Het is in de ziggodome. Ik wist niet precies hoe het eruit zag, maar even opgezocht en er zijn ook veel zitplaatsen. Dan kun je alleen niet kiezen natuurlijk waar je gaat zitten. Ik dacht overigens dat het meer HMH achtig zou zijn... maar het is gewoon net een stadionquote:Op woensdag 7 november 2012 12:07 schreef L-E het volgende:
De muziek zou ik me niet druk om maken. Maar lang staan met 8 maanden gaat 'm niet worden hier.
en voor je naar binnen gaat? Vaak sta je ook lang te wachten namelijk. En echt een heel druk concert zou ik dan ook vermijden.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is in de ziggodome. Ik wist niet precies hoe het eruit zag, maar even opgezocht en er zijn ook veel zitplaatsen. Dan kun je alleen niet kiezen natuurlijk waar je gaat zitten. Ik dacht overigens dat het meer HMH achtig zou zijn... maar het is gewoon net een stadion
Ja, da's echt zo. Ik ervoer dat bij de eerste ook zo hoor, zowel het zwangerschapsverlof als de tijd na de bevalling. Voor de bevalling sliep ik de hele dag - ook de eerste keer was ik vreselijk moe - maar dat kán dan ook nog gewoon. Na de bevalling was het helemaal een eitje; ik had mijn energie weer terug en vond het erg rustig met maar één kind. De tweede zwangerschap moest ik me echt door de dag heen slepen en kon ik oudste wel naar bed kíjken. Maar goed, nu ik niet meer zwanger ben, vind ik het tot nu toe met twee ook nog steeds wel makkelijk, hoor. Al het 's nachts wakker worden en alle dingetjes waar je met kleine kinderen met bezig bent (luiers verschonen, voeden, rondlopen met een huilend kind, met de kinderen slepen) kosten me nog geen fractie van de energie die de zwangerschap me kostte. Ik weet dat dit niet voor iedereen geldt, maar ik leef erg mee met de zwangeren die al één of meer kinderen hebben rondlopen. En vooral degenen die er dan ook nog eens twéé in hun buik hebben.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:13 schreef Kyara het volgende:
Iemand zei me vorig jaar:
"Je krijgt nooit zoveel rust als tijdens het zwangerschapsverlof voor je eerste kind"
en dat is helemaal waar, en ik heb nog niet eens verlof.
quote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je wilt naar Mumford & Sons, Spirit?. Van wat ik ervan heb gezien zijn de zitplaatsen wel geplaceerd, dus dan zou je kunnen kiezen waar je gaat zitten bij het kopen van de kaartjes.
Ik vind zelfs de 3e echt significant zwaarder dan 1 en 2... Bij 1 heb je geen kinderen die je aandacht willen.. Bij 2 heb je er 1, die je af en toe nog even moet optillen...quote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef Cantare het volgende:
Fijn Pessie! Ik ben benieuwd wat je krijgt. Misschien wel een meisje, omdat je je nu zo anders voelt?
Ik vind het heel jammer dat ik de zwangerschappen zo zwaar vond, ook al was er niets aantoonbaars aan de hand. Want ik zou best nog een kind erbij willen, maar van alleen al de gedachte aan een zwangerschap word ik al moe.
Tnx, dat bevestigt weer dat het misschien ook wel gewoon goed is zo met 2 kids.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind zelfs de 3e echt significant zwaarder dan 1 en 2... Bij 1 heb je geen kinderen die je aandacht willen.. Bij 2 heb je er 1, die je af en toe nog even moet optillen...
Nu heb ik er 2, die elkaar geen moment met rust kunnen laten... Niet even een kwartier zelf kunnen spelen zonder dat er 1 begint te huilen omdat de ander wat afpakt.. Minimaal 2 x mn bed uit, het is er altijd wel 1 die even een aai over de bol wilt... Kleuter tillen... Peuter die een behoorlijke mamafase heeft...
Rust...
Ik stond op Pinkpop vooraan bij ze, was erg tof!quote:Op woensdag 7 november 2012 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Heb ze op lowlands gezien een paar jaar terug en kon er helaas bij hun vorige concert in nederland niet bij zijn. Nu wil ik wel heel graag!! Maarja, ben ik net 8 mnd zwanger dan...
![]()
En toch wil ik erheen![]()
Mits het niet schadelijk is voor kruimel natuurlijk.
Had ik ook, beide keren. Heel wonderlijk. Maar wel heeeeeeeeeel fijn. Ik was beide keren namelijk bang dat ik voor altijd in een soort halfdode toestand zou blijven. Serieus.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:28 schreef ohnee het volgende:
idd.. rust ?? Ik stort soms al om half 9 in en slaap dan al voor 9 uur savonds... Om sochtends nog steeds moe te zijn. pffff
Dat vond ik ook wel wonderbaarlijk aan mn vorige zwangerschap. Ik was zo moe steeds en de kleine was eruit en ik had ineens veel minder slaap nodig en veel meer energie. Bizar.
Het staat er misschien dramatisch hoor... Maar met 2 kinderen die gewoon echt wel je aandacht vragen, is zwanger zijn gewoon echt heel anders dan als het je eerste is, waar je op bed kunt gaan liggen als je dat wilt... En bij nummer 2 kan het soms ook nog wel, als je maar snel genoeg fokt.. Dan heeft je nummer 1 nog een middagslaapje..quote:Op woensdag 7 november 2012 12:29 schreef draculettetje het volgende:
Ow tico dat klinkt ook best zwaar eigenlijk
En je het echt snel doet ook nog een ochtendslaapjequote:Op woensdag 7 november 2012 12:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het staat er misschien dramatisch hoor... Maar met 2 kinderen die gewoon echt wel je aandacht vragen, is zwanger zijn gewoon echt heel anders dan als het je eerste is, waar je op bed kunt gaan liggen als je dat wilt... En bij nummer 2 kan het soms ook nog wel, als je maar snel genoeg fokt.. Dan heeft je nummer 1 nog een middagslaapje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |