Hmm.. weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen.. Toen ik zwanger was van Lars stond ik er helemaal niet bij stil dat het ook mis zou kunnen gaan. Alles was nieuw, alles was spannend, maar 'anders-spannend'. Geen kinderen in huis, al m'n vrije tijd ging op aan babydingetjes, kamertjes inrichten in je hoofd, namen verzinnen, kleertjes zoeken etc... Nu heb ik inmiddels al eens een bevalling gedaan, én een miskraam gehad tussendoor. Thuis gaat alles op vol tempo door want een peuter snapt er niets van dat mama het met de helft van haar normale energie moet doen enzo...quote:Op woensdag 7 november 2012 09:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is er zo anders dan tov de eerste? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar vind het allemaal even bijzonderEr zit gewoon een kind in die bol!!
Gewoon kijken hoe je je dan voelt? Als je je goed voelt, gewoon proberen...quote:Op woensdag 7 november 2012 11:54 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh ik heb trouwens nog een vraag: in maart is er een concert waar ik heul heul heul graag naartoe zou willen. Maar dan ben ik dus 8 maanden zwanger.... Ik ben echt niet van plan vooraan te gaan staan maar gewoon rustig achteraan en ik kom echt voor de muziek maar is dat eigenlijk schadelijk voor je kindje? En daarnaast heb ik geen idee hoe ik me voel met 8 maanden en of je dan uberhaupt zin hebt om naar een concert te gaan
Iemand advies?
Hoeveel hoor jij als je met je hoofd onder water ligtquote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
Maar die harde muziek en bass enzo... heeft dat geen invloed op je lichaam/kind?
Helemaal niet warrig, ik herken het volkomen. Hoewel ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook wel wist dat er dingen mis zouden kunnen gaan en ik me niet zo goed voelde, stond ik er toch een stuk meer onbevangen in. Ik werd erg opgeslokt door alle praktische dingetjes en al het nieuwe. De tweede keer was dat nieuw-spannende eraf en voelde ik me bovendien dood- en doodmoe, waardoor de roze wolk ver te zoeken was. En omdat ik al een dreumes rond had lopen, had ik ook minder aandacht voor wat er in mijn lijf gebeurde, waardoor het me soms een beetje overviel dat ik weer zwanger was enzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:38 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet zo goed hoe ik dat moet uitleggen.. Toen ik zwanger was van Lars stond ik er helemaal niet bij stil dat het ook mis zou kunnen gaan. Alles was nieuw, alles was spannend, maar 'anders-spannend'. Geen kinderen in huis, al m'n vrije tijd ging op aan babydingetjes, kamertjes inrichten in je hoofd, namen verzinnen, kleertjes zoeken etc... Nu heb ik inmiddels al eens een bevalling gedaan, én een miskraam gehad tussendoor. Thuis gaat alles op vol tempo door want een peuter snapt er niets van dat mama het met de helft van haar normale energie moet doen enzo...
Het is anders... minder naiëf ofzo...
(Ben al wel lekker warrig he? echt zwanger!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |