maar geen vast internet en dan doe ik sowieso andere dingen dan hier zwaaienquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen Internet
Ja maar = Nee. Doen we niet aanquote:
Vloeibaar dan?quote:geen vast internet
Dat klopt: meeposten en vertellen hoe het met je gaatquote:en dan doe ik sowieso andere dingen dan hier zwaaien
Neequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik hou wel van een beetje vlees aan het bot![]()
Bij zo'n gratenpakhuis denk ik vaak "doet dat geen zeer bij de sex?"
Voor de man danquote:
Ik ben nog ongeveer hetzelfde. Plus 2-3 kilo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:02 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb je al een hele lange tijd niet meer gezien, B. maar wat ik me herinner is geen gratenpakhuis.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nog ongeveer hetzelfde. Plus 2-3 kilo.
Jij hebt een heel sexy lichaamquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een belachelijk slechte conditie, een oneerlijk platte buik, schaatsers dijen en kont, en childbearing hips, wat resulteert in een vreemd gevormd lichaam lol
ik weet hoe ik mijn strenghts kan accentuerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt een heel sexy lichaam
Zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
nee klopt denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef iamredleader het volgende:
Geen mening over de professor, want geen dame/vrouw. Heeft die derde van links nou een hele grote inkijk of is dat mijn dirty mind?
kun jij het vandaag nog ergens anders over hebben?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef iamredleader het volgende:
Geen mening over de professor, want geen dame/vrouw. Heeft die derde van links nou een hele grote inkijk of is dat mijn dirty mind?
Doe eens een voorzetje voor een gespreksonderwerp!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
kun jij het vandaag nog ergens anders over hebben?
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef iamredleader het volgende:
hallo
MaJo, is LIF net zoals OUD een beetje een slangennest?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar gelukkig daarna wel een paar meiden die voor me opkwamen en een privé berichtje
En PS die professor is zeker hotIk zie het probleem eigenlijk niet in mits je geen vakken meer bij hem volgt
wat een weertje hèquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe eens een voorzetje voor een gespreksonderwerp!
ik wel, het is een leraar op je school. En ik denk dat ze aan die kant van het water daar nog veel moeilijker over doen dan hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eigenlijk niet in mits je geen vakken meer bij hem volgt
Ik snap wel waarom het niet zo moeten kunnen maar ach die dude is een paar jaar ouderquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik wel, het is een leraar op je school. En ik denk dat ze aan die kant van het water daar nog veel moeilijker over doen dan hier.
dikke ruziequote:
Meer humorloosheidquote:
omdat dan de kans op belangenverstrengeling niet meer aanwezig is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom het niet zo moeten kunnen maar ach die dude is een paar jaar ouderKijk zo lang ze les van hem heeft kan het niet maar als dat niet meer het geval is moet het kunnen toch? En waarom zou het over een jaar opeens wel kunnen als ze afgestudeerd is?
het "mag" gewoon, hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik wel, het is een leraar op je school. En ik denk dat ze aan die kant van het water daar nog veel moeilijker over doen dan hier.
quote:
Inderdaad. Dan wordt het gewoon lichaamsverstrengelingquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
omdat dan de kans op belangenverstrengeling niet meer aanwezig is?
na het journaal meestal toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie: het weer. Zullen we het over het weer hebben?
Ok. Wanneer doen we het weer?
have fun danquote:
Nou ik denk verder niet dat het wederzijds isquote:
Mjah, dan blijft het bij een theoretische exercitie, niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ik denk verder niet dat het wederzijds is
a girl can dream... En anders hou ik jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, dan blijft het bij een theoretische exercitie, niet?
Ja.quote:
Precies wat ik dachtquote:
Sowieso, de AKQSCquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me helemaal thuis in dit topic.(TT)
En hier is haast nooit ruzie.
Als Obama niet wint, heeft het in elk geval niet gelegen aan iarl+broers+pa. We hebben alle vier netjes en tijdig onze absentee-ballots ingestuurd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef MaJo het volgende:
Vanavond Amerikaanse verkiezingenZo naar de winkel om hapjes te halen, ik ga de hele nacht wakker blijven met mijn ouders en G.
Wel bizar dat ik er 4 jaar geleden gewoon bij was en nu zo ver vandaan
Dat was niet stom naar jou bedoeld.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als Obama niet wint, heeft het in elk geval niet gelegen aan iarl+broers+pa. We hebben alle vier netjes en tijdig onze absentee-ballots ingestuurd.
Morgenochtend op tijd opstaan (ik denk wekker om half zes), kan ik nog even kijken wat de stand van zaken is
Ik ben ook zo blij met de AKQSCquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sowieso, de AKQSC
En ruzie? Ach, af en toe wat misverstandenmaar met liefde weer uitgesproken/gepost
Waarom mogen jij en je broers stemmen danquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als Obama niet wint, heeft het in elk geval niet gelegen aan iarl+broers+pa. We hebben alle vier netjes en tijdig onze absentee-ballots ingestuurd.
Morgenochtend op tijd opstaan (ik denk wekker om half zes), kan ik nog even kijken wat de stand van zaken is
Ze zijn gewoon Amerikaans staatsburger hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij met de AKQSCWe kennen elkaar inmiddels ook best wel wat jaartjes dus dat scheelt ook
[..]
Waarom mogen jij en je broers stemmen danIk weet dat je pa Amerikaans is maar mogen alle kinderen van Amerikanen waar dan ook ter wereld stemmen? Wat een raar systeem
Maar dat is toch raar? Dan mag je (bij wijze van spreken) stemmen voor het parlement van een land waar je nooit hebt gewoond?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon Amerikaans staatsburger hoorAls ik kids krijg hier en die een NL paspoort krijgen, mogen zij ook stemmen voor de 2e kamer.
Vind ik niet raar hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Dan mag je (bij wijze van spreken) stemmen voor het parlement van een land waar je nooit hebt gewoond?
Dan moet hij net als anderen die in de VS gaan wonen een paar jaar wachten voordat ze mogen stemmenquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vind ik niet raar hoorNiet veel raarder dan dat ik ook stem voor NL als ik hier ben. Wat als red besluit morgen naar de VS te verhuizen? Dan gaat de politiek ook voor hem op
Ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan moet hij net als anderen die in de VS gaan wonen een paar jaar wachten voordat ze mogen stemmenHet is niet met jou te vergelijken want jij komt immers uit Nederland, logisch dat je dan hier nog mag stemmen. Maar zodra je immigreert dan hoor je die rechten op te geven aangezien je toch niet meer in dat land woont (vind ik he)
Als je voorgoed immigreert vind ik van wel jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eensSommige dingen zullen nog steeds op dingen slaan die relevant zijn voor jou. Of vind je dat men zodra ze immigreren maar hun nationaliteit op moeten geven?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb je buik niet goed bekeken en niet samen met je gerend dus daar durf ik niets over te zeggen. Maar een onderkin heb je niet!
Misschien wil Etcie nog wel een keer die mooie foto van haar vlak voor de bruiloft van haar zus (?) posten?quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:52 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb Etcetera helaas nog niet in levende lijve ontmoet. Dus kan ik maar 1 ding doen:
PICS!
Je weet nooit zeker of je voor goed immigreert... Als ik besluit te immigreren naar Columbia, maar ernstig ziek wordt, en de health care in NL gewoon beter is, wil ik weer terug. Zelfde geldt voor als er iets misgaat in mijn familie. En je krijgt niet zomaar de nationale identiteit. En in veel landen moet je je nationaliteit opgeven als je daar de nationaliteit aanneemt. In Amerika zijn er ook regulaties voor; je kan niet zomaar naturaliseren en je nationaliteit behouden; er zijn restricties en uitzonderingen etc. Ik wist het ooit wel maar nu niet meer precies.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je voorgoed immigreert vind ik van wel jaAnders kun je in je leven in 5 of 6 verschillende landen de nationale identiteit krijgen en dan voor al die parlementen stemmen, dat slaat toch nergens op?
Ja, maar ze kunnen daar voor meerdere zaken tegelijk stemmen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:01 schreef Yurithemaster het volgende:
blij dat ik hier altijd zo kan doorlopen bij het stemmen, op cnn hadden ze mensen in florida die al 3 uur wachten en waar het stembiljet 9 pagina's is
Nee nog steeds nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Speaking of babies... Weten we al meer vaan Oof?
Spytool jeweetschquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Mo, jij hier?ik kom de slankies vandaag overal tegen joh, zo raak ik toch in de war!
Moblo!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi! Hoe is 't met de beebie?
Handy!quote:
Heeft ze misschien facebook?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Handy!
Ik heb gecheckt trouwens, maar Ophelia en Nint hebben allebei ook niet meer in het Tilburgtopic gepost...
Misschien wel, maar ik geloof dat ze fok en IRL vrij strikt gescheiden houdt. Ik heb iig geen gegevens van haarquote:
Ze deed mee met RR in OUD en daarbij werd bij verschillende groepjes facebook gebruikt...quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik geloof dat ze fok en IRL vrij strikt gescheiden houdt. Ik heb iig geen gegevens van haar
Ah ok!quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze deed mee met RR in OUD en daarbij werd bij verschillende groepjes facebook gebruikt...
Kyara zat in hetzelfde groepje, maar die is denk ik nu wel naar bed.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over sexy gesproken...
Dames, dit is dus mijn knappe professor.. Wat denken jullie?Ik denk: pottenbakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Bij redactie film ook niks bekend?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb het niet snel. Maar ik begin me nu wel ongemakkelijk te voelen door het gebrek aan nieuws.
Dat, dus. De stilte duurt wel erg lang.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb het niet snel. Maar ik begin me nu wel ongemakkelijk te voelen door het gebrek aan nieuws.
jaa... maar daar heb ik verder geen gevoelens voor. heb het geprobeerd, maar nee.quote:
ik heb het wel snel en ik zit dus echt me zorgen te makenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga eens vragen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij redactie film ook niks bekend?
hij kon geen potten breken bij je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jaa... maar daar heb ik verder geen gevoelens voor. heb het geprobeerd, maar nee.
jawel, juist wel, maar je moet het niet met iemand doen omdat je medelijden met ze hebtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij kon geen potten breken bij je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ja wat kan je er ook mee doenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb haar postadres wel maar dat wil ik pas in het uiterste geval gebruiken..
Go Sheep!quote:
Ja precies, die richting zat ik ook te denken. Maar misschien een kaartje met: we/ik denk(en) aan je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:27 schreef B.ertha het volgende:
PS: een brief schrijven ofzo maar geen idee hoe ik dat moet brengen.
Hoi ik ben B. Is er iets mis met je baby? Zo nee, gefeliciteerd! Trouwens, hoe heet ze eigenlijk?
quote:We maken ons een beetje zorgen in ons topicwaarschijnlijk zit ze gewoon lekker op een roze wolk maar het zou fijn zijn om zeker te weten dat alles goed gaat
Idem...quote:
Vanwaar dit latertjequote:
ben ik toch wel blij dat ik van de meesten van jullie toch Facebook e.d. hebquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:33 schreef B.ertha het volgende:
Had al een knalroze kaart klaarliggen met adres erop. Die gebruik ik daar niet voor
ik heb zo gewoon les tusse 7 en 10pquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanwaar dit latertje![]()
Wij zijn voor de tv geïnstalleerd, dat wordt een all nighter
Was op kraamvisite. Weg om 21:00. Stoptrein had een half uur vertraging, aansluiting ook, bus reed niet meer, dus nu net thuisquote:
Ach, ik hoef er nou ook weer niet echt zo nodig voor te gaan zitten...quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
Slaap lekker red!
En PS, da's ook mooi kut geregeld
Nee nouja, maar het is toch wel een event waar mensen even voor samenkomen om wat uitslagen te bekijken toch? Zeker op campus lijkt me.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach, ik hoef er nou ook weer niet echt zo nodig voor te gaan zitten...
Er is inderdaad een election party compleet met cakes in de vorm van Romney and Obama's faces. Ik denk dat als iemand uit de klas per se wil kijken, ze dat mogenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee nouja, maar het is toch wel een event waar mensen even voor samenkomen om wat uitslagen te bekijken toch? Zeker op campus lijkt me.
Wij gaan straks naar een pub om te eten, hopelijk kunnen we het daar zien. Om een uur of 8 komt een collega van mn vriend die we even de avond door moeten helpen, hij komt dan net aangevlogen uit Nederland namelijk
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Er is inderdaad een election party compleet met cakes in de vorm van Romney and Obama's faces. Ik denk dat als iemand uit de klas per se wil kijken, ze dat mogen
Mja, ik heb ook geen tvquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Only in America
En trouwens, zo'n party zou ik denk ik liever overslaanDoe mij maar gewoon met een paar vrienden
Ik ken ook helemaal niemand die naar Chicago gaat voor ditquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:44 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het echt heel bijzonder om mee te maken vier jaar geleden, ik kan me niet voorstellen dat je het niet allemaal volgtals ik PS was zou ik naar Chicago gegaan zijn, het was echt een onbeschrijflijke ervaring om er destijds bij te zijn, ik wou dat ik er nu weer was
Dat zou ook wel eens kunnen kloppenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik gok zomaar dat je dit als politicologiestudent wat anders beleeft dan de rest van de wereld
Oh dat zou ik wel doen hoor maar in Nederland gebeurt er gewoon niks boeiendsquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:52 schreef Mark het volgende:
Wij gaan toch ook niet massaal op stap als hier verkiezingen zijn?
dat is dan sowieso in Washington en niet in Chicagoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel doen hoor maar in Nederland gebeurt er gewoon niks boeiendsals Obama weer zo'n grote speech zou geven dan zou ik daar wel bij willen zijn
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik gok zomaar dat je dit als politicologiestudent wat anders beleeft dan de rest van de wereld
Elke gek zn gebrek nietwaarquote:
Oh ja tuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat is dan sowieso in Washington en niet in Chicago
Ja dat denk ik ook... Maar dus niet appealing genoeg om er heen te gaan als studentquote:Op woensdag 7 november 2012 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijkmaar er zullen ongetwijfeld Obama bijeenkomsten zijn in Chicago
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 7 november 2012 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Elke gek zn gebrek nietwaar
Je maakt waarschijnlijk ook vrij weinig andere mensen blij met een hele dag in de Uffizi in Florence, of de Vaticaanse Musea in Rome... mij wel
Zijn ze ookquote:Op woensdag 7 november 2012 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is zeker waaral vond ik de Vaticaanse musea ook erg indrukwekkend
En thanks jojo!
Dat lijkt me wel gaaf met mensen te gaan die er veel van weten! En het Louvre is erg gaaf maar ik ben zelf meer van van D'orsayquote:Op woensdag 7 november 2012 00:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zijn ze ooken omvangrijk
![]()
Ben er 2x geweest, met werkweek en met studiereis, dus wel optimaal kunnen profiteren van alle kennis van de docentenNu wil ik er nog wel eens zelf heen. En ook naar het Louvre
De studiekeuzes waren goed, alleen jammer dat we er allebei geen werk in kunnen vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:34 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, dat was precies mijn punt: je kunt mij in elk museum neerzetten en dan vermaak ik me goed (ok, als er iets bijzit waar ik fan van ben of in gespecialiseerd ben). Dat heb jij met jouw studie-onderwerp. Zijn dus goeie studiekeuzes geweest
Het is niet alsof het hier op elke straathoek geschreven staat waar Obama wanneer isquote:Op woensdag 7 november 2012 00:57 schreef MaJo het volgende:
PS Obama is wel gewoon in Chicago!![]()
ik ben dus niet gek. En ik weet er meer van dan iemand die notabene in de VS woont
![]()
Mja, dat liet ik expres maar even achterwegequote:Op woensdag 7 november 2012 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
De studiekeuzes waren goed, alleen jammer dat we er allebei geen werk in kunnen vinden
Ah ok, dat is ook wel logisch op een dinsdag. Ben je nu dan pas echt klaar?quote:Op woensdag 7 november 2012 03:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nee normaal, sluit om 01:00 uur doordeweeks
Yepquote:
Nee, was om kwart voor 2 boven en om kwart over 2 helemaal klaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 03:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dat is ook wel logisch op een dinsdag. Ben je nu dan pas echt klaar?
Lijkt idd Obama te worden weerquote:Op woensdag 7 november 2012 03:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yepziet er naar uit dat Obama gaat winnen maar het blijft nog even spannend
Zeg nou niet dat je met 'Mittens' Romney bedoelt...quote:Op woensdag 7 november 2012 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voorlopig staat Mittens nog voor anders...
Jaquote:Op woensdag 7 november 2012 04:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg nou niet dat je met 'Mittens' Romney bedoelt...
Heb je die niet eerder gehoord? Referentie naar zijn home state, Michigan, shaped like a mitten.... Wordt heul veul gebruikt hier op campusquote:
Niet van gehoord en ik vind het eng klinken...quote:Op woensdag 7 november 2012 05:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heb je die niet eerder gehoord? Referentie naar zijn home state, Michigan, shaped like a mitten.... Wordt heul veul gebruikt hier op campus
het wentquote:Op woensdag 7 november 2012 05:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet van gehoord en ik vind het eng klinken...
waar zit je ook alweer? In het Zuiden toch? Dat is allemaal overtuigend roodquote:Op woensdag 7 november 2012 05:17 schreef MadMaster het volgende:
Romney staat nu op 202, Obama op 256.
Grappig, voornamelijk Romney bordjes in de tuinen van de door ons bezochte staten gezien.
Obama voorstanders geven hun geld kennelijk liever aan nuttigere zaken uit...
Heb Florida, Alabama, Kentucky, Tennessee, Ohio en Georgia bezocht.quote:Op woensdag 7 november 2012 05:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
waar zit je ook alweer? In het Zuiden toch? Dat is allemaal overtuigend rood
Hier niet, alles en iedereen is kennelijk in diepe rust...quote:Op woensdag 7 november 2012 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En gejoel, gejuich, en geschreeuw buiten
Ja hequote:
Ook zonder ondergoed?quote:Op woensdag 7 november 2012 05:56 schreef MadMaster het volgende:
Heb vandaag trouwens een hele nieuwe kant van de Schotse tradities leren kennen:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 07:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vind ik ook...
Maar oh! Kwam ik vandaag zomaar wyccie tegen in het wild!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dat is niet fijnquote:Op woensdag 7 november 2012 08:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze zijn in een ander appartement aan het slopen, meer specifiek tegels aan het losboren....
Tot zo ver het uitslapen
Vind ik ook...
Maar oh! Kwam ik vandaag zomaar wyccie tegen in het wild!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb even gezocht en vond een lijst uit 2003, heb je hier iets aan? http://www.cbr.nl/pdf/Codelijst2003.pdfquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooi hoor, al dat rood en blauwgoed contrast met elkaar, die twee kleuren
Thnx! Daar heb ik inderdaad wat aan. Goed gevonden van jou!! Mijn collega en ik hebben gisteren meerdere keren zo'n lijst gezocht maar niet gevonden.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en vond een lijst uit 2003, heb je hier iets aan? http://www.cbr.nl/pdf/Codelijst2003.pdf
Mobiel niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef iamredleader het volgende:
Hee, ineens is de achtergrond bij Fok! blauw
voordeel is misschien dat het nu een pasje wordt in plaats van een vodje?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx! Daar heb ik inderdaad wat aan. Goed gevonden van jou!! Mijn collega en ik hebben gisteren meerdere keren zo'n lijst gezocht maar niet gevonden.
Mijn rijbewijs blijkt dus een duplicaat te zijn... Wrs was ik hem in 2006 kwijt. Kan ik me echt niet meer herinneren. Dat wordt vandaag een rit naar fotograaf en stadskantoor!! En ¤ 68,= lichterGisteren Peace ook al, die had ook een verlopen rijbewijs.
True!!quote:Op woensdag 7 november 2012 09:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voordeel is misschien dat het nu een pasje wordt in plaats van een vodje?
Dat is ook zo, daarom zeg ik ook dat er twee schuld hebbenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:16 schreef Soempie het volgende:
B. ik begrijp wel wat je bedoelt, maar als er op een vrolijk bericht gereageerd wordt met: '.....' dan is dat zo afkeurend. Alsof je een grapje maakt en iedereen laat duidelijk met een stilte merken dat ze er helemaal niks aan vinden. Ik vind dat een nare reactie, zo expliciet afwijzend. Reageer dan niet op een post, denk ik dan.
B.ertha, onze huis-analyst en psycholoogquote:Op woensdag 7 november 2012 09:08 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op Majo's vraag van gisteren over OUD en over haar reactie op PS:
quote:Op woensdag 7 november 2012 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dossiers Duits extreemrechts per abuis vernietigd
klinkt een beetje hetzelfde als filmrolletjes en Joegoslavië
Handig ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat! Zo'n pasje is best mooi
klopt, maar het is een beetje hetzelfde als met dat vermiste dossier bij die schietpartij in Alphen, als het negatief uitpakt voor een van de betrokken overheidsdiensten verdwijnt er per ongeluk best veel.quote:Op woensdag 7 november 2012 09:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]wel erg pijnlijk. Alleen zal dit vast overal gebeuren, ook met minder belangrijke documenten van minder interessante zaken. Alleen nu is de combinatie extreem rechts + Duitsland natuurlijk een telegraaf-waardige nieuwskop
Hm, zo bekijk ik dingen niet vaak. Ben niet gauw een complot-theorie-gelover, wel dat mensen in het algemeen sneller dingen zullen doen om hun eigen falen/tekortkomingen te verbergenquote:Op woensdag 7 november 2012 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, maar het is een beetje hetzelfde als met dat vermiste dossier bij die schietpartij in Alphen, als het negatief uitpakt voor een van de betrokken overheidsdiensten verdwijnt er per ongeluk best veel.
Goed bezigquote:Op woensdag 7 november 2012 09:56 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben een stresseter.Maar, de lijn gaat weer naar beneden.
Ik kan roepen om pics, maar die heb je nog niet. Wat ik wel kan vragen is: wat voor outfit had je in gedachten?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:59 schreef Etcetera het volgende:
Afspraak gemaakt om kleding te huren voor een halloween/verjaardags/housewarmingfeest zaterdag. De vrouw aan de telefoon klonk erg geinteresseerdnu maar hopen dat die outfits een beetje leuk zijn
Heb je al een idee hoe je wilt gaan?quote:Op woensdag 7 november 2012 09:59 schreef Etcetera het volgende:
Afspraak gemaakt om kleding te huren voor een halloween/verjaardags/housewarmingfeest zaterdag. De vrouw aan de telefoon klonk erg geinteresseerdnu maar hopen dat die outfits een beetje leuk zijn
Ik had bedacht 79 kg voor m'n verjaardag volgend jaar.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed bezig
Heb je een heel concreet doel / tijdspad, of ben je "gewoon" goed bezig?
Mooie doelstelling, en (denk ik) wel haalbaar. Toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef Soempie het volgende:
Ik had bedacht 79 kg voor m'n verjaardag volgend jaar.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:04 schreef Soempie het volgende:
En volgens de BMI-meter is m'n gewicht pas gezond bij 72 kg.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan roepen om pics, maar die heb je nog niet. Wat ik wel kan vragen is: wat voor outfit had je in gedachten?
Het hangt nogal af van wat ze er heeft hangen. Het lijkt me echt heel gaaf om een Assassin's Creed-achtige outfit te hebben, maar ik heb zo maar het idee dat ik die er niet ga vindenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je al een idee hoe je wilt gaan?
quote:Doet me denken aan The Big Bang Theory, als Sheldon en Amy samen gaan.
2.25 kg per maand. Zou wel moeten kunnen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mooie doelstelling, en (denk ik) wel haalbaar. Toch?
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Het hangt nogal af van wat ze er heeft hangen. Het lijkt me echt heel gaaf om een Assassin's Creed-achtige outfit te hebben, maar ik heb zo maar het idee dat ik die er niet ga vinden
Die is ook briljantquote:
E. gaat niet verkleed, maar dat herinnert me wel: we moeten nog even een t-shirt fabrieken met 'Error 404 - Costume not found'
En af en toe is dat toch niet zo erg? Lekker genieten van het levenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef Soempie het volgende:
2.25 kg per maand. Zou wel moeten kunnen.Maar ik kan het er net zo goed weer aaneten.
