Mijn opmerking was ook niet echt aardig maar dat kwam ook omdat ze opeens gingen bitchen over mij en medelijden met G. dat ik echt dacht WTFquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, laat ik zeggen dat ik ieders opmerkingen daar niet subtiel vind... inclusief de jouwe dus. Maarja, voornamelijk vrouwen bij elkaar en dan krijg je dat somsin Slank wordt wel vaker gekibbeld...
waarom ben je de komende vijf maanden ook weinig aanwezig?quote:
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen gaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waarom ben je de komende vijf maanden ook weinig aanwezig?
En daar hebben ze geen Internetquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen ga
Ik heb je buik niet goed bekeken en niet samen met je gerend dus daar durf ik niets over te zeggen. Maar een onderkin heb je niet!quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De onderkin valt hoop ik nog wat mee hoor, maar mijn conditie is niet besten dat buikje wil ik wel weghebben, al is het niet echt een doel
daar hebben ze ook internetz, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat ik weer voor 5 maanden naar londen ga
mee eens.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb je buik niet goed bekeken en niet samen met je gerend dus daar durf ik niets over te zeggen. Maar een onderkin heb je niet!
jawel maar geen vast internet en dan doe ik sowieso andere dingen dan hier zwaaienquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En daar hebben ze geen Internet
Ja maar = Nee. Doen we niet aanquote:
Vloeibaar dan?quote:geen vast internet
Dat klopt: meeposten en vertellen hoe het met je gaatquote:en dan doe ik sowieso andere dingen dan hier zwaaien
Neequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef iamredleader het volgende:
Ik hou wel van een beetje vlees aan het bot![]()
Bij zo'n gratenpakhuis denk ik vaak "doet dat geen zeer bij de sex?"
Voor de man danquote:
Ik ben nog ongeveer hetzelfde. Plus 2-3 kilo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:02 schreef iamredleader het volgende:
Ow, en ik heb je al een hele lange tijd niet meer gezien, B. maar wat ik me herinner is geen gratenpakhuis.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nog ongeveer hetzelfde. Plus 2-3 kilo.
Jij hebt een heel sexy lichaamquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een belachelijk slechte conditie, een oneerlijk platte buik, schaatsers dijen en kont, en childbearing hips, wat resulteert in een vreemd gevormd lichaam lol
ik weet hoe ik mijn strenghts kan accentuerenquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij hebt een heel sexy lichaam
Zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
nee klopt denk ikquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef iamredleader het volgende:
Geen mening over de professor, want geen dame/vrouw. Heeft die derde van links nou een hele grote inkijk of is dat mijn dirty mind?
kun jij het vandaag nog ergens anders over hebben?quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:35 schreef iamredleader het volgende:
Geen mening over de professor, want geen dame/vrouw. Heeft die derde van links nou een hele grote inkijk of is dat mijn dirty mind?
Doe eens een voorzetje voor een gespreksonderwerp!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
kun jij het vandaag nog ergens anders over hebben?
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:43 schreef iamredleader het volgende:
hallo
MaJo, is LIF net zoals OUD een beetje een slangennest?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar gelukkig daarna wel een paar meiden die voor me opkwamen en een privé berichtje
En PS die professor is zeker hotIk zie het probleem eigenlijk niet in mits je geen vakken meer bij hem volgt
wat een weertje hèquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe eens een voorzetje voor een gespreksonderwerp!
ik wel, het is een leraar op je school. En ik denk dat ze aan die kant van het water daar nog veel moeilijker over doen dan hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eigenlijk niet in mits je geen vakken meer bij hem volgt
Ik snap wel waarom het niet zo moeten kunnen maar ach die dude is een paar jaar ouderquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik wel, het is een leraar op je school. En ik denk dat ze aan die kant van het water daar nog veel moeilijker over doen dan hier.
dikke ruziequote:
Meer humorloosheidquote:
omdat dan de kans op belangenverstrengeling niet meer aanwezig is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom het niet zo moeten kunnen maar ach die dude is een paar jaar ouderKijk zo lang ze les van hem heeft kan het niet maar als dat niet meer het geval is moet het kunnen toch? En waarom zou het over een jaar opeens wel kunnen als ze afgestudeerd is?
het "mag" gewoon, hier.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik wel, het is een leraar op je school. En ik denk dat ze aan die kant van het water daar nog veel moeilijker over doen dan hier.
quote:
Inderdaad. Dan wordt het gewoon lichaamsverstrengelingquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:08 schreef TradeMarkie het volgende:
omdat dan de kans op belangenverstrengeling niet meer aanwezig is?
na het journaal meestal toch?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie: het weer. Zullen we het over het weer hebben?
Ok. Wanneer doen we het weer?
have fun danquote:
Nou ik denk verder niet dat het wederzijds isquote:
Mjah, dan blijft het bij een theoretische exercitie, niet?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou ik denk verder niet dat het wederzijds is
a girl can dream... En anders hou ik jullie op de hoogtequote:Op dinsdag 6 november 2012 19:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, dan blijft het bij een theoretische exercitie, niet?
Ja.quote:
Precies wat ik dachtquote:
Sowieso, de AKQSCquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me helemaal thuis in dit topic.(TT)
En hier is haast nooit ruzie.
Als Obama niet wint, heeft het in elk geval niet gelegen aan iarl+broers+pa. We hebben alle vier netjes en tijdig onze absentee-ballots ingestuurd.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:24 schreef MaJo het volgende:
Vanavond Amerikaanse verkiezingenZo naar de winkel om hapjes te halen, ik ga de hele nacht wakker blijven met mijn ouders en G.
Wel bizar dat ik er 4 jaar geleden gewoon bij was en nu zo ver vandaan
Dat was niet stom naar jou bedoeld.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als Obama niet wint, heeft het in elk geval niet gelegen aan iarl+broers+pa. We hebben alle vier netjes en tijdig onze absentee-ballots ingestuurd.
Morgenochtend op tijd opstaan (ik denk wekker om half zes), kan ik nog even kijken wat de stand van zaken is
Ik ben ook zo blij met de AKQSCquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sowieso, de AKQSC
En ruzie? Ach, af en toe wat misverstandenmaar met liefde weer uitgesproken/gepost
Waarom mogen jij en je broers stemmen danquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als Obama niet wint, heeft het in elk geval niet gelegen aan iarl+broers+pa. We hebben alle vier netjes en tijdig onze absentee-ballots ingestuurd.
Morgenochtend op tijd opstaan (ik denk wekker om half zes), kan ik nog even kijken wat de stand van zaken is
Ze zijn gewoon Amerikaans staatsburger hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben ook zo blij met de AKQSCWe kennen elkaar inmiddels ook best wel wat jaartjes dus dat scheelt ook
[..]
Waarom mogen jij en je broers stemmen danIk weet dat je pa Amerikaans is maar mogen alle kinderen van Amerikanen waar dan ook ter wereld stemmen? Wat een raar systeem
Maar dat is toch raar? Dan mag je (bij wijze van spreken) stemmen voor het parlement van een land waar je nooit hebt gewoond?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon Amerikaans staatsburger hoorAls ik kids krijg hier en die een NL paspoort krijgen, mogen zij ook stemmen voor de 2e kamer.
Vind ik niet raar hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar? Dan mag je (bij wijze van spreken) stemmen voor het parlement van een land waar je nooit hebt gewoond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |