abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118926259
Coco O+ van harte gefeliciteerd! Prachtige naam *O*
pi_118926380
Gefeliciteerd met Saar *O* Lekker uitrusten nu Coco
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118926455
Coco van harte met de.geboorte van Saar! O+

Twinkly gefeliciteerd met je goede echo! Ik ga voor je duimen dat deze toch nog zeker 7 maanden blijft zitten! :*

Ik begin er zelf toch ook iets meer in te geloven dat het deze keer goed zit. Gisteren kotsmisselijk de hele dag en .u ook weer. Gelukkig heb ik nog niet hoeven spugen. En blijkbaar heb ik vannacht als een bouwvakker liggen snurken. :')
vragen mag!
pi_118926735
Twinkly! :o *O* *O* *O* *O*

Vulpenballetje, ik hoop zo dat ie blijft hangen nu! :*

Coco, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Saar!!! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_118926811
Vulpenballetje, volgens mij is het een goed teken dat je weer vertrouwen krijgt! Het is je zo gegund!
  woensdag 7 november 2012 @ 10:18:57 #256
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118926898
Cocococococococombobreaker!! Proficiat met Saar! Hopelijk kun je een beetje bijkomen en dan lekker genieten!
pi_118926899
Jompel voor de misselijke!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118927183
vijf dagen zijn er niet zo heel veel toch? Man man wat kruipt de tijd voorbij deze weken. Verschrikkelijk. :6

Ik heb last van steken rondom mijn navel. En de streep over mijn buik is er weer zag ik.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118927471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is er zo anders dan tov de eerste? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vind het allemaal even bijzonder O+ Er zit gewoon een kind in die bol!!
Hmm.. weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen.. Toen ik zwanger was van Lars stond ik er helemaal niet bij stil dat het ook mis zou kunnen gaan. Alles was nieuw, alles was spannend, maar 'anders-spannend'. Geen kinderen in huis, al m'n vrije tijd ging op aan babydingetjes, kamertjes inrichten in je hoofd, namen verzinnen, kleertjes zoeken etc... Nu heb ik inmiddels al eens een bevalling gedaan, én een miskraam gehad tussendoor. Thuis gaat alles op vol tempo door want een peuter snapt er niets van dat mama het met de helft van haar normale energie moet doen enzo...
Het is anders... minder naiëf ofzo...

(Ben al wel lekker warrig he? echt zwanger! ;) )
pi_118927619
Tico wat fijn! Toch wel een opluchting of niet?

Twinkly! *O* *O* *O* wat goed!!!! was jij nou een kloon? welke ook alweer?

Shandaly, ik begrijp wel wat je bedoelt. Bij mijn 1e zwangerschap draaide alles om de zwangerschap. Rust nemen was makkelijker en zo. Nu draait alles om Midas en oh ja, ik ben ook nog zwanger. Ondanks dat ik het wel heel speciaal vind en het nu echt totaal anders is omdat het er 2 zijn. Maar toch doe je het er meer een beetje bij. Ik was en ben me ook veel meer bewust van alles wat fout kon en kan gaan, en dan heb ik -gelukkig- ook nog nooit een miskraam gehad.
pi_118928599
Ja hallo, ik vergeet iets Heel Belangrijks!

*O* 9 weken! *O*
pi_118928910
*O* Coco, gefeliciteerd met de geboorte van Saar! De komende dagen lekker rust aan doen met je nieuwe gezinnetje en heerlijk genieten. *O*

*O* Twinkly *O* een mooie echo!
*O* Tico, dat je het kunt gaan doen zoals je het zelf wilt is zeker ook een *O* waard!

*O* L-E *O* Mijlpalen zijn en blijven leuk!
*ontkent zelf nog steeds vrijwel exact het aantal weken/dagen bij te houden*

*O* Vulpenballetje, misselijkheid zelf natuurlijk niet leuk, maar een duidelijk zwangerschaps-teken is wel leuk!
pi_118929900
Oeh ik heb trouwens nog een vraag: in maart is er een concert waar ik heul heul heul graag naartoe zou willen. Maar dan ben ik dus 8 maanden zwanger.... Ik ben echt niet van plan vooraan te gaan staan maar gewoon rustig achteraan en ik kom echt voor de muziek maar is dat eigenlijk schadelijk voor je kindje? En daarnaast heb ik geen idee hoe ik me voel met 8 maanden en of je dan uberhaupt zin hebt om naar een concert te gaan :')

Iemand advies?
Sarcasme. Herken het.
pi_118929905
LE *O*

Vulpanballetje, wat fijn dat je je wat zekerder voelt *O*

Ik heb een beetje last van mijn rug. Komt vast omdat ik niet helemaal goed zit op mijn bureaustoel.
Maar vandaag ben ik wel 29 weken.
pi_118929942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh ik heb trouwens nog een vraag: in maart is er een concert waar ik heul heul heul graag naartoe zou willen. Maar dan ben ik dus 8 maanden zwanger.... Ik ben echt niet van plan vooraan te gaan staan maar gewoon rustig achteraan en ik kom echt voor de muziek maar is dat eigenlijk schadelijk voor je kindje? En daarnaast heb ik geen idee hoe ik me voel met 8 maanden en of je dan uberhaupt zin hebt om naar een concert te gaan :')

Iemand advies?
Gewoon kijken hoe je je dan voelt? Als je je goed voelt, gewoon proberen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118930132
Maar die harde muziek en bass enzo... heeft dat geen invloed op je lichaam/kind?
Sarcasme. Herken het.
pi_118930155
Denk dat het qua herrie wel mee zal vallen voor de baby. Ze zit immers in de buik wat flink dempt en nog vruchtwater ook. Zag soms ook mensen die naar een concert gingen met baby van paar maanden! :N

Het is een flink verschil of je voor de boxen staat of helemaal achterin he Spirit. denk dat het laatste best wel kan. En met 8 maanden heb je waarschijnlijk geen puf meer om nog te gaan :P.
Misschien weet de VK wel of dit schadelijk is of niet?
pi_118930294
Coco hier ook nog even; gefeli met Saar O+ Hopelijk herstel je voorspoedig :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_118930302
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
Maar die harde muziek en bass enzo... heeft dat geen invloed op je lichaam/kind?
Hoeveel hoor jij als je met je hoofd onder water ligt ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118930330
Spirit, lastig is voor iedereen verschillend. Ik moet er niet aan denken om met 8 maanden uberhaupt nog lang te staan. Sterker nog, ik zal nu al niet snel naar een concert gaan. Kaartje bestellen en als het niet gaat aan iemand doorverkopen/geven?
pi_118930432
De muziek zou ik me niet druk om maken. Maar lang staan met 8 maanden gaat 'm niet worden hier.
pi_118930509
Coco je meisje is er eindelijk!
Van harte! En een heel goed voorspoedig herstel!
pi_118930564
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hmm.. weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen.. Toen ik zwanger was van Lars stond ik er helemaal niet bij stil dat het ook mis zou kunnen gaan. Alles was nieuw, alles was spannend, maar 'anders-spannend'. Geen kinderen in huis, al m'n vrije tijd ging op aan babydingetjes, kamertjes inrichten in je hoofd, namen verzinnen, kleertjes zoeken etc... Nu heb ik inmiddels al eens een bevalling gedaan, én een miskraam gehad tussendoor. Thuis gaat alles op vol tempo door want een peuter snapt er niets van dat mama het met de helft van haar normale energie moet doen enzo...
Het is anders... minder naiëf ofzo...

(Ben al wel lekker warrig he? echt zwanger! ;) )
Helemaal niet warrig, ik herken het volkomen. Hoewel ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook wel wist dat er dingen mis zouden kunnen gaan en ik me niet zo goed voelde, stond ik er toch een stuk meer onbevangen in. Ik werd erg opgeslokt door alle praktische dingetjes en al het nieuwe. De tweede keer was dat nieuw-spannende eraf en voelde ik me bovendien dood- en doodmoe, waardoor de roze wolk ver te zoeken was. En omdat ik al een dreumes rond had lopen, had ik ook minder aandacht voor wat er in mijn lijf gebeurde, waardoor het me soms een beetje overviel dat ik weer zwanger was enzo.

Als ik soms de verhalen van nieuwe-eerste-keer-zwangeren lees dan denk ik 'oh ja, zo is het de eerste keer...' en ook wel eens 'jemig, wat een blij gedoe...' :D ;) :@
pi_118930625
Iemand zei me vorig jaar:

"Je krijgt nooit zoveel rust als tijdens het zwangerschapsverlof voor je eerste kind"

en dat is helemaal waar, en ik heb nog niet eens verlof.
pi_118930646
En Saar is er! Hoera! Gefeliciteerd Coco, heel veel geluk met elkaar en een vlot herstel gewenst!

Steeds als er iemand met een keizersnede bevalt dan moet ik denken aan een zinnetje uit een keizersnede-bevallingsverhaal hier op Fok!. Een hele lap tekst en dan aan het eind: 'en mijn doos is nog heel!' Ja, dá's dan weer het voordeel van een keizersnede. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')