Alleen jammer dat het waarschijnlijk niet gaat lukkenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]Most awesome costume idea ever
Goed gejat van internet hoorquote:Die is ook briljant
Dat is wel tof, maar ik ben ook bang dat ze het niet zo hebben hangen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Het hangt nogal af van wat ze er heeft hangen. Het lijkt me echt heel gaaf om een Assassin's Creed-achtige outfit te hebben, maar ik heb zo maar het idee dat ik die er niet ga vinden
eens met Red!quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En af en toe is dat toch niet zo erg? Lekker genieten van het levenwat maakt dat ene kilootje nou echt uit. Gaat er iets gebeuren als je niet precies op je verjaardag exact op dat target zit?
Bij mij is het niet zomaar een kilootje he.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En af en toe is dat toch niet zo erg? Lekker genieten van het levenwat maakt dat ene kilootje nou echt uit. Gaat er iets gebeuren als je niet precies op je verjaardag exact op dat target zit?
quote:
Pfew, heb juist afgelopen maand gezien dat we veel minder aan benzine hebben uitgegeven. Echter, wel aan andere zaken waardoor ook hier de spaarpot wat schade heeft opgelopen. Ook hier nog heel even wachten op de 13e maand en hopelijk ook het geld van de verzekeringsmaatschappij van de autoschade eerder dit jaar.quote:Hmm leuk al die uitjes en verjaardagen maar we hebben afgelopen maand voor ruim ¤ 200,= meer benzine getankt dan normaal. En dan ook nog even twee nieuwe rijbewijzen... Dat hakt er wel even in op onze rekening.gelukkig eind deze maand eindejaarsuitkering en een toelage ivm overstap naar andere werkgever!!
Mwah, je bent pas te dik als je op het strand ligt te zonnen en de Greenpeace-malloten proberen je weet het water in te duwenquote:Op woensdag 7 november 2012 10:30 schreef Soempie het volgende:
Bij mij is het niet zomaar een kilootje he.Ik ben echt ongezond te dik. Als ik weer kilo's erbij eet vind ik het nog lastiger om het weer om te draaien.
![]()
Maar wel een lieve post.
Dank maar neequote:Op woensdag 7 november 2012 10:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik iemand nog blij maken met 2*5 euro kortingsbonnen voor een van de volgende musicals/ uitvoeringen?
Britsh Pop Invasion
De Jantjes Musical
Ikusasa - African Heroes
LULverhalen
Midlife
Opera La Traviata
Opera Turandot
Opera Rigoletto
Vincent Bijlo - De Cultuuroptimist
Volendam Meezingspektakel
Wordt u al geholpen
lijst met theaters http://www.pietzoomers.com/theaterkortingskaartje
Is handig, maar ik heb hem ook al met plakband beplakt, omdat hij scheuren vertoondequote:Op woensdag 7 november 2012 09:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat! Zo'n pasje is best mooi
ziet er over het algemeen ook niet uit, vrouwen met de portemonnee in de kontzakquote:Op woensdag 7 november 2012 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Je moet hem ook niet in je kontzak doen! De mijne is nog prima (4 jaar oud)
Mannen ook niet. Ze hebben een scheve kont en zitten scheef, de portemonnee is na een jaar al onherkenbaar en alle pasjes sneuvelen.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ziet er over het algemeen ook niet uit, vrouwen met de portemonnee in de kontzak
Ik heb hem al sinds januari 2008 dus dat was al iets eerderquote:Op woensdag 7 november 2012 10:49 schreef Mark het volgende:
Heb hem sinds oktober 2006, dus hij is al over de helft. Kwam toendertijd mooi uit, pasje werd rond die tijd geintroduceerd.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb hem al sinds januari 2008 dus dat was al iets eerder
x2quote:
Lang leve de spaarpotquote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]![]()
[..]
Pfew, heb juist afgelopen maand gezien dat we veel minder aan benzine hebben uitgegeven. Echter, wel aan andere zaken waardoor ook hier de spaarpot wat schade heeft opgelopen. Ook hier nog heel even wachten op de 13e maand en hopelijk ook het geld van de verzekeringsmaatschappij van de autoschade eerder dit jaar.
boekenkussenquote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga binnenkort een fiets, keukenmachine, keukenmes, boekenkussen, verf, eetkamerstoelen, een kast en eventueel een stoomreiniger kopen.
Hoezee voor de economie
Romney:quote:Op woensdag 7 november 2012 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was ik blij vanmorgen te lezen dat Romney niet gewonnen heeft
ah zo, voor als je op de bank zitquote:Op woensdag 7 november 2012 12:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Om je boek/tablet op te laten steunen
Lekker bezigquote:Op woensdag 7 november 2012 11:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga binnenkort een fiets, keukenmachine, keukenmes, boekenkussen, verf, eetkamerstoelen, een kast en eventueel een stoomreiniger kopen.
Hoezee voor de economie
Yupquote:Op woensdag 7 november 2012 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was ik blij vanmorgen te lezen dat Romney niet gewonnen heeft
Link naar incident?quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup
Heb jij misschien nog een leuk idee voor een troll-reactie in dat LIF topic waar MaJo een beetje te kakken werd gezet? Beetje in de caterorie zoals het kinderwagentopic in OUD van een tijdje terug
Ja, levensgevaarlijk, bankiertje spelenquote:Op woensdag 7 november 2012 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He red, ik wist niet dat jij zo'n gevaarlijk beroep had.
gisteren een plofkraak vandaag weer dit Zelfgemaakt explosief bij ABN-Amro bank Rijswijk
Pagina 2 of 3 geloof ik van dit topic... en anders de PoHi van MaJoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
Link naar incident?
En de kinderwagentrollactie staat me wel bij maar niet meer wat er nou gezegd is
dat van die BMW wist ik nietquote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, levensgevaarlijk, bankiertje spelenik zal de baas naast m'n dertiende, veertiende en vijftiende maand, vaste bonus van 50% van het jaarsalaris en de BMW-7 serie zonder bijtelling, ook vragen om een gevarentoeslag
Even teruggelezen, en ik vond het filmpje grappig. Zou me niet teveel aantrekken van de humorloze users daar (ook al beweren ze wel humor te hebben, maar dan andere humor)quote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef iamredleader het volgende:
Heb jij misschien nog een leuk idee voor een troll-reactie in dat LIF topic waar MaJo een beetje te kakken werd gezet? Beetje in de caterorie zoals het kinderwagentopic in OUD van een tijdje terug
Teruggelezen. Storm in een glas waterquote:Op woensdag 7 november 2012 12:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pagina 2 of 3 geloof ik van dit topic... en anders de PoHi van MaJo
En het kinderwagentopic zou ik ook moeten gaan zoeken
Filmpje? Misschien hebben we het dan over een ander topicquote:Op woensdag 7 november 2012 13:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Even teruggelezen, en ik vond het filmpje grappig. Zou me niet teveel aantrekken van de humorloze users daar (ook al beweren ze wel humor te hebben, maar dan andere humor)
Volgens mij begint het hiermee:quote:Op woensdag 7 november 2012 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Filmpje? Misschien hebben we het dan over een ander topic
Volgens mij ken jij haar irl.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Gevonden:
Wat voor soort kinderwagen deel 13
Nou, kennen... denk het eigenlijk niet. Doe meestal snel wegwezen als er een OUD-meet bij ons isquote:Op woensdag 7 november 2012 14:18 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij ken jij haar irl.Via Tinuviel.
Oh zo, ik dacht dat er buiten die meet om ook contact was. De laatste tijd post ik wel weer eens in het babytopic en ze is toch wel aardig.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, kennen... denk het eigenlijk niet. Doe meestal snel wegwezen als er een OUD-meet bij ons isen dat is toch al niet vaak
Zou ook prima kunnen, maar ik kom niet of nauwelijks in OUD, en de draagdoekenmeets of andere gelegenheden dat er met OUD wat wordt gedaan ben ik niet bijquote:Op woensdag 7 november 2012 14:27 schreef Soempie het volgende:
Oh zo, ik dacht dat er buiten die meet om ook contact was. De laatste tijd post ik wel weer eens in het babytopic en ze is toch wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |